Reklamuj organizację dzięki Google Ad Grants

Blob

Uwaga

Poniższy artykuł pochodzi z lutego 2017 roku. Na początku roku 2018 Google wprowadził szereg obostrzeń i ograniczeń w zakresie reklamy Google Grants. Szczegóły dostępne pod linkiem https://support.google.com/grants/topic/3500093?hl=pl

Aktualnie nie podejmujemy się zleceń na prowadzenie reklam Google Grants.

Organizacje non-profit wspierają, ale też potrzebują wsparcia. Jednak nie zawsze mogą pozwolić sobie na poniesienie wysokich kosztów związanych z reklamą. Z pomocą przychodzi Google, a dokładniej program wsparcia Google Ad Grants dla organizacji non-profit. Grant od Google to nawet 120 000 USD na reklamę internetową – sprawdź jak go pozyskać.

Czym jest Google Ad Grants?

Google Ad Grants to program, dzięki któremu reklamy Twojej organizacji będą mogły wyświetlić się w płatnych wynikach wyszukiwania Google.pl, a Ty nie poniesiesz za to kosztów. W ramach grantu, na reklamę można wykorzystać do 10 000 USD miesięcznie, a pomoc Google trwa do 12 miesięcy. Do wykorzystania przez organizację jest więc nawet 120 000 USD na reklamę w Google.

Oczywiście, aby skorzystać z takiej możliwości, musisz spełnić kilka warunków.

Kto może skorzystać z programu?

Ad Grants skierowanie jest do Organizacji Pożytku Publicznego, zarejestrowanych w KRS. W programie mogą wziąć też udział fundacje i stowarzyszenia, niemające statusu OPP, ale zarejestrowane w Krajowym Rejestrze Sądowym. Także działy charytatywne organizacji edukacyjnych mogą uczestniczyć w programie.

Nieistotne czy pomagasz ludziom, zwierzętom czy zajmujesz się ochroną środowiska. Ważne, abyś posiadał działającą witrynę, na której znajdują się wartościowe treści!

Warunki zachowania udziału w Google Ad Grants

Kampanie Google AdWords w bezpłatnym programie kierowane są wyłącznie na słowa kluczowe. Reklamy pojawiają się tylko na stronach wyników wyszukiwania Google.

Maksymalny koszt kliknięcia wynosi 2 USD, a miesięcznie możesz wykorzystać 10 000 USD na reklamy AdWords.
Google dba, aby środki przekazane na reklamy z programy Ad Grants zostały dobrze spożytkowane.

W związku z tym pamiętaj, aby:

  • reklamy prowadziły do domeny Twojej organizacji zatwierdzonej w zgłoszeniu
  • reklamy i słowa kluczowe odzwierciedlały program i działalność organizacji
  • reklamy nie prowadziły do stron zawierających głównie linki do innych stron
  • nie reklamować produktów finansowych, ani nie nakłaniać do przekazywania dóbr takich jak np. samochody
  • nie wyświetlać w swojej witrynie reklam AdSense, ani linków reklamowych innych podmiotów
  • aktywnie zarządzać kontem Adwords, czyli logować się przynajmniej raz w miesiącu oraz dokonywać zmian co najmniej w ciągu 90 dni
  • nie reklamować usług ściśle komercyjnych

Jeśli naruszysz te zasady, zostaniesz usunięty z programu Google Ad Grants.

Korzyści wynikające z udziału w programie

Dzięki programowi Google Ad Grants więcej osób dowie się o Twojej działalności. Pamiętaj, że Twoje reklamy zostaną pokazane osobom, które poszukują organizacji podobnych do Twojej. Masz więc szansę na promocję swoich działań, czy pozyskanie dodatkowych inwestorów, darczyńców i wolontariuszy.

Kampanię z wykorzystaniem grantu Google, można także wykorzystać do promocji przekazania 1% podatku z PIT na Twoje stowarzyszenie. Spiesz się, ponieważ 1% podatku można przekazać na organizację jedynie do końca kwietnia.

Reklama w wyszukiwarce Google.pl

Reklama w wyszukiwarce Google.pl

Te fundacje już nam zaufały

Nasza agencja współpracuje z fundacjami w ramach programu Ad Grants. Poprosiliśmy Fundację Dum Spiro Spero oraz Fundację Pomoc Autyzm, o kilka słów na temat efektów kampanii prowadzonych w ramach Google Ad Grants.

(…) serdecznie dziękuję za pomoc w dotarciu do szerokiego grona odbiorców poprzez bezpłatne pozycjonowanie naszej strony (Kampania AdWords z wykorzystaniem Google Grants). Dzięki współpracy z Panem i Pańską Firmą widzimy wyraźny progres w ilości odsłon naszej strony co przekłada się bezpośrednio na efektywność naszej pracy.
Lepszy dostęp do informacji o nas w sieci to więcej podopiecznych, wzrost zainteresowania naszymi działaniami, poprawa wizerunku organizacji.
(…) Bezpośredni i pośredni skutek reklamy w Google to większe możliwości finansowe w niesieniu pomocy naszym podopiecznym, a tym samym rozwój Fundacji.

Katarzyna Zwierzchowska,
Prezes Zarządu Fundacji,
Dum Spiro Spero

Firma Redseo koordynuje nasze kampanie Google AdWords (Google Grants) od czerwca 2016 roku.
(…) odnotowaliśmy ogromny wzrost zainteresowania naszą ofertą oraz znacznie większą rozpoznawalność marki w przeglądarkach Google.
Jesteśmy pod wielkim wrażeniem profesjonalizmu i szybkości działania. Redseo na bieżąco monitoruje naszą ofertę, dostosowując kampanie do naszych potrzeb. Reakcje w przypadku konieczności zmiany słów kluczowych są błyskawiczne (…). Comiesięczne raporty, które otrzymujemy, świadczą o nieustającym wzroście odwiedzin naszej strony internetowej.
Z przyjemnością możemy polecić Redseo jako koordynatora kampanii Google AdWords.

Piotr Chodacki
Fundacja Pomoc Autyzm

Aktualnie nie podejmujemy się zleceń na prowadzenie reklam Google Grants.

Opublikowano w Blog Google Ads: , aktualizacja: