Redseo - Blog

Zadbaj o stronę swojego sklepu internetowego i sprzedawaj więcej

Twój sklep internetowy odwiedza wielu użytkowników. To dobra wiadomość, ale chciałbyś, by więcej z nich dokonywało zakupów. Jak to zrobić? Spróbuj spojrzeć na witrynę oczami potencjalnego klienta i zastanów się, co można ulepszyć. Czasem nawet z pozoru niewielkie zmiany mogą wpłynąć na pozytywne doświadczenie odwiedzających i przekonać ich do zakupów właśnie w Twojej witrynie.

Continue Reading

Zestawy produktów w katalogu na Facebooku – nie trać kontroli nad artykułami w reklamach

Katalog produktów na Facebooku to miejsce, w którym znajdują się informacje o asortymencie Twojego sklepu internetowego. Artykuły, które są w katalogu, możesz podzielić na zestawy. Dzięki temu zyskujesz kontrolę nad produktami wyświetlanymi w reklamach. Dowiedz się, w jaki sposób utworzyć zestawy produktów, jakie formaty możesz wykorzystać w kampaniach, a także co jeszcze możesz zrobić na

Continue Reading

Monitoruj statystyki swojego kanału na YouTube i twórz jeszcze lepsze filmy

Chęć zdobycia wiedzy na temat użytkowników odwiedzających witrynę jest już właściwie czymś naturalnym. Większość firm korzysta z danych dostępnych w Google Analytics, by odpowiednio zaplanować działania marketingowe. Jeśli prowadzisz kanał na YouTube, także możesz uzyskać wiele cennych informacji, które pomogą Ci zrozumieć widzów i tworzyć coraz ciekawsze treści. To wszystko dzięki YouTube Analytics, a w

Continue Reading

Blog sklepu internetowego – pisz i zyskuj lojalnych klientów

Zanim klient sfinalizuje transakcję, coś musi sprawić, że wybierze konkretny produkt. Wszystko zatem zaczyna się od zainteresowania. Dzięki prowadzeniu bloga w swoim sklepie internetowym, możesz to zainteresowanie rozbudzić. Jednak to nie jedyna zaleta blogów dla e-commerce, zobacz, dlaczego jeszcze warto publikować wartościowe wpisy.

Continue Reading

Kim są klienci Twojego sklepu internetowego? Określ grupę docelową dzięki Google Analytics

Grupa docelowa klientów to inaczej zbiór osób, do których skierowany jest komunikat, reklama, czy produkt. Do zdefiniowania takiej grupy wykorzystuje się informacje społeczno-demograficzne i geograficzne. Wybranie odpowiedniej grupy potencjalnych klientów jest nieodłącznym elementem strategii marketingowej.

Continue Reading

Fanpage dla sklepu internetowego. Dbaj o wizerunek swojej firmy na Facebooku

Prowadzenie komunikacji w Social Media wbrew pozorom nie jest łatwe. Wymaga nie tylko systematyczności, odpowiednich materiałów, ale przede wszystkim wiedzy o użytkownikach. Dla właścicieli sklepów internetowych prowadzenie fanpage na Facebooku może być kłopotliwe. Sprawdź, na co zwrócić uwagę, by facebookowa strona wpływała na rozpoznawalność marki, sprzedaż oraz przywiązanie. Musisz wiedzieć, że fanpage, tak jak strona

Continue Reading

Jak udostępnić Google Moja Firma innej osobie?

Google Moja Firma to bezpłatne narzędzie umożliwiające znalezienie Twojej lub podobnych firm w wyszukiwarce i Mapach Google. Dodanie nowego użytkownika pozwala na współdzielenie wizytówki z innymi bez potrzeby podawania im osobistych informacji o koncie. Aby udostępnić Google Moja Firma innej osobie należy przejść na adres https://www.google.com/intl/pl_pl/business/ i zalogować się. Po zalogowaniu w menu po lewej

Continue Reading

Kanał sklepu internetowego – zwiększ zasięg i sprzedaż dzięki YouTube

Na pewno wiele razy czytałeś o tym, jak istotna jest witryna sklepu internetowego, że warto prowadzić blog, inwestować w reklamy itd. Jednak, czy wiesz, że w pozyskaniu klientów może pomóc Ci także dobrze prowadzony kanał na YouTube? Wideo daje dużo więcej możliwości niż zdjęcia. Zatem nie czekaj, przygotuj strategię i załóż kanał swojej marki. Zanim

Continue Reading

Upływ czasu i Długość ścieżki – jak długo kupują klienci w Twoim sklepie internetowym?

O podstawach Google Analitycs pisałam w poprzednim artykule, jeśli nie miałeś okazji go przeczytać, dowiedz się jak rozumieć i wykorzystać statystyki Google Analytics dla ecommerce. Z tego wpisu dowiesz się, jak wygląda ścieżka klienta w Twoim sklepie internetowym. Wskażę Tobie, gdzie znaleźć informacje o długości ścieżki i upływie czasu w Google Analytics oraz podpowiem jak

Continue Reading

Pozycjonowanie i optymalizacja filmów na YouTube – O czym musisz wiedzieć?

YouTube w Polsce cieszy się ogromną popularnością. Rośnie nie tylko liczba osób oglądających wideo, ale także twórców. Jednak zanim film trafi do odbiorców, muszą go znaleźć. Jak sprawić, by coraz więcej osób dowiedziało się o Twoim kanale?- Zadbaj o optymalizację. Poznaj najważniejsze kwestie, na które powinieneś zwrócić uwagę, by Twoje filmy miały szansę dotrzeć do

Continue Reading

7 szybkich i prostych porad dla optymalizacji kampanii produktowych

Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się jak zwiększyć zyski? Wykorzystujesz do sprzedaży towaru reklamę produktową Google Ads? Dobrze zoptymalizowana kampania PLA  pozwoli utrzymać Tobie odpowiedni poziom marży i zmniejszyć koszty prowadzenia sklepu internetowego. Klient szybciej znajdzie produkt, który odpowiada jego indywidualnym potrzebom, a Ty mniej wydasz na marketing sklepu internetowego. Jeżeli nie wiesz, czym są

Continue Reading

Black Friday i Cyber Monday – przygotuj promocje w sklepie internetowym!

Black Friday i Cyber Monday, czyli jedne z ważniejszych dni dla sprzedających i kupujących! Przygotuj dla swoich klientów atrakcyjne promocje, zastanów się nad formą reklamy, zadbaj o obsługę i obserwuj wzrost zakupów dokonywanych w Twoim sklepie. Polacy coraz częściej wypatrują najciekawszych listopadowych przecen, więc wykorzystaj tę szansę. Wyszukiwanie „black friday” w Polsce, w ciągu ostatnich

Continue Reading

Reklama na YouTube – najważniejsze kwestie dla reklamodawców

Reklama na YouTube jest droga, wyświetla się przypadkowym odbiorcom i w ogóle się nie opłaca… Oczywiście to mity! Jeśli chcesz rozwijać swoją firmę, zwiększać zasięg to zdecydowanie powinieneś rozważyć reklamę w serwisie YouTube. Poznaj najważniejsze informacje i korzyści tej formy reklamy.

Continue Reading

Menedżer firmy na Facebooku – zacznij z niego korzystać

Choć Menedżer firmy na Facebooku nie jest żadną nowością, nie każdy wie o jego istnieniu. A szkoda, ponieważ to doskonała opcja dla wszystkich, którzy prowadzą fanpage (szczególnie więcej niż jeden) oraz zamierzają korzystać z Facebook Ads. Jak utworzyć Business Manager oraz dodać do niego zasoby, dowiesz się właśnie z tego wpisu.

Continue Reading

Google Merchant Center – ważne narzędzie dla Twojego e-commerce

Narzędzie, na które powinna zwrócić uwagę każda osoba działająca w branży e-commerce i chcąca rozwijać swoją firmę – Google Merchant Center. Pozwala udostępniać produkty ze sklepu internetowego w reklamach Google Ads, ale to nie jedyne jego funkcje. Dowiedz się zatem, jak działa, i jakie informacje możesz wykorzystać dzięki połączeniu Twojego sklepu z Google Merchant Center.

Continue Reading

Jak zoptymalizować plik produktowy XML do reklamy Google Ads?

Skuteczna i wysoka sprzedaż to życzenie każdej osoby zajmującej się handlem (nie tylko online). W sklepie internetowym, we wzroście liczby transakcji z pewnością pomoże kampania produktowa Google Ads. Jednak by ją utworzyć będziesz potrzebował pliku produktowego XML. Dowiedz się, czym właściwie jest, jak działa, i jak optymalizować feed produktowy.

Continue Reading

Kampania produktowa Google – wszystko, co musisz wiedzieć, zanim zaczniesz reklamować sklep internetowy

Kampanie produktowe Google są jedną z najpopularniejszych form reklamy sklepu internetowego. Wpływ na tę popularność ma przede wszystkim ich opłacalność. Zatem jeśli chcesz cieszyć się ze wzrostu konwersji w swoim e-sklepie, nie przechodź obojętnie obok tej formy reklamy Google Ads (dawniej AdWords). Wszystko, co musisz wiedzieć, zanim zaczniesz reklamować swój sklep internetowy dzięki kampanii PLA

Continue Reading

+725% wzrostu przychodu dzięki Google Ads – Case Study Cosmeline.pl

Odpowiednia strategia i optymalizacja kampanii Google Ads dla sklepu internetowego jest gwarancją sukcesu. Poznaj historię internetowej hurtowni kosmetycznej i fryzjerskiej Cosmeline.pl. Dzięki skutecznej optymalizacji kampanii reklamowych Google Ads uzyskaliśmy aż 725% wzrostu sprzedaży!

Continue Reading

Jak rozumieć i wykorzystać statystyki? Google Analytics w pigułce dla e-commerce

Google Analytics to narzędzie analityczne udostępniane przez firmę Google, dzięki któremu możesz śledzić ruch w swojej witrynie, czy w sklepie internetowym. Dzięki statystykom otrzymujesz wiele cennych informacji o użytkownikach i podejmowanych przez nich działaniach. Jak działa Google Analytics? Google Analytics (skrót GA) zbiera i przetwarza informacje o użytkownikach Twojego sklepu opierając dane o tzw. cookies (ciasteczka),

Continue Reading

Jakie oprogramowanie sklepu internetowego wybrać – SaaS czy sklep dedykowany?

Każdy początkujący przedsiębiorca w branży e-commerce staje przed tym samym pytaniem. Jakie oprogramowanie sklepu internetowego wybrać sklep dedykowany czy w usłudze SaaS?   Podobnie, jak z wyborem garnituru na ważne wydarzenie. Możesz kupić szyty na miarę i dopasowany tylko do ciebie lub zakupić szyty masowo w sieciówce. Każda platforma e-commerce posiada swoje wady i zalety.

Continue Reading