Redseo - Blog

Jak zacząć reklamować się w Google Ads?

Jak zacząć reklamować się w Google Ads i co jest potrzebne? [Wideo]

Jak zacząć reklamować swój sklep internetowy lub firmę w Google Ads? Co jest nam potrzebne aby zacząć reklamę w Google? W tym artykule z wideo znajdziesz odpowiedzi na te pytania.

Continue Reading
Redseo - Google CSS Partner

Redseo ze statusem Google CSS Partner

Miło nam poinformować, że nasza agencja Redseo dołączyła do wąskiego grona oficjalnych partnerów Google w zakresie usług porównywania cen CSS. Oficjalnie możemy pochwalić się statusem „Google CSS Partner” 🙂 Aby to osiągnąć musieliśmy wdrożyć ponad 100+ sklepów internetowych korzystających z naszej porównywarki Sellie.pl

Continue Reading
Google Ads - Co to jest

Google Ads – Co to jest i jakie są możliwości reklamowe w Google? [Wideo]

Czym jest system reklamowy Google Ads i jakie są jego możliwości? Jak wyglądają reklamy w Google i gdzie się wyświetlają? W tym artykule z wideo znajdziesz odpowiedzi na ty pytania.

Continue Reading

Ograniczony budżet kampanii Google Ads

Czy Twoje kampanie Google Ads są ograniczone przez budżet? Jak to sprawdzić i co oznacza ograniczenie kampanii z powodu budżetu? Więcej na ten temat dowiesz się z poniższego artykułu. Ograniczona kampania z powodu budżetu Jeśli Twoja kampania na koncie Google Ads jest ograniczona z powodu budżetu oznacza to, że wysokość budżetu jest niższa od zalecanej. 

Continue Reading
Specjalista Google Ads

Specjalista Google Ads (AdWords) – opiekun kampanii dla Twojej firmy

W dobie pandemii oraz ogromnej popularności Internetu wiele firm przenosi swój biznes do sieci. Aby jednak wybić się ze swoją ofertą, potrzebne jest podjęcie kolejnych kroków m.in. zainwestowanie w reklamę. Jedną z możliwości jest uruchomienie i prowadzenie kampanii w Google Ads, która umożliwia dotarcie do osób zainteresowanych produktami / usługami jakie świadczy firma. Aby jednak to

Continue Reading

Jak się przygotować na okres świąteczny z kampaniami Google Ads?

Przed nami z pewnością najbardziej cyfrowy okres świąteczny w historii. W związku z obecną sytuacją epidemiologiczną w kraju, ale także i na świecie użytkownicy coraz chętniej robią zakupy online. Jak się przygotować na gorący okres świąteczny z kampaniami Google Ads i jakie rozwiązania warto wykorzystać? Zapraszam do lektury artykułu, w którym znajdziesz kilka przydatnych wskazówek.

Continue Reading

Reklama lokalnego asortymentu produktów

Jeśli masz sklep stacjonarny możesz reklamować swój asortyment produktów i lokalny sklep w reklamach produktowych. Dowiesz się więcej o takich reklamach lokalnych Google z tego artykułu.

Continue Reading

Jak przygotować plik produktowy za pomocą arkusza kalkulacyjnego Google?

Jeżeli posiadasz sklep internetowy ze stałą ofertą kilku lub kilkunastu produktów, nie musisz kupować specjalnej wtyczki do sklepu, do generowania pliku danych z produktami. W tym artykule dowiesz się, jak w prosty sposób stworzyć swój własny plik produktowy na potrzeby Google Merchant Center, wykorzystując do tego zwykły arkusz kalkulacyjny Google. Możesz również skorzystać z niego

Continue Reading
porównanie-konwersji-google-ads-i-google-analytics

Różnice w konwersjach między Google Ads i Google Analytics

Dane dotyczące konwersji różnią się na Twoim koncie Google Ads i Google Analytics?  Spokojnie, to jeszcze nie musi oznaczać błędu w implementacji śledzenia konwersji. Dane w obu tych narzędziach mogą się różnić z kilku powodów. Dowiesz się na ten temat więcej czytając nasz artykuł. Te same konwersje, a inne dane Ustawiasz w Google Analytics cel

Continue Reading
e-commerce

Jak włączyć „Przestrzeń Google” na koncie Merchant Center?

Przestrzeń Google (Surfaces across Google) to program umożliwiający bezpłatne wyświetlanie produktów ze sklepu internetowego w bezpłatnych usługach Google, takich jak wyszukiwarka Google, karta Zakupy Google i Grafika Google. Przestrzeń Google może stanowić atrakcyjne uzupełnienie kampanii produktowych Google Ads, zwiększając widoczność i zasięg produktów ze sklepu internetowego.

Continue Reading

Przydatne Funkcje w reklamach Google Ads

Wykorzystaj przydatne narzędzia Google Ads do wyróżnienia swoich reklam w sieci wyszukiwania. Możesz w łatwy i prosty sposób automatycznie dostosować treść reklamy do odbiorcy, urządzenia, wyszukiwania czy lokalizacji użytkownika. Poznaj kilka przydatnych funkcji Google Ads, które pozwolą Tobie docierać z odpowiednim przekazem, w odpowiednim czasie. Użyj dostępnych funkcji Google Ads do zdobycia przewagi nad swoją

Continue Reading
Black Friday w reklamach Google Ads

Jak przygotować się na Black Friday z Google Ads?

Black Friday chociaż znany głównie w Stanach Zjednoczonych, zyskuje na popularności także wśród polskich sprzedawców i klientów.  Święto miłośników zakupów i łowców cenowych okazji wypada w ostatni piątek listopada. W 2020 roku Black Friday obchodzimy 27 listopada.  Dla wielu właścicieli sklepów internetowych to doskonała okazja, by przyciągnąć więcej klientów i zwiększyć zyski. Jak więc przygotować

Continue Reading
Kampanie Discovery w Google Ads

Kampania Discovery w Google Ads – nie tylko na YouTubie

Od niedawna Google Ads udostępniło nowy typ kampanii – Discovery. Do tej pory określenie to kojarzone było głównie z kampanii wideo na YouTubie, gdzie mieliśmy do wyboru format reklamy TrueView Discovery, czyli filmów które możesz zobaczyć np. w wynikach wyszukiwania, czy obok powiązanych filmów. Dzięki ostatnim zmianom uzyskaliśmy dostęp do zupełnie innej, nowej formy reklamowania

Continue Reading

Reklama graficzna w Google Ads. Banery statyczne, czy elastyczna reklama displayowa?

Chciałbyś skorzystać z reklamy graficznej w Google Ads, ale nie wiesz jaka będzie odpowiednia dla Twojego biznesu? A może zastanawiasz się czy lepsza będzie elastyczna reklama displayowa, czy banery graficzne? W tym artykule dowiesz się jak mogą wyglądać reklamy graficzne w sieci reklamowej Google, czym się różnią i kiedy warto je wykorzystać.

Continue Reading
Planer słów kluczowych Google Ads

Planer słów kluczowych Google – Jak wykorzystać w biznesie?

Planer słów kluczowych Google Ads to jedno z podstawowych narzędzi wykorzystywanym do marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Przydaje się on nie tylko do tworzenia kampanii Google Ads, ale i do działań SEO czy content marketingu. W tym artykule dowiesz się jak korzystać z Planera słów kluczowych, jakie są jego możliwości i jakich informacji o słowach kluczowych

Continue Reading
rozszerzenia-reklam-google-ads

Rozszerzenia reklam w Google Ads

Czym są rozszerzenia reklam? Rozszerzenia reklam to dodatkowa informacja dodawana do reklamy Google Ads. Dzięki rozszerzeniom reklam możesz się wyróżnić i dodatkowo zachęcić użytkownika do kliknięcia reklamy. Twoje reklamy w Google będą lepiej widoczne, co może przełożyć się na wzrost współczynnik klikalności reklam (CTR – ang. click through rate).   Rodzaje rozszerzeń reklam Aby wyróżnić reklamy

Continue Reading
Słowa kluczowe w Google Ads

Słowa kluczowe w Google Ads – czy wyświetlisz się na każde zapytanie?

Jeśli rozpoczynasz swoją przygodę z reklamą w wyszukiwarce Google, to na pewno masz w głowie pełno fraz, na które chciałbyś, żeby pojawiła się Twoja reklama. Nie oznacza, to że każde takie słowo kluczowe sprawdzi się w reklamie Google Ads. Dobór odpowiednich fraz jest ważny, szczególnie przy niewysokim budżecie przeznaczonym na reklamę. Dlatego wybór powinien paść

Continue Reading

YouTube Video Builder – Czyli jak zrobić reklamę wideo w 15 minut!

