Redseo - Blog

Sellie - Porównywarka Google CSS

Poznaj Sellie.pl – Porównywarka produktów Google CSS

Przedstawiamy Wam Sellie.pl – darmową porównywarkę produktów, działającą w programie Google CSS. Jest to projekt nad którym ostatnio pracowaliśmy w Redseo, aby umożliwić naszym klientom e-commerce jeszcze lepsze wyniki kampanii produktowych Google Ads. Dzięki Sellie CSS możemy osiągnąć tańsze kliknięcia w reklamę produktową i jej większą skuteczność.

Continue Reading
Aktualizacja strony WWW

Aktualizacja strony WWW – o czym pamiętać przy Google Ads i SEO?

Wdrożenie nowej wersji strony internetowej to wydarzenie z którym każda firma spotyka się przynajmniej raz na kilka lat. Technologie i możliwości stron WWW zmieniają się w zawrotnym tempie, dlatego warto odświeżać także swoją firmową stronę WWW. W tym artykule dowiesz się na co zwracać uwagę podczas aktualizacji nowej wersji strony WWW pod kątem reklam Google

Continue Reading
Remarketing w Google Ads

Remarketing w Google Ads – jak działa i jak go wykorzystać w biznesie?

Słyszałeś gdzieś o remarketingu, a na dodatek, że powinieneś go wykorzystać w swoich reklamach Google Ads? Z tego artykułu dowiesz się czym jest remarketing i dlaczego jest on ważny dla Twojego biznesu. Skutecznie funkcjonujący remarketing może stać się narzędziem, które istotnie zwiększy Twoje przychody. W szczególności, gdy reklamujesz się za pomocą reklam Google Ads (AdWords).

Continue Reading

Inteligentne kampanie produktowe Google Ads

Google coraz bardziej stawia na uczenie maszynowe (Machine Learning) i inteligentne rozwiązania w kampaniach Google Ads (dawniej Google AdWords). Druga połowa roku 2018 to czas, kiedy w Polsce pojawiły się inteligentne kampanie produktowe.

Continue Reading

Konwersje w Google Analytics. Czym są konwersje wspomagane i bezpośrednie?

Decydując się na stronę, czy sklep internetowy dla swojego biznesu robisz to w jakimś celu. Niezależnie od tego, czy zależy Tobie na przedstawieniu swojej oferty i dotarciu do klientów w internecie, czy na sprzedaży produktów online ważne jest to, abyś mierzył działania użytkowników.

Continue Reading

Strona responsywna – sprawdź, czy Twoja strona jest dostosowana do urządzeń mobilnych

“Nie korzystam z laptopa. Teraz tylko telefon.” – podobnie brzmiące zdania usłyszałam kilka razy w ostatnim tygodniu. Używanie telefonu do przeglądania różnego rodzaju witryn lub finalizowania zakupów stało się normą. Jeśli nie chcesz tracić potencjalnych klientów, Twoja witryna musi dobrze funkcjonować na ekranach o różnej rozdzielczości. Jak sprawdzić, czy strona jest responsywna? Urządzenia mobilne przejmują

Continue Reading

Facebook dla firmy – przewodnik dla początkujących

Założenie konta na Facebooku nie jest niczym skomplikowanym. Mogłoby się wydawać, że korzystać z tego medium społecznościowego potrafią właściwie wszyscy. FB to jednak nie tylko komentowanie, udostępnianie i reagowanie na treści. Czasem konieczne okazuje się utworzenie strony dla swojej działalności i tutaj pojawiają się trudności. Z tego względu powstał ten przewodnik. Spis treści: Fanpage czy

Continue Reading

Powiadomienia Web Push – najważniejsze informacje i platformy, które wykorzystywaliśmy

Walka o uwagę użytkowników najczęściej wiązana jest z działaniami firmy w mediach społecznościowych. Jednak nad zaangażowaniem potencjalnych klientów, musisz pracować także poza social media. Jednym ze sposobów na przykucie uwagi są powiadomienia Web Push. Jeśli zastanawiasz się, nad narzędziami do wysyłania notyfikacji, w artykule znajdziesz platformy, które wykorzystywaliśmy.

Continue Reading

Jak dodać kartę kredytową lub debetową do konta Google Ads?

Jeśli chcesz podpiąć kartę kredytową lub debetową do swojego konta reklamowego Google Ads albo postanowiłeś zmienić formę płatności, to ten przewodnik jest dla Ciebie. Dowiesz się jak krok po kroku w łatwy i szybki sposób podłączysz swoją kartę płatniczą do konta reklamowego Google Ads (AdWords). Konto Płatnika Do podpięcia karty płatniczej potrzebne będzie utworzenie konta

Continue Reading

Poznaj Sotrender i rozwiń profil swojej marki

Sotrender w łatwy sposób pozwoli Ci zdobyć cenne informacje na temat pozycji Twojej firmy w social media. Którzy fani są najaktywniejsi, jak rozkłada się rodzaj aktywności, jaka jest średnia liczba wyświetleń Twoich treści poszczególnym osobom? To tylko niektóre z pytań, na które odpowiedź znajdziesz w raportach Sotrendera. Zatem, jeśli prowadzisz profile w mediach społecznościowych, koniecznie

Continue Reading
Jak udostępnić Google Tag Manager innej osobie?

