Reklama Google Ads
Skuteczne reklamy Google Ads, które zwiększą sprzedaż w e-commerce i pozyskają nowych klientów dla Twojego biznesu! Jeżeli:
- Szukasz agencji Google Ads z 10 letnim doświadczeniem?
- Chcesz pracować bezpośrednio z certyfikowanymi ekspertami Google Ads?
- Oczekujesz czytelnych raportów i dostępu do konta reklamowego?
- Zależy Ci na elastycznej umowie bez wieloletnich zobowiązań?
To właśnie znalazłeś! Wyślij zapytanie o ofertę i dołącz do grona ponad 100+ zadowolonych klientów Redseo: sklepy internetowe, firmy usługowe, produkcyjne, marki.
Specjaliści Google Ads z Redseo
Możliwości reklamy Google Ads mogą przytłaczać, dlatego certyfikowani specjaliści Google Ads z Redseo doradzą Ci najlepsze rozwiązania reklamowe dla Twojego biznesu.
Niezależnie czy chcesz pozyskać nowych klientów, czy chcesz zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym, stworzymy dla Ciebie kampanie Google Ads, które zrealizują ten cel.
Powierzając reklamę Google Ads specjalistom z Redseo, zyskujesz kompleksową obsługę „od A do Z” oraz profesjonalne wsparcie specjalistów.
Kupon 1200 zł na start!
Pierwszy raz reklamujesz się w Google Ads? Odbierz bonus 1200 zł dodatkowych środków na reklamę w Google!
Propozycja specjalna nowych Klientów Redseo, którzy po raz pierwszy reklamują się w Google Ads. Dotyczy wyłącznie nowych kont reklamowych Google Ads uruchamianych przez Redseo.
Reklama tekstowa w wyszukiwarce Google
Reklama tekstowa w wyszukiwarce Google, popularnie nazywana także linkami sponsorowanymi Google. To podstawowa forma reklamy w wyszukiwarce przeznaczona zarówno dla firm jak i sklepów internetowych.
Dobierzemy dla Ciebie odpowiednie słowa kluczowe, których wyszukują Twoi klienci i napiszemy atrakcyjne teksty reklam. Reklama tekstowa w Google to jedna z najskuteczniejszych metod pozyskiwania nowych klientów.
Reklama produktowa
Reklamy produktowe (inne typowe nazwy to “Zakupy Google”, Google Shopping, kampanie PLA, kampanie Merchant Center) przeznaczone są dla sklepów internetowych i jej głównym celem jest zwiększanie sprzedaży online.
Produkty z Twojego sklepu wraz ze zdjęciem i aktualną ceną będą widoczne w wyszukiwarce Google. Specjaliści Redseo przygotują zaawansowane kampanie z podziałem produktów według kategorii, marży, ceny, bestsellerów itp.
Dzięki autorskiej platformie Sellie CSS osiągamy nawet 20% tańsze kliknięcia w reklamach produktowych!
Kampanie banerowe (display)
Reklamy banerowe (graficzne, display) pomagają promować firmę i budować markę, gdy potencjalni klienci przeglądają popularne portale i blogi, oglądają filmy w YouTube, sprawdzają pocztę Gmail oraz korzystają z aplikacji mobilnych.
Umożliwia to Google Display Network, która umożliwia dotarcie do ponad 90% Internautów. Przygotujemy dla Ciebie kreacje graficzne, dopasowane do Twojej firmy i celów marketingowych.
Remarketing Google Ads
Remarketing Google Ads to reklama graficzna, która wyświetla się w Sieci Reklamowej Google osobom, które już wcześniej odwiedził Twoją stronę internetową. Jest to forma reklamy „śledzącej”, która przypomina klientowi o Twojej ofercie i zachęca do dokończenia zakupu lub skorzystania z Twoich usług.
Remarketing stosują firmy nastawione na pozyskanie i utrzymanie klienta. Sklepy internetowe wykorzystują remarketing dynamiczny, dzięki któremu klient sklepu widzi na reklamie produkty, które wcześniej oglądał ale nie zakupił.
Reklama wideo na YouTube
YouTube jest elementem Sieci Reklamowej Google, dzięki czemu możesz reklamować swoje wideo w Google Ads. Reklama wideo jest atrakcyjną i skuteczną formą dotarcia do klientów i budowania marki firmy.
Reklamy wideo w Google Ads pokazują się w serwisie YouTube w formie wideo „przed” innym wideo oraz w wyszukiwarce YouTube.
Reklama zagraniczna
Dzięki reklamie Google Ads możesz współpracować z polską agencją reklamową i promować swój zagraniczny biznes w Unii Europejskiej i na całym Świecie. Pomożemy Ci w doborze odpowiednich kampanii i słów kluczowych na dany kraj oraz przygotujemy teksty reklamowe w językach obcych.
Jedyne czego potrzebujesz aby reklamować się za granicą, to dobrze przygotowana strona internetowa w języku wybranego kraju.
Dołącz do Firm, którym już pomogliśmy:
Reklama Google Ads
Reklamuj się w najpopularniejszej wyszukiwarce świata! Wykorzystaj potencjał reklam firmy Google. Zaprezentuj swoją ofertę dzięki licznym formatom reklamowym. Współpracuj z agencją i zaufaj specjalistom, którzy poprowadzą Twoją strategię reklamową prosto do wymarzonego celu.
Co to jest reklama Google Ads (dawniej Google AdWords)?
Google Ads to system reklamowy firmy Google umożliwiający skuteczne reklamowanie się w wyszukiwarce Google, sieci reklamowej, YouTube i aplikacjach (np. Gmail). System funkcjonuje od ponad 20 lat, a swoje działanie rozpoczął pod nazwą Google AdWords i od reklam tekstowych w wyszukiwarce. Aktualnie Google Ads oferuje znacznie szerszą ofertę i większe możliwości.
System Google pozwala Ci na dotarcie do zainteresowanych użytkowników w najdogodniejszy dla nich sposób. Dzięki temu określa się ten system jako najskuteczniejszy sposób promowania oferty w internecie.
Wykorzystaj system Google, aby promować produkty i usługi z pomocą kampanii reklamowych. Do tego celu służą różne warianty reklamowe, w zależności od oferty, preferencji Twoich odbiorców oraz budżetu.
System obejmuje liczne typy reklam, które szczegółowo omówimy w dalszej części tekstu. Należą do nich:
- Reklamy tekstowe w wyszukiwarce;
- Reklamy graficzne;
- Reklamy video;
- Reklamy produktowe;
- Performance Max;
- Reklamy w aplikacji;
- Remarketing.
Każdy format ma szansę zbliżyć Cię do potencjalnego klienta, bo system nastawiony jest na kontekstowość reklam. Jak wybrać rodzaj reklamy, ile to kosztuje i czym różnią się od siebie powyższe warianty? Wszystkie informacje znajdziesz w kolejnych częściach tekstu.
Jak Google Ads pomaga dotrzeć do potencjalnych klientów?
System Google Ads (dawniej Adwords) doceniamy między innymi za to, że pozwala dotrzeć do klientów w odpowiednim miejscu i czasie. Oznacza to, że dobrze dobrane reklamy odpowiadają na aktualne potrzeby użytkownika, a tym samym zbliżają go do transakcji.
- Reklamy w wyszukiwarce pojawiają się w wynikach wyszukiwania w dobrze widocznych miejscach (na górze i na dole strony z wynikami). Wyświetlają się na zapytania użytkownika, czyli wtedy, gdy jest on zainteresowany ofertą;
- Obecność reklam w sieci reklamowej sprawia, że zakres działania jest znacznie szerszy i wykracza poza ramy samej strony z wynikami wyszukiwarki Google;
- W erze popularności smartfonów szczególnie istotna jest możliwość wyświetlania się reklam w aplikacjach;
- Reklamy wyświetlają się także w formie wideo w serwisie YouTube (przed filmami oraz w ich trakcie);
- W systemie Google Ads istnieje możliwość targetowania reklam na podstawie danych demograficznych, lokalizacji, zainteresowań i wielu innych czynników. Oznacza to lepsze dopasowanie reklam do preferencji użytkowników oraz przedstawienie produktów w strategicznych dla Twojej oferty miejscach, czyli tam, gdzie mają one szansę się sprzedać;
- Reklamy Google umożliwiają także zastosowanie remarketingu, dzięki któremu przypominasz o ofercie osobom, które już odwiedziły Twoją stronę.
- Określasz budżet na reklamę, dzięki czemu wiesz, ile wydasz.
- System daje też możliwość szczegółowego analizowania wyników i raportowania działań. Dzięki temu możesz optymalizować strategię oraz analizować, jakie działania przyniosły Ci największą korzyść.
Dzięki Google Ads Twoja firma jest widoczna tam, gdzie są użytkownicy zainteresowani Twoją ofertą. Trafia w sedno w odpowiednim miejscu i czasie.
Typy reklam w systemie Google Ads
Potencjał Google Ads kryje się między innymi w różnorodności reklam, które możesz wykorzystać w promocji swojego biznesu. Zobacz, jakie wyróżniamy formaty reklamowe kampanii Google Ads i sprawdź, jakie będą najlepsze dla Twojej firmy.
Reklamy tekstowe
Reklamy tekstowe możemy podzielić na dwa podtypy:
- Reklamy tekstowe w wyszukiwarce oparte o słowa kluczowe;
- Reklamy dynamiczne.
Reklamy tekstowe Google Ads to podstawowy typ reklamy określany również jako „linki sponsorowane”. Są często pierwszym wyborem firm reklamujących się w Google. Znajdziesz je w wynikach wyszukiwania Google z dopiskiem „reklama”. Wyświetlają się na samej górze listy nad wynikami organicznymi, dzięki czemu są doskonale widoczne.
Są tworzone z użyciem słów kluczowych, co sprawia, że reagują na zapytania wpisane przez użytkownika. A to oznacza, że wyświetlane reklamy odpowiadają wprost na potrzeby potencjalnego klienta, za co odpowiada odpowiednie dopasowanie słów kluczowych.
W celu dobrania odpowiednich słów kluczowych, określenia ich popularności, konkurencyjności oraz stawek wykorzystuje się Planer słów kluczowych Google Ads.
W reklamach tekstowych dostępne są także rozszerzenia. Zawierają one informacje o firmie, usłudze, produkcie oraz dane kontaktowe.
Reklamy dynamiczne polecane są dla sklepów z szerokim asortymentem. Opierają się na zawartości witryny, dzięki której tworzone są nagłówki i następuje wybór stron docelowych. Dzięki takiemu działaniu trafność reklamy dynamicznej jest wysoka, bo określasz, które strony docelowe mają wyświetlać się w tym formacie reklam.
Inteligentny system decyduje, które treści z Twojej witryny pojawią się w nagłówkach tak, by precyzyjnie odpowiedzieć na potrzeby użytkowników internetu wpisujących zapytanie. Musisz dodać tekst reklamy, a nagłówki i link do strony docelowej wybierze system.
Reklamy dynamiczne są cenione za to, że nie polegają na wyborze słów kluczowych. Format opiera się na dobieraniu wyświetlanej oferty do zapytania użytkownika na podstawie treści podstron w Twojej witrynie. Oznacza to, że to świetny typ reklamy dla stron i sklepów dobrze zoptymalizowanych pod kątem treści.
Mają przewagę nad standardowymi reklamami na wyszukiwarkę dzięki temu, że pokrywają zapytania o niskim wolumenie wyszukiwań, tak zwane frazy long tail.
Reklamy graficzne
Graficzne reklamy Google Ads wykorzystują to, że większość ludzi to wzrokowcy i najentuzjastyczniej reagują na obrazy. Atrakcyjność wizualnego przekazu wykorzystują:
- Reklamy display (banery);
- Reklamy discovery.
Reklama display wyświetla się w sieci reklamowej Google (Google Display Network). Najczęściej wybieranym podtypem jest reklama banerowa, która wykorzystuje banery z grafiką i tekstem.
Dostępne są dwa rodzaje banerów do tego typu reklamy. Są to banery statyczne i elastyczne.
Co obejmuje sieć reklamowa Google? Do sieci należy ponad 2 mln witryn, w których wyświetlają się reklamy. Wyświetlanie reklam w sieci reklamowej sprawia, że docierasz do większej liczby potencjalnie zainteresowanych odbiorców.
Reklamy Discovery generują spory zasięg dzięki miejscom, w których się wyświetlają:
- Strona główna YouTube;
- Karty Discover, gdzie reklamy nie pojawiają się na zapytanie, lecz są dobierane przez automatyczny system Google na podstawie zainteresowań danego użytkownika;
- Karty Oferty;
- Sekcja Warte obejrzenia, gdzie użytkownik subskrybujący kanał otrzymuje propozycje obejrzenia treści, których jeszcze nie widział;
- Gmail.
Reklamy wideo
Reklamy wideo Google Ads są prezentowane na platformie YouTube, a także witrynach i aplikacjach należących do sieci partnerskiej firmy Google. Wyświetlają się użytkownikowi przed filmem oraz w jego trakcie.
Rodzaje reklamy wideo Google Ads to m.in.:
- Reklamy In-Stream;
- Reklamy In-Feed;
- Reklamy audio.
Reklamy In-Stream dzielą się wewnętrznie na możliwe bądź niemożliwe do pominięcia.
In-Stream możliwe do pominięcia są prezentowane przed filmami, w trakcie ich trwania, a także po zakończeniu. Po 5 sekundach widz może je wyłączyć.
Z kolei In-Stream niemożliwe do pominięcia trwają maksymalnie 15 sekund, a widz nie może ich wyłączyć. Wyświetlają się na YouTube oraz aplikacjach lub witrynach należących do sieci partnerskiej Google.
Poza nimi możliwe jest również dotarcie do konkretnych odbiorców z użyciem reklamy wideo In-Feed. To format wyświetlający się wyłącznie w serwisie YouTube.
Są prezentowane użytkownikom podczas przeglądania treści. Treści reklamowe In-Feed wyświetlają się w wynikach wyszukiwania platformy YouTube, obok powiązanych filmów, a także na stronie głównej YouTube na urządzeniach mobilnych.
System Google Ads oferuje także możliwość tworzenia i prezentowania reklam audio. Tutaj niepotrzebny jest film, ważne, że pojawi się treść do wysłuchania oraz okładka (może być to dynamiczny obraz bądź statyczna grafika).
Reklama produktowa
Specjalnie dla e-commerce przeznaczona jest także standardowa reklama produktowa, dzięki której sprzedawca w atrakcyjny dla odbiorcy sposób prezentuje swoją ofertę.
Reklamy generowane są przez Google Merchant Center na podstawie pliku produktowego. Dzięki temu podlega regularnym aktualizacjom. Reklama produktowa Google Ads zawiera kluczowe dla klienta informacje, takie jak:
- Nazwa produktu
- Krótki opis
- Cena
- Zdjęcie
- Adres sklepu internetowego
- Opinie dotychczasowych klientów
- Notatka o (darmowej) dostawie.
Powyższe informacje pozwalają klientowi zorientować się, czy dany produkt mu odpowiada. Dzięki dobremu opisowi i umieszczeniu najważniejszych informacji nie marnujesz budżetu, bo klient wie, czy jest realnie zainteresowany produktem.
To ważne, ponieważ reklama rozliczana jest w modelu CPC, czyli za kliknięcie. Dlatego zadbaj o to, by reklama dawała użytkownikowi rzetelną informację o Twoich produktach. Dzięki temu masz szansę na wyższy współczynnik konwersji, bo unikasz nietrafionych kliknięć odbiorców.
Reklama wyświetli się w sekcji Google Zakupy, wynikach wyszukiwania Google, w sieci wyszukiwania, a także zakładce Grafika.
Kampania Performance Max
Reklama Performance Max to format, który zastępuje wycofywane inteligentne kampanie produktowe. PM wykorzystuje automatyzację „ustalania stawek, optymalizacji budżetu, kreacji, atrybucji i list odbiorców” (sprawdź: support Google).
To reklama Google Ads przeznaczona dla sprzedawców, którzy mają wybrane konkretne cele reklamowe:
- Sprzedaż;
- Potencjalni klienci;
- Wizyty w lokalnym sklepie stacjonarnym i promocje.
Wykorzystanie PM do promocji oferty to szansa na zwiększenie skuteczności reklam. Dzięki PM Twoje reklamy wyświetlą się w wielu kanałach: Gmailu, YouTube, Google Maps, w karcie Discover czy oczywiście sieci wyszukiwania i sieci reklamowej Google.
Reklama promująca aplikację
System reklamowy Google oferuje też możliwość promowania aplikacji w następujących kanałach:
- Wyszukiwarka Google;
- Google Play;
- YouTube;
- Sekcja Discover;
- Sieć reklamowa Google.
Możesz wybrać jeden z 3 typów tej reklamy. Jeśli więc chcesz, aby użytkownicy chętniej instalowali Twoją aplikację, rejestrowali się i korzystali z niej, wykorzystaj reklamę promującą aplikację w systemie Google Ads.
Do stworzenia reklamy są niezbędne: proponowany tekst reklamy, obraz, film, informacje o aplikacji. Określ budżet reklamowy, stawkę początkową, podaj język i lokalizację. Resztą zajmie się Google Ads, bo reklama promująca aplikację wykorzystuje systemy automatyzacji na podstawie podanych zasobów i danych.
Remarketing
Zapewne spotkałeś się z sytuacją, gdy po obejrzeniu oferty danego sklepu napotykałeś reklamy interesujących Cię produktów. To właśnie remarketing, czyli tzw. reklama śledząca. Remarketing polega na tym, że reklamy sprzedającego wyświetlają się użytkownikom, którzy odwiedzili Twoją stronę. To swego rodzaju reklama przypominająca.
Remarketing dynamiczny opiera się na pliku z danymi o produktach, który musisz utworzyć. W efekcie wykorzystuje informacje o produktach oraz informacje o użytkownikach, by dostarczać im spersonalizowany przekaz reklamowy.
To sposób reklamowania się docierający do odbiorców, którzy mieli już styczność z Twoją ofertą. Przypomnij im o swoich produktach.
Sposoby kierowania reklam
Reklamowanie się z wykorzystaniem Google Ads daje masę możliwości dzięki licznym formatom reklamowym, ale to nie wszystko. System oferuje też różne sposoby kierowania reklam, dzięki czemu trafiasz ze swoją ofertą do odpowiedniej grupy docelowej.
Jak możesz kierować reklamy na odbiorców?
- Ze względu na dane demograficzne (wiek czy płeć);
- Lokalizację;
- Zainteresowania użytkowników;
- Urządzenia;
- Nawyki zakupowe;
- Targetowanie na podstawie remarketingu i wcześniejszych interakcji z Twoją stroną lub sklepem.
- Możliwe jest również targetowanie na podstawie słów kluczowych odwiedzanych witryn.
Poza powyższymi sposobami kierowania reklam powinien zainteresować Cię również harmonogram wyświetlania reklam. Dzięki niemu Twoje reklamy wyświetlają się w wybranych przez Ciebie godzinach i terminach. Możesz dostosować harmonogram do godzin i dni, w których aktywni są Twoi potencjalni odbiorcy i klienci.
Jak zapłacisz za reklamę w systemie Google Ads?
W systemie reklam Google Ads istnieje kilka form rozliczania się za reklamę. Należą do nich:
- CPC (Cost Per Click) – płacisz za kliknięcie użytkownika w reklamę według ustalonych stawek;
- eCPC, czyli ulepszony CPC – górna granica stawki za kliknięcie jest ustalana przez algorytm;
- tCPA;
- tROAS;
- Max.Click;
- Max.Conversions;
- Conversion Value;
- Target Impressions;
- CPM (Cost Per Mile) – to rozliczenie za tysiąc wyświetleń i dotyczy reklam w sieci reklamowej;
- CPV (Cost Per View) – rozliczasz się za wyświetlenia reklamy wideo;
- CPA (Cost Per Action) – koszt ponosisz w przypadku wykonania akcji przez użytkownika. Ustalasz maksymalną stawkę, jaką chcesz przeznaczyć, by uzyskać określoną konwersję.
Przykłady:
In-Stream do pominięcia – w modelu CVP płacisz, gdy użytkownik obejrzy 30 sekund video, chyba że film jest krótszy, wówczas płacisz, gdy widz zobaczy cały film. W przypadku ustalania stawek Docelowy CPM lub Docelowy CPA – płacisz za wyświetlenia.
W przypadku In-Stream nie do pominięcia płacisz za każde wyświetlenie reklamy.
Za reklamy wideo płaci się, gdy użytkownik kliknie w materiał reklamowy.
Standardowa reklama produktowa jest rozliczana w modelu CPC, z kolei remarketing dynamiczny wykorzystuje ulepszony CPC.
Co wpływa na wyniki działań reklamowych?
Na wyniki kampanii wpływa wiele czynników, dlatego najlepiej zdać się na wiedzę i doświadczenie specjalistów Google Ads. Dzięki temu unikniesz wpadek oraz niekorzystnie ułożonej strategii.
Google Ads (dawniej Google Adwords) to system aukcyjny. Mimo tego ważna jest nie tylko stawka. Istnieje narzędzie diagnostyczne – Wynik jakości, dzięki któremu sprawdzisz jakość swoich reklam.
Co sprawdza Wynik jakości?
- Jakość stron docelowych i podstron w sklepie internetowym;
- CTR, czyli przewidywany współczynnik klikalności;
- Trafność reklamy.
Pierwszy podpunkt oznacza, że strona docelowa, na którą trafia użytkownik klikający reklamę, ma być dla niego przydatna. Drugi podpunkt określa prawdopodobieństwo, czy odbiorca kliknie w Twoją reklamę. Trzeci obszar sprawdza, czy reklama jest zgodna z intencją użytkownika (są za to odpowiedzialne m.in. słowa kluczowe).
W promowaniu się w systemie Google Ads ważna są także rozszerzenia reklamy, a także jakość samych reklam: jakość grafik i zdjęć oraz tekst reklamy.
Kluczem do stworzenia skutecznych reklam jest dbałość o dobrej jakości treści, obrazy, dobrze zoptymalizowaną stronę internetową, trafność słów kluczowych i zgodność z wymogami systemu Google Ads.
Jak mierzyć wyniki reklam?
Przygotowanie strategii i stworzenie reklamy to tylko część zadań, jakie czekają sprzedawcę. Musisz pamiętać także o mierzeniu skuteczności swoich reklam, dzięki czemu uzyskasz wiedzę o tym, jakie reklamy przynoszą Ci najwięcej zysków.
Jednym z kluczowych terminów w Google Ads jest konwersja, czyli oczekiwane przez Ciebie działania użytkownika. Może to być finalizacja transakcji w sklepie, rejestracja w aplikacji czy nawet zapis na newsletter. Innymi słowy konwersja to cel, jaki chcesz osiągnąć w wyniku prowadzonych działań reklamowych.
Google oferuje usługę pomiaru konwersji, co pomaga w określeniu liczby dokonanych konwersji oraz wydajności reklam.
Pomaga Ci ocenić m.in. następujące elementy reklam Google Ads:
- Które grupy reklam sprawdzają się najlepiej, a które nie przynoszą oczekiwanych korzyści;
- Czy słowa kluczowe są odpowiednio dobrane.
Określenie skuteczności reklam umożliwia zaplanowanie dalszych działań reklamowych i jeszcze wydajniejszych rozwiązań dla Twojej firmy.
Ile kosztuje reklamowanie się Google Ads?
Ile kosztuje reklama w systemie Google Ads? Kwota jest zależna od kilku czynników, na przykład tego, czy reklamujesz się sam, czy z pomocą agencji interaktywnej. Znacznie lepszym pomysłem niż działania samodzielne jest korzystanie ze wsparcia specjalistów.
Wówczas na koszt reklam Google Ads w największym skrócie składają się:
- Wynagrodzenie agencji;
- Budżet reklamowy.
Sam koszt reklamy Twojej firmy jest uzależniony od kilku elementów składających się na ostateczną cenę. Są to np. konkurencyjność branży, w jakiej sprzedajesz, liczba uruchomionych reklam, typ reklam, postawione cele reklamowe itp.
