Grafiki w kampanii banerowej w Microsoft Audience Network

Microsoft Audience Network Blob

Microsoft Ads jest szybko rozwijającym się system reklamowym i zyskuje coraz więcej zwolenników również w Polsce. Jednym z możliwych do stworzenia typów kampanii jest kampania banerowa, do której niezbędne są odpowiednie grafiki. Jak powinieneś przygotować grafiki do kampanii banerowej Microsoft Audience Network i na co warto zwrócić uwagę?

W systemie reklamowym Bing Ads możesz tworzyć reklamy w sieci wyszukiwania, kampanie produktowe oraz banerowe w Microsoft Audience Network.

Do sieci reklamowej Bing należą między innymi:

  • poczta Outlook.com,
  • portal internetowy MSN,
  • a także Microsoft Edge.

Aby stworzyć dobrą kampanię banerową, niezbędne są grafiki, które będą spełniały wszystkie wymagania. W tym artykule poznasz dopuszczalne formaty zdjęć, rozszerzenia i pozostałe wskazówki.

Skąd wziąć grafiki do kampanii w Microsoft Ads?

Tworząc reklamę w Microsoft Audience Network, możesz wykorzystać zdjęcia stockowe, grafiki ze swojej strony internetowej lub wgrać własne propozycje. Na koncie może być dodanych maksymalnie 5000 zdjęć.

Jeśli chcesz wiedzieć, skąd brać darmowe grafiki do artykułów, polecamy nasz wpis.

grafika w kampanii banerowej

Jakie wymiary powinny mieć obrazy w Bing Ads?

Za pomocą tabeli przedstawiamy wszystkie najważniejsze formaty grafik jakie mogą wyświetlać się w gotowych reklamach Microsoft Ads:

MS Audience Network - tabela wymiarów grafik

Nie ma limitu maksymalnego wymiaru przesłanego obrazu, ale najważniejsze jest, żebyś dopilnował, aby nie był mniejszy niż wymiary przedstawione w tabeli.

Czy grafiki dopasowują się do przestrzeni reklamowej?

Po wybraniu konkretnej grafiki Microsoft automatycznie przycina i dopasowuje obraz do wymaganych formatów. Dlatego najważniejsze i niezbędne jest to, abyś przygotował grafiki w proporcjach 1.91:1.

Dodanie grafiki Microsoft AdsAutomatycznie przycięte obrazy możesz dopasować według własnych preferencji tak, aby ważne elementy grafiki nie zostały ucięte lub zastąpić je inną kreacją.

Jeśli chcesz, aby żadna grafika nie została przycięta, to powinieneś wgrać obrazy w każdym z wymaganych formatów opisanych w tabeli powyżej.

Przygotowane grafiki będą dopasowywać się do przestrzeni reklamowej, a podgląd gotowych reklam możesz sprawdzić w panelu ich tworzenia.

Reklamy w swojej finalnej wersji przypominają znane już nam reklamy elastyczne z Google Ads.

Najważniejsze wskazówki dotyczące grafik w Microsoft Audience Network

Microsoft Ads udostępnia kilka porad, które pomogą Ci stworzyć skuteczną reklamę banerową:

  • Zdjęcia powinny być wysokiej jakości bez nakładek tekstowych;
  • Grafiki powinny symbolizować Twoją markę;
  • Zapisz zdjęcia w dopuszczalnych formatach: .jpeg, .png;
  • Obrazy mogą zostać przycięte lub lekko zmodyfikowane poprzez dodanie nagłówków w miejscu docelowym;
  • Grafiki powinny być dopasowane do odpowiedniej strony docelowej.

Podsumowanie

Do stworzenia reklamy banerowej w Microsoft Ads tak naprawdę wystarczy, że przygotujesz jedną grafikę o wymiarach 1200 x 628 i odpowiednio dopasujesz ją do wymaganych formatów. Dzięki temu zyskasz bazę do uruchomienia pierwszych kampanii.

Jednak większy zakres zdjęć pozwoli Ci stworzyć więcej reklam i sprawdzić skuteczność poszczególnych grafik, dlatego rekomendujemy przygotowanie kilku kreacji.

Natomiast jeśli jeszcze zastanawiasz się nad tym, czy warto korzystać z Binga, koniecznie zajrzyj do naszego artykułu o Bing Ads, aby sprawdzić, jakie płyną z tego korzyści. W konfiguracji kampanii z przyjemnością pomogą Ci specjaliści z agencji Redseo.

Aby dowiedzieć się więcej, sprawdź zakładkę Oferta.

Opublikowano w Blog Microsoft Ads: , aktualizacja: