Redseo - Blog

Posty sponsorowane, które Cię interesują – ustawienia reklam na FB

Na pewno zauważyłeś, że codziennie na Facebooku i Instagramie pojawiają się posty sponsorowane. Niektórymi z nich jesteś zainteresowany, ale czasem widzisz także takie, które w ogóle nie są związane z Twoimi preferencjami. Musisz wiedzieć, że masz wpływ na to, jakie treści reklamowe zostaną Ci wyświetlone. Zapoznaj się z ustawieniami swojego profilu.

Continue Reading

Skorzystaj z Chatbota – wysyłaj automatyczne wiadomości na Facebooku

Od wczoraj głośno zrobiło się na temat automatycznych wiadomości na Facebooku, wysyłanych przez fanpage do użytkowników, którzy skomentowali post. Jeśli masz ochotę na mały i ciekawy eksperyment, sprawdź jak skorzystać z Chatfuel. My właśnie przeprowadziliśmy pierwsze próby i bardzo podoba nam się to narzędzie oraz możliwości, jakie daje.

Continue Reading

Jak promować uczelnie w internecie?

Obecnie nastał gorący okres dla szkół wyższych. Chcą one zdobyć jak najwięcej studentów, a także zaznaczyć swoją obecność wśród młodszych uczniów szkół średnich i zacząć budować z nimi relacje, które zaprocentują w przyszłości. Uczelnie do promocji wykorzystują m.in.: ulotki, billboardy, spotkania z potencjalnymi przyszłymi studentami. Nie wszystkie doceniają moc marketingu internetowego, a szkoda, bo reklama

Continue Reading

Czy przeprowadziłeś nielegalny konkurs na Facebooku?

Wiele osób nie wie jak zorganizować konkurs na Facebooku, aby był legalny. Powstało już wiele wartościowych artykułów na ten temat, jednak nadal nielegalne konkursy zalewają newsfeed. Właśnie dlatego, my również zwracamy uwagę na sposób promocji na FB – być może dotrzemy z przekazem do organizatorów nielegalnych konkursów lub artykuł przeczyta ktoś, kto ma w planie

Continue Reading

Co znajdziesz w ustawieniach fanpage’a?

Wiele osób prowadzących fanpage dla swojej firmy, zastanawia się, jakie “ulepszenia” może wprowadzić na facebookowej stronie. Okazuje się, że opcji ustawień jest wiele. Wystarczy tylko dokładnie im się przyjrzeć. Właśnie dzisiaj postaram się przeprowadzić Cię przez najbardziej przydatne opcje.

Continue Reading

Branża okien i drzwi w internecie

Jakie okna wybrać, które drzwi będą najlepsze? Przed odpowiedzią na takie pytania stają często osoby, które zdecydowały się na generalny remont lub kupiły dom. Wtedy właśnie zaczynają szukać produktów, które będą im służyć przez co najmniej kilka lat. Firmy działające w branży okien i drzwi mają niełatwy orzech do zgryzienia, aby przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów

Continue Reading

Śledzenie zdarzeń w Google Tag Managerze

Chcesz wiedzieć, ile osób pobrało PDF z Twojej strony lub chcesz sprawdzić, które obrazki były klikane? Dzięki pomocy Google Tag Managera masz możliwość analizowania działań użytkowników, którzy trafili do witryny. Sprawdź, w jaki sposób ustawić śledzenie wyżej wspomnianych pobrań PDF i kliknięć obrazka, a także kliknięć linków do stron wychodzących, maili i telefonów.

Continue Reading

Marketing medyczny w Google AdWords – gabinet widoczny w wyszukiwarce

Konkurencja między gabinetami i przychodniami lekarskimi jest bardzo duża, właśnie dlatego marketing medyczny cieszy się dużą popularnością. Wiele osób wykorzystuje wyszukiwarkę Google do zdobycia informacji, z usług których lekarzy lub placówek najlepiej skorzystać. Wybór opierają nie tylko na opiniach innych pacjentów, ale także na wrażeniu, jakie zrobi strona internetowa, na którą trafią.

Continue Reading

Google Tag Manager – instalacja i konfiguracja

Podstawowe informacje na temat Google Tag Managera poruszyłam w poprzednim wpisie (możesz przeczytać go po kliknięciu tutaj). Teraz nadszedł czas na dokładne opisanie instalacji i konfiguracji tego narzędzia. Z artykułu dowiesz się także jak dodać Google Analytics do GTM. Zaczynamy!

Continue Reading

Marketing usług medycznych – informacja zamiast reklamy

Czy można reklamować usługi zdrowotne? Niestety taka reklama jest zabroniona. Czy możliwy jest zatem marketing medyczny? Tak – chcąc jednak docierać do nowych klientów/pacjentów, musisz być świadomy, jakie działania są zakazane prawem. Przeczytaj, dlaczego zamiast reklamy, należy wybrać informowanie.

