Redseo - Blog

Przegląd konta w Menedżerze reklam na Facebooku – analizuj i poprawiaj wyniki swoich kampanii

W jakim wieku są osoby, które reagują na Twoje reklamy na Facebooku? Z którego regionu najwięcej użytkowników przechodzi do Twojej witryny? W jakich godzinach odbiorcy treści są najaktywniejsi? Uzyskaj szybko te informacje, korzystając z funkcji przeglądu konta w Menedżerze reklam.

Continue Reading

Szybsze i prostsze tagowanie kampanii FB – Parametry dynamiczne adresów URL

Chcesz wiedzieć, ilu użytkowników trafiło na Twoją stronę dzięki reklamom na Facebooku? W takim razie musisz zacząć tagować linki. Jeśli korzystasz już z kreatora, który pozwala Ci tworzyć odpowiednie kody, a później dodajesz je podczas tworzenia reklam w portalu społecznościowym, to dowiedz się jak zrobić to łatwiej i szybciej.

Continue Reading

Negatywne opinie o Twojej firmie – jak na nie reagować?

Negatywne komentarze, recenzje, opinie. Być może Twoja marka już ich doświadczyła, może dopiero doświadczy (czego oczywiście Ci nie życzę). Internet to miejsce, w którym na temat firmy wypowiadają się nie tylko zadowoleni klienci. I właśnie na to musisz być przygotowany. Co zrobić, gdy niepochlebna opinia pojawi się w komentarzu, recenzjach na Facebooku, opiniach Google lub

Continue Reading

SEO i .htaccess – Przydatne tricki do optymalizacji SEO

Plik .htaccess i jego zawartość potrafią doprowadzić niejedną osobę do obłędu. Nie zmienia to jednak faktu, że dzięki .htaccess możemy zdziałać prawdziwe cuda z naszą stroną internetową. Wiedza o składni .htaccess i mod_rewrite daje duże możliwości w optymalizacji i modyfikacji naszej strony pod kątem SEO. Poniżej przedstawiam kilka najważniejszych tricków w .htaccess, które powinien znać

Continue Reading

7 powodów, przez które Twoje reklamy na Facebooku nie mają zasięgu

Promujesz firmę na Facebooku, korzystasz z Menedżera reklam, ustawiasz promocje i… nie dzieje się nic. Jeśli nie jest to Twoja pierwsza kampania, tym bardziej możesz się zdziwić. Czasem zdarza się, że reklamy przez kilka dni działają bez zarzutu, by następnego dnia, po prostu przestać się wyświetlać lub mieć bardzo ograniczony zasięg. Powody mogą być różne.

Continue Reading

Google Analytics 2018 – nowości w raportach

Zmiany w Google Analytics pojawiają się od samego początku 2018 roku. Wreszcie nastał czas skupienia uwagi na użytkowniku, co z pewnością ucieszy wielu marketerów. Zobacz ulepszenia, dzięki którym Twoje działania mogą być jeszcze skuteczniejsze.

Continue Reading

Twórz ciekawe raporty dzięki Google Data Studio

Znalezienie intuicyjnego narzędzia, które pomoże w tworzeniu przejrzystych raportów, nie jest łatwe. Zatem, jeśli nie znasz jeszcze Google Data Studio, przeczytaj nasz artykuł i zacznij tworzyć dashboardy, które pozwolą Ci na dokładne porównywanie danych. Przykładowy raport Google Data Studio Czym jest Google Data Studio i dlaczego warto z niego korzystać? Google Data Studio jest narzędziem,

Continue Reading

Wybierz wydarzenie dla siebie – konferencje marketingowe 2018

Sprawdź konferencje marketingowe, które odbędą się w 2019 roku! Na szczęście pewne rzeczy się nie zmieniają. Cieszymy się, że kolejny rok zapowiada się ciekawie, jeśli chodzi o wydarzenia branżowe. Zobacz konferencje i warsztaty, które odbędą się w 2018 roku. Wykorzystaj okazje na poszerzenie wiedzy oraz networking. Zaplanuj, dokąd się wybierasz. Digital Marketing W połowie lutego

Continue Reading

Jak przyspieszyć pracę w Google AdWords i Power Editorze?

Tworzysz kampanie, optymalizujesz i chcesz robić to szybciej? Sprawdź sposób, który pomoże Ci sprawniej poruszać się po Google AdWords i Power Editorze. Zacznij korzystać ze skrótów klawiszowych! Najważniejsze skróty klawiszowe Google AdWords Dostosowanie ustawień, sprawdzanie raportów, przechodzenie do konkretniej strony to czynności, które wymagają kilku kliknięć. Możesz jednak użyć skrótów klawiszowych i robić to szybciej. W

Continue Reading

Kolekcja nagrań na Facebooku – twórz wideo z legalnym dźwiękiem

Tworzysz i publikujesz filmy na Facebooku, ale nie wiesz skąd pobrać muzykę, by wykorzystać ją w wideo nie naruszając praw autorskich? Z pomocą przyjdzie Ci kolekcja dźwięków dostępna już dla większości osób. W kolekcji znajdziesz nie tylko utwory, ale także efekty dźwiękowe. Gdzie znaleźć kolekcję dźwięków Kolekcję możesz przeglądać po kliknięciu tutaj lub przy wykorzystaniu fanpage. Jeśli

Continue Reading

Marketplace – kupuj i sprzedawaj na Facebooku

Marketplace od jakiegoś czasu jest dostępny w Polsce. Korzystałeś już z tej nowości na Facebooku? Jeśli nie, koniecznie sprawdź funkcję, która według niektórych jest poważnym konkurentem dla serwisów skupiających użytkowników, którzy sprzedają, kupują i wymieniają produkty. Widok główny Marketplace Przeglądaj, sprzedawaj, kupuj W Marketplace możesz przeglądać produkty z różnych kategorii i to bez opuszczania Facebooka.

