Rozszerzenia automatyczne w Bing Ads a skuteczność reklam

W Microsoft Advertising, oprócz standardowo dostępnych rozszerzeń dla reklam, które możesz przygotować samodzielnie, istnieją także rozszerzenia automatyczne w Bing Ads. Mają one za zadanie poprawić skuteczność Twoich reklam.

Rozszerzenia automatyczne w Bing Ads (Microsoft Advertising)

Niektóre typy rozszerzeń są równolegle oferowane przez system Bing Ads w formie standardowych i automatycznych. Jednak część z nich jest dostępna jedynie w postaci automatycznie generowanych przez Microsoft Advertising. Dlatego nie ma możliwości, żebyś sam mógł ręcznie dodać takie rozszerzenie w reklamie.

Często wspominamy o tym, że rozwiązania reklamowe w systemie Microsoft przypominają w dużej mierze to, co od lat oferuje konkurencyjny system Google.

Dlatego niektóre rozszerzenia, które omawiam w tym wpisie, mogłeś już wcześniej spotkać w reklamach Google Ads. One też posiadają automatyczne ulepszania reklam, ale nie mają aż tak rozbudowanych opcji, jak Microsoft Advertising.

Lista rozszerzeń dostępnych w Microsoft Advertising:

  • Customer ratings [rozszerzenie opinii konsumenckich]
  • Dynamic and enhancements [dynamiczne rozszerzenia opisów]
  • Dynamic callouts [dynamiczne rozszerzenie objaśnień]
  • Dynamic partner data enhancements (includes Marketing with Purpose Attributes) [dynamiczne rozszerzenie odznaki]
  • Dynamic location [dynamiczne rozszerzenie lokalizacji]
  • Dynamic multimedia extensions [dynamiczne rozszerzenie graficzne]
  • Dynamic sitelinks [dynamiczne rozszerzenie linków do podstron]
  • Dynamic structured snippets [dynamiczne rozszerzenie informacji w witrynie]
  • Longer ad headlines [rozszerzenie dłuższego nagłówka]
  • Previous Visits [rozszerzenie powracającego użytkownika]
  • Seller ratings [rozszerzenie oceny sprzedawców]
  • Syndication-only decorations [rozszerzenie automatycznych przycisków]

Customer ratings [rozszerzenie opinii konsumenckich]

Rozszerzenie Customer ratings pozwala wyświetlić pozytywne opinie konsumenckie dotyczące realizowanej przez Ciebie usługi lub zakończonej sprzedaży. Takie rozszerzenie może wzbudzić większe zaufanie do Twojej firmy.

rozszerzenie automatyczne ocena Bing Ads

Dynamic and enhancements [dynamiczne rozszerzenia opisów]

Dynamiczne rozszerzenie opisów reklamy jest generowane na podstawie zawartości treści strony docelowej umieszczonej w reklamie.

rozszerzenie automatyczne opisów

Dynamic callouts [dynamiczne rozszerzenie objaśnień]

Jeśli używasz już podobnej treści w reklamie, objaśnienie dynamiczne może się nie wyświetlić. Wyglądem nie różni się niczym od podobnego rozwiązania dostępnego w podstawowych rozszerzeniach.

rozszerzenie automatyczne Bing Ads

 

Dynamic partner data enhancements (includes Marketing with Purpose Attributes) [dynamiczne rozszerzenie odznaki]

Dzięki temu atrybutowi możesz wskazać kluczowe wartości, jakie kierują Twoim biznesem.

Rozszerzenie automatyczne Bing Ads odznaka

Chcesz, by takie oznaczenie pojawiło się też w Twojej reklamie? Aby włączyć atrybut odznak, trzeba przejść do zakładki w opcjach na poziomie konta. Można wybrać już z wcześniej wygenerowanych atrybutów.

odznaki Bing Ads

Dynamic location [dynamiczne rozszerzenie lokalizacji]

Jeżeli posiadasz kilka lokali, Bing może wyświetlić przy reklamie ich konkretną liczbę w danej lokalizacji.

automatyczne rozszerzenie lokalizacji Bing Ads
źródło: Microsoft Advertising

Dynamic multimedia extensions [dynamiczne rozszerzenie graficzne]

Microsoft Advertising póki co nie rozpisuje się za bardzo na temat tego rozszerzenia.

Natomiast niedawno pojawiła się możliwość włączenia dynamicznego rozszerzenia graficznego w reklamie. Generowanie odpowiedniej grafiki odbywa się na podstawie zawartości strony docelowej oraz informacji zawartych w kampanii.

Rozszerzenie nie różni się znacząco od tego dostępnego w standardowym rozszerzeniu.

rozszerzenie graficzne automatyczne

Dynamic sitelinks [dynamiczne rozszerzenie linków do podstron]

Linki występują w trzech różnych motywach.

  • Jako rozszerzenie opisów do linków do podstron, które są zaczerpnięte z Twojej domeny.
  • Samo rozszerzenie linków do podstron
  • Jako dynamiczne rozszerzenie produktów. Ostatnia opcja jest dostępna jedynie w Kanadzie i Stanach Zjednoczonych.

dynamiczne rozszerzenie cen produktów Bing Ads

Dynamic structured snippets [dynamiczne rozszerzenie informacji w witrynie]

Dynamiczne rozszerzenie wzbogaca reklamę o dodatkowe informacje i jest generowane na podstawie strony docelowej.

rozszerzenie automatyczne Microsoft Advertising

Longer ad headlines [rozszerzenie dłuższego nagłówka]

W przypadku rozszerzenia nagłówka system Microsoft Advertising może dodać do reklamy domenę reklamodawcy.

rozszerzenie automatyczne nagłówka Bing Ads

Previous Visits [rozszerzenie powracającego użytkownika]

Jedno z ciekawszych dostępnych rozszerzeń automatycznych informuje o dwóch kwestiach. Po pierwsze, ile razy odwiedziłeś stronę reklamodawcy oraz w przeciągu jakiego czasu miało to miejsce.

rozszerzenie automatyczne Bing Ads

W przypadku stron reklamodawcy, która jest bardzo często odwiedzana i ma wysoki współczynnik zaangażowania może się pojawić ogólna liczb odwiedzić.

rozszerzenie automatyczne Microsoft Ads

Seller ratings [rozszerzenie oceny sprzedawców]

Rozszerzenie Seller ratings wyświetla ocenę sprzedawcy w postaci gwiazdek oraz pozwala przenieść użytkownika do najlepszych recenzji reklamodawcy.

oceny sprzedawców Bing Ads

Syndication-only decorations [rozszerzenie automatycznych przycisków]

W Bing Ads możesz dodać u góry lub z boku reklamy dodatkowy przycisk w formie graficznej.

rozszerzenie automatyczne Microsoft Ads
źródło: Microsoft Advertising

Jak wyłączyć rozszerzenia automatyczne?

Rozszerzenia automatyczne są domyślnie włączone na koncie Bing Ads. Możesz sam zdecydować, z jakich rozszerzenia chcesz zrezygnować. Nie pozwolisz wtedy, aby Microsoft Advertising automatycznie generował i wyświetlał te rozszerzenia w Twoich reklamach.

Daje to swobodę w tworzeniu reklam.

zarządzanie rozszerzeniami automatycznymi

Wyświetlanie i koszty rozszerzeń do reklam

Automatyczne rozszerzenia są tworzone bezpłatne, a każde kliknięcie będzie liczone jak zwykłe kliknięcie w reklamę. Możesz również sprawdzić w gotowym raporcie, jakie rozszerzenia się wyświetliły i ile za nie zapłaciłeś.

widoczność rozszerzeń automatycznych Bing Ads

Podsumowanie wiadomości o rozszerzeniach

Każdy reklamodawca może skorzystać z rozszerzeń automatycznych w systemie Bing Ads. Musisz jednak pamiętać, że nie zawsze się wyświetlą przy reklamie.

Możesz zastosować wszystkie dostępne automatyczne rozszerzenia lub sam zdecydować się tylko na kilka. Twoje reklamy będa dzięki temu skuteczniejsze oraz będziesz miał szansę umieścić w reklamie dodatkowe informacje o swojej firme lub produkcie.

Jeśli jesteś zainteresowany reklamą w wyszukiwarce Bing Ads i chciałbyś, to zlecić praktykom, to zapraszamy do zakładki Kontakt.

Średnia ocena: 5 / 5. Ilość ocen: 7

Wystaw pierwszą ocenę! :)

Potrzebujesz skutecznej agencji marketingowej?

Napisz do nas »