Reklama dla dewelopera – możliwości Google AdWords

Blob

Na pewno interesuje Cię odpowiedź na pytanie, jak dotrzeć do osób zainteresowanych kupnem nieruchomości. Wystarczy, że skorzystasz z reklamy Google AdWords. Kampania prowadzona przez specjalistów pozwoli wyprzedzić konkurencję i dotrzeć do Twojej grupy docelowej. Poznaj możliwości, jakie niesie ta forma reklamy.

Kampania w wyszukiwarce

Wyszukiwarka Google to miejsce, w którym użytkownicy internetu poszukują informacji na różne tematy. Także decydując się na znalezienie idealnego mieszkania, zwracają się do wyszukiwarki Google. Dlaczego więc nie skorzystać z możliwości, jaką jest pojawienie się na górze wyników wyszukiwania?

Aby Twoja reklama mogła być wyświetlana w płatnych wynikach, konieczne jest jej odpowiednie przygotowanie. Nie należy to do łatwych zadań, dlatego warto, abyś zwrócił się do agencji specjalizującej się w reklamie Google Ads.

Do zadań agencji będzie należało między innymi przygotowanie listy słów kluczowych, dzięki którym reklama nieruchomości trafi do odpowiednich osób. Musisz także wiedzieć, że istnieją słowa, które należy wykluczyć, aby reklama nie pojawiała się, gdy nie jest to konieczne. Np. jeśli jesteś deweloperem z Bydgoszczy, który prowadzi inwestycje na terenie tego miasta i w okolicy, nie ma sensu, żeby reklama była wyświetlona po wpisaniu hasła “nowe mieszkania Kraków”.

Rola agencji nie kończy się jednak w momencie określania słów, pracownicy zajmą się m.in. napisaniem reklam, które przekonają użytkownika do sprawdzenia Twojej strony. Skuteczność marketingu dla deweloperów zależy także od optymalizacji, w związku z tym niezbędne jest ciągłe monitorowanie efektów i wprowadzanie zmian, przeprowadzanie testów.

Dobra reklama nieruchomości musi zachęcić użytkownika do kliknięcia oraz sprawić, by trafił na stronę, na której znajdzie odpowiedź na swoje zapytanie. Jeśli wszystkie warunki będą spełnione, wysoce prawdopodobne jest, że w niedługim czasie otrzymasz zapytanie.

Na szczęście system Google Ads oferuje masę możliwości, które umożliwiają osiągnięcie oczekiwanych efektów. Aby tak się stało, warto współpracować z fachowcami.

Remarketing

Jeśli ta nazwa brzmi dla Ciebie obco, nie martw się. Wyjaśnienie terminu jest bardzo proste. Remarketing to docieranie z reklamą do osób, które odwiedziły Twoją stronę. Jest to swego rodzaju przypominanie użytkownikom o Twojej stronie.

Decyzja o zakupie mieszkania to proces długotrwały. Ludzie przeglądają różne strony, zapoznają się z ofertami. Warto, aby pamiętali o Twojej firmie.

Dobrze skonfigurowany remarketing nie jest męczący dla użytkownika, jest spersonalizowany i wyświetla się osobom, które z dużym prawdopodobieństwem mogą zdecydować się na kupno nieruchomości.

Sieć reklamowa Google

W sieci reklamowej Google drzemie ogromny potencjał. Umożliwia ona zwrócenie uwagi klienta na wczesnym etapie zakupowym. Ustawieniami można pokierować tak, aby reklama wyświetlała się np. na stronach związanych z Twoją działalnością.

Dodatkowo w sieci reklamowej nie musisz ograniczać się tylko do tekstu. W Twojej kampanii może zostać wykorzystana reklama graficzna, wideo lub multimedialna.

Swoje wideo możesz reklamować w serwisie YouTube. To doskonała możliwość na atrakcyjne zaprezentowanie mieszkań lub domów, które oferujesz. Wykorzystaj możliwość pokazania inwestycji z drona to na pewno zainteresuje potencjalnych klientów. Reklamy displayowe mogą zostać wyświetlone w różnych formatach i miejscach w całym YouTube.

Skorzystaj z Google Ads

Kampania Google Ads sprawdzi się w pojedynkę, jednak świetnie wspomoże także inne działania marketingowe na rynku nieruchomości. Kontrola kosztów, możliwość szybkiego uruchomienia kampanii oraz kierowania reklam na konkretne lokalizacje, to niekwestionowane zalety Google Ads.

Sprawdź także:
Marketing deweloperów – działania online
Dobra strona internetowa dla dewelopera – 5 wskazówek
Budowa relacji z klientami, czyli fanpage dla dewelopera

Opublikowano w Blog Google Ads: , aktualizacja: