Redseo - Blog

Nie zwlekaj z wdrożeniem HTTPS! Zadbaj o bezpieczeństwo w witrynie

Jeśli jeszcze nie zdecydowałeś się na wdrożenie protokołu HTTPS, w Twojej witrynie pojawi się ostrzeżenie o niebezpieczeństwie. Nie ryzykuj szybkiego opuszczania strony przez potencjalnych klientów i zainwestuj w certyfikat SSL! Wrażliwe dane Już od początku 2017 roku, na stronach z HTTP, z polem do wpisania hasła lub numeru karty kredytowej, pojawiało się ostrzeżenie, że witryna

Continue Reading

Power Editor vs Promuj Post

Continue Reading

W jaki sposób Facebook proponuje znajomych?

Propozycje znajomych na Facebooku bywają zaskakujące. Owszem, możemy zobaczyć użytkowników, z którymi mamy wspólnych znajomych, jednak czasem widzimy osoby, których w ogóle nie znamy. A może tylko tak nam się wydaje? Na jakiej podstawie wyświetlane są sugestie? Centrum Pomocy Facebook W pomocy Facebooka znajdziemy oficjalne informacje. Możemy przeczytać, że najczęstszą przyczyną sugestii są wspólni znajomi.

Continue Reading

Nie tylko zdjęcie w tle na Facebooku. Wideo urozmaici Twój fanpage

Już od jakiegoś czasu fanpage mają możliwość zmiany swojego zdjęcia w tle na wideo. Można nawet stwierdzić, że to prawdziwa rewolucja i okazja na pobudzenie kreatywności. Aby urozmaicić profil swojej firmy na Facebooku, zwróć uwagę na wymagane wymiary oraz długość filmu. Po co wideo w tle? Wideo w tle to rozwiązanie, które pozwoli w interesujący

Continue Reading

Dlaczego Power Editor jest lepszy od przycisku “promuj post” na Facebooku?

Promujesz posty na swoim fanpage’u na Facebooku, używając przycisku “promuj post”? Niestety korzystając z tego rozwiązania, tracisz możliwość wykorzystania ustawień, które pomogą Ci nie tylko zaoszczędzić, ale także trafniej dobrać odbiorców. Poznaj różnice między przyciskiem “promuj post”, a Power Editorem. Ustawienia lokalizacji po kliknięciu „promuj post” Zawsze świetnie dobrana grupa odbiorców Próbę “stworzenia” kampanii za

Continue Reading

Jak udostępnić fanpage na Facebooku agencji marketingowej?

Fanpage firmowy na Facebooku zakłada prawie każda firma, jednak nie każda ma czas, aby nim zarządzać. W takim przypadku często prowadzenie facebook page zostaje zlecone firmie zewnętrznej. Jednak, aby agencja mogła wykonywać swoją pracę, musi mieć dostęp do profilu. Zdarza się, że właściciele fanpage nie wiedzą, w jaki sposób nadać uprawnienia. W naszym artykule przeczytasz

Continue Reading

Posty sponsorowane, które Cię interesują – ustawienia reklam na FB

Na pewno zauważyłeś, że codziennie na Facebooku i Instagramie pojawiają się posty sponsorowane. Niektórymi z nich jesteś zainteresowany, ale czasem widzisz także takie, które w ogóle nie są związane z Twoimi preferencjami. Musisz wiedzieć, że masz wpływ na to, jakie treści reklamowe zostaną Ci wyświetlone. Zapoznaj się z ustawieniami swojego profilu.

Continue Reading

Skorzystaj z Chatbota – wysyłaj automatyczne wiadomości na Facebooku

Od wczoraj głośno zrobiło się na temat automatycznych wiadomości na Facebooku, wysyłanych przez fanpage do użytkowników, którzy skomentowali post. Jeśli masz ochotę na mały i ciekawy eksperyment, sprawdź jak skorzystać z Chatfuel. My właśnie przeprowadziliśmy pierwsze próby i bardzo podoba nam się to narzędzie oraz możliwości, jakie daje.

Continue Reading

Jak promować uczelnie w internecie?

Obecnie nastał gorący okres dla szkół wyższych. Chcą one zdobyć jak najwięcej studentów, a także zaznaczyć swoją obecność wśród młodszych uczniów szkół średnich i zacząć budować z nimi relacje, które zaprocentują w przyszłości. Uczelnie do promocji wykorzystują m.in.: ulotki, billboardy, spotkania z potencjalnymi przyszłymi studentami. Nie wszystkie doceniają moc marketingu internetowego, a szkoda, bo reklama

Continue Reading

Czy przeprowadziłeś nielegalny konkurs na Facebooku?

Wiele osób nie wie jak zorganizować konkurs na Facebooku, aby był legalny. Powstało już wiele wartościowych artykułów na ten temat, jednak nadal nielegalne konkursy zalewają newsfeed. Właśnie dlatego, my również zwracamy uwagę na sposób promocji na FB – być może dotrzemy z przekazem do organizatorów nielegalnych konkursów lub artykuł przeczyta ktoś, kto ma w planie

Continue Reading

Co znajdziesz w ustawieniach fanpage’a?

Wiele osób prowadzących fanpage dla swojej firmy, zastanawia się, jakie “ulepszenia” może wprowadzić na facebookowej stronie. Okazuje się, że opcji ustawień jest wiele. Wystarczy tylko dokładnie im się przyjrzeć. Właśnie dzisiaj postaram się przeprowadzić Cię przez najbardziej przydatne opcje.

Continue Reading

Branża okien i drzwi w internecie

Jakie okna wybrać, które drzwi będą najlepsze? Przed odpowiedzią na takie pytania stają często osoby, które zdecydowały się na generalny remont lub kupiły dom. Wtedy właśnie zaczynają szukać produktów, które będą im służyć przez co najmniej kilka lat. Firmy działające w branży okien i drzwi mają niełatwy orzech do zgryzienia, aby przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów

Continue Reading

Śledzenie zdarzeń w Google Tag Managerze

Chcesz wiedzieć, ile osób pobrało PDF z Twojej strony lub chcesz sprawdzić, które obrazki były klikane? Dzięki pomocy Google Tag Managera masz możliwość analizowania działań użytkowników, którzy trafili do witryny. Sprawdź, w jaki sposób ustawić śledzenie wyżej wspomnianych pobrań PDF i kliknięć obrazka, a także kliknięć linków do stron wychodzących, maili i telefonów.

Continue Reading

Usługi medyczne w Google AdWords – gabinet widoczny w wyszukiwarce

Konkurencja między gabinetami i przychodniami lekarskimi jest bardzo duża. Wiele osób wykorzystuje wyszukiwarkę Google do zdobycia informacji, z usług których lekarzy lub placówek najlepiej skorzystać. Wybór opierają nie tylko na opiniach innych pacjentów, ale także na wrażeniu, jakie zrobi strona internetowa, na którą trafią. Jak pomóc pacjentowi/klientowi w dotarciu na stronę WWW lekarza lub placówki

Continue Reading

Google Tag Manager – instalacja i konfiguracja

Podstawowe informacje na temat Google Tag Managera poruszyłam w poprzednim wpisie (możesz przeczytać go po kliknięciu tutaj). Teraz nadszedł czas na dokładne opisanie instalacji i konfiguracji tego narzędzia. Z artykułu dowiesz się także jak dodać Google Analytics do GTM. Zaczynamy!

Continue Reading

Marketing usług medycznych – informacja zamiast reklamy

Czy można reklamować świadczenia medyczne? Niestety reklama takich usług jest zabroniona. Chcąc jednak docierać do nowych klientów/pacjentów, musimy być świadomi, jakie działania są zakazane prawem. Przeczytaj, dlaczego zamiast reklamy, należy wybrać informowanie.

Continue Reading

Dlaczego warto korzystać z Google Tag Managera

“Prosty, wygodny i niezawodny” takimi słowami Google opisuje swoje narzędzie. Mowa o Google Tag Manager, który dostępny jest już od kilku dobrych lat, jednak nadal nie wszyscy wiedzą czym jest oraz do czego służy. Warto, aby z GTM skorzystały osoby, które zajmują się marketingiem i niekoniecznie mają zacięcie ku technologii marketingowej. Także w przedsiębiorstwach zarówno

Continue Reading

Reklama internetowa dla branży grzewczo-instalacyjnej

W raporcie Digital in 2016 of We Are Social możesz przeczytać, że aż 67% Polaków, to aktywni użytkownicy internetu. W związku z tym, jeśli zajmujesz się sprzedażą, musisz istnieć w internecie. Obecnie nie wystarczy już samo posiadanie strony internetowej. Wymagania konsumentów, co do witryny stale rosną, więc musisz dbać o dostosowanie jej do urządzeń mobilnych,

Continue Reading

Jak stworzyć reklamę kontaktową na Facebooku?

Zastanawiasz się, w jaki sposób zdobywać kontakty do osób zainteresowanych Twoją firmą? Facebook może Ci w tym pomóc. Wszystko dzięki reklamie kontaktowej. Jednak pamiętaj, że taka reklama nie sprawdzi się w każdej branży oraz wymaga przemyślanego ustawienia. Polega na wypełnieniu formularza przez osobę zainteresowaną Twoją ofertą. Na szczęście większość danych uzupełniana jest automatycznie i właśnie

Continue Reading

Dobra strona docelowa w reklamie Google AdWords

Korzystanie z reklamy Google AdWords nierozerwalnie związane jest z posiadaniem strony internetowej. Strona docelowa jest ważna, wpływa na wynik jakości, a także na wrażenia odbiorcy na temat Twoich usług lub produktów.

Continue Reading