kupon Google Ads

Kupon Google Ads, czyli zdobądź 1200 zł na reklamę!

Dlaczego warto rozpocząć reklamowanie się z pomocą Google Ads? Między innymi dlatego, że nowo zarejestrowane konta mają szansę otrzymać ofertę promocyjną. To zasilenie konta na aż 1200 zł! Jak dokładnie działa kupon Google Ads i co trzeba zrobić, by go zdobyć? W poniższym artykule znajdziesz odpowiedzi na te pytania.

Czytaj dalej »

umowa elektorniczna - platforma autenti

Umowy elektroniczne: jak działa platforma Autenti?

Jak wygląda proces nawiązywania współpracy między klientem a agencją? Opowiemy o tym na przykładzie Redseo. Zapoznajesz się z nasza ofertą, chcesz skorzystać z proponowanych usług. I wówczas słyszysz hasło “umowa elektroniczna”. Zazwyczaj wtedy pojawiają się liczne pytania:

Czytaj dalej »

Skrypty Google Ads - automatyzuj pracę

Skrypty Google Ads – automatyczna optymalizacja kampanii

Konta Google Ads często wymagają optymalizacji i odświeżenia, a co za tym idzie wykluczenia nietrafnych słów kluczowych, wstrzymania słabo sprzedających się produktów czy uruchomienia nowych reklam po weekendzie.

Te i inne rzeczy zazwyczaj zajmują dużo czasu, który z pewnością moglibyśmy poświęcić na opracowanie nowej strategii czy wdrażanie nowoczesnych rozwiązań. Z pomocą przychodzą nam Skrypty Google Ads, które zostały stworzone z myślą, aby usprawnić naszą pracę i zaoszczędzić cenny czas.

Czytaj dalej »

ux user experience

UX – User Experience i jego znaczenie w e-commerce

Jeśli zdarzyło Ci się, że podczas zakupów w sieci pomyślałeś: “Co za nieintuicyjna strona, już nigdy nic tu nie kupię!”, to oznacza, że UX, czyli User Experience jest dla Ciebie istotnym czynnikiem zakupowym. Nie jesteś jedyny, bo podobnie uważa 88% ankietowanych osób, które nie wracają do stron, dających im słabe doświadczenia konsumenckie. To ważne dane, szczególnie dla właścicieli biznesów sprzedających towary i usługi online.

Czytaj dalej »

Pozycjonowanie long tail – wskazówki dla e-commerce

Pozycjonowanie long tail, czyli innymi słowy pozycjonowanie szerokie lub szerokie SEO, to istotna dla e-commerce strategia, której w tym artykule dokładnie się przyglądamy.

Sprawdzimy, co to jest długi ogon, jak frazy długoogonowe wyglądają na tle pozostałych typów słów kluczowych. Poza tym omówimy zalety stosowania rozbudowanych fraz oraz doradzimy, w jakich sytuacjach się sprawdzają i jaki model biznesowy najchętniej je wykorzystuje.

Czytaj dalej »

Czy irytujące reklamy działają?

Ostatni szum wokół viralowej reklamy Shopee skłonił nas do przypomnienia sobie innych przykładów chwytliwych haseł reklamowych lub irytujących sloganów. Granica między tym, co chwytliwe, a co może stać się irytujące, jest dość delikatna. Przypominamy Ci irytujące reklamy, których trudem pozbywamy się z głowy. Czytasz na własną odpowiedzialność. :) Jak powstają hasła reklamowe? Zanim przejdziemy do … Czytaj dalej »

Reguły Google Merchant Center

Reguły Google Merchant Center – 5 przykładów optymalizacji produktów

Czym są reguły na koncie Google Merchant Center i jak wykorzystać je do uzyskania lepszych wyników kampanii reklamowych? Jeżeli prowadzisz kampanie produktowe Google Ads, stosowanie reguł może okazać się bardzo przydatne do zoptymalizowania pliku produktowego Twojego sklepu. Jest to szczególnie istotne przy kampaniach typu Smart Shopping oraz nowych Performance Max, gdzie jakość danych jest jednym z kluczy do osiągania dobrych wyników.

Czytaj dalej »

Cybersquatting czyli piractwo domenowe

Trolle domenowe, czyli cybersquatting i typosquatting – jak firmy mogą się przed nimi bronić?