Continue Reading

Dlaczego warto korzystać z Google Tag Managera

“Prosty, wygodny i niezawodny” takimi słowami Google opisuje swoje narzędzie. Mowa o Google Tag Manager, który dostępny jest już od kilku dobrych lat, jednak nadal nie wszyscy wiedzą czym jest oraz do czego służy. Warto, aby z GTM skorzystały osoby, które zajmują się marketingiem i niekoniecznie mają zacięcie ku technologii marketingowej. Także w przedsiębiorstwach zarówno

Continue Reading

Reklama internetowa dla branży grzewczo-instalacyjnej

W raporcie Digital in 2016 of We Are Social możesz przeczytać, że aż 67% Polaków, to aktywni użytkownicy internetu. W związku z tym, jeśli zajmujesz się sprzedażą, musisz istnieć w internecie. Obecnie nie wystarczy już samo posiadanie strony internetowej. Wymagania konsumentów, co do witryny stale rosną, więc musisz dbać o dostosowanie jej do urządzeń mobilnych,

Continue Reading

Jak stworzyć reklamę kontaktową na Facebooku?

Zastanawiasz się, w jaki sposób zdobywać kontakty do osób zainteresowanych Twoją firmą? Facebook może Ci w tym pomóc. Wszystko dzięki reklamie kontaktowej. Jednak pamiętaj, że taka reklama nie sprawdzi się w każdej branży oraz wymaga przemyślanego ustawienia. Polega na wypełnieniu formularza przez osobę zainteresowaną Twoją ofertą. Na szczęście większość danych uzupełniana jest automatycznie i właśnie

Continue Reading

Dobra strona docelowa w reklamie Google AdWords

Korzystanie z reklamy Google AdWords nierozerwalnie związane jest z posiadaniem strony internetowej. Strona docelowa jest ważna, wpływa na wynik jakości, a także na wrażenia odbiorcy na temat Twoich usług lub produktów.

Continue Reading

Zakupy Google – skuteczna reklama produktów z Twojego sklepu

Jak stworzyć atrakcyjną reklamę w wyszukiwarce dla produktów z Twojego sklepu internetowego? Skorzystaj z rozwiązania, jakim są Zakupy Google. Dzięki takiej reklamie, potencjalni klienci nie będą musieli czytać tekstów zachęcających do odwiedzenia Twojej strony. Zobaczą zdjęcie i nazwę wyszukiwanego produktu, jego cenę oraz nazwę sklepu. Użytkownicy będą mogli od razu zdecydować czy są zainteresowani Twoją

Continue Reading

Wykorzystaj ROPO w swoim sklepie internetowym

Jeśli prowadzisz sklep internetowy zależy Ci, aby konsumenci dokonywali zakupu właśnie w Twojej witrynie. Jednak nadal wiele osób korzysta z internetu jedynie jako źródła informacji o produkcie. Trafiają na Twoją stronę, zapoznają się ze zdjęciami i opisami artykułów, szukają opinii i korzystają z porównywarek cenowych, a później dokonują zakupów w sklepie stacjonarnym. Takie działanie konsumenta

Continue Reading

Panele informacyjne – szybki dostęp do danych

Panele informacyjne to bardzo przydatna funkcja Google Analytics. Dzięki nim możesz monitorować najważniejsze dane, a także regularnie otrzymywać raporty na pocztę e-mail. Nawet, jeśli jesteś początkującym użytkownikiem tego narzędzia analitycznego, stworzenie panelu nie powinno sprawić Ci problemów. Decyzja, do których danych chcesz mieć szybki dostęp należy do Ciebie. Sprawdź, jak stworzyć swój panel informacyjny.

Continue Reading

Czego oczekują klienci sklepów internetowych?

Jeśli prowadzisz sklep internetowy, ważne abyś orientował się w obowiązujących wśród konsumentów trendach. Dzięki temu łatwiej będzie Ci skonstruować przekaz pojawiający się na Twojej stronie internetowej, w social mediach, a nawet w reklamach, co pozwoli zwiększyć sprzedaż. Sprawdź jak kupują polscy internauci.

Continue Reading

Marketing dla sklepu internetowego, czyli gdzie znaleźć klientów

Prowadzisz sklep internetowy, masz dobrze przygotowaną stronę. Wiesz, że osoby trafiające na nią nie mają problemu z odnalezieniem produktów oraz z poruszaniem się po niej. Skoro wspomniałam już o “trafianiu na stronę”, to Twój sklep pojawia się także w wyszukiwarce, więc z pewnością zadbałeś o działania SEO. Jednak nadal nie wiesz co zrobić, aby wizyty

Continue Reading

Alerty niestandardowe – dane zawsze pod kontrolą

Zadaniem alertów w Google Analytics jest poinformowanie Cię o zmianach, które pojawiają się na koncie. System wyświetli powiadomienie o wszystkim, co odbiega od jego prognoz – to alerty automatyczne. Możesz także samodzielnie określić jakie informacje są dla Ciebie najważniejsze. Do tego celu musisz użyć alertów niestandardowych. Będą one szczególnie przydatne, jeśli zajmujesz się kilkoma kontami.

Continue Reading