Redseo - Blog

Reklama w wyszukiwarce Google na brand (nazwę) firmy

Reklama w wyszukiwarce Google na nazwę swojej firmy, sklepu internetowego lub marki, to częsty dylemat przedsiębiorców oraz właścicieli sklepów internetowych. Czy warto więc reklamować swój brand w wyszukiwarce Google? Czy kampania brandingowa w Google ma sens i jakie daje korzyści?

Continue Reading

Usunięcie opinii z Google Maps – czy to możliwe?

Widoczność Twojej firmy w Google Maps to szansa na zdobycie nowych klientów. Oczywiście nie można się z tym nie zgodzić. Co jednak w sytuacji, gdy w Mapach Google zaczynają pojawiać się opinie, które zaniżają ogólną ocenę? Czy da się usunąć negatywne opinie w Google Maps? Jak na nie reagować? Skąd negatywne opinie w Google Maps

Continue Reading
Remarketing w wyszukiwarce Google (RLSA)

Remarketing w wyszukiwarce Google (RLSA)

Remarketing to jedna z ważniejszych funkcji Google Ads. Dzięki listom remarketingowym, które tworzy się na koncie Google Ads lub Google Analytics  możesz wyświetlać reklamy osobom, które były już kiedyś na Twojej stronie. Z tego artykułu dowiesz się: Czym jest remarketing w wyszukiwarce Google? Dlaczego powinieneś w swoich kampaniach reklamowych włączyć RLSA? Co powinieneś zrobić, aby

Continue Reading

Jak płacić za reklamy na Facebooku? Ustaw metodę płatności w Menedżerze firmy

Prowadzisz fanpage swojej firmy, widzisz, że Twoje posty nie docierają do tylu osób, do ilu byś chciał. Postanawiasz zainwestować w FB Ads. Jednak zanim reklamy zostaną uruchomione, musisz dodać metodę płatności. Dowiedz się, jak możesz płacić za reklamę na Facebooku. Wybór metody płatności za reklamy na Facebooku Jak dodać płatność w Menedżerze firmy na Facebooku

Continue Reading

Raport Analiza aukcji. Jak porównać skuteczność reklam Google Ads z konkurencją?

Analiza aukcji pozwala porównać skuteczność Twoich reklam Google Ads (dawniej Google AdWords) z wynikami innych reklamodawców biorących udział w tych samych aukcjach. Jak wygląda to w praktyce? Gdy użytkownik wpisuje do wyszukiwarki hasło, na które może pojawić się Twoja reklama, zaczyna ona konkurować z reklamami innych reklamodawców. Pamiętaj, że Twoje reklamy mogą się nie wyświetlać

Continue Reading

Certyfikat Rezydencji Facebook 2019

Potrzebujesz certyfikatu rezydencji Facebooka na 2019 rok? Jeśli korzystasz z FB Ads, być może będziesz musiał przedstawić ten dokument na przykład w Urzędzie Skarbowym.

Continue Reading

Certyfikat Rezydencji Google 2019

Certyfikat rezydencji Google 2019 to dokument, który może przydać się każdej osobie, która reklamuje swoją firmę korzystając z Google Ads (dawniej Google AdWords). Zastanawiasz się skąd wziąć certyfikat rezydencji? Możesz pobrać go z naszej strony.

Continue Reading

Dodaj napisy do swoich filmów na YouTube i Facebooku. Nie trać szansy na zyskanie nowych widzów

Ile razy przerywałeś oglądanie wideo na YouTube lub Facebooku ze względu na brak transkrypcji? Ile osób nie ogląda Twoich nagrań z tego powodu? Dodanie napisów do filmu na YouTube lub FB nie jest skomplikowane, a może sprawić, że zyskasz więcej zaangażowanych widzów.

Continue Reading

Wiadomości w Google Moja Firma – pozwól wysyłać SMS-y do swojej firmy

Twoja firma ma już profil w Google Moja Firma? Świetnie, ponieważ dzięki temu osoby, które korzystają z wyszukiwarki lub Map Google mogą łatwo znaleźć najważniejsze informacje o Twojej firmie. Jeśli zależy Ci na tym, by ułatwić użytkownikom kontakt, zobacz jak włączyć funkcję wiadomości w Google Moja Firma.

Continue Reading

Wyklikiwanie reklamy Google Ads. Jak sprawdzić nieprawidłowe kliknięcia na koncie?

Wyklikiwanie reklamy przez konkurencję, to obawa, którą często zgłaszają klienci, którzy dopiero zaczynają korzystać z reklamy Google Ads.