YouTube Video Builder to nowe darmowe narzędzie od Google, które w prosty i szybki sposób pozwoli stworzyć atrakcyjną reklamę wideo w zaledwie 15 minut. Jedyne co jest potrzebne aby stworzyć reklamę wideo to: logo firmy, kilka ładnych zdjęć i przede wszystkim pomysł. W tym artykule pokażę jak YouTube Video Builder wygląda od środka i jak

Continue Reading
Sellie - Porównywarka Google CSS

Google CSS – 32 Pytania i Odpowiedzi dla E-commerce

Odpowiadamy na najczęstsze pytania związane z usługą Google CSS, czyli porównywarkami produktów w reklamach zakupowych Google Ads dla e-commerce. W poprzednim wpisie przedstawiliśmy naszą porównywarkę Sellie.pl, a poniższy wpis odpowiada na 32 pytania związane z Google CSS. Czym jest program Google CSS i w jaki sposób może przydać się w twoim sklepie internetowym? Zapraszam do

Continue Reading
Sellie - Porównywarka Google CSS

Poznaj Sellie.pl – Porównywarka produktów Google CSS

Przedstawiamy Wam Sellie.pl – darmową porównywarkę produktów, działającą w programie Google CSS. Jest to projekt nad którym ostatnio pracowaliśmy w Redseo, aby umożliwić naszym klientom e-commerce jeszcze lepsze wyniki kampanii produktowych Google Ads. Dzięki Sellie CSS możemy osiągnąć tańsze kliknięcia w reklamę produktową i jej większą skuteczność.

Continue Reading

Oglądaj na YouTube

Oglądaj Redseo na YouTube

Najnowsze na blogu

Zapoznaj się z usługą Allegro Ads w Redseo

Wejdź na nowy poziom reklamy z kampaniami Allegro Ads 25 października 2021

profesjonalne usługi SEO - czy warto zainwestować?

Co to jest SEO i dlaczego warto w nie zainwestować? 18 października 2021

Black Friday 2021 – czy Twój sklep jest gotowy pod kątem SEO? 4 października 2021

case study branża spożywcza 3686% wzrostu

Case study – branża spożywcza – wzrost ROAS z 1380% do 3686% w dwa tygodnie dzięki Google Ads 30 września 2021

Skąd pobierać darmowe zdjęcia?

5 pomysłów, skąd brać darmowe grafiki i zdjęcia do artykułów 16 września 2021

Weryfikacja tożsamości reklamodawcy w Google Ads 2 września 2021

opisy kategorii seo w sklepie internetowym Źródło: https://pixabay.com/

Opis kategorii w sklepie internetowym – jak zrobić to dobrze i zgodnie z SEO? 30 sierpnia 2021

rozszerzenia-reklam-google-ads

Rozszerzenia graficzne Google Ads 1 lipca 2021

Rekrutujemy Copywriter - Content Menedżer

[Nieaktualne] [Praca] Copywriter / Content Menedżer 15 czerwca 2021

Rekrutujemy - Specjalista Google Ads - Praca zdalna

[Nieaktualne] [Praca] Młodszy Specjalista Google Ads 9 czerwca 2021

rozmiar-grafik-w-google-ads

Wymiary grafik w kampaniach Google Ads 26 kwietnia 2021

Cena promocyjna produktu w kampanii produktowej Google Ads 19 kwietnia 2021

Remarketing Google Ads - co to jest i jak działa [wideo]

Remarketing Google Ads i remarketing dynamiczny – Co to jest i jak działa? [Wideo] 16 kwietnia 2021

Reklama Lokalna Google Ads – Przyciągnij klientów do sklepu stacjonarnego 9 kwietnia 2021

Dlaczego nie widać reklam Google Ads?

Dlaczego reklamy Google Ads nie wyświetlają się w wyszukiwarce Google? [Wideo] 26 marca 2021

Kim jest Google Partner?

Google Partner – Czym jest status “Google Partner” i co oznacza dla Twojej firmy? [Wideo] 5 marca 2021

Formy płatności i faktury w Google Ads

Formy płatności, waluta konta i faktury za Google Ads [wideo] 26 lutego 2021

Ile kosztuje reklama w Google Ads

Ile kosztuje reklama w Google Ads? 💰 Przykłady 2021 [wideo] 20 lutego 2021

Jak pisać tekst pod SEO?

Jak pisać dobre artykuły i teksty pod SEO? 17 lutego 2021

SEO czy Google Ads?

SEO, a reklama Google Ads – Jakie różnice i co wybrać? [Wideo] 11 lutego 2021