W Redseo obsługa agencyjna obejmuje:
- uruchomienie reklam;
- realizację strategii;
- bieżącą optymalizację;
- obsługę kampanii i raportowanie.
Minimalny koszt takiego pakietu to 750 zł netto miesięcznie.
Minimalny budżet reklamowy to 1500 zł netto miesięcznie przekazywany w całości do Google na cele reklamowe. Warto skorzystać z możliwości współpracy z agencją, bo nasi specjaliści zaproponują Ci nie tylko najlepszy abonament na reklamę w Google Ads, ale także przedstawią najlepiej dobraną strategię reklamową dla Twojej firmy.
Jak pomoże Ci certyfikowany specjalista Google Ads?
Specjalista Google Ads z Redseo to opiekun Twojej kampanii. Przedstawia Ci najlepsze rozwiązania, zarządza budżetem reklamowym tak, by wykorzystać go najskuteczniej. To Twoja osoba kontaktowa odpowiedzialna za optymalizację reklam, kontrolowanie efektów oraz comiesięczne raportowanie wyników.
Nasi specjaliści korzystają z możliwości uzyskania certyfikatów, jakie oferuje firma Google, dzięki czemu mają najświeższą wiedzę o możliwościach systemu reklamowego. Zaufaj ich wiedzy i doświadczeniu, by osiągnąć sukces reklamowy w systemie Google Ads.
Przydatne pojęcia dotyczące Google Ads
Podczas pracy przy reklamach Google Ads wykorzystuje się niekiedy specyficzną terminologię. Poniżej znajdziesz kilka ważnych pojęć, którymi posługują się specjaliści i które jako sprzedawca reklamujący się w Google Ads powinieneś znać.
ROAS (ang. Return of a Spend) – zwrot wydatków na reklamę, dzięki któremu sprzedawca wie, czy dana strategia jest efektywna czy powinna zostać zoptymalizowana.
ROI (ang. Return on Investement), czyli zwrot z inwestycji. Jeden z ważniejszych terminów, bo zysk z reklam to oznaka Twojego sukcesu reklamowego. Wskazuje, czy reklamy przynoszą zysk czy nie. W celu określenia ROI należy śledzić konwersje, do czego wykorzystuje się np. narzędzie Google Analytics.
Wyświetlenia – gdy reklama zostanie wyświetlona w Google lub sieci Google, naliczane jest wyświetlenie, za które w modelu CPV płaci reklamodawca.
Kliknięcia – kliknięcie reklamy (czyli np. linku sponsorowanego) jest działaniem, które wpływa na CTR (współczynnik klikalności) i za które płacisz w modelu Cost Per Click.
Jeśli napotkasz inne nieznane Ci terminy związane z reklamą Google Ads, zapytaj o nie swojego opiekuna kampanii.
Korzyści z reklamowania się w wyszukiwarce Google i sieci reklamowej
Reklamowanie się z wykorzystaniem Google Ads to jeden z popularniejszych sposobów na dotarcie do klientów. Dlaczego warto zaprezentować swoją ofertę?
- Google to najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie. Z łatwością znajdziesz tu idealnych odbiorców swojej oferty.
- System oferuje szeroki wybór formatów reklamowych, dzięki czemu dobierzesz tu najkorzystniejsze dla siebie rozwiązania. Aby wybrać dobrze, nawiąż współpracę z agencją.
- Precyzyjne targetowanie reklam sprawia, że docierasz do określonej grupy odbiorców w określonym czasie i lokalizacji.
- System reklamowy Google umożliwia Ci pełną kontrolę nad wydatkami. Określasz swój budżet i panujesz nad tym, ile wydajesz.
- Narzędzia analityczne pozwalają na bieżącą optymalizację reklam dzięki mierzeniu ich efektywności.
- System jest elastyczny i daje wiele możliwości oraz swobody sprzedawcom. Możesz włączyć i wyłączyć reklamę, gdy tego potrzebujesz. Możesz zmieniać jej parametry i dokonywać optymalizacji.
- Dzięki Google Ads zwiększasz widoczność swojej marki i zdobywasz nowych klientów.
- Z pomocą remarketingu możesz przypominać o swojej ofercie tym odbiorcom, którzy już Ci zaufali.
- Za sprawą atrakcyjnie wizualnych typów reklam możesz wyróżnić się na tle konkurencji, która być może już się reklamuje dzięki Google Ads!
Dołącz do sprzedawców, którzy reklamują swoje produkty i usługi w Google Ads.
Dlaczego warto współpracować z agencją?
Jeśli jeszcze się wahasz, czy współpraca z agencją to dobry pomysł, czytaj dalej:
- Specjaliści z agencji Redseo od lat zajmują się reklamą internetową. Dzięki temu mają doświadczenie i wiedzę niezbędne w zakresie obsługi kampanii dla klientów.
