Redseo - Blog

Zakupy Google – skuteczna reklama produktów z Twojego sklepu

Jak stworzyć atrakcyjną reklamę w wyszukiwarce dla produktów z Twojego sklepu internetowego? Skorzystaj z rozwiązania, jakim są Zakupy Google. Dzięki takiej reklamie, potencjalni klienci nie będą musieli czytać tekstów zachęcających do odwiedzenia Twojej strony. Zobaczą zdjęcie i nazwę wyszukiwanego produktu, jego cenę oraz nazwę sklepu. Użytkownicy będą mogli od razu zdecydować czy są zainteresowani Twoją

Continue Reading

Wykorzystaj ROPO w swoim sklepie internetowym

Jeśli prowadzisz sklep internetowy zależy Ci, aby konsumenci dokonywali zakupu właśnie w Twojej witrynie. Jednak nadal wiele osób korzysta z internetu jedynie jako źródła informacji o produkcie. Trafiają na Twoją stronę, zapoznają się ze zdjęciami i opisami artykułów, szukają opinii i korzystają z porównywarek cenowych, a później dokonują zakupów w sklepie stacjonarnym. Takie działanie konsumenta

Continue Reading

Panele informacyjne – szybki dostęp do danych

Panele informacyjne to bardzo przydatna funkcja Google Analytics. Dzięki nim możesz monitorować najważniejsze dane, a także regularnie otrzymywać raporty na pocztę e-mail. Nawet jeśli jesteś początkującym użytkownikiem tego narzędzia analitycznego, stworzenie panelu nie powinno sprawić Ci problemów. Decyzja, do których danych chcesz mieć szybki dostęp należy do Ciebie. Sprawdź jak stworzyć swój panel informacyjny.

Continue Reading

Czego oczekują klienci sklepów internetowych?

Jeśli prowadzisz sklep internetowy, ważne abyś orientował się w obowiązujących wśród konsumentów trendach. Dzięki temu łatwiej będzie Ci skonstruować przekaz pojawiający się na Twojej stronie internetowej, w social mediach, a nawet w reklamach, co pozwoli zwiększyć sprzedaż. Sprawdź jak kupują polscy internauci.

Continue Reading

Marketing dla sklepu internetowego, czyli gdzie znaleźć klientów

Prowadzisz sklep internetowy, masz dobrze przygotowaną stronę. Wiesz, że osoby trafiające na nią nie mają problemu z odnalezieniem produktów oraz z poruszaniem się po niej. Skoro wspomniałam już o “trafianiu na stronę”, to Twój sklep pojawia się także w wyszukiwarce, więc z pewnością zadbałeś o działania SEO. Jednak nadal nie wiesz co zrobić, aby wizyty

Continue Reading

Alerty niestandardowe – dane zawsze pod kontrolą

Zadaniem alertów w Google Analytics jest poinformowanie Cię o zmianach, które pojawiają się na koncie. System wyświetli powiadomienie o wszystkim, co odbiega od jego prognoz – to alerty automatyczne. Możesz także samodzielnie określić jakie informacje są dla Ciebie najważniejsze. Do tego celu musisz użyć alertów niestandardowych. Będą one szczególnie przydatne, jeśli zajmujesz się kilkoma kontami.

Continue Reading

Reklama dla dewelopera – możliwości Google AdWords

Na pewno interesuje Cię odpowiedź na pytanie, jak dotrzeć do osób zainteresowanych kupnem nieruchomości. Wystarczy, że skorzystasz z reklamy Google AdWords. Kampania prowadzona przez specjalistów pozwoli wyprzedzić konkurencję i dotrzeć do Twojej grupy docelowej. Poznaj możliwości, jakie niesie ta forma reklamy.

Continue Reading

Reklamuj firmę w Gmailu – Gmail Sponsored Promotions

Nie ulega wątpliwości, że sprzedając produkty lub oferując usługi, chcesz pozyskiwać nowych klientów. Reklama online pojawiająca się na stronach internetowych jest natarczywa w stosunku do użytkownika, w związku z czym przestała przynosić zadowalające efekty. Jak dotrzeć z przekazem w bardziej subtelny sposób? Reklama w Gmailu pozwala na nienachalne zakomunikowanie potencjalnemu klientowi, że może być zainteresowany

Continue Reading

Budowa relacji z klientami, czyli fanpage dla dewelopera

Czy branży deweloperskiej potrzebny jest fanpage na Facebooku? Odpowiedź brzmi: tak! Oczywiście raczej za pośrednictwem Facebooka nikt nie kupi nieruchomości, którą oferujesz, ale pozytywna komunikacja na profilu może być jednym z czynników, który sprawi, że ludzie zaczną bardziej interesować się Twoimi inwestycjami. Wiele osób jest aktywnych na FB i właśnie tam poszukuje informacji. Przeczytaj, dlaczego

Continue Reading

Dobra strona internetowa dla dewelopera – 5 wskazówek

Jesteś deweloperem – musisz sprawić, by ludzie zaufali Twojej firmie. Często pierwszym kontaktem, jaki mają potencjalni klienci z firmą deweloperską, jest strona internetowa. Na pewno wiesz, że są strony, na których chce się zostać, ale są też takie, które ma się ochotę od razu zamknąć. Sprawdź, co zrobić aby strona Twojej firmy należała do tych

Continue Reading

Marketing deweloperów – działania online

Zakup mieszkania nie jest zazwyczaj decyzją podejmowaną spontanicznie. To miesiące przemyśleń, zbierania informacji oraz oglądania lokali. Jeśli na co dzień zajmujesz się nieruchomościami poprzednie zdania na pewno Cię nie zdziwiły. Wiemy, że ten rynek ciągle się rozwija. Jak sprawić by spośród wielu ofert potencjalni klienci wybrali właśnie Twoją?

