Reklama w Google Ads dla firm

Zdobądź nowych klientów dla Twojej firmy.

Pozwól klientom znaleźć Twoją firmę w Internecie dzięki skutecznej reklamie w Google Ads.

Stawiasz na rozwój firmy? Potrzebujesz więcej nowych klientów? Dowiedz się jak dzięki reklamie firmy w Google Ads (dawna nazwa Google AdWords) możesz pozyskiwać nowych klientów na swoje produkty i usługi i rozwijać swój biznes.

Skontaktuj się ze specjalistami z Redseo. Doradzimy jak wykorzystać możliwości reklamy w Google Ads do rozwoju Twojej firmy i pozyskiwania nowych klientów.

Dlaczego warto działać z Redseo?

  • Kompleksowo obsłużymy Twoje reklamy Google Ads.
  • Zapewnimy bezpośredni kontakt ze specjalistą Google Ads.
  • Otrzymasz dostęp do konta reklamowego.
  • Przygotujemy dla Ciebie szczegółowe raporty.
  • Ustawimy statystyki Google Analytics i mierzenie konwersji.
  • Utworzymy wizytówkę Google dla Twojej Firmy.

Co zyskujesz reklamując firmę w Google Ads?

Czy wiesz co Twoja firma może zyskać dzięki skutecznej reklamie w Google Ads? Co wyróżnia reklamę w wyszukiwarkach na tle innych form reklamowych?

  • Trafność – Reklamy Google Ads precyzyjnie trafiają do klientów szukających Twoich usług i produktów.
  • Kontrola – Masz pełną kontrolę nad kosztami i wyglądem reklam Google Ads.
  • Wyniki – Dokładne raporty wyników kampanii pozwalają ocenić jej skuteczność.

Podstawową korzyścią reklamowania firmy w Google Ads jest precyzyjne dotarcie do klientów poszukujących Twoich usług i produktów, w czasie gdy ich potrzebują. Reklamy Google zawsze są trafne i zgodne z wyszukiwaniami potencjalnych klientów. Docierają one także dokładnie w czasie gdy klient potrzebuje Twojej usługi lub produktu.

Reklamując się w Google Ads masz pełną kontrolę nad kosztami reklamy. Nie zaskoczą Cię nieoczekiwane wydatki, ponieważ możesz dokładnie zaplanować jaką kwotę miesięcznie chcesz przeznaczyć na reklamę firmy w Google Ads. Doradzimy jaki budżet reklamowy jest optymalny dla Twojej firmy i pozwoli zrealizować Twoje cele biznesowe.

Dokładne mierzenie wyników kampanii reklamowych w Google Ads jest ogromną przewagą tej formy reklamy nad innymi. Prowadząc kampanię Google Ads dokładnie mierzymy zarówno parametry kampanii jak kliknięcia, wyświetlenia, koszty itp., oraz przede wszystkim jej efekty, a więc konwersje, wysłane formularze, połączenia telefonicznie i inne cele biznesowe. Dokładne mierzenie i raportowanie kampanii Google Ads pozwala na świadome i trafne ocenianie jej skuteczności.

Jakie są możliwości reklamy w Google Ads dla firm?

System reklamowy Google Ads oferuje szeroki wachlarz możliwości reklamy skierowany do firm usługowych i produkcyjnych. Zależnie od potrzeb i celów biznesowych można wykorzystać poniżej opisane typy kampanii. Nasi specjaliści doradzą jakie typy kampanii reklamowych pomogą zrealizować cele biznesowe Twojej firmy.

Reklama tekstowa w wyszukiwarce Google

Reklama tekstowa w wyszukiwarce Google, inaczej zwana także linkami sponsorowanymi Google. Jest to podstawowa forma reklamy w wyszukiwarce Google. Linki sponsorowane pozwalają pokazać reklamę Twojej firmy w Google w momencie gdy potencjalny klient wpisuje słowo kluczowe do wyszukiwarki.

Reklama tekstowa w Google czyli linki sponsorowaneLinki sponsorowane to kampania, która idealnie trafia w potrzeby klienta i pojawia mu się w najbardziej odpowiednim momencie. Masz pełną kontrolę nad słowami kluczowymi po jakich Twoje reklamy wyświetlają się w Google. Także wygląd i tekst reklamy jest pod pełną kontrolą. Zarówno w kampanii linków sponsorowanych jak i we wszystkich innych typach reklam Google Ads możesz zdecydować w jakich godzinach ma się wyświetlać reklama, w jakie dni, na jakich urządzeniach, w jakich miastach itp.

Reklama tekstowa w wyszukiwarce Google to odpowiednie narzędzie reklamowe dla praktycznie każdego biznesu. Nasi specjaliści pomogą wybrać odpowiednie słowa kluczowe zgodne z Twoim biznesem. Napiszemy także teksty reklamowe i przygotujemy kompletną obsługę kampanii Google Ads “od A do Z”.

Dynamiczne reklamy tekstowe w Google

Rozwinięciem reklam tekstowych sterowanych słowami kluczowymi są dynamiczne kampanie reklamowe Google (DSA, Dynamic Search Ads). Reklamy te wyglądają identycznie jak linki sponsorowane, jednak nie ma potrzeby skomplikowanego i czasochłonnego dobierania i analizowania słów kluczowych.

Kampanie dynamiczne w Google opierają się o treść reklamowanej strony internetowej. System Google analizuje zawartość podstron w Twoim serwisie i na tej podstawie dopasowuje wyświetlenie reklamy w Google do zapytań klientów. Kampanie DSA są bardzo dobrym wyborem dla stron internetowych mających wiele podstron, jak katalogi produktów, sklepy internetowe, blogi itp. Pozwalają one efektywnie pozyskiwać ruch i klientów, także wykorzystując zjawisko tzw. “długiego ogona”.

Remarketing Google Ads

Remarketing to forma reklamy skierowana do klientów, którzy już wcześniej odwiedzili Twoją stronę internetową. Jest to forma reklamy graficznej (display), która wyświetla i przypomina się potencjalnym klientom odwiedzającym Twoją stronę.

Klient był już na Twojej stronie internetowej, zapoznał się z ofertą ale nie skontaktował się aby sfinalizować biznes? Być może nie miał czasu, może nie zdążył lub przeszkodziły mu inne powody. Remarketing Google Ads jest narzędziem, które aktywnie może przypomnieć potencjalnemu klientowi o powrocie na Twoją stronę.

Jak działa remarketing w Google Ads?Remarketing w Google Ads to dobre narzędzie dla firm do przypominania i aktywizowania potencjalnych klientów odwiedzających stronę firmy. Może być także wykorzystane w innych celach, jak na przykład sygnalizowanie nowej oferty, akcji promocyjnych itp.

Kampanie banerowe w Sieci Reklamowej Google

System reklamowy Google Ads to nie tylko wyszukiwarka Google. To także Sieć Reklamowa Google (GDN, Google Display Network), czyli praktycznie każdy liczący się portal internetowy, branżowy, fora internetowe, blogi itp. Dzięki kampaniom banerowy możemy kierować reklamy graficzne Google Ads do potencjalnych klientów.

Kampanie banerowe realizują takie cele jak budowanie marki i jej świadomości. Pozwalają także wzbudzać potrzeby wśród klientów, sygnalizować nowe oferty i akcje promocyjne itp.

Reklama firmy w poczcie GMail

Rozwinięciem kampanii banerowych i reklam graficznych jest reklama w poczcie elektronicznej GMail. Poczta GMail to najpopularniejsza skrzynka e-mail w Polsce. Dzięki reklamie Google Ads możliwe jest kierowanie reklam na użytkowników poczty GMail.

Podobnie jak kampanie banerowe, reklama w poczcie GMail to dobre miejsce na budowanie marki i jej świadomości, wzbudzanie potrzeb wśród klientów, sygnalizowanie nowych ofert i akcji promocyjnych itp.

Reklama firmy na YouTube

YouTube to znakomite miejsce do promocji firmy i jest też częścią ekosystemu reklamowego Google Ads. Jeżeli Twoja firma udostępnia materiały wideo na YouTube takie jak reklamy wideo, poradniki wideo, wywiady, testy produktów i usług itp. to możliwe jest ich dodatkowe promowanie i docieranie do większego grona klientów z wykorzystaniem reklam Google Ads.

Kto może reklamować się w Google Ads?

Narzędzie reklamowe Google Ads przeznaczone jest wyłącznie dla firm, nie dla osób prywatnych. Jeżeli więc prowadzisz firmę usługową, handlową, sklep internetowy lub firmę produkcyjną, to system Google Ads jest narzędziem marketingowym godnym polecenia.

Ogromna elastyczność reklam Google Ads i możliwość reklamowania od dowolnie niskiej kwoty powoduje, że reklamować się w Google Ads mogą zarówno mikrofirmy, jednoosobowe działalności, jak i średnie i duże firmy. Każda z tych firm ma inne możliwości i inne cele. Specjaliści Redseo doradzą jakie rozwiązania marketingowe najlepiej zapewnią potrzeby i cele Twojej firmy.

Czy można reklamować firmę za granicą w Google Ads?

Oczywiście, że tak! Reklamy Google Ads są dostępne prawie na całym Świecie, z wyjątkiem kilku krajów (głównie objętych konfliktami). Ogromną zaletą reklamowania firmy w Google Ads jest to, że można to robić z dowolnego miejsca na Ziemi.

Oznacza to, że bez problemu możemy prowadzić kampanie reklamowe Google Ads skierowane na dowolne rynki zagraniczne jak: Niemcy, Wielka Brytania, Irlandia, Włochy, Francja, Stany Zjednoczone, Brazylia i reszta Świata.

Nie ma potrzeby zatrudniania lokalnej agencji w każdym z krajów w których chcemy się reklamować. Może to zrobić agencja Google Partner z Polski. Prowadząc zagraniczne kampanie Google Ads warto pamiętać, że im bardziej rozwinięty rynek, tym większa konkurencja na nim, a to oznacza konieczność zaplanowania wyższych budżetów reklamowych.

Jak wygląda współpraca z Redseo?

Planowanie

Określamy cele i budżety kampanii

Przygotowujemy propozycje kampanii

Realizacja

Tworzymy optymalną strukturę kampanii

Piszemy atrakcyjne teksty reklamowe

Integrujemy różne usługi Google

Optymalizacja

Analizujemy wyniki i wyciągamy wnioski

Wdrażamy testy i ulepszenia

Dążymy do podnoszenia wyników

Raportowanie

Udostępniamy interaktywny raport online

Przesyłamy miesięczne podsumowanie

Ile kosztuje reklama w Google Ads?

To ile kosztuje reklama w Google Ads jest oczywiście zależne od wielu czynników. W jakiej branży działa Twoja firma, jak bardzo jest to konkurencyjna branża? Ilu konkurentów reklamuje się w Google Ads? Jakie słowa kluczowe będą użyte w reklamie, jakie typy kampanii i ile ich będzie? Te wszystkie czynniki sprawiają, że reklama firmy w Google może kosztować kilkaset złotych miesięcznie, do kilkudziesięciu tysięcy miesięcznie i więcej.

Odpowiadając bardziej precyzyjnie na pytanie ile kosztuje reklama w Google, należy rozdzielić koszt reklamy w Google na dwie części: budżet reklamowy – środki w całości przekazane do Google na wyświetlanie reklam; wynagrodzenie agencji za uruchomienie, prowadzenie i obsługę kampanii reklamowej.

Reklamując niewielką stronę internetową firmy w Google Ads należy przeznaczyć budżet reklamowy w wysokości minimum 1000 zł netto miesięcznie. Nasza obsługa kampanii zaczyna się od 499 zł netto miesięcznie. Im bardziej złożona i konkurencyjna branża w której działa firma, tym większe koszty reklamy należy przewidzieć.

Wyślij nam zapytanie abyśmy mogli przygotować propozycję dopasowaną do Twoich planów i potrzeb, wraz z konkretną propozycją budżetu i wartości obsługi kampanii.

Całkowita wartość reklamy w Google składa się z dwóch elementów:

  • Obsługa kampanii przez Redseo.
  • Budżet reklamowy przeznaczony na kliknięcia w reklamę Google Ads.

