Redseo - Blog

Edge Rank – na co zwrócić uwagę podczas pisania postów na Facebooku?

Publikując posty na Facebooku chcemy, aby jak najwięcej naszych fanów (i nie tylko) zobaczyło treści. Niestety najczęściej docierają one do nielicznych osób. Dodatkowo im większy fanpage, tym niższe zasięgi. Niektórzy winią za to Edge Rank. Co oznacza ten zwrot oraz na co zwrócić uwagę publikując treści? Edge Rank Edge Rank to algorytm, który decyduje o

Continue Reading

Czym jest Piksel Facebooka i dlaczego musisz z niego korzystać?

Piksel Facebooka – niezwykle ważna rzecz dla osób, które chcą reklamować swoją firmę na FB. Jeśli nie wiesz, czym jest wspomniany piksel oraz, w jaki sposób możesz go wykorzystać, koniecznie przeczytaj nasz artykuł. Nie trać szansy na skuteczną promocję swoich usług oraz dokładniejsze poznanie użytkowników odwiedzających Twoją witrynę. Kod piksela do wdrożenia w witrynie Piksel

Continue Reading

Fani na Facebooku – dlaczego nie warto ich kupować?

Dopiero stworzyłeś firmowy fanpage lub prowadzisz go od jakiegoś czasu. Liczba polubień stanęła w miejscu. Raz na jakiś czas dostaniesz like, ale to wciąż za mało. Chciałbyś więcej. Przecież masz firmę, chcesz, żeby o Twojej działalności dowiedziało się jak najwięcej osób i to jak najszybciej! Co robić? Może kupić fanów? Na Allegro jest wiele aukcji, które gwarantują

Continue Reading

Jak odblokować konto na Facebooku?

Facebook blokuje konta, które są niezgodne z regulaminem. Czy zakładając profil, sprawdziłeś wymagane standardy? Jeśli któryś z punktów regulaminu zostanie naruszony, może okazać się, że będziesz miał problem z zalogowaniem się do konta. Co zrobić, aby nie dopuścić do takiej sytuacji? Jak postępować, gdy dostaniesz bana? Regulamin i obowiązujące zasady W oświadczeniu dotyczącym praw i

Continue Reading

Facebook usunął możliwość edycji podglądu linków. Spróbuj przez Power Editor

“Nie da się edytować podglądu linku wrzucanego w post na Facebooku”. Wiele takich wiadomości pojawiło się na forach związanych z Social Media. Facebook rozpoczął walkę z fake newsami. Jednak nie wszystkie strony rozpowszechniają nieprawdziwe informacje. Istnieje sposób, abyś mógł zdecydować o wyświetlanym zdjęciu, nagłówku oraz opisie. Stworzenie posta przez Power Editor Nie musisz korzystać z

Continue Reading

Grupy odbiorców na Facebooku. Poznaj możliwości targetowania reklam

Wiele razy słyszałeś, że reklamy na Facebooku są skuteczne, ponieważ docierają do konkretnej grupy odbiorców? Zastanawiasz się, co to znaczy? Zanim zainwestujesz w Facebook Ads, poznaj możliwości kierowania reklam, jakie daje Power Editor. Statystyki grup odbiorców Grupa docelowa Żeby reklama była skuteczna, musi być skierowana do właściwych osób. Jest wiele sposobów, aby taką grupę znaleźć.

Continue Reading

Nie zwlekaj z wdrożeniem HTTPS! Zadbaj o bezpieczeństwo w witrynie

Jeśli jeszcze nie zdecydowałeś się na wdrożenie protokołu HTTPS, w Twojej witrynie pojawi się ostrzeżenie o niebezpieczeństwie. Nie ryzykuj szybkiego opuszczania strony przez potencjalnych klientów i zainwestuj w certyfikat SSL! Wrażliwe dane Już od początku 2017 roku, na stronach z HTTP, z polem do wpisania hasła lub numeru karty kredytowej, pojawiało się ostrzeżenie, że witryna

Continue Reading

Power Editor vs Promuj Post

Continue Reading

W jaki sposób Facebook proponuje znajomych?

Propozycje znajomych na Facebooku bywają zaskakujące. Owszem, możemy zobaczyć użytkowników, z którymi mamy wspólnych znajomych, jednak czasem widzimy osoby, których w ogóle nie znamy. A może tylko tak nam się wydaje? Na jakiej podstawie wyświetlane są sugestie? Centrum Pomocy Facebook W pomocy Facebooka znajdziemy oficjalne informacje. Możemy przeczytać, że najczęstszą przyczyną sugestii są wspólni znajomi.

Continue Reading

Nie tylko zdjęcie w tle na Facebooku. Wideo urozmaici Twój fanpage

Już od jakiegoś czasu fanpage mają możliwość zmiany swojego zdjęcia w tle na wideo. Można nawet stwierdzić, że to prawdziwa rewolucja i okazja na pobudzenie kreatywności. Aby urozmaicić profil swojej firmy na Facebooku, zwróć uwagę na wymagane wymiary oraz długość filmu. Po co wideo w tle? Wideo w tle to rozwiązanie, które pozwoli w interesujący

Continue Reading

Dlaczego Power Editor jest lepszy od przycisku “promuj post” na Facebooku?

