Pozycjonowanie Bydgoszcz - SEO dla Twojego biznesu

Prowadzisz firmę w Bydgoszczy? Powierz pozycjonowanie strony agencji Redseo z Bydgoszczy i zyskaj:

  • Audyt SEO sklepu internetowego
  • Kompleksową optymalizację sklepu
  • Najwyższej jakości treści na stronę
  • Konsultacje ze specjalistą SEO
  • Szczegółowe i przejrzyste raporty
  • Bezpieczną i elastyczną umowę współpracy
Blob 1 Blob 2

SEO

Google to wartościowe źródło ruchu na stronie internetowej oraz miejsce, w którym zaprezentujesz swój biznes. To nie tylko najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie, ale też najchętniej odwiedzana domena – mówi o tym miesięczna liczba wyświetleń sięgająca aż 86,9 mld! Pozycjonowanie stron w Google to jeden ze sposobów na osiągnięcie oczekiwanej wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania oraz rozwiązanie prezentujące firmę dla szerszego grona potencjalnych klientów.

Usługę pozycjonowanie Bydgoszcz oferujemy Ci, jeśli prowadzisz firmę w Bydgoszczy, chcesz być widoczny na tym rynku, ale także jeśli po prostu rozważasz sięgnięcie po przemyślaną strategię pozycjonowania. Wesprzemy Cię w działaniach SEO i doradzimy w każdej kwestii.

Blob 1 Agencja Redseo [6] Blob 2

Pozycjonowanie strony Bydgoszcz – dlaczego warto w nie zainwestować?

Redseo to agencja SEO zajmująca się między innymi pozycjonowaniem stron internetowych w Bydgoszczy. Zostań naszym klientem, aby pozyskać potencjalnych klientów dzięki lepszej widoczności w naturalnych wynikach wyszukiwania.

Co zyska Twój biznes dzięki pozycjonowaniu w wyszukiwarce internetowej?

  • Jesteś lepiej widoczny w organicznych wynikach wyszukiwania w wyszukiwarkach internetowych;
  • Twoja marka jest widoczna lokalnie i nie tylko dzięki dobraniu odpowiednich fraz kluczowych SEO;
  • Dbasz o pozycję adresu swojej strony internetowej oraz zwiększenie widoczności witryny na dane słowa kluczowe;
  • Budujesz pozytywny wizerunek dzięki zoptymalizowanej i przyjaznej stronie www oraz odpowiadaniu na zapytania użytkowników.

Nie zwlekaj, pozycjonowanie stron internetowych to szansa na wybicie się na tle konkurencji w naturalnym rankingu na liście wyszukiwań!

Co to jest pozycjonowanie?

Pozycjonowanie strony internetowej to złożony proces, dzięki któremu możliwe jest osiągnięcie satysfakcjonujących i wysokich pozycji w wyszukiwarce Google. Często w uproszczeniu określa się pozycjonowanie jako SEO, ale warto wiedzieć, że nie są to tożsame pojęcia.

Poniżej przybliżymy Ci, czym jest pozycjonowanie stron i z jakich etapów się składa. Dowiesz się, jak ważna jest praca w zakresie pozycjonowania lokalnego, treści i zaplecza technicznego. Przekonasz się, że proces pozycjonowania to złożona, ale warta wysiłku strategia.

Pozycjonowanie stron internetowych to zespół działań mających na celu osiągnięcie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania na dane frazy będące zapytaniami wpisywanymi przez użytkowników. Jako że wyszukiwarka Google to świetne źródło ruchu, pozycjonowanie sprawia, że na Twoja stronę ma szansę dotrzeć więcej nowych klientów, a tym samym Twoje zyski wzrastają.

W zakresie pozycjonowania stron internetowych istotne są trzy główne filary:

  • SEO, czyli optymalizacja techniczna pod kątem wyszukiwarek (Search Engine Optimization);
  • Linkowanie (linkowanie wewnętrzne i linkowanie zewnętrzne);
  • Content marketing (czyli treści wypełniające stronę internetową i zoptymalizowane pod frazy).

Jak powyższe działania marketingowe wpływają na Twoją stronę i jej widoczność? O tym przeczytasz poniżej bardziej szczegółowo.

Dzięki współpracy z agencją SEO pozycjonowanie stron w Bydgoszczy i nie tylko jest łatwiejsze i efektywniejsze niż na własną rękę. Zaufaj specjalistom.

Z czego składa się pozycjonowanie strony internetowej?

Na skuteczne pozycjonowanie strony internetowej składają się wspomniane trzy filary, do których możemy dodać jeden dodatkowy, o którym za chwilę opowiemy. Wszystkie są równie ważne i składają się w efektywną całość

Optymalizacja techniczna pod kątem SEO

SEO jest ważne dla pozycjonowania strony z kilku powodów. To optymalizacja techniczna, więc ma na celu usprawnienie działania strony, zadbanie o jej przyjazny układ, np. przejrzyste menu, o szybkie ładowanie się oraz dostosowanie do wyświetlania na urządzeniach mobilnych.

Działania optymalizacyjne pod kątem SEO to podstawa prawidłowego funkcjonowania strony www i podniesienie jej atrakcyjności. Nie wierzysz?

  • Zadbanie o szybkie ładowanie się strony wpływa na komfort użytkowników zainteresowanych Twoją ofertą. Nie muszą czekać, nie muszą się niecierpliwić. Pozostają same pozytywne wrażenia związane z Twoją marką!
  • Skontaktuj się z Redseo, a my wykonamy Twojej stronie bezpłatny audyt SEO, dzięki czemu sprawdzimy, jak ma się zaplecze techniczne Twojej witryny. Co działa bez zarzutu, na co warto zwrócić uwagę, a także co należy bezzwłocznie naprawić, by osiągnąć sukces marketingowy.
  • Nasze czujne oko wspierane przez specjalistyczne narzędzia wyłapie błędy, które negatywnie wpływają na widoczność strony internetowej.
  • Niezwykle ważne jest też poprawne indeksowanie podstron. O to też zadbamy, realizując usługę SEO dla Twojego sklepu internetowego lub strony internetowej.
  • Przygotujemy plik robots.txt, dzięki któremu możliwe jest komunikowanie robotowi wyszukiwarki, czego ma nie robić w obrębie Twojej witryny. Do niezbędnych elementów z zakresu SEO należą także meta tag robots oraz mapa witryny XML – wszystkie te elementy mają za zadanie usprawnić pracę robotom Google poruszającym się po Twojej stronie.
  • Sprawdzimy, czy układ strony jest przyjazny użytkownikom. Bo w branży SEO ważne są zarówno aspekty techniczne, na które zwraca uwagę Google, owszem. Ale równie istotne jest to, czy strona jest intuicyjna i prosta w obsłudze przez odbiorców, czyli potencjalnych klientów.
  • Skontrolujemy, czy adresy URL w obrębie strony są poprawne – przejrzyste i zgodne z zawartością strony. Jeśli wymagają poprawy – jesteśmy po to, by to naprawić i doradzić, jak powinny wyglądać.
  • Podczas współpracy zajmujemy się też organizacją przekierowań, które są niezwykle istotne dla SEO.
  • Mimo że już od dobrych kilku lat popularność korzystania z internetu poprzez urządzenia mobilne jest tak popularna, wiele stron nie jest responsywnych. Wesprzemy Cię w procesie dostosowywania strony do mobile. To jeden z kroków w stronę sukcesu!
  • Zajrzymy do kodu strony i uporządkujemy go, jeśli zajdzie taka potrzeba.

Audyt SEO daje masę informacji o stanie strony. Po nawiązaniu współpracy zadbamy o to, by wszystkie wskaźniki były „na zielono”, dzięki czemu Twój adres www będzie przyjazny, dostosowany do wymogów wyszukiwarek oraz spełni oczekiwania klienta zaglądającego do Twojej oferty.

