Remarketing Google Ads (AdWords)

Remarketing Google Ads (dawniej remarketing „AdWords”) pozwala dotrzeć do klientów, którzy już odwiedzili Twoją stronę internetową jednak nie dokonali konwersji – przykładowo nie złożyli zamówienia lub nie skorzystali z kontaktu.

Uruchamiając kampanię remarketingową Google Ads masz możliwość dotrzeć ponownie do tych użytkowników i skłonić ich do powrotu na Twoją stronę internetową.

Stosując zaawansowane listy remarketingowe, możliwe jest dotarcie do różnego typu użytkowników, którzy odwiedzili Twoją stronę i zaprezentowania im różnych przekazów reklamowych. Przykładowo dla użytkowników, którzy porzucili koszyk w Twoim sklepie internetowym, można zaprezentować reklamę z rabatem i zachętą do zamówienia. Inny przykład to użytkownicy, którzy już złożyli zamówienie i chciałbyś się im przypomnieć po określonym czasie i zachęcić do ponownych zakupów. Przykłady zastosowania list remarketingowych można mnożyć bez końca.

Remarketing dynamiczny

To forma kampanii przeznaczona głównie dla sklepów internetowych. Dzięki wdrożeniu specjalnych list remarketingowych w Twoim sklepie internetowym, możliwe jest uruchomienie kampanii remarketingu dynamicznego Google Ads i prezentowanie użytkownikom dynamicznych reklam produktów, które oglądali w Twoim sklepie ale nie złożyli zamówienia.

Remarketing w wyszukiwarce (RLSA)

Dzięki RLSA (Remarketing List for Search Ads) możemy kierować kampanie remarketingu na wyszukiwarkę zamiast na sieć reklamową jak opisano powyżej.

Kampanie remarketingowe charakteryzują się zwykle niższym kosztem konwersji niż standardowe kampanie, warto więc wykorzystać je w swojej strategii marketingowej. Skontaktuj się z nami aby opracować strategię i uruchomić kampanię remarketingu Google Ads.

Formularz kontaktowy

Zwykle odpowiadamy tego samego dnia roboczego.

    Opinie Klientów:

    Arkada Invest

    Firmie Redseo powierzyliśmy prowadzenie kampanii Google Ads. Już od samego początku kontakt z firmą był na wysokim poziomie. Pracownicy Redseo uważnie wsłuchali się w nasze potrzeby, rozwiali wątpliwości i udzielali szczegółowych informacji, jak będzie przebiegać nasza współpraca. W kontakcie z Redseo cenimy sobie przede wszystkim profesjonalne podejście i efektywność działań – za każdym razem możemy liczyć na szybki i miły kontakt oraz doradztwo ze strony opiekuna, który dąży do osiągnięcia jak najlepszych dla nas wyników. Polecamy współpracę z Redseo.

    Weronika Pawelczak

    Arkada Invest
    Filharmonia Szczecin

    Współpraca z Redseo to doskonałe wsparcie działań przy tworzeniu kampanii w Google Ads. Dużo cierpliwości podczas odpowiadania na pojawiające się wątpliwości, pomocny blog i przed wszystkim wymierne efekty. Polecamy.

    Maciej Cybulski

    Filharmonia im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie
    Cosmeline - Logo

    Odkąd powierzyliśmy kampanie AdWords agencji Redseo, zauważyliśmy wzrost przychodów w sklepie internetowym. Nasze oczekiwania zostały w pełni zrozumiane. Na uwagę zasługuje także bardzo dobry kontakt z pracownikami oraz profesjonalne podejście do prowadzonych działań.

    Jacek Lachowski

    Cosmeline.pl
    German - Logo

    Współpraca z firmą Redseo od samego początku przebiegała prawidłowo. Pracownicy agencji zawsze sprawnie odpowiadali na moje pytania oraz rozwiewali wszelkie wątpliwości. Ich podejście oraz wiedza zostały przekute na efekty prowadzonych kampanii. Redseo to partner godny zaufania.

    Marcin Batorski

    German.com.pl
    Oponeo - Logo

    W ramach współpracy z firmą Redseo Paweł Rabinek skorzystaliśmy z konsultacji oraz audytu SEO sklepu internetowego pod kątem optymalizacji w wyszukiwarkach. Audyt został wykonany starannie i terminowo, wskazując cenne uwagi i propozycje rozwiązań. W wyniku wdrożenia uwag optymalizacyjnych z audytu odnotowaliśmy wzrost ruchu i pozycji kluczowych fraz w wyszukiwarkach. Polecamy firmę Redseo Paweł Rabinek jako partnera rzetelnego i godnego zaufania.

    Dariusz Topolewski

    Oponeo.pl

    Chcesz uruchomić kampanię remarketingową
    dzięki reklamie Google Ads?

    Szybki kontakt »