Jak tworzyć opis produktu i czego unikać?

Opis produktu w sklepie internetowym: co robić i czego unikać?

Kiedy robisz zakupy online, rzadko kiedy przykuwa Twoją uwagę opis kategorii. Znacznie częściej zwracasz uwagę na opis produktu. To z niego dowiadujesz się, do czego służy dany towar lub usługa, z czego się składa, jakie ma parametry techniczne itp. Rolą opisu jest danie Ci odpowiedzi na niezadane pytania i zachęcenie do kupna. Innymi słowy opis to wirtualny ekspedient w Twoim sklepie.

Czytaj dalej »

spotkania biznesowe online

Spotkania biznesowe online: jak się do nich przygotować?

Możemy powiedzieć, że spotkania biznesowe online stały się nasza codziennością. Prowadzenie firmy wiąże się nierozłącznie z ciągłymi rozmowami i nawiązywaniem nowych kontaktów. Coraz popularniejsze (i w pewnym momencie wymuszone koniecznością) przejście na pełną pracę zdalną lub hybrydową sprawiło, że rozmowy przeniosły się z sali konferencyjnej lub firmowego korytarza do internetu.

Czytaj dalej »

user generated content

User Generated Content i jego rola w e-commerce

User Generated Content pełni ważną funkcję w sieci. Jest cenny zarówno dla biznesu jak i dla konsumentów. Występuje w różnych miejscach, może przyjmować różne postaci i powstawać na różne sposoby. Jest przydatny dla biznesów, przez co czasem jego pozyskiwanie bywa nieetyczne, o czym warto wspomnieć.

Czytaj dalej »

zastrzeżenie domeny internetowej

Zastrzeżenie domeny internetowej w Urzędzie Patentowym: czy warto?

Poniższy artykuł poświęcony jest temu, czy zastrzeżenie domeny internetowej w Urzędzie Patentowym jest dobrym pomysłem. Jak zabrać się za zastrzeganie znaku towarowego i domeny? Czy istnieją przypadki, w których wniosek został odrzucony? Jakie najciekawsze historie związane z patentowaniem warto przytoczyć? Dlaczego warto przyjrzeć się tematowi ochrony marki i domeny oraz na jakie kwestie należy zwrócić uwagę, planując taki krok?

Jeśli chcesz wiedzieć więcej o procesie przyznawania patentu na posługiwanie się znakiem towarowym bądź korzystanie z domeny, zapoznaj się z tym artykułem.

Czytaj dalej »

case study google ads sklep z prezentami

Ponad 2,2 mln zł przychodu w 8 miesięcy dzięki Google Ads – case study

W lipcu przywołujemy klasyka, czyli kampanie Google Ads, które dzięki specjalistom Redseo wypracowały sukces naszego Klienta. Prezentujemy case study Google Ads na przykładzie sklepu z artykułami prezentowymi na różne okazje. Klient skorzystał z naszej oferty Google Ads dla e-commerce. W zaledwie 8 miesięcy zwiększyliśmy przychód Klienta o ponad 2 200 000 zł dzięki Google Ads. Jak? O tym opowiadamy w poniższym artykule.

Czytaj dalej »

Dyrektywa Omnibus: ochrona praw konsumenta

Dyrektywa Omnibus i jej wpływ na przedsiębiorców oraz konsumentów

Dyrektywa Omnibus, czyli dokument Parlamentu Europejskiego i rady UE mający na celu ochronę konsumenta, to jeden z głośniejszych tematów w mediach w ostatnich miesiącach. Do 28 maja 2022 roku państwa UE miały obowiązek wdrożyć tę dyrektywę do opracowania w warunkach krajowych. Omnibus ma niebagatelny wpływ między innymi na e-commerce oraz klientów sklepów stacjonarnych i online.

Czytaj dalej »

Microsoft Audience Network

Grafiki w kampanii banerowej w Microsoft Audience Network

Microsoft Ads jest szybko rozwijającym się system reklamowym i zyskuje coraz więcej zwolenników również w Polsce. Jednym z możliwych do stworzenia typów kampanii jest kampania banerowa, do której niezbędne są odpowiednie grafiki. Jak powinieneś przygotować grafiki do kampanii banerowej Microsoft Audience Network i na co warto zwrócić uwagę?

Czytaj dalej »

kupon Google Ads

Kupon Google Ads, czyli zdobądź 1200 zł na reklamę!

Dlaczego warto rozpocząć reklamowanie się z pomocą Google Ads? Między innymi dlatego, że nowo zarejestrowane konta mają szansę otrzymać ofertę promocyjną. To zasilenie konta na aż 1200 zł! Jak dokładnie działa kupon Google Ads i co trzeba zrobić, by go zdobyć? W poniższym artykule znajdziesz odpowiedzi na te pytania.

