Włącz Opinie konsumenckie Google i zyskuj klientów

Jak przekonać nowych klientów, że zakupy w Twoim sklepie internetowym to dobry i bezpieczny wybór?

Możesz dopracować swoją stronę internetową, zainwestować w reklamę, zadbać o pozytywne wrażenie po wejściu do Twojego sklepu stacjonarnego itd.
Jednak prawda jest taka, że większość osób wybierze firmę, z której usług skorzystali już inni, i z której są zadowoleni.
Nikt z nas nie chce kupować kota w worku. Dzięki opiniom konsumenckim Google masz szansę pokazać potencjalnym klientom, że to właśnie z Twojej oferty warto skorzystać!

Jak włączyć Opinie konsumenckie Google

Opinie konsumenckie to bezpłatna usługa. Kiedy ją włączysz będziesz mógł otrzymywać opinie od klientów oraz wyświetlać na swojej stronie plakietkę z logo Google i swoją opinią.

  • Zaloguj się na koncie Merchant Center – jeśli nie masz konta, dokonaj rejestracji
  • Następnie w prawym, górnym rogu znajdziesz menu, kliknij “ Programy Merchant Center”
  • Na karcie opinie konsumenckie wybierz “Dołącz”
  • Zaakceptuj warunki przystąpienia do umowy
  • Jeśli chcesz, aby plakietka pojawiła się na Twojej stronie, dodaj jej kod w dowolnym miejscu witryny. Dzięki temu klienci dowiedzą się, że korzystasz z usługi Opinii Konsumenckich

Pamiętaj, że w razie problemów zawsze możesz skorzystać z pomocy Google lub agencji SEM.

Opinie konsumenckie oczami klienta

Twojemu klientowi po złożonym zamówieniu w sklepie internetowym zostanie wyświetlona prośba o zgodę na udział w ankiecie. Zostanie on poinformowany, że korzystasz z Opinii konsumenckich Google oraz dowie się ile czasu zajmie mu wypełnienie ankiety.

Po wyrażeniu zgody, po jakimś czasie od zakupów, kupujący otrzyma e-maila z ankietą do wypełnienia.
Zaletą kwestionariusza jest jego prostota. Składa się on z jednego pytania dotyczącego oceny (od 1 do 5 gwiazdek) zakupów w Twojej firmie. Aby udzielić odpowiedzi wystarczy tylko kliknąć.

Klientowi zostanie wyświetlona opinia, którą wybrał. Jeśli ma jakieś uwagi dotyczące Twojego sklepu, może je dopisać.

Ankieta jest gotowa do przesłania.

Ocena sprzedawcy

Ocena sprzedawcy

Reklama z opiniami w Google

Kiedy uzbierasz przynajmniej 150 opinii w ciągu roku, ocena zacznie się wyświetlać.
W płatnych wynikach wyszukiwania, pod adresem Twojej witryny pojawią się gwiazdki. To średnia ocen wystawionych dla Twojego sklepu.

Możliwe jest przeczytanie recenzji dotyczących sklepu. Po kliknięciu “ocena”, zostaną wyświetlone oceny zebrane przez Google i inne portale zbierające opinie, powiązane z Google.

Wyróżnij się na tle konkurencji pozytywnymi opiniami.
Udowodnij potencjalnym klientom, że dokonując zakupów w Twoim sklepie, będą zadowoleni.
Wzbudzaj zaufanie konsumentów i pokaż im, że ich zdanie jest dla Ciebie ważne.

 

Bądź o krok przed konkurencją!

Zapisz się do newslettera, a co dwa tygodnie otrzymasz najważniejsze informacje o marketingu internetowym na e-mail.