Zjawisko trollingu nie jest Ci zapewne obce. Pojawia się zazwyczaj w kontekście pejoratywnych i nacechowanych negatywnymi emocjami komentarzy w Internecie. Niemniej istnieje również coś takiego, jak cybersquatting, czyli trolle domenowe, zwane także piratami domenowymi. Jeśli jesteś przedsiębiorcą, powinieneś zainteresować się tym tematem.

Czym się zajmują? Czy ich działalność może stanowić dla Ciebie zagrożenie?  Co to jest cybersquatting i typosquatting? Tego dowiesz się z poniższego artykułu.

Czytaj dalej »

Parametr fbclid i msclkid w Google Analytics

Parametr fbclid i msclkid psują Twój Google Analytics – Sprawdź jak to naprawić

Przeglądając raporty odwiedzanych podstron w Google Analytics możesz natrafić na adresy zawierające parametry fbclid oraz msclkid w adresach URL podstron. Brak odpowiedniej konfiguracji Google Analytics sprawia, że te parametry zniekształcają obraz statystyk odwiedzin Twojej strony internetowej. Z tego artykułu dowiesz się czym są parametry fbclid i msclkid w adresach URL, jak wpływają na Google Analytics i jak można to naprawić.

Czytaj dalej »

USP produktu - czym jest unikalna cecha oferty?

USP produktu – czym jest unikalna cecha oferty?

USP produktu to wyróżnik, dzięki któremu Twoja oferta jest lepiej widoczna. Od Ciebie zależy, jak to rozegrasz i jak podkreślisz wyjątkowość swojego towaru lub usługi. Aby sklep internetowy nie był jedynie wystawą produktów, musisz określić, jaka jest w Twoim przypadku unikalna cecha oferty.

Czytaj dalej »

storytelling: co to jest i polskie przykłady

Storytelling – magia opowieści w marketingu

Kiedy niedawno publikowaliśmy tutaj artykuł o klątwie wiedzy, wiedzieliśmy, że niedługo przyjdzie czas na storytelling, najlepiej w przykładach. A jak wiążą się ze sobą te dwa zagadnienia? Między innymi po to, aby odpowiedzieć na to pytanie, powstał dzisiejszy wpis.

Czytaj dalej »

Co to jest lejek sprzedażowy i jakie ma etapy?

Lejek sprzedażowy: co to jest i jakie ma etapy?

Strategia marketingowa nie powinna być tworzona na oślep. Dzięki przemyślanemu działaniu łatwiej jest zdobyć klienta i utrzymać go na stałe. Pomaga w tym tzw. lejek zakupowy. Z jego pomocą Twoja strategia będzie skuteczniejsza. Dlatego dzisiaj odpowiadamy na pytanie, co to jest lejek sprzedażowy i jakie są jego etapy?

Czytaj dalej »

Pozytywne opinie klientów w Google – jakie mają znaczenie dla biznesu?

Jak myślisz, czy pozytywne opinie klientów w Google mają duży wpływ na decyzje zakupowe kolejnych osób? Chyba nie zaskoczymy Cię, jeśli potwierdzimy, że komentarze zadowolonych klientów mogą zachęcić innych do skorzystania z Twojej oferty. Aby nie były to tylko czcze słowa, przedstawimy Ci statystyki i podpowiemy, jak zbierać opinie od klientów.

Czytaj dalej »

microsoft Ads - utwórz kampanię produktową

Kampania produktowa – skorzystaj z możliwości wyszukiwarki Bing

Wyszukiwarka Bing powoli otwiera się dla polskich reklamodawców. Jedną z nowości udostępnionych przez Microsoft Advertising jest kampania produktowa Bing. Kampania produktowa to bardzo popularny typ reklamy znany Ci z Google Ads. Trudno dziś sobie wyobrazić sklep online bez kampanii zakupowej Google Ads. W wyszukiwarce Bing jest zdecydowanie mniejsza liczba reklamodawców. Dzięki temu możesz uzyskać niższe … Czytaj dalej »

Klątwa wiedzy i jak z nią walczyć?

Czym jest klątwa wiedzy i czy istnieje na nią antidotum?

Klątwa wiedzy – brzmi magicznie, jak zaklęcie z baśni, a jest codziennością wielu z nas. Dotyka nas w wielu sferach życiowych, również podczas wypełniania obowiązków zawodowych. Szczególnie dręczy specjalistów od marketingu. Jest uciążliwa i trudno się od niej uwolnić. Na szczęście da się z nią walczyć.

Czytaj dalej »