Redseo - Blog

Jak udostępnić Google Moja Firma innej osobie?

Google Moja Firma to bezpłatne narzędzie umożliwiające znalezienie Twojej lub podobnych firm w wyszukiwarce i Mapach Google. Dodanie nowego użytkownika pozwala na współdzielenie wizytówki z innymi bez potrzeby podawania im osobistych informacji o koncie. Aby udostępnić Google Moja Firma innej osobie należy przejść na adres https://www.google.com/intl/pl_pl/business/ i zalogować się. Po zalogowaniu w menu po lewej

Continue Reading

Kanał sklepu internetowego – zwiększ zasięg i sprzedaż dzięki YouTube

Na pewno wiele razy czytałeś o tym, jak istotna jest witryna sklepu internetowego, że warto prowadzić blog, inwestować w reklamy itd. Jednak, czy wiesz, że w pozyskaniu klientów może pomóc Ci także dobrze prowadzony kanał na YouTube? Wideo daje dużo więcej możliwości niż zdjęcia. Zatem nie czekaj, przygotuj strategię i załóż kanał swojej marki.

Continue Reading

Upływ czasu i Długość ścieżki – jak długo kupują klienci w Twoim sklepie internetowym?

O podstawach Google Analitycs pisałam w poprzednim artykule, jeśli nie miałeś okazji go przeczytać, dowiedz się jak rozumieć i wykorzystać statystyki Google Analytics dla ecommerce.

Continue Reading

Pozycjonowanie i optymalizacja filmów na YouTube – O czym musisz wiedzieć?

YouTube w Polsce cieszy się ogromną popularnością. Rośnie nie tylko liczba osób oglądających wideo, ale także twórców. Jednak zanim film trafi do odbiorców, muszą go znaleźć. Jak sprawić, by coraz więcej osób dowiedziało się o Twoim kanale?- Zadbaj o optymalizację. Poznaj najważniejsze kwestie, na które powinieneś zwrócić uwagę, by Twoje filmy miały szansę dotrzeć do

Continue Reading

7 szybkich i prostych porad dla optymalizacji kampanii produktowych

Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się jak zwiększyć zyski? Wykorzystujesz do sprzedaży towaru reklamę produktową Google Ads? Dobrze zoptymalizowana kampania PLA  pozwoli utrzymać Tobie odpowiedni poziom marży i zmniejszyć koszty prowadzenia sklepu internetowego. Klient szybciej znajdzie produkt, który odpowiada jego indywidualnym potrzebom, a Ty mniej wydasz na marketing sklepu internetowego. Jeżeli nie wiesz, czym są

Continue Reading

Black Friday i Cyber Monday – przygotuj promocje w sklepie internetowym!

Black Friday i Cyber Monday, czyli jedne z ważniejszych dni dla sprzedających i kupujących! Przygotuj dla swoich klientów atrakcyjne promocje, zastanów się nad formą reklamy, zadbaj o obsługę i obserwuj wzrost zakupów dokonywanych w Twoim sklepie. Polacy coraz częściej wypatrują najciekawszych listopadowych przecen, więc wykorzystaj tę szansę. Wyszukiwanie „black friday” w Polsce, w ciągu ostatnich

Continue Reading

Reklama na YouTube – najważniejsze kwestie dla reklamodawców

Reklama na YouTube jest droga, wyświetla się przypadkowym odbiorcom i w ogóle się nie opłaca… Oczywiście to mity! Jeśli chcesz rozwijać swoją firmę, zwiększać zasięg to zdecydowanie powinieneś rozważyć reklamę w serwisie YouTube. Poznaj najważniejsze informacje i korzyści tej formy reklamy.

Continue Reading

Menedżer firmy na Facebooku – zacznij z niego korzystać

Choć Menedżer firmy na Facebooku nie jest żadną nowością, nie każdy wie o jego istnieniu. A szkoda, ponieważ to doskonała opcja dla wszystkich, którzy prowadzą fanpage (szczególnie więcej niż jeden) oraz zamierzają korzystać z Facebook Ads. Jak utworzyć Business Manager oraz dodać do niego zasoby, dowiesz się właśnie z tego wpisu.

Continue Reading

Google Merchant Center – ważne narzędzie dla Twojego e-commerce

Narzędzie, na które powinna zwrócić uwagę każda osoba działająca w branży e-commerce i chcąca rozwijać swoją firmę – Google Merchant Center. Pozwala udostępniać produkty ze sklepu internetowego w reklamach Google Ads, ale to nie jedyne jego funkcje. Dowiedz się zatem, jak działa, i jakie informacje możesz wykorzystać dzięki połączeniu Twojego sklepu z Google Merchant Center.

Continue Reading

Jak zoptymalizować plik produktowy XML do reklamy Google Ads?

Skuteczna i wysoka sprzedaż to życzenie każdej osoby zajmującej się handlem (nie tylko online). W sklepie internetowym, we wzroście liczby transakcji z pewnością pomoże kampania produktowa Google Ads. Jednak by ją utworzyć będziesz potrzebował pliku produktowego XML. Dowiedz się, czym właściwie jest, jak działa, i jak optymalizować feed produktowy.

Continue Reading

Kampania produktowa Google – wszystko, co musisz wiedzieć, zanim zaczniesz reklamować sklep internetowy

Kampanie produktowe Google są jedną z najpopularniejszych form reklamy sklepu internetowego. Wpływ na tę popularność ma przede wszystkim ich opłacalność. Zatem jeśli chcesz cieszyć się ze wzrostu konwersji w swoim e-sklepie, nie przechodź obojętnie obok tej formy reklamy Google Ads (dawniej AdWords). Wszystko, co musisz wiedzieć, zanim zaczniesz reklamować swój sklep internetowy dzięki kampanii PLA

Continue Reading

+725% wzrostu przychodu dzięki Google Ads – Case Study Cosmeline.pl

Odpowiednia strategia i optymalizacja kampanii Google Ads dla sklepu internetowego jest gwarancją sukcesu. Poznaj historię internetowej hurtowni kosmetycznej i fryzjerskiej Cosmeline.pl. Dzięki skutecznej optymalizacji kampanii reklamowych Google Ads uzyskaliśmy aż 725% wzrostu sprzedaży!

Continue Reading

Jak rozumieć i wykorzystać statystyki? Google Analytics w pigułce dla e-commerce

Google Analytics to narzędzie analityczne udostępniane przez firmę Google, dzięki któremu możesz śledzić ruch w swojej witrynie, czy w sklepie internetowym. Dzięki statystykom otrzymujesz wiele cennych informacji o użytkownikach i podejmowanych przez nich działaniach.

Continue Reading

Jakie oprogramowanie sklepu internetowego wybrać – SaaS czy sklep dedykowany?

Każdy początkujący przedsiębiorca w branży e-commerce staje przed tym samym pytaniem. Jakie oprogramowanie sklepu internetowego wybrać sklep dedykowany czy w usłudze SaaS?  

Continue Reading

Piksel Facebooka – Jak śledzić zdarzenia w sklepie internetowym?

Gdy korzystasz z reklamy na Facebooku, ważne jest, by na Twojej stronie został wdrożony Piksel Facebooka. Podstawowy kod Piksela pozwoli Ci korzystać z remarketingu, a także utworzyć grupę odbiorców podobnych do użytkowników odwiedzających Twoją witrynę. Jednak możliwości Piksela są jeszcze większe. Szczególnie dla sklepu internetowego istotną informacją będzie, np. ile konwersji zostało dokonanych z poszczególnych

Continue Reading

Jak zwiększyliśmy przychody o +978% dzięki Google Ads – Case Study German.com.pl

German.com.pl to sklep internetowy z bardzo szerokim asortymentem. W ofercie znajdują się artykuły do domu, budowlane, dla zwierząt, a nawet akcesoria samochodowe. Część asortymentu jest oferowana jedynie sezonowo. Oferta skierowana jest do klientów na terenie całej Polski. Dowiedz się, jak dzięki naszej optymalizacji Google Ads, zwiększyliśmy przychody German.com.pl o +978%. Cele Klienta Prowadzone wcześniej kampanie

Continue Reading

Logo sklepu internetowego w kampaniach produktowych Google Ads

Dzisiaj reklama produktowa jest wręcz czymś naturalnym dla sklepów internetowych. Przyciągnięcie nowego klienta jest celem każdej firmy w branży e-commerce. Dlatego ważne jest, żeby Twoja oferta wyróżniała się na tle konkurencji. Pomocne w budowaniu wizerunku i rozpoznawalność marki w sieci będzie umieszczenie w reklamie produktowej logo sklepu internetowego.

Continue Reading

Raporty niestandardowe Analytics – Ruch z reklam na Facebooku

Dodawaj parametry URL do kampanii na Facebooku! Hmmm, gdzieś już to słyszałeś? Tagujesz kampanie, ale co dalej? Dzięki tagowaniu, po przejściu do Google Analytics, możesz zobaczyć jaka część ruchu na stronie pochodzi ze stworzonych przez Ciebie (lub agencję) reklam. Możliwe jednak, że nie wiesz, w jaki sposób sprawdzić, z której konkretnie kampanii pochodzi ruch/konwersje. Wyobraź

Continue Reading

Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce – 10 sposobów na optymalizację kampanii DSA

Mówi się, że reklamy dynamiczne w wyszukiwarce są dla leniwych, bo nie wymagają poświęcenia tyle uwagi, co tradycyjne reklamy Google AdWords na wyszukiwarkę, ale czy rzeczywiście tak jest? To prawda, że kampanie DSA często tworzy się szybciej niż tradycyjne kampanie AdWords na wyszukiwarkę, ponieważ nie musisz poświęcać, aż tyle czasu na wymyślanie odpowiednich nagłówków reklam

Continue Reading

Kampania dynamiczna na Facebooku – Jak ją stworzyć

“Reklamy, które konfigurujesz raz, a one generują zyski dla Twojego biznesu” – taka opinia krąży o reklamach dynamicznych, które możesz utworzyć w Menedżerze reklam na Facebooku. Nie do końca jest to prawdą, za chwilę wyjaśnię dlaczego. Ten rodzaj reklamy z pewnością warto wykorzystać w branży ecommerce. Dowiedz się zatem, jak utworzyć kampanię, dzięki której nie tylko

Continue Reading