Redseo - Blog

Czy warto publikować oferty pracy na Facebooku?

Gdy opcja ofert pracy na Facebooku miała zostać wprowadzona w Polsce, pojawiło się wiele głosów, że może to zagrozić pozycji LinkedIn i innym serwisom, w których firmy poszukują pracowników. Podobnie sytuacja miała wyglądać w przypadku Marketplace i Olx.pl. Jednak po wprowadzeniu ofert pracy, okazuje się, że nowa funkcja nie jest tak popularna, jak mogłoby się

Continue Reading

Śledzenie otagowanych linków w Google Analytics

Prowadząc różnego rodzaju kampanie dla swojej firmy, powinieneś wiedzieć, które z nich realizują zamierzone cele. Aby nie pogubić się w gąszczu informacji i z łatwością sprawdzić dane w Google Analytics, powinieneś tagować kampanie. Bardzo dużo mówi się o dodawaniu parametrów UTM do adresów URL, jednak gdzie, w Google Analytics możesz znaleźć wyniki otagowanych kampanii?

Continue Reading

Reklama w wyszukiwarce Google na brand (nazwę) firmy

Reklama w wyszukiwarce Google na nazwę swojej firmy, sklepu internetowego lub marki, to częsty dylemat przedsiębiorców oraz właścicieli sklepów internetowych. Czy warto więc reklamować swój brand w wyszukiwarce Google? Czy kampania brandingowa w Google ma sens i jakie daje korzyści?

Continue Reading

Usunięcie opinii z Google Maps – czy to możliwe?

Widoczność Twojej firmy w Google Maps to szansa na zdobycie nowych klientów. Oczywiście nie można się z tym nie zgodzić. Co jednak w sytuacji, gdy w Mapach Google zaczynają pojawiać się opinie, które zaniżają ogólną ocenę? Czy da się usunąć negatywne opinie w Google Maps? Jak na nie reagować? Skąd negatywne opinie w Google Maps

Continue Reading
Remarketing w wyszukiwarce Google (RLSA)

Remarketing w wyszukiwarce Google (RLSA)

Remarketing to jedna z ważniejszych funkcji Google Ads. Dzięki listom remarketingowym, które tworzy się na koncie Google Ads lub Google Analytics  możesz wyświetlać reklamy osobom, które były już kiedyś na Twojej stronie. Z tego artykułu dowiesz się: Czym jest remarketing w wyszukiwarce Google? Dlaczego powinieneś w swoich kampaniach reklamowych włączyć RLSA? Co powinieneś zrobić, aby

Continue Reading

Jak płacić za reklamy na Facebooku? Ustaw metodę płatności w Menedżerze firmy

Prowadzisz fanpage swojej firmy, widzisz, że Twoje posty nie docierają do tylu osób, do ilu byś chciał. Postanawiasz zainwestować w FB Ads. Jednak zanim reklamy zostaną uruchomione, musisz dodać metodę płatności. Dowiedz się, jak możesz płacić za reklamę na Facebooku. Wybór metody płatności za reklamy na Facebooku Jak dodać płatność w Menedżerze firmy na Facebooku

Continue Reading

Raport Analiza aukcji. Jak porównać skuteczność reklam Google Ads z konkurencją?

Analiza aukcji pozwala porównać skuteczność Twoich reklam Google Ads (dawniej Google AdWords) z wynikami innych reklamodawców biorących udział w tych samych aukcjach. Jak wygląda to w praktyce? Gdy użytkownik wpisuje do wyszukiwarki hasło, na które może pojawić się Twoja reklama, zaczyna ona konkurować z reklamami innych reklamodawców. Pamiętaj, że Twoje reklamy mogą się nie wyświetlać

Continue Reading

Certyfikat Rezydencji Facebook 2019

Potrzebujesz certyfikatu rezydencji Facebooka na 2019 rok? Jeśli korzystasz z FB Ads, być może będziesz musiał przedstawić ten dokument na przykład w Urzędzie Skarbowym.

Continue Reading

Certyfikat Rezydencji Google 2019

Certyfikat rezydencji Google 2019 to dokument, który może przydać się każdej osobie, która reklamuje swoją firmę korzystając z Google Ads (dawniej Google AdWords). Zastanawiasz się skąd wziąć certyfikat rezydencji? Możesz pobrać go z naszej strony.

Continue Reading

Dodaj napisy do swoich filmów na YouTube i Facebooku. Nie trać szansy na zyskanie nowych widzów

Ile razy przerywałeś oglądanie wideo na YouTube lub Facebooku ze względu na brak transkrypcji? Ile osób nie ogląda Twoich nagrań z tego powodu? Dodanie napisów do filmu na YouTube lub FB nie jest skomplikowane, a może sprawić, że zyskasz więcej zaangażowanych widzów.

