Google Partners – Nowe oznaczenia i specjalizacje agencji

Google wprowadza zmiany w swoim programie „Google Partners” dla agencji. Od teraz klienci mogą łatwiej wyszukać odpowiedniego Partnera Google kierując się specjalizacjami, których potrzebuje.

Google zaktualizował swoją wyszukiwarkę Partnerów oraz ich oznaczenie graficzne, tzw. „badge”. Aktualnie w wyszukiwarce Partnerów prezentowane są specjalizacje, w których dana agencja odnosi największe sukcesy. Ma to pomóc klientom w odnalezieniu najbardziej odpowiedniej agencji do potrzeb klienta.

Specjalizacje agencji AdWords

Obecnie wśród Partnerów Google możemy wyróżnić specjalizacje z reklamy w wyszukiwarce, reklamy mobilnej, reklamy wideo, reklamy w Sieci Reklamowej oraz w Zakupach Google.

Google Partners - specjalizacje

Aby uzyskać daną specjalizację agencja musi spełnić poniższe kryteria:

  • Przynajmniej jeden specjalista musi posiadać certyfikat z wybranej usługi AdWords.
  • Firma musi dysponować specjalistyczną wiedzą z danego obszaru specjalizacji.
  • Łączne wydatki w danym obszarze specjalizacji AdWords wynoszą co najmniej 10 000 USD w ciągu 90 dni.

Nowe logo Google Partners

Zmieniło się także logo Google Partners, jakim posługują się agencje. Nowe interaktywne logo prezentuje dodatkowo specjalizacje danej agencji:

Google Partners - badge

Takie nowe, zaktualizowane logo znajdziecie także na naszej stronie w stopce i wkrótce także w pozostałych działach strony.

Sprawdź nasze specjalizacje!

Nasza agencja Redseo jako Google Partner także uczestniczy w powyższych zmianach. Google przyznało nam specjalizacje za skuteczność i praktyczną wiedzę w obszarach:

  • Reklama w sieci wyszukiwania
  • Reklama mobilna
  • Reklama w sieci reklamowej

Nasze specjalizacje można zweryfikować na oficjalnej stronie Partnerów Google:

Google Partners - Redseo

oraz przy interaktywnym logotypie „Google Partners” na naszej stronie:

Google Partners - Redseo badge

Na tym jednak nie poprzestajemy i już wkrótce zakres naszych specjalizacji poszerzy się o nowe obszary, w których już teraz mamy uzyskane niezbędne certyfikaty Google 🙂

Foto: Google Partners https://www.google.pl/intl/pl/partners/about/

W branży SEM od 2006 roku. Właściciel i specjalista PPC oraz SEO w agencji Redseo. Certyfikowany specjalista ds. Google AdWords i Analytics.

Bądź o krok przed konkurencją!

Zapisz się do newslettera, a raz w miesiącu otrzymasz najważniejsze informacje o marketingu internetowym na e-mail.