Dobra strona internetowa dla dewelopera – 5 wskazówek

Blob

Jesteś deweloperem – musisz sprawić, by ludzie zaufali Twojej firmie. Często pierwszym kontaktem, jaki mają potencjalni klienci z firmą deweloperską, jest strona internetowa. Na pewno wiesz, że są strony, na których chce się zostać, ale są też takie, które ma się ochotę od razu zamknąć. Sprawdź, co zrobić aby strona Twojej firmy należała do tych pierwszych.

1. Adres

Dla strony internetowej wybierz domenę, którą łatwo zapamiętać. Warto, aby składała się nie tylko z nazwy firmy, ale też z produktu, który oferujesz (dom/mieszkanie/osiedle). Staraj się nie nadużywać myślników lub podkreśleń.

Jeśli decydujesz się na obcojęzyczne nazwy, zwróć uwagę, że po usłyszeniu nie wszyscy mogą potrafić ją zapisać (ktoś może usłyszeć adres Twojej strony przez telefon lub w radio). Gdy po wpisaniu adresu, potencjalnemu klientowi, strona nie zostanie wyświetlona, zapewne nie będzie się męczył i poszuka innego dewelopera.

2. Estetyka strony

Większość z nas jest wzrokowcami. Zadbaj o to, aby Twoja strona była przyjazna dla oczu, a menu nie ginęło np. na tle ciemnego wieżowca.

Użytkownicy internetu od razu potrafią stwierdzić czy strona została przygotowana profesjonalnie. Postaraj się zadbać o przejrzystość i podążanie za trendami. Dzięki estetycznej stronie WWW wzbudzisz pozytywne emocje w odwiedzającym.

3. Aktualne informacje

Zadbaj, aby treści, które znajdują się na Twojej stronie były aktualne. Nie zrobisz dobrego wrażenia informując klienta, że oferta, o której chciał wiedzieć więcej, jest nieaktualna (i to od zeszłego roku).

Aktualności znajdujące się w Twojej witrynie pomogą w budowaniu pozytywnego wizerunku marki, a także mogą zachęcić użytkownika do zadawania pytań.

Warto, aby w Twojej firmie była osoba odpowiedzialna za ważność informacji znajdujących się w aktualnościach. Dzięki temu możesz uniknąć wielu nieprzyjemnych sytuacji.

4. „O nas” i „Kontakt”

Wbrew pozorom to bardzo ważne zakładki. Często decydujący się na zakup mieszkania chcą wiedzieć co nieco o firmie oraz osobach w niej pracujących. Pozwoli to na budowanie zaufania do firmy.

Przemyśl napisanie kilku zdań o firmie. Możesz pochwalić się osiągnięciami, opisać jakąś ciekawą historię związaną z działalnością, przedstawić pracowników. Informacje o pracownikach (dobrym pomysłem jest opis ze zdjęciem) pomogą w pozytywnym odbiorze Twojej firmy. Potencjalni klienci od początku będą wiedzieli z kim ewentualnie podejmą współpracę.

Zakładka z kontaktem jest bardzo istotna. Pamiętaj o podaniu danych niezbędnych do kontaktu z Tobą. Dobrym krokiem jest także zamieszczenie mapki, dzięki której klient dowie się, gdzie znajduje się Twoje biuro.

5. Responsywność strony

Obecnie większość wejść na strony internetowe pochodzi z urządzeń mobilnych. Należy zatem zadbać, aby osoby, które korzystają np. z tabletu, odwiedzając Twoją stronę, chciały nadal na niej zostać.

Responsywna strona dostosowuje się do rozmiaru okna, w którym jest otwierana. Spraw, aby Twoja strona wyglądała dobrze na każdym urządzeniu.

Podsumowując – Twoja strona, Twoją wizytówką

Warto zadbać o wrażenie jakie zrobi strona Twojej firmy na użytkowniku. Pamiętaj, że później użytkownik ten może stać się Twoim klientem. Przejrzysta strona WWW, adres, który łatwo zapamiętać oraz wartościowe treści zachęcają do współpracy.

Twoja strona jest Twoją wizytówką, nie zapomnij o niej!

Sprawdź także:
Marketing deweloperów – działania online
Budowa relacji z klientami, czyli fanpage dla dewelopera
Reklama dla dewelopera – możliwości Google AdWords

Opublikowano w Blog Marketing internetowy: , aktualizacja: