Redseo - Blog

Certyfikat Rezydencji Google 2021 i 2020

Certyfikat rezydencji Google 2021 to dokument, który może przydać się każdej osobie, która reklamuje swoją firmę korzystając z Google Ads (dawniej Google AdWords). Zastanawiasz się skąd wziąć certyfikat rezydencji? Możesz pobrać go z naszej strony.

Continue Reading

Dodaj napisy do swoich filmów na YouTube i Facebooku. Nie trać szansy na zyskanie nowych widzów

Ile razy przerywałeś oglądanie wideo na YouTube lub Facebooku ze względu na brak transkrypcji? Ile osób nie ogląda Twoich nagrań z tego powodu? Dodanie napisów do filmu na YouTube lub FB nie jest skomplikowane, a może sprawić, że zyskasz więcej zaangażowanych widzów.

Continue Reading

Wiadomości w Google Moja Firma – pozwól wysyłać SMS-y do swojej firmy

Twoja firma ma już profil w Google Moja Firma? Świetnie, ponieważ dzięki temu osoby, które korzystają z wyszukiwarki lub Map Google mogą łatwo znaleźć najważniejsze informacje o Twojej firmie. Jeśli zależy Ci na tym, by ułatwić użytkownikom kontakt, zobacz jak włączyć funkcję wiadomości w Google Moja Firma.

Continue Reading

Wyklikiwanie reklamy Google Ads. Jak sprawdzić nieprawidłowe kliknięcia na koncie?

Wyklikiwanie reklamy przez konkurencję, to obawa, którą często zgłaszają klienci, którzy dopiero zaczynają korzystać z reklamy Google Ads.

Continue Reading

Reklama na Messenger – Zachęć odbiorców do kontaktu

Zapewne wiesz, że wykorzystując reklamy na Facebooku, masz do wyboru wiele celów. Jednym z nich jest cel – Wiadomości, czyli reklama na Messenger. Musisz wiedzieć, że daje ona kilka możliwości. Dzięki niej zachęcisz odbiorców do rozpoczęcia konwersacji z Twoim fanpage lub skierujesz reklamę do osób, które już wcześniej pisały do Twojej strony. W tym wpisie pokażę Ci, jak

Continue Reading

Ranking przeglądarek internetowych – grudzień 2018

W ostatnim miesiącu 2018 roku z internetu w Polsce korzystało 28 mln użytkowników. Każdy z nich musiał używać przeglądarki internetowej 😉 Które były najpopularniejsze? Odpowiedź znajdziesz w rankingach przeglądarek. Już na początku mogę zdradzić Ci, że liderem jest Chrome. Zobacz jednak, jak rozkładały się siły na różnych urządzeniach, a także, z których przeglądarek korzystali internauci

Continue Reading

Jak udostępnić Google Merchant Center innej osobie?

Google Merchant Center jest narzędziem służącym do przesyłania danych o produktach i informacji o Twoim sklepie do wyszukiwarki, dzięki czemu możesz wyświetlać produkty ze swojego sklepu internetowego osobom zainteresowanym ich zakupem. Jeśli jesteś właścicielem e-sklepu i chcesz prezentować jego asortyment potencjalnym klientom poprzez Google Ads, powinieneś dać dostęp do konta Merchant Center profesjonalnej agencji, która

Continue Reading

Elastyczne reklamy displayowe w sieci reklamowej Google. Jak działają i czym się charakteryzują?

Popularną formą reklamy w sieci reklamowej Google są elastyczne reklamy displayowe. Jak działają i czym się charakteryzują? Poznaj szczegóły. Elastyczne reklamy displayowe Elastyczne reklamy displayowe potrafią dostosować swój format, wygląd i rozmiar do niemal każdego miejsca w sieci reklamowej. Sieć reklamowa – Google Display Network – to zbiór ponad 2 mln witryn, aplikacji i filmów

Continue Reading

Jak dodać inną osobę do swojego kanału na YouTube?

Udzielenie dostępu do kanału na YouTube jest potrzebne, jeśli tworzysz go z innym użytkownikiem lub rozpoczynasz współpracę z agencją marketingu internetowego. Nadanie dostępu nowej osobie może sprawić nieco kłopotu. Dlatego dowiedz się, jak zrobić to krok po kroku.

Continue Reading

Promujesz posty na Facebooku? Korzystaj z Menedżera reklam!

Reklamy na Facebooku możesz tworzyć za pomocą przycisku “promuj post”, jednak korzystanie z Menedżera reklam posiada zdecydowanie więcej zalet. Zobacz, w jaki sposób utworzyć lub dodać konto reklamowe w Facebook Business Manager i przekonaj się do tego narzędzia reklamowego.

Continue Reading
Jak pisać tekst pod SEO?

Artykuły z naszego bloga cieszące się największą popularnością w 2018 roku

Rok 2018 był dla nas okresem intensywnej pracy. Na naszym blogu regularnie publikowane były artykuły, w których dzieliliśmy się wiedzą z czytelnikami. Zobacz wpisy, które cieszyły się największą popularnością.

Continue Reading

Konferencje marketingowe 2019, o których musisz wiedzieć

Uszykuj kalendarz, by nie zapomnieć o najważniejszych wydarzeniach marketingowych 2019 roku. O terminach części z nich, wiadomo już teraz. Właśnie dlatego przygotowaliśmy listę konferencji, na których z pewnością warto się pojawić – znajdź coś dla siebie, wykorzystaj okazję na poszerzenie wiedzy i sieci kontaktów.

Continue Reading

Jak udostępnić konto Google Ads innej osobie? Instrukcja krok po kroku

Podczas korzystania z konta Google Ads  (dawniej Google AdWords) może zajść taka potrzeba, że będziesz chciał udostępnić konto innej osobie na przykład współpracownikowi, specjaliście Google Ads lub agencji marketingowej. Jak to zrobić?

Continue Reading

Mierzenie skuteczności kampanii Google Ads przy użyciu ROAS i konwersji

Często pewnie zadajesz sobie pytanie – czy pieniądze zainwestowane w reklamę Google Ads się zwrócą? Czy sklep internetowy zarobił na kampanii? Czasami pośpiech i zbyt wygórowane oczekiwania w krótkim okresie powodują rezygnację. Nie zawsze jednak, wiemy jak patrzeć na dane i na co zwrócić uwagę przy ocenie efektów kampanii. Jak z pomocą ROAS sprawdzić, czy

Continue Reading

Zadbaj o stronę swojego sklepu internetowego i sprzedawaj więcej

Twój sklep internetowy odwiedza wielu użytkowników. To dobra wiadomość, ale chciałbyś, by więcej z nich dokonywało zakupów. Jak to zrobić? Spróbuj spojrzeć na witrynę oczami potencjalnego klienta i zastanów się, co można ulepszyć. Czasem nawet z pozoru niewielkie zmiany mogą wpłynąć na pozytywne doświadczenie odwiedzających i przekonać ich do zakupów właśnie w Twojej witrynie.

Continue Reading

Zestawy produktów w katalogu na Facebooku – nie trać kontroli nad artykułami w reklamach

Katalog produktów na Facebooku to miejsce, w którym znajdują się informacje o asortymencie Twojego sklepu internetowego. Artykuły, które są w katalogu, możesz podzielić na zestawy. Dzięki temu zyskujesz kontrolę nad produktami wyświetlanymi w reklamach. Dowiedz się, w jaki sposób utworzyć zestawy produktów, jakie formaty możesz wykorzystać w kampaniach, a także co jeszcze możesz zrobić na

Continue Reading

Monitoruj statystyki swojego kanału na YouTube i twórz jeszcze lepsze filmy

Chęć zdobycia wiedzy na temat użytkowników odwiedzających witrynę jest już właściwie czymś naturalnym. Większość firm korzysta z danych dostępnych w Google Analytics, by odpowiednio zaplanować działania marketingowe. Jeśli prowadzisz kanał na YouTube, także możesz uzyskać wiele cennych informacji, które pomogą Ci zrozumieć widzów i tworzyć coraz ciekawsze treści. To wszystko dzięki YouTube Analytics, a w

Continue Reading

Blog sklepu internetowego – pisz i zyskuj lojalnych klientów

Zanim klient sfinalizuje transakcję, coś musi sprawić, że wybierze konkretny produkt. Wszystko zatem zaczyna się od zainteresowania. Dzięki prowadzeniu bloga w swoim sklepie internetowym, możesz to zainteresowanie rozbudzić. Jednak to nie jedyna zaleta blogów dla e-commerce, zobacz, dlaczego jeszcze warto publikować wartościowe wpisy.

Continue Reading

Kim są klienci Twojego sklepu internetowego? Określ grupę docelową dzięki Google Analytics

Grupa docelowa klientów to inaczej zbiór osób, do których skierowany jest komunikat, reklama, czy produkt. Do zdefiniowania takiej grupy wykorzystuje się informacje społeczno-demograficzne i geograficzne. Wybranie odpowiedniej grupy potencjalnych klientów jest nieodłącznym elementem strategii marketingowej.

Continue Reading

Fanpage dla sklepu internetowego. Dbaj o wizerunek swojej firmy na Facebooku

Prowadzenie komunikacji w Social Media wbrew pozorom nie jest łatwe. Wymaga nie tylko systematyczności, odpowiednich materiałów, ale przede wszystkim wiedzy o użytkownikach. Dla właścicieli sklepów internetowych prowadzenie fanpage na Facebooku może być kłopotliwe. Sprawdź, na co zwrócić uwagę, by facebookowa strona wpływała na rozpoznawalność marki, sprzedaż oraz przywiązanie.

Continue Reading

Oglądaj na YouTube

Oglądaj Redseo na YouTube

Najnowsze na blogu

rozszerzenia-reklam-google-ads

Rozszerzenia graficzne Google Ads 1 lipca 2021

Rekrutujemy Copywriter - Content Menedżer

[Praca] Copywriter / Content Menedżer 15 czerwca 2021

Rekrutujemy - Specjalista Google Ads - Praca zdalna

[Praca] Młodszy Specjalista Google Ads 9 czerwca 2021

rozmiar-grafik-w-google-ads

Wymiary grafik w kampaniach Google Ads 26 kwietnia 2021

Cena promocyjna produktu w kampanii produktowej Google Ads 19 kwietnia 2021

Remarketing Google Ads - co to jest i jak działa [wideo]

Remarketing Google Ads i remarketing dynamiczny – Co to jest i jak działa? [Wideo] 16 kwietnia 2021

Reklama Lokalna Google Ads – Przyciągnij klientów do sklepu stacjonarnego 9 kwietnia 2021

Dlaczego nie widać reklam Google Ads?

Dlaczego reklamy Google Ads nie wyświetlają się w wyszukiwarce Google? [Wideo] 26 marca 2021

Kim jest Google Partner?

Google Partner – Czym jest status “Google Partner” i co oznacza dla Twojej firmy? [Wideo] 5 marca 2021

Formy płatności i faktury w Google Ads

Formy płatności, waluta konta i faktury za Google Ads [wideo] 26 lutego 2021

Ile kosztuje reklama w Google Ads

Ile kosztuje reklama w Google Ads? 💰 Przykłady 2021 [wideo] 20 lutego 2021

Jak pisać tekst pod SEO?

Jak pisać dobre artykuły i teksty pod SEO? 17 lutego 2021

SEO czy Google Ads?

SEO, a reklama Google Ads – Jakie różnice i co wybrać? [Wideo] 11 lutego 2021

Jak zacząć reklamować się w Google Ads?

Jak zacząć reklamować się w Google Ads i co jest potrzebne? [Wideo] 5 lutego 2021

Redseo - Google CSS Partner

Redseo ze statusem Google CSS Partner 2 lutego 2021

Google Ads - Co to jest

Google Ads – Co to jest i jakie są możliwości reklamowe w Google? [Wideo] 1 lutego 2021

Ograniczony budżet kampanii Google Ads 8 stycznia 2021

Specjalista Google Ads

Specjalista Google Ads (AdWords) – opiekun kampanii dla Twojej firmy 17 grudnia 2020

Jak się przygotować na okres świąteczny z kampaniami Google Ads? 8 grudnia 2020

Reklama lokalnego asortymentu produktów 30 października 2020