Czytaj dalej »

umowa elektorniczna - platforma autenti

Umowy elektroniczne: jak działa platforma Autenti?

Jak wygląda proces nawiązywania współpracy między klientem a agencją? Opowiemy o tym na przykładzie Redseo. Zapoznajesz się z nasza ofertą, chcesz skorzystać z proponowanych usług. I wówczas słyszysz hasło “umowa elektroniczna”. Zazwyczaj wtedy pojawiają się liczne pytania:

Czytaj dalej »

Skrypty Google Ads - automatyzuj pracę

Skrypty Google Ads – automatyczna optymalizacja kampanii

Konta Google Ads często wymagają optymalizacji i odświeżenia, a co za tym idzie wykluczenia nietrafnych słów kluczowych, wstrzymania słabo sprzedających się produktów czy uruchomienia nowych reklam po weekendzie.

Te i inne rzeczy zazwyczaj zajmują dużo czasu, który z pewnością moglibyśmy poświęcić na opracowanie nowej strategii czy wdrażanie nowoczesnych rozwiązań. Z pomocą przychodzą nam Skrypty Google Ads, które zostały stworzone z myślą, aby usprawnić naszą pracę i zaoszczędzić cenny czas.

Czytaj dalej »

ux user experience

UX – User Experience i jego znaczenie w e-commerce

Jeśli zdarzyło Ci się, że podczas zakupów w sieci pomyślałeś: “Co za nieintuicyjna strona, już nigdy nic tu nie kupię!”, to oznacza, że UX, czyli User Experience jest dla Ciebie istotnym czynnikiem zakupowym. Nie jesteś jedyny, bo podobnie uważa 88% ankietowanych osób, które nie wracają do stron, dających im słabe doświadczenia konsumenckie. To ważne dane, szczególnie dla właścicieli biznesów sprzedających towary i usługi online.

Czytaj dalej »

Pozycjonowanie long tail – wskazówki dla e-commerce

Pozycjonowanie long tail, czyli innymi słowy pozycjonowanie szerokie lub szerokie SEO, to istotna dla e-commerce strategia, której w tym artykule dokładnie się przyglądamy.

Sprawdzimy, co to jest długi ogon, jak frazy długoogonowe wyglądają na tle pozostałych typów słów kluczowych. Poza tym omówimy zalety stosowania rozbudowanych fraz oraz doradzimy, w jakich sytuacjach się sprawdzają i jaki model biznesowy najchętniej je wykorzystuje.

Czytaj dalej »

Czy irytujące reklamy działają?

Ostatni szum wokół viralowej reklamy Shopee skłonił nas do przypomnienia sobie innych przykładów chwytliwych haseł reklamowych lub irytujących sloganów. Granica między tym, co chwytliwe, a co może stać się irytujące, jest dość delikatna. Przypominamy Ci irytujące reklamy, których trudem pozbywamy się z głowy. Czytasz na własną odpowiedzialność. :) Jak powstają hasła reklamowe? Zanim przejdziemy do … Czytaj dalej »

Reguły Google Merchant Center

Reguły Google Merchant Center – 5 przykładów optymalizacji produktów

Czym są reguły na koncie Google Merchant Center i jak wykorzystać je do uzyskania lepszych wyników kampanii reklamowych? Jeżeli prowadzisz kampanie produktowe Google Ads, stosowanie reguł może okazać się bardzo przydatne do zoptymalizowania pliku produktowego Twojego sklepu. Jest to szczególnie istotne przy kampaniach typu Smart Shopping oraz nowych Performance Max, gdzie jakość danych jest jednym z kluczy do osiągania dobrych wyników.

Czytaj dalej »

Cybersquatting czyli piractwo domenowe

Trolle domenowe, czyli cybersquatting i typosquatting – jak firmy mogą się przed nimi bronić?

Zjawisko trollingu nie jest Ci zapewne obce. Pojawia się zazwyczaj w kontekście pejoratywnych i nacechowanych negatywnymi emocjami komentarzy w Internecie. Niemniej istnieje również coś takiego, jak cybersquatting, czyli trolle domenowe, zwane także piratami domenowymi. Jeśli jesteś przedsiębiorcą, powinieneś zainteresować się tym tematem.

Czym się zajmują? Czy ich działalność może stanowić dla Ciebie zagrożenie?  Co to jest cybersquatting i typosquatting? Tego dowiesz się z poniższego artykułu.

Czytaj dalej »