Pozycjonowanie stron internetowych

Twoja Firma potrzebuje więcej klientów? Pozycjonowanie stron internetowych z Redseo to rozwiązanie na mały ruch i niską sprzedaż przez stronę WWW. Pozycjonując stronę internetową z Redseo zyskujesz:

  • Audyt SEO strony internetowej
  • Kompleksową optymalizację strony
  • Najwyższej jakości treści
  • Konsultacje ze specjalistą SEO
  • Szczegółowe i przejrzyste raporty
  • Bezpieczną i elastyczną umowę współpracy

Odbierz darmową wycenę
pozycjonowania stron

    🔒 Twoje dane są bezpieczne. Polityka prywatności

    Pozycjonowanie stron internetowych, czyli w uproszczeniu SEO, to jeden z elementów naszej codziennej pracy w Redseo. Proces określany jako pozycjonowanie to optymalizacja stron w trybie on-site i off-site tak, by dostosować techniczne parametry strony internetowej i jej zawartości do wymagań algorytmu wyszukiwarki oraz potrzeb użytkownika. 

    Celem działań optymalizacyjnych jest osiągnięcie przez strony www wysokiej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania, czyli dobrej widoczności w sieci, która przekłada się na generujący konwersje ruch na stronie. 

    Dlaczego pojawienie się na pierwszych wynikach wyszukiwania jest tak ważne? Wszystko staje się jasne, gdy podpieramy się badaniami i statystykami. Otóż zaledwie niecałe pół procenta użytkowników przechodzi do drugiej strony wyszukiwań podczas poszukiwania informacji w wyszukiwarce. 

    To oznacza, że lepiej nie ryzykować i zoptymalizować swoją stronę tak, aby miała szansę znaleźć się jak najwyżej i dać się znaleźć użytkownikom. Pomożemy Ci w tym. Nasz zespół SEO wykona audyt Twojej strony, opracuje strategię SEO, wypełni stronę wartościową treścią i wspólnie osiągniemy wyczekiwane efekty.

    Co wpływa na efekty pozycjonowania?

    Istnieją elementy, które mogą mieć negatywny lub pozytywny wpływ na pozycjonowanie stron internetowych. Mowa tu na przykład o tym, jaką domenę wybierzesz na początku działalności czy jaki serwer wykupisz dla swojej strony. 

    Rodzaj domeny

    Domena, jej historia i nazwa są bardzo istotnym czynnikiem dla późniejszych działań związanych z pozycjonowaniem. 

    Aby łatwiej było zapamiętać adres strony www, dobrze jest wybrać prostą, chwytliwą nazwę, bez zbędnych dywizów czy innych znaków specjalnych. 

    Kupując domenę, zwróć uwagę na jej historię. To, co działo się pod danym adresem przed tym, gdy go przejąłeś, ma wpływ na to, czy pozycjonowanie będzie miało szansę na oczekiwany efekt czy nie.

    Jak to możliwe?

    Nowa domena, bez historii, ma czystą kartę w oczach Google. To stosunkowo dobrze, ale działania SEO są na niej prowadzone od zera, czyli mogą zająć sporo czasu.

    Stare domeny, które były wcześniej używane, możemy podzielić na te, które mają dobrą opinię według Google i te, które raczej były “szemranymi” adresami i nie mają dobrej sławy.

    Domeny o jasnej historii i pozytywnej opinii, na których były wcześniej treści powiązane tematycznie z Twoją działalnością, są łatwiejsze w optymalizacji SEO, ponieważ Google je zna i “kojarzy” z określoną treścią i frazami.

    Z kolei te domeny, na których pojawiały się treści cenzurowane lub na których dochodziło do nieetycznych działań, mogą być trudniejsze w pozycjonowaniu. A co gorsza, niektóre w ogóle nie pozwolą osiągnąć żadnych efektów. 

    Dlatego tak istotny jest świadomy i przemyślany wybór domeny. Po pierwsze dla użytkowników, aby łatwiej i szybciej Cię znaleźli. Po drugie, dla czystych korzyści SEO, bo z domeną o złej sławie nie osiągniesz sukcesu w wyszukiwarce. 

    CMS (ang. Content Management System)

    Nie bez znaczenia pozostaje typ CMS (ang. Content Management System – System Zarządzania Treścią). Część z nich jest jest korzystniejsza z punktu widzenia specjalistów SEO, bo jest lepiej dostosowana do działań optymalizacyjnych SEO na stronie.

    Niektóre platformy pozwalają na wygodne i sprawne działania optymalizacyjne on-site (platformy typu open source, które mogą być dowolnie edytowane), inne wymagają wprowadzania zmian w kodzie strony, a jeszcze inne generują dodatkowe zadania dla specjalisty. 

    Dlatego jeśli zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważna dla widoczności jest sprawna optymalizacja techniczna w obrębie strony, zorientuj się przed wyborem w rozmaitych możliwościach.

    W Redseo mamy doświadczenie w pracy z różnymi platformami, jak:

    • Najpopularniejszy w branży usługowej WordPress;
    • CMS-y dedykowane;
    • kreatory stron (np. Vix);
    • i inne. 

    Rodzaj serwera

    Dobrze jest wybrać serwer z myślą o tym, że ruch na stronie zwiększy się i nie ograniczać się do najtańszych i najbardziej podstawowych rozwiązań. 

    W wypadku, gdy liczba odwiedzin na stronie będzie większa, a użytkownicy licznie zainteresują się tym, co oferujesz, strona musi ładować się odpowiednio szybko. Prędkość ładowania strony jest ważna dla użytkownika i jest też jednym z czynników rankingowych Google. 

    Serwer musi być więc szybki i niezawodny, aby dużego ruchu nie ukrócić wyskakującymi błędami. 

    Co daje pozycjonowanie strony internetowej?

    Jeśli nadal zastanawiasz się, po co tak naprawdę wykonuje się to pozycjonowanie, co dają w praktyce działania optymalizacyjne i dlaczego to SEO ma Ci pomóc w biznesie, czytaj dalej.

    Korzyści, jakie daje pozycjonowanie, to m.in.:

    • Zwiększenie widoczności w naturalnych wynikach wyszukiwania dzięki temu, że Twoja strona pojawi się na dużą liczbę słów kluczowych SEO w najwyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania.
    • Widoczność w wynikach organicznych wpływa na ruch na stronie, czyli liczbę użytkowników odwiedzających Twoją domenę. Ma to znaczenie, jeżeli zależy Ci na pozyskaniu potencjalnych klientów.
    • W momencie, gdy Twoja strona pojawia się w wynikach Google na konkretne zapytania, użytkownicy trafiający na Twoją stronę, są naprawdę zainteresowani ofertą. Bo tego przecież poszukiwali, umieszczając w Google zapytanie. 

    Wybierz usługę “pozycjonowanie strony internetowej”, jeśli zależy Ci na długofalowym efekcie, osiągnięciu wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania i zdobyciu nowych klientów dzięki działaniom organicznym. 

    Co ważne, optymalizacja SEO stron internetowych jest wsparciem dla innych metod promocji, na przykład reklamy Google Ads czy Microsoft Ads. 

    Z czego składa się proces pozycjonowania?

    Tak, pozycjonowanie to nie jedno zadanie do wykonania, a proces, więc składa się z kilku elementów. Warto wiedzieć, że poszczególne etapy przeplatają się i mają charakter cykliczny. 

    1. Optymalizacja techniczna strony www (skrót SEO powstał od ang. search engine optimization).
    2. Optymalizacja i wypełnianie strony contentem, czyli treścią. Treści optymalizowane są z pomocą słów kluczowych. 
    3. Link building, czyli pozyskiwanie linków zewnętrznych.
    4. Raportowanie działań i analiza osiąganych wyników. 

    Nasi Klienci oferty SEO otrzymują co miesiąc raporty pobierane ze specjalistycznych narzędzi lub otrzymywane ręcznie oraz dostają szczegółowe informacje na temat prac wykonywanych na stronie. 

    Wszystkie etapy powtarzają się w trakcie współpracy, bo optymalizacja strony nie powinna ustawać. Gdy domena przestanie być dostosowywana do wymogów Google, możesz szybko utracić wypracowane efekty SEO.

    Optymalizacja techniczna SEO

    1. Optymalizacja techniczna SEO

    Optymalizacja techniczna SEO to element skutecznego pozycjonowania. Jest to zespół zadań mających na celu usprawnienie działania strony i dostosowanie ją technicznie do wymogów wyszukiwarki Google. 

    To nie jedyne zadanie technicznej optymalizacji SEO. Ma ona też wpłynąć na komfort użytkowania strony i zapewnić odwiedzającym pozytywne wrażenia. To tzw. user experience. Na bazie tego terminu o skrócie UX w połączeniu z SEO powstało SXO. Celem SXO jest takie dostosowanie strony, by była przyjazna wymogom Google oraz użytkownikom.

    Audyt techniczny SEO

    Wszystko zaczyna się od audytu technicznego SEO, który pośrednio wchodzi w skład pozycjonowania. Wstępny audyt SEO to analiza technicznego stanu strony jeszcze przed rozpoczęciem działań pozycjonerskich. 

    Specjalista sprawdza, co na stronie wymaga poprawy, czy pojawiają się jakieś błędy, jak wygląda kwestia linkowania, fraz kluczowych, organizacji struktury i treści oraz czy prędkość ładowania strony nie pozostawia nic do życzenia.  

    Efektem audytu jest:

    • lista zadań dla właściciela strony (są to np. aspekty programistyczne, jakimi nie zajmuje się specjalista SEO. Właściciel strony internetowej może wynająć zewnętrznego programistę, który wprowadzi oczekiwane zmiany);
    • ocena stanu technicznego strony internetowej i poszczególnych podstron 
    • oraz wyszczególnienie elementów i zadań, jakimi zajmie się specjalista SEO w ramach prac optymalizacyjnych. 

    Audyt SEO pozwala więc wyłapać błędy, problemy do naprawienia i jest punktem wyjścia dla stworzenia strategii pozycjonowania.

    Poprawne indeksowanie podstron oraz plik robots.txt i meta tag robots

    Poprawne indeksowanie podstron jest jednym z zadań, jakie specjalista SEO musi ułatwić robotom Google. Na stronie usługowej jest nieco mniej podstron niż np. w sklepie internetowym, ale i tak należy zadbać o to, aby każda z nich została poprawnie zaindeksowana na potrzeby Google.

    Warto tutaj wspomnieć o pliku robots.txt, który jest drogowskazem dla robota wyszukiwarki na temat strony. Plik wskazuje ograniczenia dla robota, czyli jakich stron ma nie indeksować w indeksie Google.

    Kolejny element mający na celu “skomunikowanie się” z robotem to meta tag robots. To tag HTML ukazujący, czy dana strona ma zostać zaindeksowana. 

    Mapa witryny XML

    Kolejny drogowskaz dla robotów wyszukiwarki to mapa witryny XML, czyli sitemap. Mapa opisuje strukturę witryny, umożliwiając robotom łatwiejsze poruszanie się po niej. Mapa nie jest niezbędna dla robota, ale jest niewątpliwym ułatwieniem.

    Google Search Console

    Optymalizacja techniczna SEO opiera się m.in. na wyłapywaniu błędów i naprawianiu zauważonych usterek. Pomaga w tym integracja strony z Google Search Console

    Dzięki Google Search Console jest możliwa analityczna kontrola wykonywanych działań, a także analiza widoczności fraz, wyświetleń czy kliknięć. 

    Przekierowania

    Na stronie powinna być zorganizowana przemyślana i poprawna struktura przekierowań. W przeciwnym wypadku podczas przeglądania strony można natrafić na błędy. 

    Błędne adresy URL

    Optymalizacja techniczna SEO dotyczy także adresów URL. Powinny być proste, przejrzyste i zgodne z zawartością danej podstrony. 

    Responsywność strony

    Responsywność strony www to jest dopasowanie do poprawnego i wygodnego wyświetlania się na różnych urządzeniach, w tym mobilnych. Rzecz obowiązkowa, która należy do zbioru zadań optymalizacyjnych. 

    Szybkość działania strony

    Wspominaliśmy już o tym wcześniej, że prędkość ładowania strony jest jednym z czynników rankingowych Google. Dodatkowo, zbyt wolne działanie strony wpływa negatywnie na komfort użytkownika. 

    Optymalizacja SEO i struktury kodu

    Kod źródłowy powinien zostać uporządkowany, przejrzysty i skrócony. 

    Znaczniki schema.org o danych firmy

    Znaczniki schema.org pozwalają na umieszczenie danych strukturalnych w kodzie strony. Mówimy tu np. o informacjach o firmie, jej lokalizacji i możliwościach kontaktu, produkcie, ocenach itp.

    Dzięki uzupełnieniu tych informacji Google może wyświetlić rozszerzone wyniki wyszukiwań. Takie rozszerzone wyniki mogą wpłynąć na więcej odwiedzin na Twojej stronie. 

