Czy irytujące reklamy działają?

Ostatni szum wokół viralowej reklamy Shopee skłonił nas do przypomnienia sobie innych przykładów chwytliwych haseł reklamowych lub irytujących sloganów. Granica między tym, co chwytliwe, a co może stać się irytujące, jest dość delikatna. Przypominamy Ci irytujące reklamy, których trudem pozbywamy się z głowy. Czytasz na własną odpowiedzialność. :) Jak powstają hasła reklamowe? Zanim przejdziemy do … Czytaj dalej »

Reguły Google Merchant Center

Reguły Google Merchant Center – 5 przykładów optymalizacji produktów

Czym są reguły na koncie Google Merchant Center i jak wykorzystać je do uzyskania lepszych wyników kampanii reklamowych? Jeżeli prowadzisz kampanie produktowe Google Ads, stosowanie reguł może okazać się bardzo przydatne do zoptymalizowania pliku produktowego Twojego sklepu. Jest to szczególnie istotne przy kampaniach typu Smart Shopping oraz nowych Performance Max, gdzie jakość danych jest jednym z kluczy do osiągania dobrych wyników.

Czytaj dalej »

Cybersquatting czyli piractwo domenowe

Trolle domenowe, czyli cybersquatting i typosquatting – jak firmy mogą się przed nimi bronić?

Zjawisko trollingu nie jest Ci zapewne obce. Pojawia się zazwyczaj w kontekście pejoratywnych i nacechowanych negatywnymi emocjami komentarzy w Internecie. Niemniej istnieje również coś takiego, jak cybersquatting, czyli trolle domenowe, zwane także piratami domenowymi. Jeśli jesteś przedsiębiorcą, powinieneś zainteresować się tym tematem.

Czym się zajmują? Czy ich działalność może stanowić dla Ciebie zagrożenie?  Co to jest cybersquatting i typosquatting? Tego dowiesz się z poniższego artykułu.

Czytaj dalej »

Parametr fbclid i msclkid w Google Analytics

Parametr fbclid i msclkid psują Twój Google Analytics – Sprawdź jak to naprawić

Przeglądając raporty odwiedzanych podstron w Google Analytics możesz natrafić na adresy zawierające parametry fbclid oraz msclkid w adresach URL podstron. Brak odpowiedniej konfiguracji Google Analytics sprawia, że te parametry zniekształcają obraz statystyk odwiedzin Twojej strony internetowej. Z tego artykułu dowiesz się czym są parametry fbclid i msclkid w adresach URL, jak wpływają na Google Analytics i jak można to naprawić.

Czytaj dalej »

USP produktu - czym jest unikalna cecha oferty?

USP produktu – czym jest unikalna cecha oferty?

USP produktu to wyróżnik, dzięki któremu Twoja oferta jest lepiej widoczna. Od Ciebie zależy, jak to rozegrasz i jak podkreślisz wyjątkowość swojego towaru lub usługi. Aby sklep internetowy nie był jedynie wystawą produktów, musisz określić, jaka jest w Twoim przypadku unikalna cecha oferty.

Czytaj dalej »

storytelling: co to jest i polskie przykłady

Storytelling – magia opowieści w marketingu

Kiedy niedawno publikowaliśmy tutaj artykuł o klątwie wiedzy, wiedzieliśmy, że niedługo przyjdzie czas na storytelling, najlepiej w przykładach. A jak wiążą się ze sobą te dwa zagadnienia? Między innymi po to, aby odpowiedzieć na to pytanie, powstał dzisiejszy wpis.

Czytaj dalej »

Co to jest lejek sprzedażowy i jakie ma etapy?

Lejek sprzedażowy: co to jest i jakie ma etapy?

Strategia marketingowa nie powinna być tworzona na oślep. Dzięki przemyślanemu działaniu łatwiej jest zdobyć klienta i utrzymać go na stałe. Pomaga w tym tzw. lejek zakupowy. Z jego pomocą Twoja strategia będzie skuteczniejsza. Dlatego dzisiaj odpowiadamy na pytanie, co to jest lejek sprzedażowy i jakie są jego etapy?

Czytaj dalej »

Pozytywne opinie klientów w Google – jakie mają znaczenie dla biznesu?

Jak myślisz, czy pozytywne opinie klientów w Google mają duży wpływ na decyzje zakupowe kolejnych osób? Chyba nie zaskoczymy Cię, jeśli potwierdzimy, że komentarze zadowolonych klientów mogą zachęcić innych do skorzystania z Twojej oferty. Aby nie były to tylko czcze słowa, przedstawimy Ci statystyki i podpowiemy, jak zbierać opinie od klientów.