Content marketing, czyli optymalizacja treści

Nie lekceważymy treści!

Ty też tego nie rób – teksty, które wypełniają stronę internetową, są niezwykle cenne dla pozycjonowania Twojej strony.

Do działań z zakresu content marketingu, które wprowadzamy na stronach www i w sklepach online naszych klientów, należą:

  • Opisy produktów i kategorii;
  • Artykuły blogowe;
  • Treści na stronę główną i poszczególne podstrony;
  • Teksty pozyskujące cenne linki przychodzące, o czym więcej przeczytasz w dalszej części.

Wszystko, co wypełnia Twoja witrynę, musi być stworzone w jakimś celu i na podstawie wcześniejszego researchu. Dzięki temu działania marketingowe mają sens i są skuteczne.

Nasz zespół SEO w Bydgoszczy dba o:

  • Dobór fraz kluczowych do każdej podstrony w obrębie Twojej biznesowej witryny;
  • Przygotowanie treści z użyciem słów kluczowych oraz odpowiedniego formatowania;
  • Teksty tworzymy zgodnie ze sztuką SEO oraz w zgodzie z oczekiwaniami i wymaganiami Klienta, czyli Twoimi.
  • Przygotowujemy indywidualną strategię opartą o pozyskane dzięki audytowi dane. Ważnym elementem naszej pracy jest też analiza konkurencji. I nie ma w tym nic złego – trzeba wiedzieć, z jakimi graczami masz do czynienia. Sprawdzimy, jak najlepiej działać w Twojej branży i jak wyprzedzić konkurentów, by osiągnąć TOP w wynikach wyszukiwania.
  • Zadbamy o to, by uniknąć wszelkich niepożądanych zjawisk w zakresie content marketingu – duplikacji treści, kanibalizacji słów kluczowych, keyword stuffingu, thin contentu i innych.
  • Treści będą unikalne, przygotowane zgodnie z normami językowymi oraz będą poprawne stylistyczne i spójne z Twoją komunikacją biznesową.
  • Nie zapominamy o technicznych zagadnieniach związanych z treścią, takich jak: meta tagi, meta description, opisy alt czy hierarchia nagłówków i formatowanie treści.
  • Jeśli prowadzisz blog, zoptymalizujemy go pod dobrane frazy oraz według najkorzystniejszej strategii.

A skoro jesteśmy przy blogu, który jest elementem pozycjonowania stron internetowych, czy wiesz, jakie daje on korzyści biznesowi? Przede wszystkim jest naturalną przestrzenią dla umieszczania treści! A regularnie dostarczany content jest korzystny z punktu widzenia SEO.

Co więcej, artykuły publikowane na blogu firmowym budują Twój wizerunek eksperta oraz dostarczają wartościowych informacji zainteresowanym użytkownikom witryny. Ponadto teksty zoptymalizowane pod frazy wyświetlają się w wynikach wyszukiwania na zapytania odbiorców.

Nie da się ukryć, content marketing to jeden ze sposobów na poprawienie widoczności strony oraz zdobycie nowych klientów!

Linkbuilding, czyli pozyskiwanie wartościowych linków

Linkbuilding, czyli działania należące do tzw. off-site SEO. W zakres tych prac wchodzą: linkowanie wewnętrzne (czyli w obrębie strony) oraz linkowanie zewnętrzne (pozyskiwanie linków przychodzących z innych stron do Twojej).

Dla pozycjonowania strony istotne są oba rodzaje linkowania. Odnośniki wewnętrzne na stronie to element, o który należy dbać i dobrze go zorganizować. Jednak równie ważne są linki przychodzące z zewnątrz! 

Dążenie do wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania przypomina trochę wybieg modowy. Strona musi jak najlepiej zaprezentować swoją jakość oraz ofertę. Dzięki temu osiągnie sukces i dostrzegą ją użytkownicy internetu, którzy staną się realnymi klientami.

Linkowanie zewnętrzne to działania marketingowe mające na celu umieszczenie linków do Twojej strony na zewnętrznych portalach. Takim portalem może być na przykład serwis internetowy związany z Twoją branżą, na którym odniesienie się do Twojej oferty będzie naturalne.

Roboty wyszukiwarki, widząc, że adres Twojej strony pojawia się na innych witrynach, uważa Cię za wartościowe źródło. Będzie więc oceniać Cię pozytywnie, co daje świetne efekty w postaci lepszej widoczności witryny.

Dzięki sprawdzonej agencji SEO Twoje linki przychodzące będą umieszczane w odpowiednich serwisach i przyniosą oczekiwane korzyści. Twój spacer po wybiegu opłaci się z nawiązką!

Analiza wyników i raportowanie

Nigdy nie zostawimy Cię bez wyjaśnień! Comiesięczne raporty to nasz sprawdzony sposób na prezentowanie efektów pracy. Poza trzema głównymi filarami pozycjonowania analiza jest bonusem, bez którego trudno byłoby o efekty. W raportach znajdziesz:

  • Zestawienie podjętych działań optymalizacyjnych SEO na rzecz Twojego biznesu;
  • Spis treści przygotowanych na potrzeby Twojej strony czy bloga;
  • Informacje o pozyskanych linkach;
  • Wyciągi danych z profesjonalnych narzędzi SEO, bo wykres prawdę Ci powie;
  • Raport widoczności fraz kluczowych i domeny w wynikach wyszukiwania Google.

Dzięki temu nie masz wątpliwości, jakie działania marketingowe SEO podjęliśmy, abyś był lepiej widoczny i zobaczyli Cię potencjalni klienci. Widzisz comiesięczny wzrost widoczności strony dzięki naszej pracy i zaangażowaniu.

Pozycjonowanie stron internetowych Bydgoszcz – jak wygląda współpraca z Redseo?

Chcesz osiągnąć jak najwyższą pozycję w naturalnych wynikach wyszukiwania? Chcesz mieć dobrze zoptymalizowaną technicznie stronę, wartościowe treści oraz cenne linki przychodzące? Chcesz sprawdzić stan swojej strony dzięki audytowi?

Czas na współpracę z Redseo, gdzie zajmujemy się pozycjonowaniem stron internetowych w Bydgoszczy i całej Polsce. Pracujemy zdalnie, więc oferujemy Ci stały i wygodny kontakt mailowy, telefoniczny oraz wideo.

  1. Skontaktuj się z nami, a my zaproponujemy Ci najkorzystniejszy pakiet SEO, czyli pozycjonowania stron internetowych.
  2. Poproś o darmowy audyt, dzięki któremu dowiesz się, nad czym należy popracować w obrębie Twojej witryny.
  3. Nawiąż współpracę z Redseo – proponujemy pierwszą trzymiesięczną umowę, a później bezterminową z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia. Dzięki temu nie jesteś ograniczony długoterminowym zobowiązaniem. Wiemy, że Cię nie zawiedziemy, więc nie musimy nawiązywać sztywnych wielomiesięcznych umów.
  4. Dlaczego pierwsza umowa trwa 3 miesiące? Mówi się, że SEO to nie sprint, a maraton – na rozkręcenie się pozycjonowania strony należy chwilę poczekać. Pierwsze widoczne gołym okiem efekty powinny pojawić się właśnie w okolicach trzeciego miesiąca współpracy.
  5. Przydzielimy Ci opiekuna SEO, z którym będziesz w bezpośrednim kontakcie przez cały czas trwania współpracy. To osoba, która organizuje strategię pozycjonowania stron internetowych, trzyma pieczę nad wynikami i udostępnia Ci przejrzyste raporty.
  6. Skoro o raportach mowa, co miesiąc otrzymasz zestawienie, jakie działania SEO zostały wykonane, jakie treści przygotował dla Ciebie copywriter oraz jakie linki i w jakiej liczbie zostały pozyskane. Wszystkie twarde dane poparte są wyciągami z narzędzi SEO.

Pozycjonowanie stron Bydgoszcz – ile kosztuje współpraca z Redseo?

Dostosowujemy ofertę i działania do każdego Klienta, który nawiązuje z nami współpracę. Dlatego indywidualnie dobieramy pakiet SEO, który jest najkorzystniejszy w danym przypadku. Poniżej znajdziesz przykładowy koszt pozycjonowania stron dla strony internetowej oraz sklepu internetowego.

Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych?

Pozycjonowanie stron www dzięki współpracy z agencją SEO Redseo to minimalny miesięczny koszt 1799 zł netto miesięcznie.

W cenie znajdują się:

  • Wsparcie specjalisty SEO;
  • Audyt i cykliczne monitorowanie wyników;
  • Opracowywanie strategii SEO oraz dobór fraz na potrzeby Twojego biznesu;
  • Umieszczanie treści na stronie www;
  • Bieżąca optymalizacja techniczna;

Warto jednak wiedzieć, że w skład skutecznego pozycjonowania strony włącza się również pozyskiwanie linków przychodzących, co wiąże się z dodatkowymi kosztami. Portale specjalistyczne oferujące możliwość publikacji artykułów z linkami wymagają uiszczenia za to opłaty.

O wszystkich możliwych kosztach jesteś informowany z wyprzedzeniem w oparciu o możliwości Twojego budżetu reklamowego i bieżące potrzeby.

Cennik pozycjonowania sklepu internetowego

Pozycjonowanie sklepu internetowego to koszt minimum 2499 zł netto miesięcznie.

Cena pozycjonowania sklepu jest zależna od różnych czynników, do których należą:

  • Czas włożony przez specjalistę SEO w optymalizację Twojego sklepu;
  • Liczba potrzebnych tekstów na podstrony (np. opisy produktów czy kategorii);
  • Liczba linków pozyskiwanych na potrzeby witryny oraz ich koszt w wybranych serwisach.

Warto wiedzieć, że jesteśmy elastyczni i możesz zmieniać pakiet w zależności od potrzeb. Jeśli w pewnym momencie uznasz, że chcesz zwiększyć lub zmniejszyć abonament, jesteśmy na to otwarci.

Pozycjonowanie Bydgoszcz, czyli pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie strony rozpoczynamy od audytu, ale również ustalenia potrzeb i celów Klienta – czyli Twoich.

Musimy wiedzieć, na czym Ci zależy, do jakich klientów chcesz dotrzeć, co unikalnego im oferujesz. Monitorujemy branżę oraz Twoją konkurencję. Dzięki temu podejmujemy odpowiednie kroki optymalizacyjne.

Jeśli prowadzisz biznes związany z konkretną lokalizacją, pozycjonowanie lokalne jest stworzone dla Ciebie. Poza standardowymi działaniami SEO, należy wdrożyć w tym przypadku SEO lokalne. Jest oparte między innymi o dobranie odpowiednich słów kluczowych. 

Frazy mogą mieć różną intencję wyszukiwania. Pozycjonowanie lokalne wymaga użycia fraz związanych z danym regionem. To szczególnie cenna grupa fraz w przypadku biznesów takich jak:

  • lokalne salony fryzjerskie,
  • restauracje,
  • firmy oferujące usługi z dostawą lub dojazdem do klienta,
  • biznesy mające filie w różnych miastach.

Zdywersyfikowanie fraz tak, by odpowiadały na lokalne zapytania użytkowników to fantastyczne rozwiązanie, które poprawia widoczność strony na danym obszarze. Na przykład, jeśli prowadzisz lokalną restaurację, lokalne pozycjonowanie na Bydgoszcz jest wręcz wskazane.  

I co ciekawe, wcale nie musisz działać w konkretnym mieście czy regionie, by wykorzystać lokalne pozycjonowanie stron internetowych. Jeśli Twoja oferta może np. zainteresować mieszkańców konkretnego miasta, nic nie stoi na przeszkodzie.

Pozycjonowanie stron w Bydgoszczy i innych lokalizacjach – wykorzystaj wizytówki Google!