- Zdając się na specjalistów, zyskujesz czas. Nie musisz zgłębiać tajników Google Ads. Możesz przeznaczyć zaoszczędzony czas na nowe projekty biznesowe.
- Współpraca z agencją to także wyższa skuteczność reklam. Unikasz marnowania budżetu i nietrafionych decyzji. Zlecasz pracę fachowcom, którzy dobiorą rozwiązania, które najlepiej sprawdzą się w Twoim sklepie internetowym czy stronie internetowej.
- Agencja ma dostęp do narzędzi niezbędnych w pracy nad reklamami. Dzięki temu maksymalnie wykorzystują możliwości systemu reklamowego.
- Twój opiekun z Redseo comiesięcznie dostarcza Ci raport dotyczący wyników. Prezentuje Ci efekty, doradza kolejne kroki, które doprowadzą Cię do oczekiwanego sukcesu i na bieżąco zajmuje się optymalizacją.
Rozważ wykorzystanie systemu reklamowego firmy Google, aby promować swoją ofertę. Zdaj się na specjalistów i współpracuj z agencją, by działania były jeszcze bardziej efektywne.
Jak wygląda współpraca z Redseo?
Planowanie
Wspólnie określamy cele i budżety kampanii.
Przygotowujemy propozycje kampanii.
Realizacja
Tworzymy optymalną strukturę kampanii.
Piszemy atrakcyjne teksty reklamowe.
Wdrażamy analitykę internetową.
Optymalizacja
Analizujemy wyniki i wyciągamy wnioski.
Wdrażamy testy i ulepszenia.
Dążymy do podnoszenia wyników.
Raportowanie
Udostępniamy interaktywny raport online.
Przesyłamy miesięczne podsumowanie.
Omawiamy wnioski i pomysły.
Ile kosztuje reklama w Google Ads?
To ile kosztuje reklama w Google Ads jest zależne od wielu czynników takich jak: konkurencyjność branży, liczba i wielkość kampanii, Twoje cele marketingowe oraz wiele więcej. Wycena kampanii obejmuje dwa elementy:
Budżet reklamowy – środki w całości przekazane do Google na wyświetlanie i kliknięcia reklam. Rekomendujemy budżety reklamowe od 1500 zł miesięcznie.
Kompleksowa obsługa agencji – wynagrodzenie agencji za uruchomienie, prowadzenie, optymalizacja i bieżącą obsługę kampanii reklamowej.
Nasi doradcy zaproponują odpowiedni budżet reklamowy, który umożliwi realizację celów marketingowych Twojej firmy. Skontaktuj się z nami, a przedstawimy szczegółową propozycję i wycenę współpracy w zakresie Google Ads.
Zyskuj na współpracy z Redseo
100% skupienia na efektach
Twoje cele biznesowe przekładamy na skuteczną kampanię reklamową w Google Ads. Rozumiemy potrzeby biznesu, dlatego w kampaniach kładziemy najwyższy nacisk na efektywność.
Bezpośredni kontakt
Szanujemy Twój czas, dlatego współpracując z Redseo otrzymujesz bezpośrednie wsparcie od Specjalistów, którzy realizują Twoje kampanie reklamowe. Stawiamy na bezpośredni kontakt i szybką wymianę informacji.
Partnerska współpraca
Partnerska współpraca jest kluczem do sukcesu. Dlatego otrzymujesz elastyczne i przejrzyste warunki współpracy bez długoterminowych zobowiązań.
Czytelne raporty
Dzielimy się wiedzą i naszym know-how. W trakcie współpracy otrzymujesz szczegółowe raporty wyników, które możesz omówić bezpośrednio ze Specjalistą.
Najczęstsze pytania:
Jeżeli masz pytania bądź wątpliwości odnośnie reklamy w Google Ads oraz współpracy, nie wahaj się skontaktować z nami. Udzielimy Ci wszelkich odpowiedzi i doradzimy najkorzystniejsze rozwiązania dla Twojej firmy.
Ile kosztuje reklama w Google Ads?
Rekomendowane przez nas budżety reklamowe Google Ads zaczynają się od 1500 zł netto miesięcznie, a obsługa kampanii już od 750 zł netto miesięcznie. Wyślij nam zapytanie, a przygotujemy propozycję dopasowaną do Twoich potrzeb.
Jak długo trwa współpraca?
Proponujemy elastyczną umowę o współpracę na czas 3 miesięcy, po których współpraca może przejść na czas nieokreślony z możliwością jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia. Jesteśmy pewni jakości naszej pracy, dlatego nie wiążemy Klientów długoterminowymi umowami.
Kiedy będą pierwsze efekty reklamy?
Reklamy będą wyświetlane i będą docierały do potencjalnych klientów już od pierwszych dni kampanii. W wyniku ciągłej optymalizacji sprzedaże powinny pojawić się już w pierwszym miesiącu. W większości przypadków okres 3 miesięcy powinien być wystarczający aby prowadzone kampanie osiągnęły swoje cele.
Czy można wprowadzać zmiany w trakcie trwania współpracy?
Tak. Jesteśmy bardzo elastyczni, dlatego nie ma problemu ze zmianami budżetów, słów kluczowych czy całych kampanii w trakcie trwania współpracy.
Czy będę miał dostęp do konta reklamowego?
Tak, stawiamy na przejrzystość współpracy dlatego zapewniamy ciągły dostęp do kont reklamowych Google Ads oraz statystyk Google Analytics. Możesz w każdym momencie zalogować się i sprawdzić jakie są wyniki i ustawienia kampanii reklamowych. Możemy także pracować na Twoim obecnym koncie Google Ads, jeżeli już takie posiadasz.
Czy pomagacie dobrać odpowiednie słowa kluczowe?
Oczywiście, jeszcze przed rozpoczęciem współpracy proponujemy wstępny zestaw słów kluczowych, który pomoże zrealizować Twoje cele reklamowe. Także w trakcie trwania współpracy, na bieżąco proponujemy nowe dopasowane słowa kluczowe.
Czy dostarczacie raporty z kampanii?
Oczywiście. Otrzymasz dostęp do interaktywnego raportu z wyników kampanii, dzięki któremu w każdej chwili możesz sprawdzić postępy. Dodatkowo raz w miesiącu przesyłamy podsumowanie i wnioski z prowadzonych działań. Możesz także umówić się na rozmowę ze Specjalistą, który realizuje Twoje kampanie.
Jak uzyskać bonus 1200 zł na kampanię Google Ads?
Rozpoczynając pierwszą kampanię w systemie Google Ads możesz otrzymać dodatkowy bonus w postaci kuponu o wartości 1200 zł, który można wykorzystać na reklamę Google Ads.
Jako certyfikowana agencja Google Ads, wszyscy nasi nowi Klienci automatycznie otrzymują taki kupon na swoją kampanię. Kupon dodaje środki w wysokości 1200 zł do konta reklamowe Google Ads, po 60 dniach od startu kampanii.
Z tej oferty specjalnej mogą skorzystać nowe konta reklamowe Google Ads. Jeżeli wcześniej Twoja strona internetowa nie reklamowała się w Google Ads, uruchomimy dla Ciebie nowe konto reklamowe z kuponem 1200 zł.
Współpracuj z certyfikowanym partnerem Google Premium
Od 2014 roku jesteśmy oficjalnym partnerem Google Premium. Status partnera potwierdza naszą wiedzę, umiejętności oraz bogate doświadczenie poparte sukcesami w kampaniach Google Ads.
Od 2021 roku jesteśmy oficjalnym partnerem Google Premium w zakresie CSS (Comparison Shopping Service) dla sklepów internetowych.
Wyróżnienie od Google dla naszych Specjalistów Google Ads, za ukończenie programu szkoleniowego z zaawansowanych technik zarządzania kampaniami sprzedażowymi w e-commerce.
Wyróżnienie Google za sprawne wykorzystywanie i wdrażanie algorytmów sztucznej inteligencji (między innymi „smart bidding”) w kampaniach reklamowych Google Ads.
Dołącz do grona zadowolonych Klientów
Długo szukaliśmy partnera, który będzie w stanie wykorzystać nasz potencjał i w pełni zaangażuje się w prowadzone działania. Redseo to trzecia firma, z którą podchodziliśmy do współpracy w zakresie obsługi kont Google Ads, a później również Microsoft Ads. Nasza współpraca trwa już 2 lata. Poza skutecznością najbardziej w Redseo cenię: dostępność, elastyczność i dużą zwinność. To w połączeniu z transparentnością działań pozwala nam stale skalować biznes. Zdecydowanie polecam.
Z Redseo współpracujemy od kilku lat. Agencja skutecznie pomogła nam wykorzystać potencjał reklamy Google Ads, dzięki optymalizacji kampanii i wprowadzeniu nowych typów reklam. Komunikacja jak i realizacja założonych celów jest na wysokim poziomie. Śmiało rekomendujemy Redseo jako agencję do kampanii Google Ads!
Współpraca z Redseo to doskonałe wsparcie działań przy tworzeniu kampanii w Google Ads. Dużo cierpliwości podczas odpowiadania na pojawiające się wątpliwości, pomocny blog i przed wszystkim wymierne efekty. Polecamy.
Firmie Redseo powierzyliśmy prowadzenie kampanii Google Ads. Już od samego początku kontakt z firmą był na wysokim poziomie […] W kontakcie z Redseo cenimy sobie przede wszystkim profesjonalne podejście i efektywność działań – za każdym razem możemy liczyć na szybki i miły kontakt oraz doradztwo ze strony opiekuna, który dąży do osiągnięcia jak najlepszych dla nas wyników. Polecamy współpracę z Redseo.
Porozmawiajmy o Google Ads dla Twojej firmy
Katarzyna Gruszka
Karolina Kiełkowska