Reklama sklepu internetowego w Google Ads

Zwiększ przychody w swoim e-commerce!

Twój sklep internetowy rozwija się i chcesz pozyskać jeszcze więcej klientów?

Dzięki rozwiązaniom Google możesz łatwo i skutecznie zwiększyć przychody i rentowność Twojego sklepu internetowego.

Zainwestuj w skuteczne kampanie reklamowe w Google Ads (dawniej Google AdWords) z pomocą zespołu Redseo. Dowiedz się jak reklama sklepu internetowego w Google Ads może rozwinąć Twój biznes!

Blob 1 Blob 2
Icon 1 Icon 2 Icon 2 Icon 2

Dlaczego warto działać z Redseo?

  • Kompleksowo obsłużymy Twoje reklamy Google Ads.
  • Koncentrujemy działania na maksymalizację sprzedaży.
  • Zapewnimy bezpośredni kontakt ze specjalistą Google Ads.
  • Otrzymasz dostęp do konta reklamowego.
  • Przygotujemy dla Ciebie szczegółowe raporty.
  • Ustawimy statystyki Google Analytics i mierzenie konwersji.
  • Skonfigurujemy konto Google Merchant Center.

Wykorzystaj możliwości reklamy w Google Ads dla sklepu internetowego:

Twój sklep internetowy może sprzedawać więcej, a koszty reklamy w Google mogą być mniejsze niż myślisz. Dzięki współpracy z Redseo, reklama sklepu internetowego w Google Ads może dostarczyć Ci większej sprzedaży i zwrotu z inwestycji. Dowiedz się jak możemy Ci pomóc zwiększać sprzedaż w Twoim sklepie e-commerce dzięki reklamie sklepu internetowego w Google Ads.

Co zyskujesz reklamując sklep w Google Ads?

  • Dotarcie do klientów zainteresowanych zakupem.
  • Precyzyjna reklama zgodna z asortymentem sklepu.
  • Pełna kontrola wyników i wydatków na reklamę.

Reklama sklepu internetowego w Google Ads ma wiele biznesowych korzyści, które wyróżniają system Google Ads na tle innych form marketingu dla e-commerce. Reklamy Google Ads docierają bezpośrednio do potencjalnych klientów, którzy są zainteresowani zakupem produktu. Reklama Google Ads wprost odpowiada na potrzebę klienta, dokładnie w czasie gdy klient jest zainteresowany zakupem.

System reklamowy Google Ads pozwala precyzyjnie kierować reklamy do potencjalnych klientów. System daje pełną kontrolę reklam, kierowania oraz kosztów. Sam decydujesz jaki poziom wydatków na reklamę miesięcznie jest odpowiedni dla Twojego biznesu. Masz także pełną kontrolę nad tym co jest reklamowane oraz kiedy i do kogo skierowana jest reklama.

Reklamy sklepu internetowego w Google Ads są w pełni mierzalne, co oznacza, że dokładnie wiadomo jakie korzyści biznesowe i jakie przychody w sklepie internetowym generuje reklama w Google Ads.

Jakie są możliwości reklamy sklepu internetowego w Google Ads?

System reklamowy Google Ads oferuje szereg różnych typów kampanii, które przygotowano do realizacji różnych celów lub do kierowania reklam w odpowiednie miejsca. Najpopularniejsze formy reklamy sklepu internetowego w Google Ads, które możemy dla Ciebie przygotować:

Reklama produktowa “Zakupy Google”

Reklama produktowa (inne typowe nazwy to “Zakupy Google”, kampanie PLA, kampanie Merchant Center), to typ kampanii ściśle zaprojektowany dla sklepów internetowych. Celem kampanii produktowej jest sprzedaż online, stosuje się ją więc gdy zależy nam na zwiększaniu przychodów, liczby transakcji e-commerce czy zwiększaniu zwrotu z inwestycji w reklamę ROAS.

Kampanie produktowe wykorzystują integrację pomiędzy sklepem internetowym, a systemem reklamowym Google Ads za pośrednictwem konta Google Merchant Center. Dzięki temu asortyment produktów ze sklepu internetowego jest zawsze aktualny w kampanii produktowej. Zarówno ceny jak i dostępność produktów w Twoim sklepie produktowym, jest zawsze aktualna w reklamie produktowej w Google.