Continue Reading

Odesłania z Facebooka w Google Analytics – popraw czytelność danych

Mam nadzieję, że korzystasz z Google Analytics. Jeśli tak to na pewno zauważyłeś, że wejścia z Facebooka widoczne są nie tylko jako facebook.com. Po sprawdzeniu źródeł ruchu możesz zobaczyć m.in.: l.facebook.com, m.facebook.com, web.facebook.com. Jak zmienić wszystkie kombinacje odesłań z FB, by były widoczne jako jeden adres? Ruch z Facebooka widoczny w Google Analytics Źródło: facebook.com,

Continue Reading

Jak zweryfikować domenę w Menedżerze firmy na Facebooku?

Jakiś czas temu możliwość edycji podglądu linków na Facebooku została wyłączona. Teraz możesz zweryfikować swoją domenę w Menedżerze firmy, dzięki czemu po wklejeniu linku, będziesz mógł zmieniać nagłówek i opis. Zobacz, w jaki sposób to zrobić. Domenę zweryfikujesz w Menedżerze firmy Edytuj linki bez stosowania trików – np. tworzenia reklam, które nigdy nie będą promowane,

Continue Reading

Ile wie o Tobie Google?

Nie ma nic za darmo. Także w Internecie. Tam, gdzie nie musisz płacić przelewem, zapłacisz swoimi danymi. Zresztą, jeśli decydujesz się na korzystanie z danych usług, wyrażasz na to zgodę. Nie tylko Facebook gromadzi wiele informacji na Twój temat. Google także wie o Tobie dużo, wystarczy, że używasz Chrome, Map czy YouTube. Sprawdź, jak trafne

Continue Reading

12 powodów, przez które nie widzisz swoich reklam Google AdWords

Twoja kampania Google AdWords jest już gotowa. Przynajmniej tak Ci się wydaje, a jednak nie widzisz reklam, opłaty nie są naliczane, nie dzieje się nic. Powody mogą być różne i zazwyczaj nie są wyjątkowo poważne. Najważniejsze to zachować spokój i przeanalizować sytuację. Przeczytaj, dlaczego reklamy mogą nie być wyświetlane.

Continue Reading

Reklama na Facebooku – jaki cel wybrać?

Kiedy zdecydujesz się na reklamę na Facebooku, musisz wybrać jej cel. Na początku drogi z FB Ads może być to szczególnie trudne. Sprawdź, na jakie cele obecnie możesz się zdecydować oraz czym się charakteryzują. Jaki cel możesz wybrać? Cele podzielone są na trzy sekcje: świadomość – zwróć uwagę na cele znajdujące się w tej sekcji,

Continue Reading

Jak pobrać faktury za reklamy na Facebooku?

Co jakiś czas, przeszukując internet, można znaleźć zapytania o to, w jaki sposób pobrać fakturę z Facebooka. Nie jest to bardzo skomplikowane, ale szczególnie dla początkującego użytkownika, może sprawić nieco kłopotu. Menedżer reklam Żeby pobrać fakturę, musisz przejść do Menedżera reklam. Menedżer reklam na Facebooku Na prywatnym koncie, po prawej stronie odnajdź sekcję “Eksploruj” i

Continue Reading

Facebook Live – przeprowadź swoją pierwszą transmisję

Transmisje na żywo na Facebooku dostępne są już od dawna. Jeśli pierwszy Facebook Live przed Tobą, sprawdź opcje, z których możesz skorzystać. Nagraj wideo dla znajomych lub zdecyduj się na relację dla fanów swojego fanpage. Transmisja na żywo z laptopa (profil prywatny) Nie musisz używać urządzenia przenośnego, żeby wykorzystać Facebook Live. Możesz przeprowadzić transmisję z

Continue Reading

Usługa Facebook Lokalizacje – jak ją włączyć?

Prowadzisz firmę, która ma kilka lokalizacji? Zastanów się, czy nie skorzystać z narzędzia Facebook Lokalizacje. Dzięki niemu będziesz mógł łatwiej zarządzać fanpage swojej firmy. Dlaczego warto rozważyć dodanie stron lokalizacji? Po dodaniu stron lokalizacji, użytkownicy odwiedzający fanpage główny mogą sprawdzić, gdzie znajdują się Twoje siedziby, a także przejść na ich strony na Facebooku. Poza tym,

Continue Reading

Rozszerzenie promocji – nowość w reklamach Google AdWords

Rozszerzenie promocji jest już dostępne na polskich kontach AdWords. Google co jakiś czas dodaje funkcje, które mają pomóc marketerom w przyciągnięciu uwagi potencjalnych klientów. Dzięki nowemu rozszerzeniu użytkownicy od razu zobaczą informację o wysokości zniżki oraz dowiedzą się jakiego produktu dotyczy oferta. Podgląd reklamy z rozszerzeniem promocji na komputerze W którym miejscu zostanie wyświetlone rozszerzenie

Continue Reading