Sam deklarujesz jaki budżet reklamowy chcesz przeznaczyć na promocję i możesz zawsze go zmienić. My doradzimy jaki budżet będzie optymalny do realizacji Twoich celów biznesowych.

Kompleksowa obsługa kampanii:

od 499 zł netto miesięcznie.

Rekomendowany budżet reklamowy Google Ads:

od 1000 zł netto miesięcznie.

Dlaczego potrzebujesz specjalisty Google Ads?

Prowadzenie kampanii reklamowej Google Ads to przynajmniej kilka godzin pracy miesięcznie. To pozornie proste zadanie jakim jest prowadzenie kampanii Google Ads zajmuje znacznie więcej czasu niż mogłoby się wydawać. Im większa kampania, większe budżety, bardziej rozbudowana struktura kampanii, słów kluczowych itp., tym więcej czasu zajmuje obsługa i optymalizacja.

Specjalista Google Ads w swojej codziennej pracy analizuje bieżące wyniki kampanii, wprowadza zmiany optymalizacyjne, przeprowadza testy i eksperymenty różnych elementów kampanii. Na bieżąco w ustaleniu z klientem aktualizuje treść i zawartość kampanii, wprowadza nowe słowa kluczowe, nowe reklamy, kampanie itp.

System reklamowy Google Ads to środowisko bardzo dynamiczne, a firma Google wprowadza nowości, usprawnienia i aktualizacje dosłownie codziennie. Czasem są to drobne nowostki warte wdrożenia lub przetestowania, a czasem są to gruntowne aktualizacje jakiejś części systemu reklamowego Google Ads.

Poza znajomością Google Ads, specjalista musi także znać i na co dzień wykorzystywać także inne narzędzia jak Google Analytics, Google Tag Manager, Google Merchant Center, Google Data Studio, Google Optimize, Google Search Console, Google Moja Firma oraz inne narzędzia firm zewnętrznych.

Zlecając prowadzenie kampanii Google Ads odpowiedniej agencji Google Partner, po pierwsze oszczędzasz ogrom czasu na codziennej pracy nad kampanią. Masz pewność, że prowadzone kampanie są zawsze aktualne, zgodne z najnowszymi zaleceniami Google. Agencja Google Partner zadba o optymalne działanie kampanii i jej aktualność.

Chcesz pozyskać więcej klientów dzięki reklamie Google Ads?

Darmowa wycena »

Najczęstsze pytania:

Ile kosztuje reklama w Google Ads?

Rekomendowane przez nas budżety reklamowe Google Ads zaczynają się od 1000 zł netto miesięcznie, a obsługa kampanii już od 499 zł netto miesięcznie. Wyślij nam zapytanie, a przygotujemy propozycję dopasowaną do Twoich potrzeb.

Jak długo trwa współpraca?

Proponujemy elastyczną umowę o współpracę na czas 3 miesięcy, po których współpraca może przejść na czas nieokreślony z możliwością jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia. Jesteśmy pewni jakości naszej pracy, dlatego nie wiążemy Klientów długoterminowymi umowami.

Kiedy będą pierwsze efekty?

Reklamy będą wyświetlane i będą docierały do potencjalnych klientów już od pierwszych dni kampanii. W wyniku ciągłej optymalizacji sprzedaże powinny pojawić się już w pierwszym miesiącu. W większości przypadków okres 3 miesięcy powinien być wystarczający aby prowadzone kampanie osiągnęły swoje cele.

Co to jest budżet kampanii Google Ads?

Budżet kampanii to kwota wpłacana na konto Google, która w całości będzie wykorzystana na kliknięcia w reklamę Twojej strony internetowej.

Od czego zależy proponowany budżet?

Zaproponujemy Ci reklamy oraz budżet możliwie najlepiej dopasowany do realizacji Twoich celów biznesowych. Na wysokość budżetu wpływa wiele czynników, jak np.: słowa kluczowe, konkurencja w Twojej branży, typy i ilość kampanii prowadzonych itd.

Czy można wprowadzać zmiany w trakcie trwania współpracy?

Tak. Jesteśmy bardzo elastyczni, dlatego nie ma problemu ze zmianami budżetów, słów kluczowych czy całych kampanii w trakcie trwania współpracy.

Czy współpracujecie z Google?