Zakupy Google - Kampania Produktowa

Reklama produktowa jest to pierwszy wybór w większości sklepów internetowych, gdy celem kampanii jest sprzedaż online, zwiększanie przychodów i liczby transakcji oraz maksymalizacja zwrotu z inwestycji w reklamę ROAS. Do dyspozycji są także Inteligentne kampanie produktowe (Smart Shopping Campaigns), które wykorzystują zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji Google, do dynamicznego zarządzania kampanią.

Reklama tekstowa w wyszukiwarce Google

Reklama tekstowa w wyszukiwarce Google, czyli tak zwane linki sponsorowane to bardzo skuteczny format reklamowy w Google Ads. Reklamy tekstowe bardzo przydają się do promocji konkretnych kategorii produktowych w sklepie internetowym, marek, producentów lub wybranej części asortymentu.

Reklama tekstowa w Google czyli linki sponsorowane

Linki sponsorowane dają pełną kontrolę nad słowami kluczowymi, po których chcielibyśmy być widoczni w wyszukiwarce Google. Kampanie tekstowe dają także pełną kontrolę nad treścią reklamy jaka wyświetla się klientowi w wyszukiwarce Google.

Dynamiczne reklamy tekstowe w Google

Rozwinięciem tekstowych reklam w wyszukiwarce Google są dynamiczne kampanie tekstowe DSA (Dynamic Search Ads). Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce pozwalają tworzyć nieskończenie wiele kombinacji reklam tekstowych, na podstawie asortymentu sklepu internetowego, nie ma więc potrzeby dodawania słów kluczowych.

Dzięki dynamicznym reklamom tekstowym możliwe jest reklamowanie każdego produktu znajdującego się w sklepie internetowym, w formie linku sponsorowanego w Google, bez względu czy w sklepie jest 100, czy 100 tysięcy produktów. Ogromną korzyścią tekstowych kampanii dynamicznych jest zbieranie ruchu użytkowników z tzw. “długiego ogona”, czyli bardzo złożonych i unikalnych zapytań klientów do wyszukiwarki.

Remarketing Google dla sklepu internetowego

Poza wyszukiwarkę Google w ramach systemu reklamowego Google Ads jest cała Sieć Reklamowa Google GDN (Google Display Network). Obejmuje ona swoim zasięgiem wszystkie popularne portale, blogi, fora internetowe, serwisy branżowe, portale z treścią itp. W tych miejscach Google Ads może wyświetlać reklamy banerowe, w tym także remarketingowe.

Dzięki remarketingowi możliwe jest ponowne dotarcie z reklamą, do klienta, który już wcześniej był w Twoim sklepie internetowym. Remarketing często jest nazywany reklamą “śledzącą” ponieważ podążą ona przez internet za osobą, która wcześniej odwiedziła Twój sklep internetowy. Jeżeli klient włożył produkty do koszyka, a nie zamówił ich, możliwe jest wyświetlenie mu odpowiedniej reklamy remarketingowej.

Jak działa remarketing w Google Ads?

Możliwości zastosowania remarketingu Google Ads w sklepie internetowym jest wiele. Zachęta do dokończenia rozpoczętych zakupów, aktywowanie dawnych klientów, przekazanie promocji lub nowej oferty swoim klientom, wszelkiego rodzaju akcje promocyjne itp.

Atrakcyjną formą remarketingu specjalnie dla sklepów internetowych jest remarketing dynamiczny Google Ads. Remarkeitng dynamiczny pozwala wyświetlać w reklamie konkretne produkty, które oglądał klient. Są to więc dynamiczne reklamy zawierające produkty wraz ze zdjęciem i ceną, a każdy klient widzi takie produkty jakie oglądał.

Kampanie banerowe w Google dla e-commerce

Display czy kampanie banerowe to reklamy graficzne w Sieci Reklamowej Google GDN. Ogromny zasięg Sieci Reklamowej Google pozwala dotrzeć do dowolnego segmentu klientów. Kampanie display umożliwiają emisję atrakcyjnych banerów graficznych oraz reklam elastycznych, które można stworzyć w łatwy i wygodny sposób.

Reklamy graficzne w Google Ads idealnie spełniają zadanie promocji, zasięgu dotarcia do klientów i budowanie wizerunku marki. Znakomicie nadają się do sygnalizowania promocji, ofert specjalnych, nowości, bestsellerów itp. Pozwalają także utrwalać wizerunek marki sklepu internetowego w świadomości klientów.

Reklama wideo na YouTube dla sklepu internetowego

YouTube jest częścią ekosystemu Google, a więc jest także elementem systemu reklamowego Google Ads. Reklamując sklep internetowy można wykorzystać materiały wideo na platformie YouTube i kierować je do potencjalnych klientów naszego sklepu.

