Reklama sklepu internetowego w Google Ads

Zwiększ przychody w swoim e-commerce!

Twój sklep internetowy rozwija się i chcesz pozyskać jeszcze więcej klientów?

Dzięki rozwiązaniom Google możesz łatwo i skutecznie zwiększyć przychody i rentowność Twojego sklepu internetowego.

Zainwestuj w skuteczne kampanie reklamowe w Google Ads (dawniej Google AdWords) z pomocą zespołu Redseo. Dowiedz się jak reklama sklepu internetowego w Google Ads może rozwinąć Twój biznes!

Dlaczego warto działać z Redseo?

  • Kompleksowo obsłużymy Twoje reklamy Google Ads.
  • Koncentrujemy działania na maksymalizację sprzedaży.
  • Zapewnimy bezpośredni kontakt ze specjalistą Google Ads.
  • Otrzymasz dostęp do konta reklamowego.
  • Przygotujemy dla Ciebie szczegółowe raporty.
  • Ustawimy statystyki Google Analytics i mierzenie konwersji.
  • Skonfigurujemy konto Google Merchant Center.

Wykorzystaj możliwości reklamy w Google Ads dla sklepu internetowego:

Twój sklep internetowy może sprzedawać więcej, a koszty reklamy w Google mogą być mniejsze niż myślisz. Dzięki współpracy z Redseo, reklama sklepu internetowego w Google Ads może dostarczyć Ci większej sprzedaży i zwrotu z inwestycji. Dowiedz się jak możemy Ci pomóc zwiększać sprzedaż w Twoim sklepie e-commerce dzięki reklamie sklepu internetowego w Google Ads.

Co zyskujesz reklamując sklep w Google Ads?

  • Dotarcie do klientów zainteresowanych zakupem.
  • Precyzyjna reklama zgodna z asortymentem sklepu.
  • Pełna kontrola wyników i wydatków na reklamę.

Reklama sklepu internetowego w Google Ads ma wiele biznesowych korzyści, które wyróżniają system Google Ads na tle innych form marketingu dla e-commerce. Reklamy Google Ads docierają bezpośrednio do potencjalnych klientów, którzy są zainteresowani zakupem produktu. Reklama Google Ads wprost odpowiada na potrzebę klienta, dokładnie w czasie gdy klient jest zainteresowany zakupem.

System reklamowy Google Ads pozwala precyzyjnie kierować reklamy do potencjalnych klientów. System daje pełną kontrolę reklam, kierowania oraz kosztów. Sam decydujesz jaki poziom wydatków na reklamę miesięcznie jest odpowiedni dla Twojego biznesu. Masz także pełną kontrolę nad tym co jest reklamowane oraz kiedy i do kogo skierowana jest reklama.

Reklamy sklepu internetowego w Google Ads są w pełni mierzalne, co oznacza, że dokładnie wiadomo jakie korzyści biznesowe i jakie przychody w sklepie internetowym generuje reklama w Google Ads.

Jakie są możliwości reklamy sklepu internetowego w Google Ads?

System reklamowy Google Ads oferuje szereg różnych typów kampanii, które przygotowano do realizacji różnych celów lub do kierowania reklam w odpowiednie miejsca. Najpopularniejsze formy reklamy sklepu internetowego w Google Ads, które możemy dla Ciebie przygotować:

Reklama produktowa “Zakupy Google”

Reklama produktowa (inne typowe nazwy to “Zakupy Google”, kampanie PLA, kampanie Merchant Center), to typ kampanii ściśle zaprojektowany dla sklepów internetowych. Celem kampanii produktowej jest sprzedaż online, stosuje się ją więc gdy zależy nam na zwiększaniu przychodów, liczby transakcji e-commerce czy zwiększaniu zwrotu z inwestycji w reklamę ROAS.

Kampanie produktowe wykorzystują integrację pomiędzy sklepem internetowym, a systemem reklamowym Google Ads za pośrednictwem konta Google Merchant Center. Dzięki temu asortyment produktów ze sklepu internetowego jest zawsze aktualny w kampanii produktowej. Zarówno ceny jak i dostępność produktów w Twoim sklepie produktowym, jest zawsze aktualna w reklamie produktowej w Google.