Czytaj dalej »

microsoft Ads - utwórz kampanię produktową

Kampania produktowa – skorzystaj z możliwości wyszukiwarki Bing

Wyszukiwarka Bing powoli otwiera się dla polskich reklamodawców. Jedną z nowości udostępnionych przez Microsoft Advertising jest kampania produktowa Bing. Kampania produktowa to bardzo popularny typ reklamy znany Ci z Google Ads. Trudno dziś sobie wyobrazić sklep online bez kampanii zakupowej Google Ads. W wyszukiwarce Bing jest zdecydowanie mniejsza liczba reklamodawców. Dzięki temu możesz uzyskać niższe … Czytaj dalej »

Klątwa wiedzy i jak z nią walczyć?

Czym jest klątwa wiedzy i czy istnieje na nią antidotum?

Klątwa wiedzy – brzmi magicznie, jak zaklęcie z baśni, a jest codziennością wielu z nas. Dotyka nas w wielu sferach życiowych, również podczas wypełniania obowiązków zawodowych. Szczególnie dręczy specjalistów od marketingu. Jest uciążliwa i trudno się od niej uwolnić. Na szczęście da się z nią walczyć.

Czytaj dalej »

Redseo - system identyfikacji wizualnej

Nowy system identyfikacji wizualnej marki Redseo

Po 9 latach działania Redseo przyszedł czas, aby odświeżyć system identyfikacji wizualnej naszej firmy. Z przyjemnością prezentujemy nasze nowe logo oraz pozostałe elementy identyfikacji wizualnej marki. Dowiedz się, jak wyglądał proces przygotowania nowej identyfikacji dla Redseo i co się zmieniło. Czas na zmiany i nową identyfikacją wizualną marki W dotychczasowych działaniach marki bardzo dokuczliwym aspektem … Czytaj dalej »

reklama na youtube - wirtualna witryna sklepowa

Reklama na Youtube – jak stworzyć swoją wirtualną witrynę sklepową?

Jeśli prowadzisz biznes w sieci, na przykład sklep internetowy, na pewno zdajesz sobie sprawę z mocy reklamy online. Obecnie dostępne są przeróżne możliwości promocji, na przykład reklama na YouTube, która może Cię zainteresować. 

Opowiemy dzisiaj więcej o tym, jak działa reklama na kanale YouTube, jak ją utworzyć i dlaczego warto się nią zainteresować.

Czytaj dalej »

Ponad 1200% zwrotu w pół roku dzięki Google Ads – Case Study Google Ads branży dziecięcej

Miesiąc temu dzieliliśmy się wynikami pracy specjalistki SEO w odniesieniu do naszego Klienta z branży dziecięcej. Jeśli jeszcze nie widziałeś, sprawdź wpis Case Study SEO: sklep z branży akcesoriów dziecięcych – trzykrotny wzrost ruchu na stronie! A jakby tego było mało, zaobserwowaliśmy także fantastyczne wyniki wypracowane przez specjalistkę Google Ads na koncie tego samego Klienta.

Czytaj dalej »

Co to jest język korzyści i jak używać go w sprzedaży?

W marketingu obowiązuje język korzyści, dla którego przeciwieństwem (i jednocześnie uzupełnieniem) jest język straty. Nie o stracie jednak będzie dzisiaj mowa, chociaż o niej wspomnimy. Skupimy się na tym, jak wydobyć podczas sprzedaży to, co pozytywne i co ma potencjał generowania zysku.

Czytaj dalej »

Co oznacza oferta sponsorowana na Allegro i dlaczego warto ją uruchomić?

W drugiej połowie 2021 roku oferta Redseo wzbogaciła się o usługę prowadzenia kampanii reklamowych na Allegro. Oznacza to, że współpracując z nami, możesz osiągnąć reklamowy i sprzedażowy sukces w największym polskim marketplace! Opowiemy dzisiaj więcej o tym, co to jest oferta sponsorowana Allegro, czym się charakteryzuje i dlaczego warto się z jej pomocą reklamować.

Czytaj dalej »

Marketing w internecie: co to jest i jakie daje efekty?

Prowadzenie sklepu online to nie tylko praca kreatywna nad ofertą, pakowanie i wysyłanie paczek oraz obsługa klienta. To też marketing w internecie, bez którego trudno funkcjonować firmom we współczesnej rzeczywistości.

Jak zabrać się za marketing internetowy, co się na niego składa i dlaczego lepiej zaufać specjalistom?

Czytaj dalej »