YouTube to idealne miejsce do publikacji testów produktów, recenzji, porównań produktów, poradników i innych atrakcyjnych w odbiorze treści. Jest także odpowiednim miejscem do typowej reklamy w formie wideo. Dzięki reklamie Google Ads, Twoje filmy na kanale YouTube mogą znacząco zwiększyć zasięg i dotrzeć do potencjalnych klientów, którzy bez reklamy mogliby nigdy nie znaleźć Twoich materiałów wideo.

Reklama sklepu internetowego na YouTube to bardzo dobry sposób na zwiększenie zasięgu, budowanie rozpoznawalności marki i wizerunku sklepu internetowego oraz sygnalizowanie nowych ofert, produktów i promocji.

Kampanie Google Discovery dla sklepu internetowego

Kampanie Google Discovery to stosunkowo nowy format reklamy Google Ads. Umożliwia on prezentację reklamy w aż trzech kanałach: na kartach Google Discover, na YouTube oraz w poczcie elektronicznej Gmail.

Kampanie Google Ads Discovery to znakomita opcja do sygnalizowania nowych ofert, promocji, bestsellerów itp. Kampanie Discovery umożliwiają łatwe dotarcie do nowych jak i powracających użytkowników sklepu internetowego.

Ile kosztuje reklama sklepu internetowego w Google Ads?

Reklama sklepu internetowego w Google Ads nie musi być droga aby dostarczać dobre wyniki. Dlatego proponujemy Ci bardzo atrakcyjne i elastyczne warunki współpracy. Wydatki na reklamę internetową dzielą się na budżet reklamy dla Google oraz wartość obsługi kampanii przez nas. Wartość obsługi zależy od wielkości budżetu reklamy.

Reklamując mały sklep internetowy w Google Ads należy przeznaczyć budżet reklamowy w wysokości minimum 1500 zł netto miesięcznie. Nasza obsługa kampanii zaczyna się od 699 zł netto miesięcznie.

Wyślij nam zapytanie abyśmy mogli przygotować propozycję dopasowaną do Twoich planów i potrzeb, wraz z konkretną propozycją budżetu i wartości obsługi kampanii.

Dlaczego należy powierzyć prowadzenie reklam Google Ads specjalistom?

Prowadzenie reklam Google Ads dla sklepu internetowego to zajęcie bardzo czasochłonne. Wymaga także stałego rozwoju w zakresie niezliczonej liczby nowości w systemie reklamowym Google Ads, których jest zwykle kilka, kilkanaście miesięcznie.

Wiedza i doświadczenie w pracy z innymi sklepami internetowymi pozwalają nam dobierać optymalne działania, typy kampanii czy strukturę konta reklamowego Google Ads do założonych celów.

Samo przygotowanie planu kampanii i uruchomienie reklam Google Ads jest dopiero początkiem działań. Istotnym elementem działań jest analiza wyników, wyciąganie na ich podstawie wniosków oraz bieżąca optymalizacja kampanii. To właśnie optymalizacja kampanii Google Ads jest kluczem do sukcesu reklamy sklepu w Google.

Analizowanie wyników i optymalizacja działań to w zasadzie zadanie bez końca, ponieważ zmieniają się warunki zewnętrzne (konkurencja, potrzeby i zainteresowania klientów) jak i pojawiają się nowości w systemie Google Ads wymagające aktualizacji lub warte wdrożenia.

Do skutecznego zarządzania kampanią reklamową Google Ads dla sklepu internetowego potrzeba przynajmniej kilku godzin skupionej pracy w miesiącu. Im większa kampania, większy budżet reklamowy, większy sklep i więcej produktów, tym więcej godzin należy spędzić pracując nad kampaniami.

Czy można reklamować zagraniczny sklep internetowy w Google Ads?

Tak, można. Nasza agencja oferuje prowadzenie kampanii reklamowych Google Ads dla zagranicznych sklepów internetowych. Jeżeli prowadzisz sklep internetowy w języku innym niż polski, kierujesz swoją ofertę poza Polskę, to także jesteśmy w stanie pomóc w reklamie Google Ads.

Kraje bardziej rozwinięte gospodarczo, mogą być potężnym rynkiem dla sklepu internetowego, dając ogromny potencjał i możliwości sprzedaży. Warto także pamiętać, że bardziej rozwinięte rynki to także znacznie większa konkurencja, a co za tym idzie wyższe koszty reklamy Google Ads, które należy uwzględnić.