Zakupy Google - Kampania ProduktowaReklama produktowa jest to pierwszy wybór w większości sklepów internetowych, gdy celem kampanii jest sprzedaż online, zwiększanie przychodów i liczby transakcji oraz maksymalizacja zwrotu z inwestycji w reklamę ROAS. Do dyspozycji są także Inteligentne kampanie produktowe (Smart Shopping Campaigns), które wykorzystują zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji Google, do dynamicznego zarządzania kampanią.

Reklama tekstowa w wyszukiwarce Google

Reklama tekstowa w wyszukiwarce Google, czyli tak zwane linki sponsorowane to bardzo skuteczny format reklamowy w Google Ads. Reklamy tekstowe bardzo przydają się do promocji konkretnych kategorii produktowych w sklepie internetowym, marek, producentów lub wybranej części asortymentu.

Reklama tekstowa w Google czyli linki sponsorowaneLinki sponsorowane dają pełną kontrolę nad słowami kluczowymi, po których chcielibyśmy być widoczni w wyszukiwarce Google. Kampanie tekstowe dają także pełną kontrolę nad treścią reklamy jaka wyświetla się klientowi w wyszukiwarce Google.

Dynamiczne reklamy tekstowe w Google

Rozwinięciem tekstowych reklam w wyszukiwarce Google są dynamiczne kampanie tekstowe DSA (Dynamic Search Ads). Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce pozwalają tworzyć nieskończenie wiele kombinacji reklam tekstowych, na podstawie asortymentu sklepu internetowego, nie ma więc potrzeby dodawania słów kluczowych.

Dzięki dynamicznym reklamom tekstowym możliwe jest reklamowanie każdego produktu znajdującego się w sklepie internetowym, w formie linku sponsorowanego w Google, bez względu czy w sklepie jest 100, czy 100 tysięcy produktów. Ogromną korzyścią tekstowych kampanii dynamicznych jest zbieranie ruchu użytkowników z tzw. “długiego ogona”, czyli bardzo złożonych i unikalnych zapytań klientów do wyszukiwarki.

Remarketing Google dla sklepu internetowego

Poza wyszukiwarkę Google w ramach systemu reklamowego Google Ads jest cała Sieć Reklamowa Google GDN (Google Display Network). Obejmuje ona swoim zasięgiem wszystkie popularne portale, blogi, fora internetowe, serwisy branżowe, portale z treścią itp. W tych miejscach Google Ads może wyświetlać reklamy banerowe, w tym także remarketingowe.

Dzięki remarketingowi możliwe jest ponowne dotarcie z reklamą, do klienta, który już wcześniej był w Twoim sklepie internetowym. Remarketing często jest nazywany reklamą “śledzącą” ponieważ podążą ona przez internet za osobą, która wcześniej odwiedziła Twój sklep internetowy. Jeżeli klient włożył produkty do koszyka, a nie zamówił ich, możliwe jest wyświetlenie mu odpowiedniej reklamy remarketingowej.

Jak działa remarketing w Google Ads?Możliwości zastosowania remarketingu Google Ads w sklepie internetowym jest wiele. Zachęta do dokończenia rozpoczętych zakupów, aktywowanie dawnych klientów, przekazanie promocji lub nowej oferty swoim klientom, wszelkiego rodzaju akcje promocyjne itp.

Atrakcyjną formą remarketingu specjalnie dla sklepów internetowych jest remarketing dynamiczny Google Ads. Remarkeitng dynamiczny pozwala wyświetlać w reklamie konkretne produkty, które oglądał klient. Są to więc dynamiczne reklamy zawierające produkty wraz ze zdjęciem i ceną, a każdy klient widzi takie produkty jakie oglądał.

Kampanie banerowe w Google dla e-commerce

Display czy kampanie banerowe to reklamy graficzne w Sieci Reklamowej Google GDN. Ogromny zasięg Sieci Reklamowej Google pozwala dotrzeć do dowolnego segmentu klientów. Kampanie display umożliwiają emisję atrakcyjnych banerów graficznych oraz reklam elastycznych, które można stworzyć w łatwy i wygodny sposób.

Reklamy graficzne w Google Ads idealnie spełniają zadanie promocji, zasięgu dotarcia do klientów i budowanie wizerunku marki. Znakomicie nadają się do sygnalizowania promocji, ofert specjalnych, nowości, bestsellerów itp. Pozwalają także utrwalać wizerunek marki sklepu internetowego w świadomości klientów.

