Redseo - Reklama w Google AdWords

Dobra strona docelowa w reklamie Google AdWords

Korzystanie z reklamy Google AdWords nierozerwalnie związane jest z posiadaniem strony internetowej. Strona docelowa jest ważna, wpływa na wynik jakości, a także na wrażenia odbiorcy na temat Twoich usług lub produktów.

Continue Reading →

Zakupy Google – skuteczna reklama produktów z Twojego sklepu

Jak stworzyć atrakcyjną reklamę w wyszukiwarce dla produktów z Twojego sklepu internetowego? Skorzystaj z rozwiązania, jakim są Zakupy Google. Dzięki takiej reklamie, potencjalni klienci nie będą musieli czytać tekstów zachęcających do odwiedzenia Twojej strony. Zobaczą zdjęcie i nazwę wyszukiwanego produktu, jego cenę oraz nazwę sklepu. Użytkownicy będą mogli od razu zdecydować czy są zainteresowani Twoją

Continue Reading →

Wykorzystaj ROPO w swoim sklepie internetowym

Jeśli prowadzisz sklep internetowy zależy Ci, aby konsumenci dokonywali zakupu właśnie w Twojej witrynie. Jednak nadal wiele osób korzysta z internetu jedynie jako źródła informacji o produkcie. Trafiają na Twoją stronę, zapoznają się ze zdjęciami i opisami artykułów, szukają opinii i korzystają z porównywarek cenowych, a później dokonują zakupów w sklepie stacjonarnym. Takie działanie konsumenta

Continue Reading →

Panele informacyjne – szybki dostęp do danych

Panele informacyjne to bardzo przydatna funkcja Google Analytics. Dzięki nim możesz monitorować najważniejsze dane, a także regularnie otrzymywać raporty na pocztę e-mail. Nawet jeśli jesteś początkującym użytkownikiem tego narzędzia analitycznego, stworzenie panelu nie powinno sprawić Ci problemów. Decyzja, do których danych chcesz mieć szybki dostęp należy do Ciebie. Sprawdź jak stworzyć swój panel informacyjny.

Continue Reading →

Czego oczekują klienci sklepów internetowych?

Jeśli prowadzisz sklep internetowy, ważne abyś orientował się w obowiązujących wśród konsumentów trendach. Dzięki temu łatwiej będzie Ci skonstruować przekaz pojawiający się na Twojej stronie internetowej, w social mediach, a nawet w reklamach, co pozwoli zwiększyć sprzedaż. Sprawdź jak kupują polscy internauci.

Continue Reading →

Marketing dla sklepu internetowego, czyli gdzie znaleźć klientów

Prowadzisz sklep internetowy, masz dobrze przygotowaną stronę. Wiesz, że osoby trafiające na nią nie mają problemu z odnalezieniem produktów oraz z poruszaniem się po niej. Skoro wspomniałam już o “trafianiu na stronę”, to Twój sklep pojawia się także w wyszukiwarce, więc z pewnością zadbałeś o działania SEO. Jednak nadal nie wiesz co zrobić, aby wizyty

Continue Reading →

Alerty niestandardowe – dane zawsze pod kontrolą

Zadaniem alertów w Google Analytics jest poinformowanie Cię o zmianach, które pojawiają się na koncie. System wyświetli powiadomienie o wszystkim, co odbiega od jego prognoz – to alerty automatyczne. Możesz także samodzielnie określić jakie informacje są dla Ciebie najważniejsze. Do tego celu musisz użyć alertów niestandardowych. Będą one szczególnie przydatne, jeśli zajmujesz się kilkoma kontami.

Continue Reading →

Reklama dla dewelopera – możliwości Google AdWords

Na pewno interesuje Cię odpowiedź na pytanie, jak dotrzeć do osób zainteresowanych kupnem nieruchomości. Wystarczy, że skorzystasz z reklamy Google AdWords. Kampania prowadzona przez specjalistów pozwoli wyprzedzić konkurencję i dotrzeć do Twojej grupy docelowej. Poznaj możliwości, jakie niesie ta forma reklamy.

Continue Reading →

Reklamuj firmę w Gmailu – Gmail Sponsored Promotions

Nie ulega wątpliwości, że sprzedając produkty lub oferując usługi, chcesz pozyskiwać nowych klientów. Reklama online pojawiająca się na stronach internetowych jest natarczywa w stosunku do użytkownika, w związku z czym przestała przynosić zadowalające efekty. Jak dotrzeć z przekazem w bardziej subtelny sposób? Reklama w Gmailu pozwala na nienachalne zakomunikowanie potencjalnemu klientowi, że może być zainteresowany

Continue Reading →

Budowa relacji z klientami, czyli fanpage dla dewelopera

Czy branży deweloperskiej potrzebny jest fanpage na Facebooku? Odpowiedź brzmi: tak! Oczywiście raczej za pośrednictwem Facebooka nikt nie kupi nieruchomości, którą oferujesz, ale pozytywna komunikacja na profilu może być jednym z czynników, który sprawi, że ludzie zaczną bardziej interesować się Twoimi inwestycjami. Wiele osób jest aktywnych na FB i właśnie tam poszukuje informacji. Przeczytaj, dlaczego

Continue Reading →