Redseo - Blog

Remarketing Google Ads - co to jest i jak działa [wideo]

Remarketing Google Ads i remarketing dynamiczny – Co to jest i jak działa? [Wideo]

Co to jest remarketing w Google Ads i jak funkcjonuje? Czym jest i jak działa remarketing dynamiczny dla sklepu internetowego? O tym i więcej w dzisiejszym wpisie. Zapraszam!

Continue Reading

Reklama Lokalna Google Ads – Przyciągnij klientów do sklepu stacjonarnego

Google rozszerza możliwości reklamowania się sklepów online w Google Ads, ale wspiera również lokalne sklepy stacjonarne. Odpowiadają za to oczywiście specjalnie dedykowane reklamy lokalne, które korzystają z prostego połączenia wyszukiwania oraz obecnej lokalizacji użytkownika. Jedną z tego typu kampanii, która wykorzystuje taką prostą funkcję jest chociażby reklama lokalnego asortymentu. 

Continue Reading
Dlaczego nie widać reklam Google Ads?

Dlaczego reklamy Google Ads nie wyświetlają się w wyszukiwarce Google? [Wideo]

Uruchomiłeś właśnie swoją pierwszą kampanię reklamową w Google Ads ale w wyszukiwarce nie widać Twoich reklam? Co może być tego przyczyną i jak to sprawdzić – tego dowiesz się w artykule i dołączonym wideo.

Continue Reading
Kim jest Google Partner?

Google Partner – Czym jest status “Google Partner” i co oznacza dla Twojej firmy? [Wideo]

Co to znaczy, że agencja marketingowa jest partnerem Google? W jakim obszarze agencje marketingowe mają partnerstwo z Google? Czy agencja ze statusem Google Partner lub Google Premium Partner może zaoferować skuteczniejsze SEO niż inne agencje? W tym odcinku dowiesz się kim jest Google Partner i co to oznacza dla klienta takiej agencji.

Continue Reading
Formy płatności i faktury w Google Ads

Formy płatności, waluta konta i faktury za Google Ads [wideo]

Jakie są formy płatności za reklamę w Google Ads? Czy za reklamę w Google można płacić w polskich złotych? Czy Google wystawia fakturę za reklamy i jak ją pobrać? Jeżeli dopiero zaczynasz działania z reklamą w Google Ads, w tym artykule z wideo znajdziesz najważniejsze informacje o płatnościach i fakturach w Google Ads.

Continue Reading
Ile kosztuje reklama w Google Ads

Ile kosztuje reklama w Google Ads? 💰 Przykłady 2021 [wideo]

Ile kosztuje reklama w Google Ads? To pytanie, które słyszę najczęściej. W tym wpisie przybliżę ile kosztuje reklama w Google Ads i od czego to zależy. Pokażę też konkretne i aktualne przykłady oraz kwoty. Zapraszam do czytania oraz obejrzenia wideo.

Continue Reading
Jak pisać tekst pod SEO?

Jak pisać dobre artykuły i teksty pod SEO?

Jak pisać teksty pod SEO? Jak napisać artykuł na blogu, aby dobrze pozycjonował się w Google? Na jakie elementy tekstu i optymalizacji zwracać uwagę? W tym artykule przybliżę najważniejsze aspekty SEO podczas pisania artykułu na blog czy do sklepu internetowego.

Continue Reading
SEO czy Google Ads?

SEO, a reklama Google Ads – Jakie różnice i co wybrać? [Wideo]

Czym różni się SEO od reklamy Google Ads i jakie są różnice w tych dwóch formach reklamy? Czy SEO i reklama w Google Ads ze sobą konkurują i czy warto prowadzić oba te działania marketingowe? W tym artykule z wideo znajdziesz odpowiedzi na te pytania.

Continue Reading
Jak zacząć reklamować się w Google Ads?

Jak zacząć reklamować się w Google Ads i co jest potrzebne? [Wideo]

Jak zacząć reklamować swój sklep internetowy lub firmę w Google Ads? Co jest nam potrzebne aby zacząć reklamę w Google? W tym artykule z wideo znajdziesz odpowiedzi na te pytania.