Reklama wideo na YouTube dla sklepu internetowego

YouTube jest częścią ekosystemu Google, a więc jest także elementem systemu reklamowego Google Ads. Reklamując sklep internetowy można wykorzystać materiały wideo na platformie YouTube i kierować je do potencjalnych klientów naszego sklepu.

YouTube to idealne miejsce do publikacji testów produktów, recenzji, porównań produktów, poradników i innych atrakcyjnych w odbiorze treści. Jest także odpowiednim miejscem do typowej reklamy w formie wideo. Dzięki reklamie Google Ads, Twoje filmy na kanale YouTube mogą znacząco zwiększyć zasięg i dotrzeć do potencjalnych klientów, którzy bez reklamy mogliby nigdy nie znaleźć Twoich materiałów wideo.

Reklama sklepu internetowego na YouTube to bardzo dobry sposób na zwiększenie zasięgu, budowanie rozpoznawalności marki i wizerunku sklepu internetowego oraz sygnalizowanie nowych ofert, produktów i promocji.

Kampanie Google Discovery dla sklepu internetowego

Kampanie Google Discovery to stosunkowo nowy format reklamy Google Ads. Umożliwia on prezentację reklamy w aż trzech kanałach: na kartach Google Discover, na YouTube oraz w poczcie elektronicznej Gmail.

Kampanie Google Ads Discovery to znakomita opcja do sygnalizowania nowych ofert, promocji, bestsellerów itp. Kampanie Discovery umożliwiają łatwe dotarcie do nowych jak i powracających użytkowników sklepu internetowego.

Jak wygląda współpraca z Redseo?

Planowanie

Określamy cele i budżety kampanii

Przygotowujemy propozycje kampanii

Realizacja

Tworzymy optymalną strukturę kampanii

Piszemy atrakcyjne teksty reklamowe

Integrujemy różne usługi Google

Optymalizacja

Analizujemy wyniki i wyciągamy wnioski

Wdrażamy testy i ulepszenia

Dążymy do podnoszenia wyników

Raportowanie

Udostępniamy interaktywny raport online

Przesyłamy miesięczne podsumowanie

Ile kosztuje reklama sklepu internetowego w Google Ads?

Reklama sklepu internetowego w Google Ads nie musi być droga aby dostarczać dobre wyniki. Dlatego proponujemy Ci bardzo atrakcyjne i elastyczne warunki współpracy. Wydatki na reklamę internetową dzielą się na budżet reklamy dla Google oraz wartość obsługi kampanii przez nas. Wartość obsługi zależy od wielkości budżetu reklamy.

Reklamując mały sklep internetowy w Google Ads należy przeznaczyć budżet reklamowy w wysokości minimum 1500 zł netto miesięcznie. Nasza obsługa kampanii zaczyna się od 699 zł netto miesięcznie.

Wyślij nam zapytanie abyśmy mogli przygotować propozycję dopasowaną do Twoich planów i potrzeb, wraz z konkretną propozycją budżetu i wartości obsługi kampanii.

Dlaczego należy powierzyć prowadzenie reklam Google Ads specjalistom?

Prowadzenie reklam Google Ads dla sklepu internetowego to zajęcie bardzo czasochłonne. Wymaga także stałego rozwoju w zakresie niezliczonej liczby nowości w systemie reklamowym Google Ads, których jest zwykle kilka, kilkanaście miesięcznie.

Wiedza i doświadczenie w pracy z innymi sklepami internetowymi pozwalają nam dobierać optymalne działania, typy kampanii czy strukturę konta reklamowego Google Ads do założonych celów.

Samo przygotowanie planu kampanii i uruchomienie reklam Google Ads jest dopiero początkiem działań. Istotnym elementem działań jest analiza wyników, wyciąganie na ich podstawie wniosków oraz bieżąca optymalizacja kampanii. To właśnie optymalizacja kampanii Google Ads jest kluczem do sukcesu reklamy sklepu w Google.

Analizowanie wyników i optymalizacja działań to w zasadzie zadanie bez końca, ponieważ zmieniają się warunki zewnętrzne (konkurencja, potrzeby i zainteresowania klientów) jak i pojawiają się nowości w systemie Google Ads wymagające aktualizacji lub warte wdrożenia.

