3x wzrost ruchu dzięki SEO

Case study SEO: sklep z branży akcesoriów dziecięcych – trzykrotny wzrost ruchu na stronie!

Odkąd w ofercie Redseo pojawiła się oferta SEO, obsługujemy także działania pozycjonerskie na kontach naszych Klientów. Jedną z marek, dla których wykonujemy prace SEO, jest sklep internetowy z branży akcesoriów dziecięcych.

Z jakimi problemami na stronie zmierzyliśmy się na początku współpracy i jak im zaradziliśmy opowiadamy w poniższym case study. Zdradzimy też, jak wypracowaliśmy trzykrotny wzrost ruchu w sklepie online naszego Klienta.

Czytaj dalej »

słownik marketingowy

Słownik marketingowy

Słownik marketingowy to baza wiedzy z zakresu najczęściej stosowanych pojęć w branży. Zawiera definicje i w niektórych przypadkach dodatkowe objaśnienia. Dzięki słownikowi nawet będąc laikiem, opanujesz podstawową wiedzę i zaczniesz swobodnie posługiwać się marketingową terminologią!

Czytaj dalej »

Kalendarz marketingowy 2022 i jak go wykorzystać

Każdego czasem dopada niemoc w tworzeniu treści. Dlatego przygotowaliśmy kreatywną perełkę, pomysły na wpisy i akcje reklamowe w blogowej pigułce. Przed Tobą kalendarz marketingowy na 2022 rok!

Co tu znajdziesz? Najważniejsze daty, które mogą pomóc Ci w tworzeniu strategii marketingowej i materiałów na media społecznościowe Twojej firmy w kolejnym roku.

Czytaj dalej »

metody płatności w bing ads, czyli microsoft ads

Jak (za)płacisz za reklamę Bing Ads (Microsoft Advertising)?

Wyszukiwarka Bing oraz Yahoo są zdecydowanie mniej popularne niż Google. Jednak również w tych wyszukiwarkach możesz się reklamować z pomocą Bing Ads (obecnie Microsoft Advertising). Zanim jednak przystąpisz do tworzenia kampanii, musisz dokonać wyboru, jak będziesz płacić za reklamę w Bing Ads. Z poniższego artykułu dowiesz się, jakie są dostępne formy rozliczenia oraz jak skonfigurować … Czytaj dalej »

marketing internetowy w 2022 roku - nowinki i trendy

Co nas czeka w marketingu internetowym w 2022 roku?

Każdy rok przynosi nowe możliwości i nowe rozwiązania. Dotyczy to oczywiście też marketingu internetowego. Należy jednak przyznać, że ostatnie dwa lata były wyjątkowe. Musieliśmy być elastyczni i dostosowywać się szybko do nowych realiów. Możemy więc się spodziewać, że następny rok przyniesie kolejną porcję nowinek. Co o tym sądzą nasi specjaliści, co nas czeka w marketingu internetowym w 2022 roku?

Czytaj dalej »

Reklama Google Ads na nazwę konkurencji

Reklama na nazwę konkurencji : niektórzy rozważają taką uruchomienie takiej reklamy. Inni zastanawiają się, czy konkurencja może reklamować się na ich brand. Jak to naprawdę jest z reklamą w Google na nazwę konkurencji – omawiamy szczegóły w artykule. Nieświadome działanie konkurencji Wpisujesz nazwę swojej firmy w Google i pierwsze co widzisz, to reklamy Google Ads … Czytaj dalej »

artykuł sponsorowany - jak napisać

Artykuł sponsorowany: nachalna reklama czy subtelna promocja?

Wielu osobom artykuły sponsorowane kojarzą się z nachalną promocją i lokowaniem produktu. Niestety całkiem sporo treści sponsorowanych ma właśnie taki charakter. Wpisy płatne i reklamowe nie muszą jednak tak wyglądać. A jak jest według Ciebie: artykuł sponsorowany to raczej sposób subtelnej promocji biznesu czy nachalna reklama produktu i usługi?

Czytaj dalej »

kampanie zagraniczne google ads

Kampanie Zagraniczne w Google Ads

Poszukujesz nowych klientów i chcesz docierać ze swoimi produktami lub usługami do innych krajów? Do sukcesu Twojej firmy za granicą może przyczynić się kampania zagraniczna Google Ads. Zanim jednak zaczniesz wyznaczać sobie cele sprzedażowe i sięgniesz po reklamę eksportową Google Ads, przygotuj się do tego odpowiednio.

Czytaj dalej »

słowa kluczowe SEO i ich rodzaje

Słowa kluczowe SEO i ich rodzaje

Każdy, kto sprzedaje w internecie, na pewno się z nimi spotkał. Wszyscy mówią, że są ważne, że trzeba ich używać, ale czym są i do czego służą? Na tapet wskakują dziś słowa kluczowe SEO. Wymienimy ich rodzaje i wyjaśnimy, dlaczego są tak istotne dla pozycjonerów.

Czytaj dalej »

Parametr gclid

Czym jest parametr „gclid” w Google Ads?

Parametr GCLID to specjalny fragment adresu linku, który system reklamowy Google Ads automatycznie dodaje do każdej reklamy. Dzięki parametrowi gclid w statystykach Google Analytics widzimy szczegóły kampanii reklamowej, takie jak liczba kliknięć czy koszty reklamy. W tym artykule dowiesz się, jak działa omawiany parametr i co to jest automatyczne tagowanie. Zobaczysz też, jakie problemy możesz napotkać, gdy nie funkcjonuje on prawidłowo.

