Redseo - Reklama w Google AdWords

Ile wie o Tobie Google?

Nie ma nic za darmo. Także w Internecie. Tam, gdzie nie musisz płacić przelewem, zapłacisz swoimi danymi. Zresztą, jeśli decydujesz się na korzystanie z danych usług, wyrażasz na to zgodę. Nie tylko Facebook gromadzi wiele informacji na Twój temat. Google także wie o Tobie dużo, wystarczy, że używasz Chrome, Map czy YouTube. Sprawdź, jak trafne

Continue Reading →

12 powodów, przez które nie widzisz swoich reklam Google AdWords

Twoja kampania Google AdWords jest już gotowa. Przynajmniej tak Ci się wydaje, a jednak nie widzisz reklam, opłaty nie są naliczane, nie dzieje się nic. Powody mogą być różne i zazwyczaj nie są wyjątkowo poważne. Najważniejsze to zachować spokój i przeanalizować sytuację. Przeczytaj, dlaczego reklamy mogą nie być wyświetlane. 1. Wyszukiwanie własnych reklam Kiedy ustawiłeś

Continue Reading →

Reklama na Facebooku – jaki cel wybrać?

Kiedy zdecydujesz się na reklamę na Facebooku, musisz wybrać jej cel. Na początku drogi z FB Ads może być to szczególnie trudne. Sprawdź, na jakie cele obecnie możesz się zdecydować oraz czym się charakteryzują. Jaki cel możesz wybrać? Cele podzielone są na trzy sekcje: świadomość – zwróć uwagę na cele znajdujące się w tej sekcji,

Continue Reading →

Jak pobrać faktury za reklamy na Facebooku?

Co jakiś czas, przeszukując internet, można znaleźć zapytania o to, w jaki sposób pobrać fakturę z Facebooka. Nie jest to bardzo skomplikowane, ale szczególnie dla początkującego użytkownika, może sprawić nieco kłopotu. Menedżer reklam Żeby pobrać fakturę, musisz przejść do Menedżera reklam. Jeśli nie zakładałeś Menedżera – korzystałeś tylko z funkcji “Promuj post”, swoje faktury znajdziesz

Continue Reading →

Facebook Live – przeprowadź swoją pierwszą transmisję

Transmisje na żywo na Facebooku dostępne są już od dawna. Jeśli pierwszy Facebook Live przed Tobą, sprawdź opcje, z których możesz skorzystać. Nagraj wideo dla znajomych lub zdecyduj się na relację dla fanów swojego fanpage. Transmisja na żywo z laptopa (profil prywatny) Nie musisz używać urządzenia przenośnego, żeby wykorzystać Facebook Live. Możesz przeprowadzić transmisję z

Continue Reading →

Usługa Facebook Lokalizacje – jak ją włączyć?

Prowadzisz firmę, która ma kilka lokalizacji? Zastanów się, czy nie skorzystać z narzędzia Facebook Lokalizacje. Dzięki niemu będziesz mógł łatwiej zarządzać fanpage swojej firmy. Dlaczego warto rozważyć dodanie stron lokalizacji? Po dodaniu stron lokalizacji, użytkownicy odwiedzający fanpage główny mogą sprawdzić, gdzie znajdują się Twoje siedziby, a także przejść na ich strony na Facebooku. Poza tym,

Continue Reading →

Rozszerzenie promocji – nowość w reklamach Google AdWords

Rozszerzenie promocji jest już dostępne na polskich kontach AdWords. Google co jakiś czas dodaje funkcje, które mają pomóc marketerom w przyciągnięciu uwagi potencjalnych klientów. Dzięki nowemu rozszerzeniu użytkownicy od razu zobaczą informację o wysokości zniżki oraz dowiedzą się jakiego produktu dotyczy oferta. W którym miejscu zostanie wyświetlone rozszerzenie promocji? Rozszerzenie promocji pojawia się na urządzeniach

Continue Reading →

Edge Rank – na co zwrócić uwagę podczas pisania postów na Facebooku?

Publikując posty na Facebooku chcemy, aby jak najwięcej naszych fanów (i nie tylko) zobaczyło treści. Niestety najczęściej docierają one do nielicznych osób. Dodatkowo im większy fanpage, tym niższe zasięgi. Niektórzy winią za to Edge Rank. Co oznacza ten zwrot oraz na co zwrócić uwagę publikując treści? Edge Rank Edge Rank to algorytm, który decyduje o

Continue Reading →

Czym jest Piksel Facebooka i dlaczego musisz z niego korzystać?

Piksel Facebooka – niezwykle ważna rzecz dla osób, które chcą reklamować swoją firmę na FB. Jeśli nie wiesz, czym jest wspomniany piksel oraz, w jaki sposób możesz go wykorzystać, koniecznie przeczytaj nasz artykuł. Nie trać szansy na skuteczną promocję swoich usług oraz dokładniejsze poznanie użytkowników odwiedzających Twoją witrynę. Piksel Facebooka – co to jest? Piksel

Continue Reading →

Fani na Facebooku – dlaczego nie warto ich kupować?

Dopiero stworzyłeś firmowy fanpage lub prowadzisz go od jakiegoś czasu. Liczba polubień stanęła w miejscu. Raz na jakiś czas dostaniesz like, ale to wciąż za mało. Chciałbyś więcej. Przecież masz firmę, chcesz, żeby o Twojej działalności dowiedziało się jak najwięcej osób i to jak najszybciej! Co robić? Może kupić fanów? Na Allegro jest wiele aukcji, które gwarantują

Continue Reading →