Jak udostępnić Google Moja Firma innej osobie?

Google Moja Firma to bezpłatne narzędzie umożliwiające znalezienie Twojej lub podobnych firm w wyszukiwarce i Mapach Google. Dodanie nowego użytkownika pozwala na współdzielenie wizytówki z innymi bez potrzeby podawania im osobistych informacji o koncie.
Aby udostępnić Google Moja Firma innej osobie należy przejść na adres https://www.google.com/intl/pl_pl/business/ i zalogować się. Po zalogowaniu w menu po lewej stronie klikamy “Użytkownicy”.
Dodawanie użytkowników do Google Moja Firma
W okienku, które nam wyskoczy w prawym górnym rogu klikamy “Zaproś nowych użytkowników” i wpisujemy adres e-mail osoby, którą chcemy dodać.
Google Moja Firma – dodanie użytkownika i wybranie uprawnień
Kolejnym krokiem jest wybranie roli, czyli przypisanie określonego poziomu dostępu, który najlepiej obrazuje tabelka poniżej:
Google Moja Firma – tabelka z uprawnieniami
Wizytówka Google Moja Firma może mieć kilku właścicieli, ale tylko jednego głównego właściciela.
- Właściciel może dodawać i usuwać menadżerów, usunąć wizytówkę, edytować informację o firmie oraz odpowiadać na opinie klientów.
- Osoba z uprawnieniami menadżera może edytować informacje o firmie i odpowiadać na opinie.
- Menadżer ds. komunikacji ma takie same uprawnienia jak menadżer, ale bez możliwości edytowania informacji o firmie.
Na końcu kliknij “Zaproś”. Gdy zaproszenie zostanie zaakceptowane otrzymasz e-maila z powiadomieniem.
Google Moja Firma to szereg zalet dla Twojej działalności, dlatego zachęcam do korzystania z tej bezpłatnej usługi Google.