    Optymalizacja i tworzenie treści do pozycjonowania

    2. Optymalizacja treści

    Pozycjonowanie stron internetowych nie może istnieć bez optymalizacji treści. Treść wypełniająca stronę jest “oceniana” przez roboty poruszające się po stronie. Dla robotów istotne jest m.in. to, jaki content wypełnia stronę. 

    Content marketing, czyli marketing treści, to w uproszczeniu strategia tworzenia tekstów, w których naturalnie pojawiają się frazy kluczowe dobrane do potrzeb Twojego biznesu. 

    Treści na stronie to idealna przestrzeń na umieszczenie w niej dobranych przez specjalistę słów kluczowych. Naturalne osadzenie fraz w contencie wpływa na widoczność strony w wynikach wyszukiwania. 

    Kluczowe jest to, aby frazy pojawiały się w tekście naturalnie. Keyword stuffing, czyli nachalne używanie słów kluczowych, nie jest korzystne dla oceny Twojej strony przez robota. Analizie podlega jakość publikowanych treści i ich użytkowość. 

    Tutaj znów wracamy do tego, co przewija się przez cały tekst: dobrze zoptymalizowana strona będzie odpowiadać zarówno wymogom Google i będzie atrakcyjna z punktu widzenia użytkownika. 

    Treści na stronie internetowej powinny więc być zoptymalizowane szczególnie dla wygody użytkowników i potencjalnych klientów, ale nie należy zapominać o preferencjach wyszukiwarki Google.

    Dobór słów kluczowych adekwatnych do oferty firmy 

    Specjalista SEO z użyciem profesjonalnych narzędzi dobierze frazy dla Twojej strony i podstron

    Copywriter stworzy wartościowe treści, które zwiększą Twoją szansę na pojawienie się wysoko w organicznych wynikach wyszukiwania na zamieszczone słowa kluczowe. Efektem jest zwiększenie ruchu na stronie i zainteresowanie potencjalnych klientów Twoją ofertą.     

    Mapowanie słów kluczowych z adresami URL

    Technikalia, takie jak uporządkowanie struktury strony, są niezwykle ważne dla Twojej widoczności. Mapowanie słów kluczowych umożliwia takie porządki w obrębie Twojej strony. 

    Eliminacja duplikowania treści (wewnętrznie między podstronami oraz duplikacja na innych stronach w Internecie) 

    Duplicate content, czyli zduplikowana treść na stronie, to nic dobrego. W internecie liczy się unikalność i dotyczy to także treści. Dlatego kopiowanie tekstu z jednej podstrony na drugą może przynieść więcej szkody niż pożytku. Skutkiem takiego zabiegu może być kanibalizacja treści, a to z kolei prowadzi do spadku widoczności strony.  

    Optymalizacja treści będzie więc polegać również na tworzeniu unikalnych tekstów z frazami wypełniających każdą podstronę. 

    Eliminacja podstron słabej jakości

    Na Twojej stronie nie powinno być miejsca dla podstron słabej jakości. Zazwyczaj są to podstrony o bardzo zdawkowej treści lub powstałe w wyniku błędnego działania strony i nie wnoszą żadnej wartości dla klienta. 

    Jeśli dana podstrona nie ściąga ruchu lub jest podobna do innej, istniejącej i wartościowej, należy wyeliminować tę niegenerującą wyświetleń

    Opisy usługi i produktów firmy 

    Jeżeli nie masz sklepu online tylko stronę usługową, nie zwalnia Cię to z umieszczania na stronie treści. Mowa tu na przykład o opisach oferowanych usług

    Z pomocą copywritera, który zastosuje określone słowa kluczowe, na Twojej stronie pojawi się content, który zadowoli robota Google oraz zainteresowanych użytkowników. 

    Meta title i meta description

    Dla pozycjonowania ważne jest uzupełnienie meta title i meta description, czyli tagów, które mają bardzo ważne znaczenie w przypadku optymalizacji technicznej. 

    Uporządkowanie nagłówków 

    Struktura treści, w tym struktura nagłówków, musi zostać uporządkowana. Wiele osób stosuje nagłówki, by tekst “ładnie wyglądał”, jednak nie jest to główna funkcja nagłówków. Dla SEO poszczególne wartości nagłówków, czyli H1, H2 itp. nie mają wartości estetycznej, a techniczną, dlatego należy stosować je zgodnie z określonymi zasadami. 

    Umiejętne i zgodne z wymogami uporządkowanie tych elementów ma wpływ na pozycjonowanie. 