Promujesz posty na swoim fanpage’u na Facebooku, używając przycisku “promuj post”? Niestety korzystając z tego rozwiązania, tracisz możliwość wykorzystania ustawień, które pomogą Ci nie tylko zaoszczędzić, ale także trafniej dobrać odbiorców. Poznaj różnice między przyciskiem “promuj post”, a Power Editorem. Ustawienia lokalizacji po kliknięciu „promuj post” Zawsze świetnie dobrana grupa odbiorców Próbę “stworzenia” kampanii za

Continue Reading

Jak udostępnić fanpage na Facebooku agencji marketingowej?

Fanpage firmowy na Facebooku zakłada prawie każda firma, jednak nie każda ma czas, aby nim zarządzać. W takim przypadku często prowadzenie facebook page zostaje zlecone firmie zewnętrznej. Jednak, aby agencja mogła wykonywać swoją pracę, musi mieć dostęp do profilu. Zdarza się, że właściciele fanpage nie wiedzą, w jaki sposób nadać uprawnienia. W naszym artykule przeczytasz

Continue Reading

Posty sponsorowane, które Cię interesują – ustawienia reklam na FB

Na pewno zauważyłeś, że codziennie na Facebooku i Instagramie pojawiają się posty sponsorowane. Niektórymi z nich jesteś zainteresowany, ale czasem widzisz także takie, które w ogóle nie są związane z Twoimi preferencjami. Musisz wiedzieć, że masz wpływ na to, jakie treści reklamowe zostaną Ci wyświetlone. Zapoznaj się z ustawieniami swojego profilu.

Continue Reading

Skorzystaj z Chatbota – wysyłaj automatyczne wiadomości na Facebooku

Od wczoraj głośno zrobiło się na temat automatycznych wiadomości na Facebooku, wysyłanych przez fanpage do użytkowników, którzy skomentowali post. Jeśli masz ochotę na mały i ciekawy eksperyment, sprawdź jak skorzystać z Chatfuel. My właśnie przeprowadziliśmy pierwsze próby i bardzo podoba nam się to narzędzie oraz możliwości, jakie daje.

Continue Reading

Jak promować uczelnie w internecie?

Obecnie nastał gorący okres dla szkół wyższych. Chcą one zdobyć jak najwięcej studentów, a także zaznaczyć swoją obecność wśród młodszych uczniów szkół średnich i zacząć budować z nimi relacje, które zaprocentują w przyszłości. Uczelnie do promocji wykorzystują m.in.: ulotki, billboardy, spotkania z potencjalnymi przyszłymi studentami. Nie wszystkie doceniają moc marketingu internetowego, a szkoda, bo reklama

Continue Reading

Czy przeprowadziłeś nielegalny konkurs na Facebooku?

Wiele osób nie wie jak zorganizować konkurs na Facebooku, aby był legalny. Powstało już wiele wartościowych artykułów na ten temat, jednak nadal nielegalne konkursy zalewają newsfeed. Właśnie dlatego, my również zwracamy uwagę na sposób promocji na FB – być może dotrzemy z przekazem do organizatorów nielegalnych konkursów lub artykuł przeczyta ktoś, kto ma w planie

Continue Reading

Co znajdziesz w ustawieniach fanpage’a?

Wiele osób prowadzących fanpage dla swojej firmy, zastanawia się, jakie “ulepszenia” może wprowadzić na facebookowej stronie. Okazuje się, że opcji ustawień jest wiele. Wystarczy tylko dokładnie im się przyjrzeć. Właśnie dzisiaj postaram się przeprowadzić Cię przez najbardziej przydatne opcje.

Continue Reading

Branża okien i drzwi w internecie

Jakie okna wybrać, które drzwi będą najlepsze? Przed odpowiedzią na takie pytania stają często osoby, które zdecydowały się na generalny remont lub kupiły dom. Wtedy właśnie zaczynają szukać produktów, które będą im służyć przez co najmniej kilka lat. Firmy działające w branży okien i drzwi mają niełatwy orzech do zgryzienia, aby przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów

Continue Reading

Śledzenie zdarzeń w Google Tag Managerze

Chcesz wiedzieć, ile osób pobrało PDF z Twojej strony lub chcesz sprawdzić, które obrazki były klikane? Dzięki pomocy Google Tag Managera masz możliwość analizowania działań użytkowników, którzy trafili do witryny. Sprawdź, w jaki sposób ustawić śledzenie wyżej wspomnianych pobrań PDF i kliknięć obrazka, a także kliknięć linków do stron wychodzących, maili i telefonów.

Continue Reading

Marketing medyczny w Google AdWords – gabinet widoczny w wyszukiwarce

Konkurencja między gabinetami i przychodniami lekarskimi jest bardzo duża, właśnie dlatego marketing medyczny cieszy się dużą popularnością. Wiele osób wykorzystuje wyszukiwarkę Google do zdobycia informacji, z usług których lekarzy lub placówek najlepiej skorzystać. Wybór opierają nie tylko na opiniach innych pacjentów, ale także na wrażeniu, jakie zrobi strona internetowa, na którą trafią.

Continue Reading