Redseo - Reklama w Google AdWords

Konferencje i wydarzenia 2017 SEM, o których warto wiedzieć!

Rok 2017 przynosi wiele okazji do podniesienia kwalifikacji i nawiązania nowych branżowych kontaktów. Choć jeszcze nie wszystkie karty zostały odkryte, zebraliśmy dla Was kilka wydarzeń związanych z marketingiem internetowym oraz e-commerce, które odbędą się w tym roku. Chyba nikogo nie trzeba przekonywać, że warto pojawiać się na konferencjach, targach i innych wydarzeniach. Sprawdź, kiedy i

Continue Reading →

Reklamuj organizację dzięki Google Ad Grants

Organizacje non-profit wspierają, ale też potrzebują wsparcia. Jednak nie zawsze mogą pozwolić sobie na poniesienie wysokich kosztów związanych z reklamą. Z pomocą przychodzi Google, a dokładniej program wsparcia Google Ad Grants dla organizacji non-profit. Grant od Google to nawet 120 000 USD na reklamę internetową – sprawdź jak go pozyskać.

Continue Reading →

Włącz Opinie konsumenckie Google i zyskuj klientów

Jak przekonać nowych klientów, że zakupy w Twoim sklepie internetowym to dobry i bezpieczny wybór? Możesz dopracować swoją stronę internetową, zainwestować w reklamę, zadbać o pozytywne wrażenie po wejściu do Twojego sklepu stacjonarnego itd. Jednak prawda jest taka, że większość osób wybierze firmę, z której usług skorzystali już inni, i z której są zadowoleni. Nikt

Continue Reading →

Jesteśmy Google Partner Premium!

Redseo znalazło się w wąskim gronie najlepszych agencji AdWords oznaczonych statusem Google Partner Premium. To dobra wiadomość zarówno dla nas, jak i naszych klientów. Nasze starania związane z prowadzeniem skutecznych kampanii zostały docenione przez Google, a klienci mają pewność, że świadczymy usługi na najwyższym poziomie.

Continue Reading →

13 powodów, dla których warto skorzystać z reklamy AdWords

Prowadzisz firmę i zastanawiasz się w jaki sposób zdobyć nowych klientów? Może chciałbyś przypomnieć się osobom, które odwiedziły już Twoją stronę? A może po prostu szukasz kolejnego pomysłu jak zwiększyć rozpoznawalność swojej marki? To wszystko możliwe jest dzięki Google Adwords.

Continue Reading →

Jakie zmiany czekają nas w 2017 roku? – Adwords i Analytics

Nie mylisz się sądząc, że Google nie przestanie zaskakiwać zmianami w 2017 roku. Wielu z nas zastanawia się nad nowościami, które mają się pojawić. Przeczytaj co będziemy mogli niedługo zobaczyć używając googlowskich narzędzi .

Continue Reading →

Rozszerzenie SMS, czyli jak ulepszyć reklamę AdWords

Zastanawiasz się w jaki sposób zachęcić potencjalnych klientów do kontaktu z Twoją firmą? Google AdWords daje możliwość rozszerzenia połączeń. Jednak nie każdy internauta ma czas lub ochotę zadzwonić do reklamodawcy. Od niedawna w Polsce pojawiło się nowe rozszerzenie – rozszerzenie wiadomości.

Continue Reading →
Google Partners

Google Partners – Nowe oznaczenia i specjalizacje agencji

Google wprowadza zmiany w swoim programie „Google Partners” dla agencji. Od teraz klienci mogą łatwiej wyszukać odpowiedniego Partnera Google kierując się specjalizacjami, których potrzebuje.

Continue Reading →
Ochrona domeny internetowej

Ochrona domeny internetowej – jak nie wpędzić się w kłopoty

Obecnie dynamicznie rozwija się e-handel. W osiągnięciu ekonomicznego sukcesu pomaga łatwa do zapamiętania domena internetowa. I handel takimi domenami kwitnie. Myli się jednak osoba, która myśli, że panuje tu bezwzględna zasada „kto pierwszy ten lepszy”. Ochrona domeny internetowej na gruncie prawa pokazuje, że w określonych przypadkach można Ci ją odebrać siłą. Przeczytaj o jakie sytuacje

Continue Reading →
Reklama wideo na YouTube

Reklama wideo na YouTube – Krótki przewodnik

Reklama wideo w serwisie YouTube to rzecz z którą spotkał się prawie każdy – jako odbiorca tejże reklamy. Nie wiele jednak firm zdaje sobie sprawę z możliwości oraz korzyści jakie można osiągnąć reklamując się w YouTube. Panuje także mylne skojarzenie reklamy wideo z reklamą w telewizji, która jest droga, nie oferuje precyzyjnego kierowania do odbiorców,

Continue Reading →