Czytaj dalej »

brief marketingowy dla agencji

Brief we współpracy SEO i Google Ads – czym jest i jak wygląda?

Pojęcie briefu jest nam raczej znane. Większość osób związanych z szeroko pojętą branżą kreatywną czy interaktywną miała kiedyś z nim do czynienia. A gdybyśmy Cię teraz zapytali wprost: czym jest brief, jak wygląda i co zawiera? 

Odpowiesz bez mrugnięcia okiem, czy raczej będziesz potrzebować chwili, żeby sformułować odpowiedzi na pytania, do czego służy brief i jakie elementy się na niego składają? 

Dzisiaj rozwiewamy wątpliwości i przedstawiamy krótki przewodnik po tajemniczych zakamarkach dokumentu, jakim jest brief marketingowy wypełniany w odniesieniu do usług SEO czy Google Ads.

Czytaj dalej »

Zapoznaj się z usługą Allegro Ads w Redseo

Reklama na Allegro – wejdź na nowy poziom reklamy – Redseo

Jeszcze do niedawna nie istniało coś takiego, jak reklamy na Allegro i tworzenie kampanii Allegro Ads, by promować produkty i docierać do klientów. Dostępne były wyłącznie płatne “podbicia” aukcji, które umieszczane były na górze wyszukiwań w serwisie jako propozycje promowane.

Teraz Allegro poszło o krok dalej, dzięki czemu ‒ podobnie jak w przypadku Google Ads – możesz korzystać z płatnych kampanii reklamowych. Ten model reklamy umożliwia docieranie do szerszego grona odbiorców i generuje większe zyski.

Czytaj dalej »

profesjonalne usługi SEO - czy warto zainwestować?

Co to jest SEO i dlaczego warto w nie zainwestować?

Jak współpraca z agencją SEO SEM wpływa na Twój biznes?

Na czym polega praca specjalisty SEO? Czym tak właściwie jest to SEO? Jak współpraca z agencją SEO SEM wpływa na Twój biznes i jego sukces? Jeśli prowadzisz swoją firmę, a jej widoczność w sieci jest ograniczona, oddanie marketingu internetowego w ręce fachowców jest świetnym pomysłem. 

Czytaj dalej »

Black Friday 2021 – czy Twój sklep jest gotowy pod kątem SEO?

Święto promocji – Black Friday 2021 – przygotuj swój sklep pod kątem SEO na oblężenie Jeszcze parę lat temu to amerykańskie szaleństwo zakupowe nieśmiało raczkowało w polskiej przestrzeni, a dzisiaj nie możemy wyobrazić sobie bez nich przełomu listopada i grudnia. Mowa oczywiście o święcie promocji i wyprzedaży, jakim jest Black Friday oraz istniejący w jego … Czytaj dalej »

case study branża spożywcza 3686% wzrostu

Case study – branża spożywcza – wzrost ROAS z 1380% do 3686% w dwa tygodnie dzięki Google Ads

Zastosowanie wiedzy i umiejętności certyfikowanych specjalistów Google Ads podczas pracy nad kampanią reklamową Google Ads jest kluczem do osiągnięcia oczekiwanych efektów. W przypadku współpracy z Klientem z branży spożywczej już w ciągu dwóch pierwszych tygodni działań uzyskaliśmy wyniki przekraczające wyjściowe oczekiwania Klienta. To case study ukazuje, jak osiągnęliśmy oczekiwane efekty.

Czytaj dalej »

Skąd pobierać darmowe zdjęcia?

5 pomysłów, skąd brać darmowe grafiki i zdjęcia do artykułów

Skąd brać zdjęcia do artykułów i wpisów? Jeśli prowadzisz blog lub media społecznościowe, na pewno zderzyłeś się na swojej twórczej drodze z tytułowym zagadnieniem. Fajnie, gdy wpis na Facebooku jest dopełniony tematycznie dopasowanym obrazem. Trudno też sobie wyobrazić tekst blogowy bez grafik. Co, jeśli nie jesteś uzdolniony artystycznie ani manualnie i sam nie fotografujesz, a … Czytaj dalej »

Weryfikacja tożsamości reklamodawcy w Google Ads

Google cały czas podnosi poziom bezpieczeństwa reklam wyświetlanych przez system Google Ads. Dlatego zdecydował się na początku tego roku na wprowadzenie nowego programu weryfikującego tożsamość reklamodawcy. Nowe zasady mają pozwolić odbiorcom poznać, jaka firma oferuje dany produkt lub usługę. Ma to za zadanie zwiększyć  transparentność reklam oraz podnieść świadomość przyszłych klientów.  Dlatego jeżeli reklamujesz się … Czytaj dalej »

opisy kategorii seo w sklepie internetowym Źródło: https://pixabay.com/

Opis kategorii w sklepie internetowym – jak zrobić to dobrze i zgodnie z SEO?

Czy w Twoim sklepie internetowym opisy kategorii są wystarczająco dopracowane? Zwracasz uwagę na SEO, a może zignorowałeś to zagadnienie? Czy może kiedyś, na początku działalności, sam lub z pomocą początkującego copywritera wynajętego za grosze stworzyłeś opis przeładowany słowami kluczowymi? Dzisiaj takim działaniem nie oszukasz robota Google, który obecnie stawia na wysoki poziom merytoryki publikowanych treści.

Czytaj dalej »