Microsoft Ads

Microsoft Ads (Advertising) to rozwiązanie dla sklepów internetowych i firm, które chcą zostać liderem swojej branży i docierać do jeszcze większej grupy klientów.

Reklama w Microsoft Ads to możliwość dotarcia do nawet 10% polskich klientów, którzy nie korzystają z Google.

Współpracuj z jednym z pierwszych w Polsce oficjalnych partnerów Microsoft Advertising.

Microsoft Advertising Partner - Redseo

Powierz swoje kampanie Redseo i zyskaj:

  • Kompleksową obsługę kampanii Microsoft Ads
  • Konsultacje ze specjalistą ds. reklam
  • Szczegółowe i przejrzyste raporty
  • Bezpieczną i elastyczną umowę współpracy

Odbierz darmową wycenę
kampanii Microsoft Advertising

    🔒 Twoje dane są bezpieczne. Polityka prywatności

    Microsoft Advertising (w skrócie „Microsoft Ads”) to alternatywa wobec znanego od lat systemu reklamowego Google Ads. Kampanie Microsoft Ads wyświetlają się w wyszukiwarce Bing (a także Yahoo czy Duck Duck Go) zyskującej coraz większą popularność w Polsce. 

    Według danych StatCounter.com z września 2022 roku Bing ma już ponad 3% udziału w rynku wyszukiwarek w Polsce na wszystkich urządzeniach, a ponad 8%, biorąc pod uwagę wyłącznie desktopy. Wraz z Yahoo i Duck Duck Go, gdzie również wyświetlają się reklamy, popularność jest jeszcze wyższa, co w dalszej części podeprzemy danymi. 

    Względem danych z roku poprzedzającego Bing zaliczył wzrost. Możemy więc przyjąć, tendencja dalej będzie postępować, szczególnie że ta wyszukiwarka jest popularna w USA i w zachodniej Europie. 

    Jeśli wspomniane 8% udziału nie przekonuje Cię do uruchomienia kampanii reklamowych w tym systemie, czytaj dalej. Wyszukiwarka Bing może zaproponować przedsiębiorcom więcej niż może się z pozoru wydawać. 

    Microsoft Advertising w Polsce

    System reklamowy Microsoft Advertising działa w Polsce od 2022 roku. Jest to więc nowe zjawisko w obszarze rodzimego środowiska marketingowego. Obserwujemy jednak coraz prężniejszy rozwój i popularność tego medium reklamowego.

    Formuła systemu reklamowego Microsoft Ads jest podobna do Google Ads. 

    Reklamy tworzone w systemie Microsoft Ads wyświetlają się w wyszukiwarkach Bing, Yahoo, Duck Duck Go oraz Ecosia Zobacz, jak prezentuje się popularność tych wyszukiwarek we wrześniu 2022 roku:

    Udział wyszukiwarki Microsoft Bing w Polsce - Wrzesień 2022
    Udział wyszukiwarki Microsoft Bing – Polska 09-2022 [Źródło Statcounter.com]

    Udział wyszukiwarki Microsoft Bing - Urządzenia Desktop - Polska 09-2022
    Udział wyszukiwarki Microsoft Bing – Urządzenia Desktop – Polska 09-2022 [Źródło Statcounter.com]

    Jak wygląda popularność wyszukiwarki Microsoft Bing.com w innych krajach:

    KrajDesktopMobileOgółem
    Polska, PL8,31%0,68%3,08%
    Niemcy, DE13,51%0,80%6,26%
    Francja, FR12,58%0,46%5,02%
    Wielka Brytania, UK13,33%0,92%4,89%
    Holandia, NL10,3%0,34%4,42%
    Czechy, CZ8,31%0,16%3,58%
    Słowacja, SK6,03%0,53%2,65%
    Stany Zjednoczone, USA14,51%2,43%7,16%

    Źródło: Statcounter.com, Wrzesień 2022

    Co oferuje Ci system Microsoft Advertising?

    • reklamy tekstowe, do których utworzenia wykorzystuje się słowa kluczowe;
    • reklamy display oparte o banery graficzne;
    • dynamiczne reklamy w wyszukiwarce;
    • kampanie produktowe zachęcające tekstem, ceną i zdjęciem do zakupu online właśnie u Ciebie;
    • remarketing, czyli tzw. reklama śledząca, przeznaczona dla użytkowników, którzy wcześniej odwiedzili Twój sklep.

    Struktura Microsoft Advertising przypomina znane z dominującego Google Ads typy reklam. Czy jednak różnica między systemami wynika tylko z tego, że wyświetlają się w innym miejscu? 

    Z dalszej części tekstu wyjaśniamy, co da Ci wyświetlanie się dzięki Microsoft Ads, czego nie da reklama w Google. 

    Zalety Microsoft Advertising

    Microsoft Advertising wyróżnia się na rynku i mimo drugiego miejsca w rankingu wyszukiwarek, pod pewnymi względami wyprzedza nawet Google. Dlaczego?

    • Dużo mniej firm reklamuje się w wyszukiwarce Bing, co oznacza, że łatwiej jest tam wypromować swoją markę. Prowadząc tam kampanię, wyprzedzasz konkurencję.
    • Nie wszyscy użytkownicy korzystają z Google. Dlatego Twoja reklama w Bing dotrze do nowych klientów.
    • Dzięki mniejszej konkurencji koszty reklamowania się w systemie Microsoft są niższe niż w Google. 
    • Oba systemy są do siebie bardzo podobne i umożliwiają przeniesienie kampanii z Google Ads do Microsoft Advertising. 
    • Reklama w Bing jest idealna dla tych biznesów, które chcą zaprezentować się  na rynkach zagranicznych (np. Niemcy, USA).
    • Część użytkowników korzysta z wyszukiwarki Bing i Google, co pozwoli uzupełnić Ci ścieżkę zakupową użytkownika. 

    Dlaczego reklama w Microsoft Ads jest stworzona dla Ciebie?

    Czy system reklamowy Microsoft Advertising został stworzony dla Ciebie? 

    Wiele zależy od profilu Twojego biznesu. Jeśli rozważasz poszerzenie swojego zasięgu sprzedaży na Europę Zachodnią lub chciałbyś sięgnąć nawet za ocean, reklama w wyszukiwarce Bing jest świetnym rozwiązaniem.

    Jeżeli uważasz, że wyczerpałeś możliwości, jakie daje Google Ads i chcesz zainteresować kolejnych odbiorców swoją ofertą, zaprezentuj się w Bing. Dzięki temu dotrzesz do nowych użytkowników.

    Usługa reklamowania się za pomocą wyszukiwarki Bing jest dobrym pomysłem, jeśli szukasz sposobu na zwiększenie przychodów, ale nie chcesz inwestować w reklamę Google Ads.

    Jak wygląda obsługa Twojego konta przez specjalistę z Redseo?

    Co otrzymasz, nawiązując współpracę z Redseo?

    • Przydzielimy Ci specjalistę i opiekuna konta, który będzie bezpośrednią osobą kontaktową. 
    • Doradzimy najlepsze rozwiązania reklamowe.
    • Uruchomimy i skonfigurujemy konto Microsoft Ads.
    • Uruchomimy reklamy (napiszemy treść reklam, zintegrujemy reklamy z Twoim sklepem online, dopilnujemy budżetu itp.)
    • Co miesiąc przedstawimy raport oparty o dane analityczne przedstawiający skuteczność kampanii.  

    Historie sukcesu

    System Microsoft Ads jest obecny na polskim rynku od 2022 roku, ale już możemy Ci przedstawić historię sukcesu wypracowaną we współpracy ze specjalistą Redseo. 

    Wyniki kampanii Microsoft Advertising

    W Bing nawet niewielkim kosztem możesz uzyskać świetne efekty. Klient, którego przypadek prezentujemy powyżej, osiągnął przychód w wysokości ponad 24 000 zł przy budżecie reklamowym poniżej 2 500 zł. Daje to ROAS kampanii Microsoft Ads na poziomie ponad 1000%.

    Ile kosztuje reklama w Microsoft Ads?

    Rekomendowany przez nas budżet reklamy Microsoft zaczyna się od 1500 zł netto miesięcznie, a obsługa kampanii to zaledwie od 699 zł netto miesięcznie. Wyślij nam zapytanie, a przygotujemy propozycję dopasowaną do Twoich potrzeb.

    Czy Redseo współpracuje z Microsoft?

    Tak, nasza agencja Redseo jest oficjalnym partnerem Microsoft Advertising Partner.

    Jak długo trwa współpraca?

    Proponujemy elastyczną umowę o współpracę na czas 3 miesięcy, po których współpraca może przejść na czas nieokreślony z możliwością jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia. Jesteśmy pewni jakości naszej pracy, dlatego nie wiążemy Klientów długoterminowymi umowami.

    Czy będę miał dostęp do konta reklamowego?

    Tak, stawiamy na przejrzystość współpracy dlatego zapewniamy ciągły wgląd do konta reklamowego Microsoft Ads. Możesz w każdym momencie zalogować się i sprawdzić jakie są wyniki i ustawienia kampanii reklamowych.

    Czy będę miał bezpośredni kontakt ze specjalistą?

    Tak, będziesz miał bezpośredni kontakt ze specjalistą do spraw reklam Microsoft Ads, który będzie prowadził Twoje kampanie reklamowe.

    Jesteś gotów zwiększyć sprzedaż
    dzięki Microsoft Ads?

    Szybki kontakt »

    Średnia ocena: 5 / 5. Ilość ocen: 11

    Wystaw pierwszą ocenę! :)