Redseo - Blog

Tagowanie linków UTM, czyli skąd pochodzą kliknięcia

Szukasz sposobu, dzięki któremu dowiesz się, z jakich źródeł pozyskałeś użytkowników na stronie? Jeśli jeszcze nie słyszałeś o tagowaniu linków lub kodach UTM, koniecznie przeczytaj ten artykuł. Wyobraź sobie, że chcesz sprzedać koszulkę z napisem #AdWordsTakiProsty. Reklamujesz swój produkt w Google AdWords, Facebook Ads, wysyłasz newslettery z promocyjną ofertą, i w ogóle prowadzisz wiele działań,

Continue Reading

Kampania eksportowa, czyli reklama AdWords za granicą

Kampania eksportowa AdWords pozwala na reklamę Twoich produktów potencjalnym klientom z zagranicy. Jeśli już działasz na rynku zagranicznym lub dopiero planujesz rozszerzyć działalność na inne kraje, to rozwiązanie jest dla Ciebie. Reklamę Google AdWords można skierować właściwie na dowolne języki i kraje.

Continue Reading

Reklama na LinkedIn – Kilka kroków do stworzenia kampanii

LinkedIn to nie tylko serwis społecznościowy, w którym możemy opisać swoje doświadczenie zawodowe, budować sieć kontaktów lub znaleźć nową pracę. Jest to także medium, w którym doskonale sprawdzą się reklamy. Reklamy z sektora B2B.

Continue Reading

6 miejsc w sieci gwarantujących skuteczną promocję wydarzenia

Jeśli organizujecie, organizowaliście, bądź będziecie organizowali wydarzenie na pewno macie świadomość, że jego promocja jest niezbędna. Przecież, aby ludzie pojawili się w danym dniu, o danej porze i w danym miejscu, muszą dostać informację. Przeczytajcie gdzie promować wydarzenie, tak aby dotrzeć do osób, na których Wam zależy!

Continue Reading

Od kontaktu do efektów – współpraca z agencją SEM

Nieważne czy Twoja firma niedawno pojawiła się na rynku, czy jest już na nim od dłuższego czasu. Reklama AdWords może przynieść korzyść w obu przypadkach. AdWords pomoże nie tylko w pozyskaniu nowych klientów, ale też w budowaniu świadomości marki. O zaletach reklamy płatnej w wyszukiwarce pisaliśmy tutaj.

Continue Reading

Konferencje i wydarzenia 2017 SEM, o których warto wiedzieć!

Rok 2017 przynosi wiele okazji do podniesienia kwalifikacji i nawiązania nowych branżowych kontaktów. Choć jeszcze nie wszystkie karty zostały odkryte, zebraliśmy dla Was kilka wydarzeń związanych z marketingiem internetowym oraz e-commerce, które odbędą się w tym roku. Chyba nikogo nie trzeba przekonywać, że warto pojawiać się na konferencjach, targach i innych wydarzeniach. Sprawdź, kiedy i

Continue Reading

Reklamuj organizację dzięki Google Ad Grants

Organizacje non-profit wspierają, ale też potrzebują wsparcia. Jednak nie zawsze mogą pozwolić sobie na poniesienie wysokich kosztów związanych z reklamą. Z pomocą przychodzi Google, a dokładniej program wsparcia Google Ad Grants dla organizacji non-profit. Grant od Google to nawet 120 000 USD na reklamę internetową – sprawdź jak go pozyskać.

Continue Reading

Włącz Opinie konsumenckie Google i zyskuj klientów

Jak przekonać nowych klientów, że zakupy w Twoim sklepie internetowym to dobry i bezpieczny wybór? Możesz dopracować swoją stronę internetową, zainwestować w reklamę, zadbać o pozytywne wrażenie po wejściu do Twojego sklepu stacjonarnego itd. Jednak prawda jest taka, że większość osób wybierze firmę, z której usług skorzystali już inni, i z której są zadowoleni. Nikt

Continue Reading

Jesteśmy Google Partner Premium!

Redseo znalazło się w wąskim gronie najlepszych agencji AdWords oznaczonych statusem Google Partner Premium. To dobra wiadomość zarówno dla nas, jak i naszych klientów. Nasze starania związane z prowadzeniem skutecznych kampanii zostały docenione przez Google, a klienci mają pewność, że świadczymy usługi na najwyższym poziomie.

Continue Reading

13 powodów, dla których warto skorzystać z reklamy AdWords

Prowadzisz firmę i zastanawiasz się w jaki sposób zdobyć nowych klientów? Może chciałbyś przypomnieć się osobom, które odwiedziły już Twoją stronę? A może po prostu szukasz kolejnego pomysłu jak zwiększyć rozpoznawalność swojej marki? To wszystko możliwe jest dzięki Google Adwords.