Tak, jesteśmy oficjalnym Partnerem Google Premium i aktywnie współpracujemy z firmą Google w zakresie reklamy Google Ads, szkoleń i rozwoju.

Google Partner Premium

Czy będę miał bezpośredni kontakt ze specjalistą?

Tak, będziesz miał bezpośredni kontakt ze specjalistą do spraw reklam Google Ads, który będzie prowadził Twoje kampanie reklamowe.

Czy będę miał dostęp do konta reklamowego?

Tak, stawiamy na przejrzystość współpracy dlatego zapewniamy ciągły dostęp do kont reklamowych Google Ads oraz statystyk Google Analytics. Możesz w każdym momencie zalogować się i sprawdzić jakie są wyniki i ustawienia kampanii reklamowych.

Czy możecie prowadzić kampanie na moim koncie reklamowym?

Tak, jeżeli posiadasz już konto reklamowe z dobrą historią, będziemy prowadzić reklamy dalej na tym koncie. Ty pozostajesz właścicielem konta reklamowego Google Ads.

Czy pomagacie dobrać odpowiednie słowa kluczowe?

Oczywiście, jeszcze przed rozpoczęciem współpracy proponujemy wstępny zestaw słów kluczowych, który pomoże zrealizować Twoje cele reklamowe. Także w trakcie trwania współpracy, na bieżąco proponujemy nowe dopasowane słowa kluczowe.

Czy prowadzicie kampanie zagraniczne?

Tak, prowadzimy kampanie reklamowe Google skierowane na inne kraje i języki. Są to tak zwane kampanie eksportowe Google. Nie musisz szukać zagranicznych agencji.

Minimalny miesięczny budżet kampanii eksportowej w jednym języku to 5000 zł.

Czy dostarczacie raporty z kampanii?

Oczywiście. Otrzymasz dostęp do interaktywnego raportu z wyników kampanii, dzięki któremu w każdej chwili możesz sprawdzić postępy. Dodatkowo raz w miesiącu przesyłamy podsumowanie i wnioski z prowadzonych działań.

Co będę musiał udostępnić?

Abyśmy mogli prowadzić działania reklamowe, będziemy potrzebowali dostępów do:

  • Konta reklamowego Google Ads.
  • Statystyk Google Analytics i konta Google Tag Manager.
  • Konta Google Merchant Center.
  • Konta Google Moja Firma.

Podpowiemy w jaki sposób możesz je nam bezpiecznie udostępnić, a jeżeli nie masz jeszcze tych kont, zajmiemy się ich utworzeniem i konfiguracją. W takim przypadku może być także konieczny czasowy dostęp do panelu zarządzania stroną internetową.

Co zyskujesz współpracując z Redseo?

100% skupienia na efektach

Optymalizując reklamy w Google Ads skupiamy się na realizacji celów biznesowych Twojej firmy. Rozumiemy, że działanie reklam musi przekładać się na korzyści biznesowe.

Stały kontakt z naszym specjalistą

Bezpośredni kontakt z naszym specjalistą ułatwia i przyspiesza współpracę. Na e-maile odpisujemy szybko i odbieramy Twoje telefony.

Przejrzysta partnerska współpraca

Traktujemy naszych Klientów jako partnerów, a warunki naszej współpracy są elastyczne i przejrzyste.

Czytelne raporty efektów

Nie mamy nic do ukrycia, ponieważ pracujemy dla Ciebie najlepiej jak można. Dlatego dostarczamy czytelne raporty i udostępniamy wgląd do narzędzi.

Rekomendacje zadowolonych klientów

Firmy, które nam zaufały:

Oponeo LogoVotum SA LogoAbler LogoThe Beds LogoSatra LogoFitnet LogoMarina Jastarnia LogoCM Wysoccy Logo
Targi Mieszkaniowe LogoWrap Zone LogoRetailnet LogoPaisley LogoNordic Development LogoGerman LogoCosmeline LogoVoida LogoLumaMobile Logo

Chcesz pozyskać więcej klientów dzięki reklamie Google Ads?

Darmowa wycena »

Średnia ocena: 5 / 5. Ilość ocen: 7

Wystaw pierwszą ocenę! 🙂