Continue Reading
Redseo - Google CSS Partner

Redseo ze statusem Google CSS Partner

Miło nam poinformować, że nasza agencja Redseo dołączyła do wąskiego grona oficjalnych partnerów Google w zakresie usług porównywania cen CSS. Oficjalnie możemy pochwalić się statusem „Google CSS Partner” 🙂 Aby to osiągnąć musieliśmy wdrożyć ponad 100+ sklepów internetowych korzystających z naszej porównywarki Sellie.pl

Continue Reading
Google Ads - Co to jest

Google Ads – Co to jest i jakie są możliwości reklamowe w Google? [Wideo]

Czym jest system reklamowy Google Ads i jakie są jego możliwości? Jak wyglądają reklamy w Google i gdzie się wyświetlają? W tym artykule z wideo znajdziesz odpowiedzi na ty pytania.

Continue Reading

Ograniczony budżet kampanii Google Ads

Czy Twoje kampanie Google Ads są ograniczone przez budżet? Jak to sprawdzić i co oznacza ograniczenie kampanii z powodu budżetu? Więcej na ten temat dowiesz się z poniższego artykułu. Ograniczona kampania z powodu budżetu Jeśli Twoja kampania na koncie Google Ads jest ograniczona z powodu budżetu oznacza to, że wysokość budżetu jest niższa od zalecanej. 

Continue Reading
Specjalista Google Ads

Specjalista Google Ads (AdWords) – opiekun kampanii dla Twojej firmy

W dobie pandemii oraz ogromnej popularności Internetu wiele firm przenosi swój biznes do sieci. Aby jednak wybić się ze swoją ofertą, potrzebne jest podjęcie kolejnych kroków m.in. zainwestowanie w reklamę. Jedną z możliwości jest uruchomienie i prowadzenie kampanii w Google Ads, która umożliwia dotarcie do osób zainteresowanych produktami / usługami jakie świadczy firma. Aby jednak to

Continue Reading

Jak się przygotować na okres świąteczny z kampaniami Google Ads?

Przed nami z pewnością najbardziej cyfrowy okres świąteczny w historii. W związku z obecną sytuacją epidemiologiczną w kraju, ale także i na świecie użytkownicy coraz chętniej robią zakupy online. Jak się przygotować na gorący okres świąteczny z kampaniami Google Ads i jakie rozwiązania warto wykorzystać? Zapraszam do lektury artykułu, w którym znajdziesz kilka przydatnych wskazówek.

Continue Reading

Reklama lokalnego asortymentu produktów

Jeśli masz sklep stacjonarny możesz reklamować swój asortyment produktów i lokalny sklep w reklamach produktowych. Dowiesz się więcej o takich reklamach lokalnych Google z tego artykułu.

Continue Reading

Jak przygotować plik produktowy za pomocą arkusza kalkulacyjnego Google?

Jeżeli posiadasz sklep internetowy ze stałą ofertą kilku lub kilkunastu produktów, nie musisz kupować specjalnej wtyczki do sklepu, do generowania pliku danych z produktami. W tym artykule dowiesz się, jak w prosty sposób stworzyć swój własny plik produktowy na potrzeby Google Merchant Center, wykorzystując do tego zwykły arkusz kalkulacyjny Google. Możesz również skorzystać z niego

Continue Reading
porównanie-konwersji-google-ads-i-google-analytics

Różnice w konwersjach między Google Ads i Google Analytics

Dane dotyczące konwersji różnią się na Twoim koncie Google Ads i Google Analytics?  Spokojnie, to jeszcze nie musi oznaczać błędu w implementacji śledzenia konwersji. Dane w obu tych narzędziach mogą się różnić z kilku powodów. Dowiesz się na ten temat więcej czytając nasz artykuł. Te same konwersje, a inne dane Ustawiasz w Google Analytics cel

Continue Reading
e-commerce

Jak włączyć „Przestrzeń Google” na koncie Merchant Center?