    Optymalizacja obrazów i opisów ALT

    Obrazy i grafiki umieszczane na stronie powinny spełniać kilka wymagań. Po pierwsze, nie powinny zbyt obciążać strony, dlatego warto zwracać uwagę na ich wagę, a po drugie służą do “przemycenia” istotnych z punktu widzenia SEO opisów ALT. 

    Blog firmowy

    Prowadzisz blog firmowy? Jeśli nie, dowiedz się, co tracisz. Zakładka blogowa to idealne i naturalne miejsce do:

    • tworzenia specjalistycznych treści na stronie, które ukażą Cię jako branżowego eksperta;
    • umieszczenia fraz kluczowych pozwalających na zdobycie nowych potencjalnych klientów, którzy wpisują określone frazy w wyszukiwarkę;
    • naturalnego i regularnego wypełnienia strony wartościową treścią zawierającą frazy kluczowe long tail.

    Słowa kluczowe typu long tail, czyli frazy kluczowe długoogonowe, są cenne między innymi dzięki swojej szczegółowości. Wskazują na konkretny problem, konkretną potrzebę lub konkretny produkt. 

    Pozycjonowanie strony na tego typu słowa kluczowe pozwala na pokazanie swojej oferty użytkownikom, którzy szukają właśnie tego, co oferujesz. 

    Aspekty prawne

    Już podczas audytu zostaniesz poinformowany o tym, co trzeba zrobić, aby dostosować stronę do wymogów Google i jak poprawić komfort użytkowników. 

    Dowiesz się też, czy na Twojej stronie nie brakuje elementów dotyczących aspektów prawnych. Dotyczy to na przykład polityki prywatności czy poprawnego banera zbierania zgód na pliki cookies. 

    Użyteczna strona kontaktowa (formularz, dane firmy, godziny otwarcia, numery telefonów, adresy oddziałów)

    Masz uzupełnioną zakładkę Kontakt? Jeśli nie, specjalista SEO na pewno przypomni Ci, jak ważne jest uzupełnienie jej o użyteczne i aktualne informacje. Na podstronie kontaktowej powinny znaleźć się takie elementy jak:

    • Dane firmy.
    • Formularz kontaktowy.
    • Godziny otwarcia firmy.
    • Kontaktowe numery telefonu i adresy e-mail.
    • Adres główny i adresy oddziałów. 

    Jeżeli zależy Ci na wizytach klientów w Twojej firmie czy sklepie, warto dodać także mapę Google z oznaczeniem miejsca i wskazówkami dojazdu. Może to być bardzo pomocne dla klientów, jeśli firma mieści się w dużym budynku lub obiekcie jak np. park przemysłowy. 

    Wizytówka Google Moja Firma w wynikach wyszukiwania

    Jeśli nie uzupełniasz wizytówki Google Moja Firma, powinieneś się tym zająć już teraz. Taką wizytówkę najpierw należy stworzyć, zweryfikować i potem aktualizować. Co może pojawiać się na wizytówce w Google?

    • Szczegółowe informacje o firmie, adresie i formach kontaktu.
    • Oferowane usługi i produkty. 
    • Aktualne zdjęcia w dobrej jakości.
    • Opinie. Pamiętaj, by odpowiadać na opinie użytkowników. Jeśli możesz, zachęcaj swoich klientów, by zaopiniowali współpracę z Tobą za pomocą opinii w Google. 
    • Nowości, o których chcesz poinformować swoich odbiorców. 

    Wizytówka Google Moja Firma jest szczególnie istotna w pozycjonowaniu usług lokalnie. 

    Pozyskiwanie linków - link building

    3. Pozyskiwanie linków zewnętrznych

    Link building, czyli pozyskiwanie linków zewnętrznych to jeden z filarów pozycjonowania i należy do działań off-site SEO. Linki mogą być wewnętrzne i zewnętrzne, jednak w tym przypadku warto się skupić szczególnie na tych ostatnich.

    Dlaczego należy pozyskiwać linki do Twojej strony internetowej?

    Linki zewnętrzne pozyskuje się po to, aby pokazać, że inne strony umieszczają u siebie odnośniki do Twojego adresu. Dla Google jest to wskazówka, że jesteś wartościowych źródłem informacji na dany temat. 

    Jakiego typu linki warto pozyskiwać  dla pozycjonowania strony? 

    Pozyskiwanie linków nie jest działaniem na ślepo. Trzeba zwracać uwagę na to, gdzie są umieszczane linki do Twojej strony. Linki z kiepskich jakościowo lub spamerskich stron nie są dobrym pomysłem.

    Jako miejsce, w którym znajdzie się odnośnik do Twojej strony, warto wybierać takie serwisy, które są tematycznie powiązane z Twoimi usługami i które mają dobrą opinię według Google.

    Dobre, a szkodliwe linki 

    W nawiązaniu do wcześniejszych słów, backlinki ze stron spamerskich, cenzurowanych itp. są szkodliwe dla Twojej strony. Nie warto ich pozyskiwać. 

    Raportowanie i analiza SEO

    4. Analiza wyników

    Wszystkie powyższe działania muszą zostać zwieńczone regularną analizą wyników. Dzięki analizie można obserwować, jak Twoja strona radzi sobie w wynikach wyszukiwania, czy wprowadzone zmiany wpłynęły na jej korzyść oraz czy nie wystąpiły jakieś niespodziewane usterki.

    Analiza wskazuje też kierunek dalszych działań w obrębie Twojej strony www na podstawie dotychczasowych wyników. 

    Integracja strony z Google Analytics Universal i Google Analytics 4

    Dzięki zintegrowaniu strony z Google Analytics Universal i Google Analytics 4 możliwe jest analityczne monitorowanie ruchu organicznego pozyskiwanego z wyszukiwarki. 

    Narzędzia 

    W codziennej pracy zespół SEO korzysta z narzędzi takich jak:

    • Semstorm;
    • Senuto;
    • SurferSEO;
    • Ahrefs;
    • SEO Power Suite;
    • Seostation;
    • Google Search Console;
    • Bing Webmaster Tools;
    • i innych. 

    Dzięki nim możliwe jest przemyślane dobieranie słów kluczowych, tworzenie contentu, analizowanie wyników i opracowywanie strategii SEO dla strony internetowej.

    Cykliczny przegląd i ponowny audyt SEO 

    Nawiązując współpracę z Redseo, otrzymujesz od nas comiesięczny raport z dotychczasowych działań SEO. Jakie informacje znajdują się w raporcie?

    • Jakie prace zostały wykonane w danym miesiącu.
    • Jakie treści zostały stworzone na potrzeby Twojej strony w danym miesiącu na dane frazy kluczowe. 
    • Jakie linki zostały pozyskane w ostatnich tygodniach oraz jakie artykuły sponsorowane zostały umieszczone w danych serwisach. 
    • Raporty zawierają wykresy z widocznością fraz i domeny w Google wygenerowane dzięki specjalistycznym narzędziom. 
    • Raport interaktywny z GSC oraz GA ukazujący widoczność Twojej strony w Google.

    Przejrzyste i transparentne raporty

    Każdy raport, który dociera do Ciebie podczas współpracy z Redseo jest przejrzysty i wyczerpujący. Zawieramy w nim informacje o tym, co zrobiliśmy dla Twojej strony (linki, artykuły, treści, bieżąca optymalizacja techniczna) oraz jakie efekty przyniosły te działania.

    Dzięki temu obserwujesz, jak działamy na korzyść Twojej strony i co dają poszczególne elementy całej SEO-układanki.

    Ile trwa pozycjonowanie strony internetowej?

    To bardzo często zadawane pytanie. Kiedy decydujesz się na taką usługę, chcesz wiedzieć, kiedy zobaczysz efekty działań SEO na stronie www

    W przypadku pozycjonowania odpowiedź nie jest tak oczywista, jak niektórzy się spodziewają. 

    Pozycjonowanie stron to proces, i jak to mówią: maraton, nie sprint. To oznacza, że zanim zobaczysz pierwsze satysfakcjonujące wyniki, musi upłynąć trochę czasu. Wszystko, co dzieje się w obrębie SEO, jest dosyć względne i indywidualne. 

    Jak wspominaliśmy wcześniej, na SEO ma wpływ wiele czynników, które przyspieszają ten proces, spowalniają lub są względnie neutralne:

    • techniczna optymalizacja strony;
    • atrakcyjne treści wykorzystujące słowa kluczowe, których używają klienci;
    • szybkość i niezawodność serwera;
    • nazwa i historia domeny;
    • sposób i źródła pozyskiwania linków zewnętrznych;
    • korzystanie ze wsparcia specjalisty SEO lub prace samodzielne;
    • a także aktywne bądź bierne uczestniczenie właściciela strony internetowej w działaniach SEO prowadzonych przez agencję.

    Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych samodzielnie jest możliwe, ale jednocześnie to pracochłonne i czasochłonne zajęcie. Możemy mnożyć przykłady, że właściciele stron, którzy pozycjonują strony bez zaplecza w postaci wiedzy technicznej, często błądzą i generują błędy, które wpływają negatywnie na efekty.

    Aby uniknąć szkodliwych działań oraz metody prób i błędów, warto skorzystać z pomocy agencji. SEO to proces, a więc nawet przemyślane i prawidłowo wykonane działania swój efekt przyniosą w przeciągu kilku miesięcy. Szkoda czasu, by marnować go na własne próby. 

    W celu osiągnięcia szybszych i lepszych efektów wskazane jest aktywne uczestniczenie właściciela strony z przypisanym specjalistą. Opiekun SEO co jakiś czas przekazuje prośby o wprowadzenie zmian w obrębie strony, jeśli sam nie może ich dokonać. Wówczas po stronie właściciela jest, aby zmiany zostały wprowadzone. Umożliwia to sprawną optymalizację i szybsze uzyskanie oczekiwanych wyników. 

    Historie sukcesu

    W zakładce Case Study na stronie Redseo znajdziesz przydatne artykuły dotyczące historii sukcesu naszych Klientów. Mamy w zanadrzu kilka takich wpisów, których bohaterami są Klienci oferty SEO. Powinny Cię zainteresować! 

    szacowany ruch z pozycjonowania
    Źródło: semstorm.com

    Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych?

    Aby odpowiedzieć na pytanie, ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych, należy wziąć pod uwagę że składa się na to wiele czynników. Jednym z najważniejszych jest praca i czas specjalisty SEO, który realizuje audyt SEO strony internetowej oraz dokonuje jej optymalizacji. Istotną składową kosztu pozycjonowania jest także ilość tekstu na stronę WWW, którą należy napisać lub zoptymalizować już istniejącą. Do skutecznego pozycjonowania stron niezbędne jest także pozyskiwanie linków, które wiąże się z kosztami.

    Kompleksowa kampania SEO dla strony internetowej firmy zaczyna się od 1999 zł + VAT miesięcznie. W Redseo stawiamy na przejrzyste warunki współpracy, dlatego działamy na zasadzie stałego miesięcznego abonamentu (ryczałt), dzięki czemu możliwe jest zachowanie niskich kosztów pozycjonowania, które są przewidywalne w czasie.

    Każda strona internetowa jest inna, zbudowana na różnych systemach CMS, ma inne problemy techniczne jak i związane z treścią, dlatego zachęcamy do bezpośredniego kontaktu ze specjalistami Redseo. Przygotujemy dla Twojej strony WWW indywidualną ofertę wraz z wyceną pozycjonowania, która uwzględni Twoje cele i oczekiwania wobec SEO.

    Ile kosztuje pozycjonowanie stron WWW?

    Pozycjonowanie strony WWW w Redseo rozpoczyna się od 1999 zł + VAT miesięcznie. Rozliczamy się na zasadzie abonamentu miesięcznego, to jest stała kwota (ryczałt). Skontaktuj się z nami aby dobrać odpowiednią propozycję działań i wycenę kampanii SEO dla Twojego sklepu internetowego.

    Jak długo trwa współpraca z agencją SEO?

    Proponujemy umowę na okres pierwszych 3 miesięcy. Po tym czasie umowa kontynuowana jest na czas nieokreślony z jednomiesięcznym wypowiedzeniem, lub możesz zrezygnować jeżeli nie będziesz zadowolony. Wierzymy w nasze działania, dlatego nie wiążemy Klientów długoterminowymi umowami na 12 czy 24 miesiące

    Kiedy pojawią się efekty pozycjonowania strony internetowej?

    Kampania SEO to działanie długoterminowe. Widoczne efekty zależą od tego na jakim etapie jest obecnie strona internetowa. Nowa strona WWW lub taka, która wcześniej nie prowadził działań SEO odczuje efekty już w pierwszym miesiącu. Zakładamy, że w pierwszych 3 miesiącach działań SEO muszą być już zauważalne korzystne efekty działań SEO w postaci większej widoczności i ruchu w Google.

    Czy możemy rozliczać pozycjonowanie ze efekt / za pozycję?

    Rozliczamy nasze działania w modelu abonamentowym, to jest stała kwota co miesiąc. Daje to przewidywalność kosztów w kolejnych miesiącach. Rozliczanie pozycjonowania za efekt, w postaci rozliczania za pozycję fraz lub za pozyskany ruch w Google prowadzi do wielu patologii i nie jest korzystne zarówno dla sklepu jak i agencji SEO.
    W ramach abonamentu oczywiście monitorujemy pozycje fraz, nie są one jednak podstawą do rozliczenia usługi.
    Pozycjonowanie w abonamencie umożliwia agencji przeznaczyć więcej czasu i zaangażowania w optymalizację, tworzenie tekstów i pozyskiwania wartościowych linków. Dla sklepu jest to także większe bezpieczeństwo, przewidywalność oraz pełna wiedza o działaniach agencji.

    Czy będę miał kontakt ze specjalistą SEO?

    Oczywiście. Wszystkie kampanie SEO realizujemy poprzez bezpośredni kontakt specjalisty SEO z Klientem. Znacznie przyspiesza i ułatwia to komunikację i szybsze podejmowanie decyzji i działań.

    Czy będę otrzymywał raporty SEO?

    Oczywiście. Co miesiąc przedstawiamy raport składający się z następujących elementów:
    – Podjęte działania SEO.
    – Stworzone lub zoptymalizowane teksty w sklepie.
    – Pozyskane linki i publikacje.
    – Zestawienie widoczności sklepu w Google oraz pozycje monitorowanych fraz.
    W ramach kampanii SEO integrujemy także sklep z narzędziami Google Search Console i Google Analytics, które udostępniamy Klientom.

    Czy pozycjonujecie strony na CMS WordPress?

    Tak, WordPress to jeden z najpopularniejszych systemów CMS dla stron firmowych. Mamy bogate doświadczenie w pozycjonowaniu WordPress oraz innych systemów CMS dla firm w tym także autorskich.

    Jakie narzędzia do pozycjonowania stron wykorzystuje Redseo?

    W codziennej pracy specjalisty SEO wykorzystujemy najpopularniejsze narzędzia SEO dostępne na rynku. Są to między innymi: Semstorm, Senuto, Ahrefs, SeoStation, SEO Screaming Frog i inne. Miesięczny koszt tych narzędzi przekracza 2000 zł. Wykorzystujemy także narzędzia oferowane przez Google: Google Search Console, Google Analytics, Google Data Studio.

    Czy mogę zmienić frazy do monitorowania pozycji w Google?

    W każdej kampanii SEO monitorujemy pozycje wybranych fraz w Google. Frazy ustalamy wspólnie, w ich wyborze pomaga nasz specjalista SEO. Ponieważ współpracujemy na zasadzie abonamentu, nie ma problemu aby co jakiś czas dowolnie zmieniać frazy monitorowane w Google. Nasze działania skupiają się na budowaniu ruchu i widoczności w Google, dlatego pozycje fraz są jedynie dodatkowym narzędziem analizy i kontroli.

    Czy w przypadku zakończenia współpracy usuwane są linki lub optymalizacja strony?

    Jeżeli zakończymy współpracę, wszelkie wypracowane przez Redseo linki, artykuły czy optymalizacja, pozostają w takim stanie jak są. Nie usuwamy linków, artykułów ani nie usuwamy zmian optymalizacyjnych.

    Czy Redseo prowadzi także inne kampanie niż SEO?

    Oczywiście. Prowadzimy kampanie reklamowe Google Ads, reklamy tekstowe, reklamy produktowe, remarketing itp. Jesteśmy oficjalnym Partnerem Google w zakresie reklam Google Ads. Realizujemy także kampanie w Microsoft Ads dla sklepów internetowych.

    Co będę musiał udostępnić?

    Abyśmy mogli skutecznie działać, będziemy potrzebowali dostępu do serwera FTP oraz do panelu zarządzania stroną internetową. Jeżeli nie będzie to możliwe, specjalista SEO będzie przesyłał zalecenia do wdrożenia.
    Będziemy także potrzebowali dostępu do narzędzi Google Search Console oraz Google Analytics. Jeżeli jeszcze ich nie ma, utworzymy je i skonfigurujemy.

    Jesteś gotów zwiększyć sprzedaż
    dzięki pozycjonowaniu stron internetowych?

    Szybki kontakt »

    Średnia ocena: 5 / 5. Ilość ocen: 16

    Wystaw pierwszą ocenę! :)