Continue Reading

Kampania “Tylko połączenie”, czyli szybki kontakt z Twoją firmą

W Google AdWords istnieje wiele możliwości, aby ułatwić użytkownikowi kontakt z reklamodawcą. Takim ułatwieniem są choćby rozszerzenia reklam, które zachęcają klienta do kliknięcia. Jednym z rozszerzeń jest rozszerzenie wiadomości, o którym pisałam jakiś czas temu. Dzisiejszy artykuł będzie dotyczył zupełnie innego sposobu na skuteczną komunikację klient-sprzedawca/usługodawca – kampanii “Tylko połączenie”.

Continue Reading

Remarketing – 7 błędów, których lepiej unikać

Remarketing, to kierowanie przekazu reklamowego do osób, które odwiedziły już Twoją stronę. Możliwe, że były zainteresowane produktami, być może dodały je nawet do koszyka, ale nie dokonały zakupu. Remarketing jest doskonałym sposobem na przypomnienie się tym klientom lub zaoferowanie rabatu. Używając jednak takiego kierowania, możesz popełnić kilka błędów. Sprawdź czego lepiej unikać.

Continue Reading

Niespodzianka dla nielicznych – zmiana koloru w Google Analytics

Kilka miesięcy temu zapoznawaliśmy się ze zmienionym interfejsem Google Analytics. Teraz przygotowano nam niemałą niespodziankę. Google, idąc śladami Facebooka, prawdopodobnie przestało informować o nowościach w wyglądzie Analyticsa. Na niektórych kontach możliwa jest zmiana ustawień koloru. Jest to ukłon w stronę użytkownika, który z palety barw może wybrać tę, która odpowiada mu najbardziej. Zobacz gdzie szukać

Continue Reading

Tagowanie linków, czyli skąd pochodzą kliknięcia

Szukasz sposobu, dzięki któremu dowiesz się, z jakich źródeł pozyskałeś użytkowników na stronie? Jeśli jeszcze nie słyszałeś o tagowaniu linków lub kodach UTM, koniecznie przeczytaj ten artykuł. Wyobraź sobie, że chcesz sprzedać koszulkę z napisem #AdWordsTakiProsty. Reklamujesz swój produkt w Google AdWords, Facebook Ads, wysyłasz newslettery z promocyjną ofertą, i w ogóle prowadzisz wiele działań,

Continue Reading

Kampania eksportowa, czyli reklama AdWords za granicą

Kampania eksportowa AdWords pozwala na reklamę Twoich produktów potencjalnym klientom z zagranicy. Jeśli już działasz na rynku zagranicznym lub dopiero planujesz rozszerzyć działalność na inne kraje, to rozwiązanie jest dla Ciebie. Reklamę Google AdWords można skierować właściwie na dowolne języki i kraje.

Continue Reading

Reklama na LinkedIn – Kilka kroków do stworzenia kampanii

LinkedIn to nie tylko serwis społecznościowy, w którym możemy opisać swoje doświadczenie zawodowe, budować sieć kontaktów lub znaleźć nową pracę. Jest to także medium, w którym doskonale sprawdzą się reklamy. Reklamy z sektora B2B.

Continue Reading

6 miejsc w sieci gwarantujących skuteczną promocję wydarzenia

Jeśli organizujecie, organizowaliście, bądź będziecie organizowali wydarzenie na pewno macie świadomość, że jego promocja jest niezbędna. Przecież, aby ludzie pojawili się w danym dniu, o danej porze i w danym miejscu, muszą dostać informację. Przeczytajcie gdzie promować wydarzenie, tak aby dotrzeć do osób, na których Wam zależy!

Continue Reading

Od kontaktu do efektów – współpraca z agencją SEM

Nieważne czy Twoja firma niedawno pojawiła się na rynku, czy jest już na nim od dłuższego czasu. Reklama AdWords może przynieść korzyść w obu przypadkach. AdWords pomoże nie tylko w pozyskaniu nowych klientów, ale też w budowaniu świadomości marki. O zaletach reklamy płatnej w wyszukiwarce pisaliśmy tutaj.

Continue Reading

Konferencje i wydarzenia 2017 SEM, o których warto wiedzieć!

Rok 2017 przynosi wiele okazji do podniesienia kwalifikacji i nawiązania nowych branżowych kontaktów. Choć jeszcze nie wszystkie karty zostały odkryte, zebraliśmy dla Was kilka wydarzeń związanych z marketingiem internetowym oraz e-commerce, które odbędą się w tym roku. Chyba nikogo nie trzeba przekonywać, że warto pojawiać się na konferencjach, targach i innych wydarzeniach. Sprawdź, kiedy i

Continue Reading