Przestrzeń Google (Surfaces across Google) to program umożliwiający bezpłatne wyświetlanie produktów ze sklepu internetowego w bezpłatnych usługach Google, takich jak wyszukiwarka Google, karta Zakupy Google i Grafika Google. Przestrzeń Google może stanowić atrakcyjne uzupełnienie kampanii produktowych Google Ads, zwiększając widoczność i zasięg produktów ze sklepu internetowego.

Continue Reading

Przydatne Funkcje w reklamach Google Ads

Wykorzystaj przydatne narzędzia Google Ads do wyróżnienia swoich reklam w sieci wyszukiwania. Możesz w łatwy i prosty sposób automatycznie dostosować treść reklamy do odbiorcy, urządzenia, wyszukiwania czy lokalizacji użytkownika. Poznaj kilka przydatnych funkcji Google Ads, które pozwolą Tobie docierać z odpowiednim przekazem, w odpowiednim czasie. Użyj dostępnych funkcji Google Ads do zdobycia przewagi nad swoją

Continue Reading
Black Friday w reklamach Google Ads

Jak przygotować się na Black Friday z Google Ads?

Black Friday chociaż znany głównie w Stanach Zjednoczonych, zyskuje na popularności także wśród polskich sprzedawców i klientów.  Święto miłośników zakupów i łowców cenowych okazji wypada w ostatni piątek listopada. W 2020 roku Black Friday obchodzimy 27 listopada.  Dla wielu właścicieli sklepów internetowych to doskonała okazja, by przyciągnąć więcej klientów i zwiększyć zyski. Jak więc przygotować

Continue Reading

Oglądaj na YouTube

Oglądaj Redseo na YouTube

Najnowsze na blogu

Remarketing Google Ads - co to jest i jak działa [wideo]

Remarketing Google Ads i remarketing dynamiczny – Co to jest i jak działa? [Wideo] 16 kwietnia 2021

Reklama Lokalna Google Ads – Przyciągnij klientów do sklepu stacjonarnego 9 kwietnia 2021

Dlaczego nie widać reklam Google Ads?

Dlaczego reklamy Google Ads nie wyświetlają się w wyszukiwarce Google? [Wideo] 26 marca 2021

Kim jest Google Partner?

Google Partner – Czym jest status “Google Partner” i co oznacza dla Twojej firmy? [Wideo] 5 marca 2021

Formy płatności i faktury w Google Ads

Formy płatności, waluta konta i faktury za Google Ads [wideo] 26 lutego 2021

Ile kosztuje reklama w Google Ads

Ile kosztuje reklama w Google Ads? 💰 Przykłady 2021 [wideo] 20 lutego 2021

Jak pisać tekst pod SEO?

Jak pisać dobre artykuły i teksty pod SEO? 17 lutego 2021

SEO czy Google Ads?

SEO, a reklama Google Ads – Jakie różnice i co wybrać? [Wideo] 11 lutego 2021

Jak zacząć reklamować się w Google Ads?

Jak zacząć reklamować się w Google Ads i co jest potrzebne? [Wideo] 5 lutego 2021

Redseo - Google CSS Partner

Redseo ze statusem Google CSS Partner 2 lutego 2021

Google Ads - Co to jest

Google Ads – Co to jest i jakie są możliwości reklamowe w Google? [Wideo] 1 lutego 2021

Ograniczony budżet kampanii Google Ads 8 stycznia 2021

Specjalista Google Ads

Specjalista Google Ads (AdWords) – opiekun kampanii dla Twojej firmy 17 grudnia 2020

Jak się przygotować na okres świąteczny z kampaniami Google Ads? 8 grudnia 2020

Reklama lokalnego asortymentu produktów 30 października 2020

Jak przygotować plik produktowy za pomocą arkusza kalkulacyjnego Google? 28 października 2020

porównanie-konwersji-google-ads-i-google-analytics

Różnice w konwersjach między Google Ads i Google Analytics 23 października 2020

e-commerce

Jak włączyć „Przestrzeń Google” na koncie Merchant Center? 21 października 2020

Przydatne Funkcje w reklamach Google Ads 20 października 2020

Black Friday w reklamach Google Ads

Jak przygotować się na Black Friday z Google Ads? 9 października 2020