W pozycjonowaniu lokalnym, które wykorzystuje się, gdy biznes szczególnie skupia się na widoczności w konkretnej lokalizacji, przydatne są wizytówki Google.

Wizytówka tego typu jest czymś więcej niż wirtualną wersją tradycyjnej wizytówki. Obecność w Mapach Google, regularne aktualizacje, umieszczanie zawsze aktualnych danych i bezpośredniego kontaktu do firmy to cenne działania pozycjonerskie.

Wykorzystujemy je w przypadku naszych Klientów zorientowanych na widoczność na danym obszarze. Dzięki wizytówce Google Moja Firma jesteś lepiej widoczny dla osób, które szukają usług lub sklepów działających na konkretnym obszarze,

Zoptymalizowanie wizytówki Google to korzyści dla Ciebie i biznesu:

  • Łatwo dostępny kontakt do firmy;
  • Obecność w Mapach Google;
  • Możliwość dodawania aktualizacji i nowinek z branży lub życia firmy;
  • Promocja biznesu dzięki opiniom zadowolonych klientów
  • Budowanie biznesowego wizerunku dzięki aktualnym zdjęciom siedziby czy zespołu oraz odpowiadaniu na opinie;
  • Regularnie aktualizowana i poprawnie zoptymalizowania wizytówka Google to nieodłączny element pozycjonowania lokalnego.

Pozycjonowanie szerokie

Klient nie będzie się do Ciebie dobijał bez powodu. Ty musisz wyciągnąć do niego rękę, a właściwie… ofertę. Strony internetowe chętnie wykorzystują tzw. szerokie pozycjonowanie, by sprawnie pozyskiwać nowych klientów.

Ten typ pozycjonowania strony jest związany z frazami typu long-tail (spotkasz też polskojęzyczne określenie „frazy długoogonowe”). Są to słowa kluczowe składające się z minimum trzech wyrazów. Dzięki temu precyzyjnie odpowiadają na różne potrzeby użytkowników internetu.

Sprawdzają się najlepiej w sklepach internetowych oraz stronach o szeroko rozbudowanej ofercie.

Frazy long-tail są niszowe, nie mają wysokiego wolumenu wyszukiwań w wyszukiwarce Google, ale dzięki swojej szczegółowości są bardzo cenne i mają mniejszą konkurencję. Dlatego warto umiejętnie wpleść je w strategię. Być może ta technika sprawdzi się u Ciebie? Skontaktuj się z nami, by to sprawdzić!

Pozycjonowanie Bydgoszcz – wybierz Redseo

Pozycjonowanie strony w Google to sprawdzony sposób na:

  • Zadowolenie klientów, którzy docierają do interesującej oferty;
  • Zwiększenie widoczności witryny na określone frazy kluczowe;
  • Zwiększenie ruchu na stronie lub w sklepie internetowym;
  • Uzyskanie wyższej sprzedaży dzięki docieraniu do odpowiednich osób;
  • Doskonałe user experience, czyli doświadczenie użytkownika dzięki dobrze zoptymalizowanej stronie;
  • Docieranie z ofertą precyzyjnie tam, gdzie chcesz, w czym pomaga SEO lokalne, pozycjonowanie ogólnopolskie oraz szerokie, a także dobrze zorganizowana strategia.

Współpraca z agencją SEO to oszczędność Twojego czasu i nerwów. Nie musisz uczyć się pozycjonowania stron, algorytmy Google są Ci niestraszne, a dobraniem fraz i napisaniem treści zajmie się ktoś inny.

Ty w zamian otrzymasz comiesięczne raporty, satysfakcjonujące wyniki i doskonale zoptymalizowaną pod kątem SEO stronę.

Nieważne, czy szukasz kogoś, kto podejmuje się pozycjonowania stron w Bydgoszczy, czy na większą skalę, Redseo dysponuje wiedzą i doświadczeniem, by prowadzić Cię do wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google. 

Blob
Agencja Redseo - kontakt

Jesteś gotów zwiększyć sprzedaż dzięki SEO?