Continue Reading

Jakie zmiany czekają nas w 2017 roku? – Adwords i Analytics

Nie mylisz się sądząc, że Google nie przestanie zaskakiwać zmianami w 2017 roku. Wielu z nas zastanawia się nad nowościami, które mają się pojawić. Przeczytaj co będziemy mogli niedługo zobaczyć używając googlowskich narzędzi .

Continue Reading

Rozszerzenie SMS, czyli jak ulepszyć reklamę AdWords

Zastanawiasz się w jaki sposób zachęcić potencjalnych klientów do kontaktu z Twoją firmą? Google AdWords daje możliwość rozszerzenia połączeń. Jednak nie każdy internauta ma czas lub ochotę zadzwonić do reklamodawcy. Od niedawna w Polsce pojawiło się nowe rozszerzenie – rozszerzenie wiadomości.

Continue Reading
Google Partners

Google Partners – Nowe oznaczenia i specjalizacje agencji

Google wprowadza zmiany w swoim programie „Google Partners” dla agencji. Od teraz klienci mogą łatwiej wyszukać odpowiedniego Partnera Google kierując się specjalizacjami, których potrzebuje.

Continue Reading
Ochrona domeny internetowej

Ochrona domeny internetowej – jak nie wpędzić się w kłopoty

Obecnie dynamicznie rozwija się e-handel. W osiągnięciu ekonomicznego sukcesu pomaga łatwa do zapamiętania domena internetowa. I handel takimi domenami kwitnie. Myli się jednak osoba, która myśli, że panuje tu bezwzględna zasada „kto pierwszy ten lepszy”. Ochrona domeny internetowej na gruncie prawa pokazuje, że w określonych przypadkach można Ci ją odebrać siłą. Przeczytaj o jakie sytuacje

Continue Reading
Reklama wideo na YouTube

Reklama wideo na YouTube – Krótki przewodnik

Reklama wideo w serwisie YouTube to rzecz z którą spotkał się prawie każdy – jako odbiorca tejże reklamy. Nie wiele jednak firm zdaje sobie sprawę z możliwości oraz korzyści jakie można osiągnąć reklamując się w YouTube. Panuje także mylne skojarzenie reklamy wideo z reklamą w telewizji, która jest droga, nie oferuje precyzyjnego kierowania do odbiorców,

Continue Reading
Kampania AdWords dla firm lokalnych

10 korzyści lokalnej kampanii AdWords

Kampanie Google AdWords to nie tylko reklama dla dużych firm o szerokim zasięgu, ale także możliwość skutecznego pokazania się dla firm działających lokalnie. Firma operująca na terenie miasta czy niewielkiego obszaru zwykle dysponuje mniejszym budżetem na reklamę, ale to już wystarczy aby dotrzeć do klientów z okolicy.

Continue Reading
Roboty

5 najczęstszych błędów SEO w Robots.txt

Plik robots.txt to mały i prosty plik tekstowy umieszczony na serwerze naszej strony internetowej, który jednak ma potężny wpływ na to w jaki sposób roboty wyszukiwarek postrzegają naszą witrynę. Podejmując pracę nad jakąkolwiek stroną internetową, jedną z pierwszych rzeczy jaką sprawdzam jest właśnie zawartość pliku robots.txt

Continue Reading

Aktualizacja Google dla stron mobilnych – 21 kwiecień 2015

Google na swoim oficjalnym blogu dla webmasterów poinformował o wprowadzeniu poważnej aktualizacji wyników wyszukiwania po 21 kwietnia 2015. Informacja ta dotyczy wyników mobilnych, to znaczy takich jakie pojawiają się na smartfonach i tabletach. Czy Twoja strona jest już dostosowana do urządzeń mobilnych?

Continue Reading

Festiwal SEO 2015 – Widzimy się w maju!

Już 29 maja 2015 odbędzie się trzecia edycja ważnej imprezy Festiwal SEO 2015 Katowice. Ze względu na ogromną frekwencję na poprzednich festiwalach w tym roku wstęp wymaga zakupu biletu. Kto jeszcze tego nie zrobił niech się pospieszy – pierwsza pula biletów w cenie 100zł rozeszła się w godzinę!

Continue Reading

Zmiana adresu firmy, a lokalizacja na Mapach Google i SEO

Zmiana adresu firmy czy sklepu to wcale nie taka rzadka sprawa jak mogłoby się wydawać. Pociąga to jednak za sobą sprawy związane z widocznością firmy na Mapach Google oraz ma wpływ na SEO i kampanie AdWords. Na przykładzie naszej firmy, która zmieniała adres w grudniu 2014 pokażę na co należy zwrócić uwagę przy zmianie siedziby

Continue Reading