Jak przyspieszyć pracę w Google AdWords i Power Editorze?
Tworzysz kampanie, optymalizujesz i chcesz robić to szybciej? Sprawdź sposób, który pomoże Ci sprawniej poruszać się po Google AdWords i Power Editorze. Zacznij korzystać ze skrótów klawiszowych!
Najważniejsze skróty klawiszowe Google AdWords
Dostosowanie ustawień, sprawdzanie raportów, przechodzenie do konkretniej strony to czynności, które wymagają kilku kliknięć. Możesz jednak użyć skrótów klawiszowych i robić to szybciej. W Google AdWords wykorzystasz je, naciskając przyciski jednocześnie (+) lub jeden klawisz, a następnie drugi, by przejść do wybranej opcji.
Z pewnością przydatne dla Ciebie będzie:
- tworzenie nowego elementu tam, gdzie w panelu widoczny jest “+” – Shift + N
- przechodzenie do konkretnej strony – naciśnij G, a następnie T
- otwieranie strony “Kampanie” – naciśnij G, następnieC
- otwieranie strony “Grupy reklam” – naciśnij G, następnie J
- otwieranie strony “Reklamy i rozszerzenia” – naciśnij G, następnie A
- otwieranie strony “Słowa kluczowe” – naciśnij G, następnie K
Pełną listę zobaczysz, gdy będąc w panelu AdWords, naciśniesz “?” (jeśli chcesz ją ukryć, wystarczy, że ponownie naciśniesz “?”). Możesz skorzystać także z rozpiski skrótów dostępnych w pomocy.
Skróty klawiszowe w Power Editorze
System reklamowy Facebooka także pozwala na skorzystanie z klawiatury do przejścia w wybrane miejsca. Zwróć uwagę, że skróty działają w Power Editorze, a nie w Menedżerze Reklam.
Zdarzyło Ci się czasem zamiast edycji kliknąć powiel lub cofnij? Wystarczy, że naciśniesz Ctrl + U i w ten sposób otworzysz edycję.
Szybciej także przejdziesz między innymi do:
- kampanii – Alt + 1
- zestawów reklam – Alt + 2
- reklam – Alt + 3
Pełną listę skrótów znajdziesz w przewodniku Facebooka.
Podsumowanie
Zapoznaj się z pełnymi listami skrótów klawiszowych. Wybierz te, które będą dla Ciebie najistotniejsze. Daj znać, czy wykorzystanie skrótów pomogło Ci w pracy.