Redseo - Blog

Reklama lokalnego asortymentu produktów

Jeśli masz sklep stacjonarny możesz reklamować swój asortyment produktów i lokalny sklep w reklamach produktowych. Dowiesz się więcej o takich reklamach lokalnych Google z tego artykułu.

Continue Reading

Jak przygotować plik produktowy za pomocą arkusza kalkulacyjnego Google?

Jeżeli posiadasz sklep internetowy ze stałą ofertą kilku lub kilkunastu produktów, nie musisz kupować specjalnej wtyczki do sklepu, do generowania pliku danych z produktami. W tym artykule dowiesz się, jak w prosty sposób stworzyć swój własny plik produktowy na potrzeby Google Merchant Center, wykorzystując do tego zwykły arkusz kalkulacyjny Google. Możesz również skorzystać z niego

Continue Reading
porównanie-konwersji-google-ads-i-google-analytics

Różnice w konwersjach między Google Ads i Google Analytics

Dane dotyczące konwersji różnią się na Twoim koncie Google Ads i Google Analytics?  Spokojnie, to jeszcze nie musi oznaczać błędu w implementacji śledzenia konwersji. Dane w obu tych narzędziach mogą się różnić z kilku powodów. Dowiesz się na ten temat więcej czytając nasz artykuł. Te same konwersje, a inne dane Ustawiasz w Google Analytics cel

Continue Reading
e-commerce

Jak włączyć „Przestrzeń Google” na koncie Merchant Center?

Przestrzeń Google (Surfaces across Google) to program umożliwiający bezpłatne wyświetlanie produktów ze sklepu internetowego w bezpłatnych usługach Google, takich jak wyszukiwarka Google, karta Zakupy Google i Grafika Google. Przestrzeń Google może stanowić atrakcyjne uzupełnienie kampanii produktowych Google Ads, zwiększając widoczność i zasięg produktów ze sklepu internetowego.

Continue Reading

Przydatne Funkcje w reklamach Google Ads

Wykorzystaj przydatne narzędzia Google Ads do wyróżnienia swoich reklam w sieci wyszukiwania. Możesz w łatwy i prosty sposób automatycznie dostosować treść reklamy do odbiorcy, urządzenia, wyszukiwania czy lokalizacji użytkownika. Poznaj kilka przydatnych funkcji Google Ads, które pozwolą Tobie docierać z odpowiednim przekazem, w odpowiednim czasie. Użyj dostępnych funkcji Google Ads do zdobycia przewagi nad swoją

Continue Reading
Black Friday w reklamach Google Ads

Jak przygotować się na Black Friday z Google Ads?

Black Friday chociaż znany głównie w Stanach Zjednoczonych, zyskuje na popularności także wśród polskich sprzedawców i klientów.  Święto miłośników zakupów i łowców cenowych okazji wypada w ostatni piątek listopada. W 2020 roku Black Friday obchodzimy 27 listopada.  Dla wielu właścicieli sklepów internetowych to doskonała okazja, by przyciągnąć więcej klientów i zwiększyć zyski. Jak więc przygotować

Continue Reading
Kampanie Discovery w Google Ads

Kampania Discovery w Google Ads – nie tylko na YouTubie

Od niedawna Google Ads udostępniło nowy typ kampanii – Discovery. Do tej pory określenie to kojarzone było głównie z kampanii wideo na YouTubie, gdzie mieliśmy do wyboru format reklamy TrueView Discovery, czyli filmów które możesz zobaczyć np. w wynikach wyszukiwania, czy obok powiązanych filmów. Dzięki ostatnim zmianom uzyskaliśmy dostęp do zupełnie innej, nowej formy reklamowania

Continue Reading

Reklama graficzna w Google Ads. Banery statyczne, czy elastyczna reklama displayowa?

Chciałbyś skorzystać z reklamy graficznej w Google Ads, ale nie wiesz jaka będzie odpowiednia dla Twojego biznesu? A może zastanawiasz się czy lepsza będzie elastyczna reklama displayowa, czy banery graficzne? W tym artykule dowiesz się jak mogą wyglądać reklamy graficzne w sieci reklamowej Google, czym się różnią i kiedy warto je wykorzystać.

Continue Reading
Planer słów kluczowych Google Ads

Planer słów kluczowych Google – Jak wykorzystać w biznesie?

Planer słów kluczowych Google Ads to jedno z podstawowych narzędzi wykorzystywanym do marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Przydaje się on nie tylko do tworzenia kampanii Google Ads, ale i do działań SEO czy content marketingu. W tym artykule dowiesz się jak korzystać z Planera słów kluczowych, jakie są jego możliwości i jakich informacji o słowach kluczowych

Continue Reading

Rozszerzenia reklam w Google Ads

Czym są rozszerzenia reklam? Rozszerzenia reklam to dodatkowa informacja dodawana do reklamy Google Ads. Dzięki rozszerzeniom reklam możesz się wyróżnić i dodatkowo zachęcić użytkownika do kliknięcia reklamy. Twoje reklamy w Google będą lepiej widoczne, co może przełożyć się na wzrost współczynnik klikalności reklam (CTR – ang. click through rate).   Rodzaje rozszerzeń reklam Aby wyróżnić reklamy

Continue Reading
Słowa kluczowe w Google Ads

Słowa kluczowe w Google Ads – czy wyświetlisz się na każde zapytanie?

Jeśli rozpoczynasz swoją przygodę z reklamą w wyszukiwarce Google, to na pewno masz w głowie pełno fraz, na które chciałbyś, żeby pojawiła się Twoja reklama. Nie oznacza, to że każde takie słowo kluczowe sprawdzi się w reklamie Google Ads. Dobór odpowiednich fraz jest ważny, szczególnie przy niewysokim budżecie przeznaczonym na reklamę. Dlatego wybór powinien paść

Continue Reading

YouTube Video Builder – Czyli jak zrobić reklamę wideo w 15 minut!

YouTube Video Builder to nowe darmowe narzędzie od Google, które w prosty i szybki sposób pozwoli stworzyć atrakcyjną reklamę wideo w zaledwie 15 minut. Jedyne co jest potrzebne aby stworzyć reklamę wideo to: logo firmy, kilka ładnych zdjęć i przede wszystkim pomysł. W tym artykule pokażę jak YouTube Video Builder wygląda od środka i jak

Continue Reading
Sellie - Porównywarka Google CSS

Google CSS – 32 Pytania i Odpowiedzi dla E-commerce

Odpowiadamy na najczęstsze pytania związane z usługą Google CSS, czyli porównywarkami produktów w reklamach zakupowych Google Ads dla e-commerce. W poprzednim wpisie przedstawiliśmy naszą porównywarkę Sellie.pl, a poniższy wpis odpowiada na 32 pytania związane z Google CSS. Czym jest program Google CSS i w jaki sposób może przydać się w twoim sklepie internetowym? Zapraszam do

Continue Reading
Sellie - Porównywarka Google CSS

Poznaj Sellie.pl – Porównywarka produktów Google CSS

Przedstawiamy Wam Sellie.pl – darmową porównywarkę produktów, działającą w programie Google CSS. Jest to projekt nad którym ostatnio pracowaliśmy w Redseo, aby umożliwić naszym klientom e-commerce jeszcze lepsze wyniki kampanii produktowych Google Ads. Dzięki Sellie CSS możemy osiągnąć tańsze kliknięcia w reklamę produktową i jej większą skuteczność.

Continue Reading
Aktualizacja strony WWW

Aktualizacja strony WWW – o czym pamiętać przy Google Ads i SEO?

Wdrożenie nowej wersji strony internetowej to wydarzenie z którym każda firma spotyka się przynajmniej raz na kilka lat. Technologie i możliwości stron WWW zmieniają się w zawrotnym tempie, dlatego warto odświeżać także swoją firmową stronę WWW. W tym artykule dowiesz się na co zwracać uwagę podczas aktualizacji strony WWW do nowej wersji pod kątem reklam

Continue Reading
Remarketing w Google Ads

Remarketing w Google Ads – jak działa i jak go wykorzystać w biznesie?

Słyszałeś gdzieś o remarketingu, a na dodatek, że powinieneś go wykorzystać w swoich reklamach Google Ads? Z tego artykułu dowiesz się czym jest remarketing i dlaczego jest on ważny dla Twojego biznesu. Skutecznie funkcjonujący remarketing może stać się narzędziem, które istotnie zwiększy Twoje przychody. W szczególności, gdy reklamujesz się za pomocą reklam Google Ads (AdWords).

Continue Reading

Inteligentne kampanie produktowe Google Ads

Google coraz bardziej stawia na uczenie maszynowe (Machine Learning) i inteligentne rozwiązania w kampaniach Google Ads (dawniej Google AdWords). Druga połowa roku 2018 to czas, kiedy w Polsce pojawiły się inteligentne kampanie produktowe.

Continue Reading

Konwersje w Google Analytics. Czym są konwersje wspomagane i bezpośrednie?

Decydując się na stronę, czy sklep internetowy dla swojego biznesu robisz to w jakimś celu. Niezależnie od tego, czy zależy Tobie na przedstawieniu swojej oferty i dotarciu do klientów w internecie, czy na sprzedaży produktów online ważne jest to, abyś mierzył działania użytkowników.

Continue Reading

Strona responsywna – sprawdź, czy Twoja strona jest dostosowana do urządzeń mobilnych

“Nie korzystam z laptopa. Teraz tylko telefon.” – podobnie brzmiące zdania usłyszałam kilka razy w ostatnim tygodniu. Używanie telefonu do przeglądania różnego rodzaju witryn lub finalizowania zakupów stało się normą. Jeśli nie chcesz tracić potencjalnych klientów, Twoja witryna musi dobrze funkcjonować na ekranach o różnej rozdzielczości. Jak sprawdzić, czy strona jest responsywna? Urządzenia mobilne przejmują

Continue Reading

Facebook dla firmy – przewodnik dla początkujących

Założenie konta na Facebooku nie jest niczym skomplikowanym. Mogłoby się wydawać, że korzystać z tego medium społecznościowego potrafią właściwie wszyscy. FB to jednak nie tylko komentowanie, udostępnianie i reagowanie na treści. Czasem konieczne okazuje się utworzenie strony dla swojej działalności i tutaj pojawiają się trudności. Z tego względu powstał ten przewodnik. Spis treści: Fanpage czy

Continue Reading