Jak udostępnić Google Tag Manager innej osobie?

Google Tag Manager (GTM) to narzędzie służące do tworzenia i zarządzania tagami na Twojej stronie internetowej. Tagi są kodami, które przesyłają informacje o ruchu i zachowaniu użytkowników w Twojej witrynie. Dzięki GTM możesz śledzić mnóstwo działań na Twojej stronie, np. kliknięcia w adres e-mail, pobranie pliku pdf i wiele innych. Przeczytaj dlaczego jeszcze powinieneś korzystać

Continue Reading

Prawda o kampaniach Google Ads – obalamy najpopularniejsze mity

Zwykle boimy się tego, czego nie znamy. Skutecznym sposobem na walkę ze strachem jest poznanie “wroga”. Nadal zdarza się, że reklama Google Ads (dawniej AdWords) przez zasłyszane kłamstwa i półprawdy budzi wątpliwości. Nadszedł czas, aby zmierzyć się z mitami na ten temat.

Continue Reading

Wizytówka Google Moja Firma dla początkujących

Skrót GMF nic Ci nie mówi? Nie wiesz, co to wizytówka Google Moja Firma? W takim razie masz okazję pogłębić swoją wiedzę i przekonać się, czy warto skorzystać z tego narzędzia. Gdy założysz konto GMF, potencjalni klienci łatwiej odnajdą Twoją firmę. Co więcej, jeśli przeznaczysz trochę czasu na poznanie możliwości Google Moja Firma i wykorzystasz

Continue Reading

Jak uzyskać prawa do zarządzania wizytówką Google Moja Firma?

Uzyskanie uprawnień do wizytówki Google Moja Firma jest konieczne, jeśli chcesz tą wizytówką zarządzać. Niestety czasem GMF zostaje założone przez osobę, z którą nie masz już kontaktu lub automatycznie. W tym drugim przypadku, zgłoszenie własności zazwyczaj odbywa się dość łatwo i szybko. Jednak jeśli ktoś inny jest właścicielem, cały proces nieco się wydłuża. Dowiedz się,

Continue Reading

Jak pobrać fakturę Google Ads (Adwords)?

Korzystasz z reklamy Google Ads (dawniej Google AdWords) i potrzebujesz faktury za prowadzone działania reklamowe? Poniżej znajdziesz instrukcję krok po kroku jak pobrać fakturę Google Ads. Krok pierwszy – Logowanie Aby pobrać fakturę Google Ads musisz zalogować się na konto. Krok drugi – Wybór z menu płatności Przejdź do menu wybierając w prawym, górnym rogu

Continue Reading

Dark post wielokrotnego użytku. Jak w pełni wykorzystać reklamę na Facebooku?

Post tworzony specjalnie na potrzeby reklamy na Facebooku, czyli tak zwany dark post, wcale nie musi kończyć swojej roli w jednym zestawie reklam. Możesz wykorzystać go ponownie w innych zestawach, a także opublikować na fanpage’u. To rozwiązanie ma kilka zalet, jednak aby z niego skorzystać, musisz znać identyfikator tego posta. Z artykułu dowiesz się: Czym

Continue Reading
Messenger Chat na stronę internetową

Jak dodać Messenger Chat na stronie internetowej? [Kompletny Przewodnik 2019]

Chat na stronie internetowej to jedna z szybszych metod komunikacji z klientami. Jednym z interesujących rozwiązań typu „live chat” dostępnych na rynku jest darmowy chat na stronę oferowany przez Facebooka, czyli Messenger Customer Chat. Co oferuje chat Messengera, jakie daje korzyści i jakie ma wady oraz jak zainstalować chat Facebooka na stronie internetowej – o

Continue Reading
google-ads-w-formie-przewodnika-dla-laika

Google Ads w formie przewodnika dla laika

Google Ads (AdWords) jest systemem reklamowym, dzięki któremu dotrzesz do nowych klientów i szybko rozwiniesz swoją firmę. W tym artykule poznasz korzyści reklamy internetowej, typy kampanii, które można tworzyć w panelu Google Ads, ich opis i przykłady. Z tego przewodnika dowiesz się: Jakie są korzyści reklamowania się w internecie dzięki Google Ads? Czym są reklamy

Continue Reading

Dodaj firmę do Google Maps. Zacznij korzystać z Google Moja Firma

Zastanawiasz się, jak dodać firmę do Google Maps? Aby ułatwić klientom odnalezienie swojej firmy w mapach, musisz skorzystać z usługi Google Moja Firma. Dzięki GMF pomożesz także potencjalnym klientom szybciej uzyskać informacje o swoim biznesie w wyszukiwarce. Dowiedz się, jak założyć konto Google Moja Firma.

Continue Reading

Jak (za)płacisz za reklamę Google Ads?

Jeżeli zamierzasz reklamować swoją firmę w Internecie za pomocą reklam Google Ads (dawniej AdWords), staniesz przed wyborem, w jaki sposób rozliczać się za kampanie. Obojętnie czy przy prowadzeniu kampanii korzystasz z usług agencji marketingowej, czy sam chcesz się sprawdzić w e-marketingu. Konfiguracja Płatności Pierwszym krokiem, który pozwoli Tobie opłacać reklamy jest konfiguracja konta płatności. W

Continue Reading