Continue Reading

Reklama na Messenger – Zachęć odbiorców do kontaktu

Zapewne wiesz, że wykorzystując reklamy na Facebooku, masz do wyboru wiele celów. Jednym z nich jest cel – Wiadomości, czyli reklama na Messenger. Musisz wiedzieć, że daje ona kilka możliwości. Dzięki niej zachęcisz odbiorców do rozpoczęcia konwersacji z Twoim fanpage lub skierujesz reklamę do osób, które już wcześniej pisały do Twojej strony. W tym wpisie pokażę Ci, jak

Continue Reading

Ranking przeglądarek internetowych – grudzień 2018

W ostatnim miesiącu 2018 roku z internetu w Polsce korzystało 28 mln użytkowników. Każdy z nich musiał używać przeglądarki internetowej 😉 Które były najpopularniejsze? Odpowiedź znajdziesz w rankingach przeglądarek. Już na początku mogę zdradzić Ci, że liderem jest Chrome. Zobacz jednak, jak rozkładały się siły na różnych urządzeniach, a także, z których przeglądarek korzystali internauci

Continue Reading

Jak udostępnić Google Merchant Center innej osobie?

Google Merchant Center jest narzędziem służącym do przesyłania danych o produktach i informacji o Twoim sklepie do wyszukiwarki, dzięki czemu możesz wyświetlać produkty ze swojego sklepu internetowego osobom zainteresowanym ich zakupem. Jeśli jesteś właścicielem e-sklepu i chcesz prezentować jego asortyment potencjalnym klientom poprzez Google Ads, powinieneś dać dostęp do konta Merchant Center profesjonalnej agencji, która

Continue Reading

Elastyczne reklamy displayowe w sieci reklamowej Google. Jak działają i czym się charakteryzują?

Popularną formą reklamy w sieci reklamowej Google są elastyczne reklamy displayowe. Jak działają i czym się charakteryzują? Poznaj szczegóły. Elastyczne reklamy displayowe Elastyczne reklamy displayowe potrafią dostosować swój format, wygląd i rozmiar do niemal każdego miejsca w sieci reklamowej. Sieć reklamowa – Google Display Network – to zbiór ponad 2 mln witryn, aplikacji i filmów

Continue Reading

Jak dodać inną osobę do swojego kanału na YouTube?

Udzielenie dostępu do kanału na YouTube jest potrzebne, jeśli tworzysz go z innym użytkownikiem lub rozpoczynasz współpracę z agencją marketingu internetowego. Nadanie dostępu nowej osobie może sprawić nieco kłopotu. Dlatego dowiedz się, jak zrobić to krok po kroku.

Continue Reading

Promujesz posty na Facebooku? Korzystaj z Menedżera reklam!

Reklamy na Facebooku możesz tworzyć za pomocą przycisku “promuj post”, jednak korzystanie z Menedżera reklam posiada zdecydowanie więcej zalet. Zobacz, w jaki sposób utworzyć lub dodać konto reklamowe w Facebook Business Manager i przekonaj się do tego narzędzia reklamowego.

Continue Reading

Artykuły z naszego bloga cieszące się największą popularnością w 2018 roku

Rok 2018 był dla nas okresem intensywnej pracy. Na naszym blogu regularnie publikowane były artykuły, w których dzieliliśmy się wiedzą z czytelnikami. Zobacz wpisy, które cieszyły się największą popularnością.

Continue Reading

Konferencje marketingowe 2019, o których musisz wiedzieć

Uszykuj kalendarz, by nie zapomnieć o najważniejszych wydarzeniach marketingowych 2019 roku. O terminach części z nich, wiadomo już teraz. Właśnie dlatego przygotowaliśmy listę konferencji, na których z pewnością warto się pojawić – znajdź coś dla siebie, wykorzystaj okazję na poszerzenie wiedzy i sieci kontaktów.

Continue Reading

Jak udostępnić konto Google Ads innej osobie? Instrukcja krok po kroku

Podczas korzystania z konta Google Ads  (dawniej Google AdWords) może zajść taka potrzeba, że będziesz chciał udostępnić konto innej osobie na przykład współpracownikowi, specjaliście Google Ads lub agencji marketingowej. Jak to zrobić?

Continue Reading

Mierzenie skuteczności kampanii Google Ads przy użyciu konwersji i ROAS

Często pewnie zadajesz sobie pytanie – czy pieniądze zainwestowane w reklamę Google Ads się zwrócą? Czy sklep internetowy zarobił na kampanii? Czasami pośpiech i zbyt wygórowane oczekiwania w krótkim okresie powodują rezygnację. Nie zawsze jednak, wiemy jak patrzeć na dane i na co zwrócić uwagę przy ocenie efektów kampanii. Jak sprawdzić, czy nasza kampania w

Continue Reading