Continue Reading

Wiadomości w Google Moja Firma – pozwól wysyłać SMS-y do swojej firmy

Twoja firma ma już profil w Google Moja Firma? Świetnie, ponieważ dzięki temu osoby, które korzystają z wyszukiwarki lub Map Google mogą łatwo znaleźć najważniejsze informacje o Twojej firmie. Jeśli zależy Ci na tym, by ułatwić użytkownikom kontakt, zobacz jak włączyć funkcję wiadomości w Google Moja Firma.

Continue Reading

Wyklikiwanie reklamy Google Ads. Jak sprawdzić nieprawidłowe kliknięcia na koncie?

Wyklikiwanie reklamy przez konkurencję, to obawa, którą często zgłaszają klienci, którzy dopiero zaczynają korzystać z reklamy Google Ads.

Continue Reading

Reklama na Messenger – Zachęć odbiorców do kontaktu

Zapewne wiesz, że wykorzystując reklamy na Facebooku, masz do wyboru wiele celów. Jednym z nich jest cel – Wiadomości, czyli reklama na Messenger. Musisz wiedzieć, że daje ona kilka możliwości. Dzięki niej zachęcisz odbiorców do rozpoczęcia konwersacji z Twoim fanpage lub skierujesz reklamę do osób, które już wcześniej pisały do Twojej strony. W tym wpisie pokażę Ci, jak

Continue Reading

Ranking przeglądarek internetowych – grudzień 2018

W ostatnim miesiącu 2018 roku z internetu w Polsce korzystało 28 mln użytkowników. Każdy z nich musiał używać przeglądarki internetowej 😉 Które były najpopularniejsze? Odpowiedź znajdziesz w rankingach przeglądarek. Już na początku mogę zdradzić Ci, że liderem jest Chrome. Zobacz jednak, jak rozkładały się siły na różnych urządzeniach, a także, z których przeglądarek korzystali internauci

Continue Reading

Jak udostępnić Google Merchant Center innej osobie?

Google Merchant Center jest narzędziem służącym do przesyłania danych o produktach i informacji o Twoim sklepie do wyszukiwarki, dzięki czemu możesz wyświetlać produkty ze swojego sklepu internetowego osobom zainteresowanym ich zakupem. Jeśli jesteś właścicielem e-sklepu i chcesz prezentować jego asortyment potencjalnym klientom poprzez Google Ads, powinieneś dać dostęp do konta Merchant Center profesjonalnej agencji, która

Continue Reading

Elastyczne reklamy displayowe w sieci reklamowej Google. Jak działają i czym się charakteryzują?

Popularną formą reklamy w sieci reklamowej Google są elastyczne reklamy displayowe. Jak działają i czym się charakteryzują? Poznaj szczegóły. Elastyczne reklamy displayowe Elastyczne reklamy displayowe potrafią dostosować swój format, wygląd i rozmiar do niemal każdego miejsca w sieci reklamowej. Sieć reklamowa – Google Display Network – to zbiór ponad 2 mln witryn, aplikacji i filmów

Continue Reading

Jak dodać inną osobę do swojego kanału na YouTube?

Udzielenie dostępu do kanału na YouTube jest potrzebne, jeśli tworzysz go z innym użytkownikiem lub rozpoczynasz współpracę z agencją marketingu internetowego. Nadanie dostępu nowej osobie może sprawić nieco kłopotu. Dlatego dowiedz się, jak zrobić to krok po kroku.

Continue Reading

Promujesz posty na Facebooku? Korzystaj z Menedżera reklam!

Reklamy na Facebooku możesz tworzyć za pomocą przycisku “promuj post”, jednak korzystanie z Menedżera reklam posiada zdecydowanie więcej zalet. Zobacz, w jaki sposób utworzyć lub dodać konto reklamowe w Facebook Business Manager i przekonaj się do tego narzędzia reklamowego.

Continue Reading

Artykuły z naszego bloga cieszące się największą popularnością w 2018 roku

Rok 2018 był dla nas okresem intensywnej pracy. Na naszym blogu regularnie publikowane były artykuły, w których dzieliliśmy się wiedzą z czytelnikami. Zobacz wpisy, które cieszyły się największą popularnością.

Continue Reading

Konferencje marketingowe 2019, o których musisz wiedzieć

Uszykuj kalendarz, by nie zapomnieć o najważniejszych wydarzeniach marketingowych 2019 roku. O terminach części z nich, wiadomo już teraz. Właśnie dlatego przygotowaliśmy listę konferencji, na których z pewnością warto się pojawić – znajdź coś dla siebie, wykorzystaj okazję na poszerzenie wiedzy i sieci kontaktów.

Continue Reading