Redseo - Blog

Google Partners

Google Partners – Nowe oznaczenia i specjalizacje agencji

Google wprowadza zmiany w swoim programie „Google Partners” dla agencji. Od teraz klienci mogą łatwiej wyszukać odpowiedniego Partnera Google kierując się specjalizacjami, których potrzebuje.

Continue Reading
Ochrona domeny internetowej

Ochrona domeny internetowej – jak nie wpędzić się w kłopoty

Obecnie dynamicznie rozwija się e-handel. W osiągnięciu ekonomicznego sukcesu pomaga łatwa do zapamiętania domena internetowa. I handel takimi domenami kwitnie. Myli się jednak osoba, która myśli, że panuje tu bezwzględna zasada „kto pierwszy ten lepszy”. Ochrona domeny internetowej na gruncie prawa pokazuje, że w określonych przypadkach można Ci ją odebrać siłą. Przeczytaj o jakie sytuacje

Continue Reading
Reklama wideo na YouTube

Reklama wideo na YouTube – Krótki przewodnik

Reklama wideo w serwisie YouTube to rzecz z którą spotkał się prawie każdy – jako odbiorca tejże reklamy. Nie wiele jednak firm zdaje sobie sprawę z możliwości oraz korzyści jakie można osiągnąć reklamując się w YouTube. Panuje także mylne skojarzenie reklamy wideo z reklamą w telewizji, która jest droga, nie oferuje precyzyjnego kierowania do odbiorców,

Continue Reading
Kampania AdWords dla firm lokalnych

10 korzyści lokalnej kampanii AdWords

Kampanie Google AdWords to nie tylko reklama dla dużych firm o szerokim zasięgu, ale także możliwość skutecznego pokazania się dla firm działających lokalnie. Firma operująca na terenie miasta czy niewielkiego obszaru zwykle dysponuje mniejszym budżetem na reklamę, ale to już wystarczy aby dotrzeć do klientów z okolicy.

Continue Reading
Roboty

5 najczęstszych błędów SEO w Robots.txt

Plik robots.txt to mały i prosty plik tekstowy umieszczony na serwerze naszej strony internetowej, który jednak ma potężny wpływ na to w jaki sposób roboty wyszukiwarek postrzegają naszą witrynę. Podejmując pracę nad jakąkolwiek stroną internetową, jedną z pierwszych rzeczy jaką sprawdzam jest właśnie zawartość pliku robots.txt

Continue Reading

Aktualizacja Google dla stron mobilnych – 21 kwiecień 2015

Google na swoim oficjalnym blogu dla webmasterów poinformował o wprowadzeniu poważnej aktualizacji wyników wyszukiwania po 21 kwietnia 2015. Informacja ta dotyczy wyników mobilnych, to znaczy takich jakie pojawiają się na smartfonach i tabletach. Czy Twoja strona jest już dostosowana do urządzeń mobilnych?

Continue Reading

Festiwal SEO 2015 – Widzimy się w maju!

Już 29 maja 2015 odbędzie się trzecia edycja ważnej imprezy Festiwal SEO 2015 Katowice. Ze względu na ogromną frekwencję na poprzednich festiwalach w tym roku wstęp wymaga zakupu biletu. Kto jeszcze tego nie zrobił niech się pospieszy – pierwsza pula biletów w cenie 100zł rozeszła się w godzinę!

Continue Reading

Zmiana adresu firmy, a lokalizacja na Mapach Google i SEO

Zmiana adresu firmy czy sklepu to wcale nie taka rzadka sprawa jak mogłoby się wydawać. Pociąga to jednak za sobą sprawy związane z widocznością firmy na Mapach Google oraz ma wpływ na SEO i kampanie AdWords. Na przykładzie naszej firmy, która zmieniała adres w grudniu 2014 pokażę na co należy zwrócić uwagę przy zmianie siedziby

Continue Reading

Jak odzyskać dostęp administracyjny na koncie Google AdWords?

Czy na pewno jesteś właścicielem swojego konta Google AdWords? Odpowiedź wydaje się być oczywista, okazuje się jednak, że nie zawsze tak jest. Próbowaliśmy niedawno podłączyć nowego klienta do naszego konta AdWords MCK (Moje Centrum Klienta) wysyłając mu standardowe zaproszenie. Niestety klient zaproszenia nie otrzymał, ani też nie widział go w panelu AdWords. Po bliższym zbadaniu

Continue Reading

Zapraszamy do nowego biura!

Z przyjemnością informujemy, że przenieśliśmy nasze biuro do nowej lokalizacji blisko centrum miasta. Nasz nowy adres to ul. Jana III Sobieskiego 5/30, 85-060 Bydgoszcz.

Continue Reading

[Case Study] Szybkie zdjęcie filtra za nienaturalne linki

Dobrych przypadków na „zdjęcie filtra” do analizy nigdy za wiele, dlatego dziś publikuję krótki case study zdjęcia powiadomienia o nienaturalnych linkach na jednej ze stron firmowych. Klient przyszedł do nas już z nałożonym filtrem, to jest z powiadomieniem, że posiada „nienaturalne linki prowadzące do Twojej witryny” w Narzędziach dla Webmasterów Google.

Continue Reading

Jak zdobyć darmowy kupon AdWords?

Aktualizacja – kupony promocyjne AdWords oferujemy wyłącznie naszym nowym klientom. Skontaktuj się z nami, zapytaj jak możemy Ci pomóc w prowadzeniu skutecznej kampanii reklamowej AdWords i skorzystaj z kuponu promocyjnego AdWords. Zdobycie darmowego kuponu Google AdWords jest bardzo proste i można zrobić to na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zwrócić się do profesjonalnej firmy

Continue Reading

Jak połączyć Google Analytics i Webmaster Tools

Integracja statystyk Google Analytics z narzędziami Google Webmaster Tools daje możliwość wygodnego śledzenia informacji z Narzędzi w panelu Analytics. Dzięki połączeniu obu profili, w panelu Analytics otrzymamy szerszą informację o frazach i podstronach: ile było wyświetleń naszej witryny, ile kliknięć, jaki był CTR oraz średnia pozycja podstron w wynikach wyszukiwania. Aby połączyć profil Google Analytics

Continue Reading

Jak udostępnić Narzędzia Google dla Webmasterów innej osobie?

Narzędzia Google dla Webmasterów to bardzo wartościowe narzędzie pomocne w wychwytywaniu błędów i  innych problemów ze stroną. Często niezbędne jest udostępnienie Narzędzi Google dla pozycjonera czy webmastera. Poniżej prezentuję instrukcje w jaki sposób można przydzielić dostęp innej osobie w GWT (Google Webmaster Tools / Narzędzia Google dla Webmasterów)

Continue Reading

Jak udostępnić statystyki Google Analytics innej osobie?

Google Analytics to bardzo wszechstronne i bogate statystyki stron internetowych. W sytuacji, gdy nad stroną pracuje kilka osób lub firm, np: właściciel, redaktor, pozycjoner, specjalista Adwords itp. wygodną funkcją jest możliwość udostępnienia statystyk dla kilku kont. Poniżej prezentuję instrukcję, jak krok po kroku przydzielić dostęp do statystyk Google Analytics innej osobie.

Continue Reading

Czy moja strona została zbanowana w Google?

Czy moja strona ma bana w Google, czy moja witryna została zbanowana? To częste pytanie, które pojawia się gdy strona nie jest odnajdowana w wyszukiwarce internetowej. Co to jest ban w wyszukiwarce i jak sprawdzić czy strona została zbanowana – zapraszam do lektury. Co to jest ban w wyszukiwarce? Ban strony w Google lub innej

Continue Reading