Do skutecznego zarządzania kampanią reklamową Google Ads dla sklepu internetowego potrzeba przynajmniej kilku godzin skupionej pracy w miesiącu. Im większa kampania, większy budżet reklamowy, większy sklep i więcej produktów, tym więcej godzin należy spędzić pracując nad kampaniami.

Czy można reklamować zagraniczny sklep internetowy w Google Ads?

Tak, można. Nasza agencja oferuje prowadzenie kampanii reklamowych Google Ads dla zagranicznych sklepów internetowych. Jeżeli prowadzisz sklep internetowy w języku innym niż polski, kierujesz swoją ofertę poza Polskę, to także jesteśmy w stanie pomóc w reklamie Google Ads.

Kraje bardziej rozwinięte gospodarczo, mogą być potężnym rynkiem dla sklepu internetowego, dając ogromny potencjał i możliwości sprzedaży. Warto także pamiętać, że bardziej rozwinięte rynki to także znacznie większa konkurencja, a co za tym idzie wyższe koszty reklamy Google Ads, które należy uwzględnić.

Jesteś gotów zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym dzięki reklamie Google Ads?

Szybki kontakt »

Najczęstsze pytania:

Ile kosztuje reklama sklepu internetowego w Google Ads?

Rekomendowane przez nas budżety na reklamę sklepu internetowego Google Ads zaczynają się od 1500 zł netto miesięcznie, a obsługa kampanii już od 699 zł netto miesięcznie.

Jak długo trwa współpraca?

Proponujemy elastyczną umowę o współpracę na czas 3 miesięcy, po których współpraca może przejść na czas nieokreślony z możliwością jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia. Jesteśmy pewni jakości naszej pracy, dlatego nie wiążemy Klientów długoterminowymi umowami.

Kiedy będą pierwsze efekty?

Reklamy będą wyświetlane i będą docierały do potencjalnych klientów już od pierwszych dni kampanii. W wyniku ciągłej optymalizacji sprzedaże powinny pojawić się już w pierwszym miesiącu. W większości przypadków okres 3 miesięcy powinien być wystarczający aby prowadzone kampanie osiągnęły swoje cele.

Co to jest budżet kampanii Google Ads?

Budżet kampanii to kwota wpłacana na konto Google, która w całości będzie wykorzystana na kliknięcia w reklamę Twojej strony internetowej.

Od czego zależy proponowany budżet?

Zaproponujemy Ci reklamy oraz budżet możliwie najlepiej dopasowany do realizacji Twoich celów biznesowych. Na wysokość budżetu wpływa wiele czynników, jak np.: słowa kluczowe, konkurencja w Twojej branży, typy i ilość kampanii prowadzonych itd.

Czy można wprowadzać zmiany w trakcie trwania współpracy?

Oczywiście. Jesteśmy bardzo elastyczni, dlatego nie ma problemu ze zmianami budżetów, słów kluczowych czy całych kampanii w trakcie trwania współpracy.

Czy współpracujecie z Google?

Tak, jesteśmy oficjalnym Partnerem Google Premium i aktywnie współpracujemy z firmą Google w zakresie reklamy Google Ads, szkoleń i rozwoju.

Google Partner Premium

Czy będę miał bezpośredni kontakt ze specjalistą?

Tak, będziesz miał bezpośredni kontakt ze specjalistą, który będzie prowadził Twoje kampanie reklamowe.

Czy będę miał dostęp do konta reklamowego?

Tak, stawiamy na przejrzystość współpracy dlatego zapewniamy ciągły dostęp do kont reklamowych oraz statystyk. Możesz w każdym momencie zalogować się i sprawdzić jakie są wyniki i ustawienia kampanii reklamowych.

Czy możecie prowadzić kampanie na moim koncie reklamowym?

Tak, jeżeli posiadasz już konto reklamowe z dobrą historią, możemy prowadzić reklamy dalej na tym koncie.

Czy pomagacie dobrać odpowiednie słowa kluczowe?

Oczywiście, jeszcze przed rozpoczęciem współpracy proponujemy wstępny zestaw słów kluczowych, który pomoże zrealizować Twoje cele reklamowe. Także w trakcie trwania współpracy, na bieżąco proponujemy nowe dopasowane słowa kluczowe.

Czy prowadzicie kampanie zagraniczne?

Tak, prowadzimy kampanie reklamowe Google skierowane na inne kraje i języki. Są to tak zwane kampanie eksportowe Google. Nie musisz szukać zagranicznych agencji.

Minimalny miesięczny budżet kampanii eksportowej w jednym języku to 5000 zł.

Czy dostarczacie raporty z kampanii?

Oczywiście. Otrzymasz dostęp do interaktywnego raportu z wyników kampanii, dzięki któremu w każdej chwili możesz sprawdzić postępy. Dodatkowo raz w miesiącu przesyłamy podsumowanie i wnioski z prowadzonych działań.

Co będę musiał udostępnić?

Abyśmy mogli prowadzić działania reklamowe, będziemy potrzebowali dostępów do:

  • Konta reklamowego Google Ads.
  • Statystyk Google Analytics i konta Google Tag Manager.
  • Konta Google Merchant Center.
  • Konta Google Moja Firma.

Podpowiemy w jaki sposób możesz je nam bezpiecznie udostępnić, a jeżeli nie masz jeszcze tych kont, zajmiemy się ich utworzeniem i konfiguracją. W takim przypadku może być także konieczny czasowy dostęp do panelu zarządzania stroną internetową.

Co zyskujesz współpracując z Redseo?

100% skupienia na zwiększeniu sprzedaży

Podobnie jak Ty, optymalizując Twoje reklamy skupiamy się na generowaniu sprzedaży i zysków. Wysoka konwersja i ROAS to podstawa kampanii.

Stały kontakt z naszym specjalistą

Bezpośredni kontakt z naszym specjalistą ułatwia i przyspiesza współpracę. Na e-maile odpisujemy szybko i odbieramy Twoje telefony.

Przejrzysta partnerska współpraca

Traktujemy naszych Klientów jako partnerów, a warunki naszej współpracy są elastyczne i przejrzyste.

Czytelne raporty efektów

Nie mamy nic do ukrycia, ponieważ pracujemy dla Ciebie najlepiej jak można. Dlatego dostarczamy czytelne raporty i udostępniamy wgląd do narzędzi.

Poznaj historie sukcesów naszych klientów:

German - Logo

Dom i ogród – German.com.pl

Prowadzone samodzielnie przez klienta reklamy Google Ads nie przynosiły oczekiwanych efektów, dlatego zlecił nam prowadzenie i optymalizację kampanii. Celem było zwiększenie zwrotu z inwestycji w reklamę (ROAS), czyli osiągnięcie wyższych przychodów przy utrzymaniu kosztów.W wyniku naszych działań zwiększyliśmy przychody sklepu o +978%.

Cosmeline Logo

Hurtownia kosmetyczna Cosmeline.pl

Naszym celem było zwiększeni przychodów i zwrotu z inwestycji (ROAS) prowadzonych wcześniej przez klienta kampanii. Dzięki skutecznej optymalizacji kampanii reklamowych Google Ads uzyskaliśmy aż 725% wzrostu sprzedaży z reklamy.

LumaMobile Logo

Akcesoria do smartfonów – LumaMobile.pl

Celem naszych działań było zwiększenie zwrotu z inwestycji w reklamę ROAS, a więc osiągnięcie większej sprzedaży internetowej bez zmiany obecnego budżetu. Dzięki optymalizacji reklam Google Ads zwiększyliśmy sprzedaży online w sklepie internetowym o 278% utrzymując stały poziom kosztów.

Rekomendacje zadowolonych klientów

Firmy, które nam zaufały:

Oponeo LogoVotum SA LogoAbler LogoThe Beds LogoSatra LogoFitnet LogoMarina Jastarnia LogoCM Wysoccy Logo
Targi Mieszkaniowe LogoWrap Zone LogoRetailnet LogoPaisley LogoNordic Development LogoGerman LogoCosmeline LogoVoida LogoLumaMobile Logo

Jesteś gotów zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym dzięki reklamie Google Ads?

Szybki kontakt »

Średnia ocena: 4.8 / 5. Ilość ocen: 11

Wystaw pierwszą ocenę! 🙂