Redseo - Blog

Twórz ciekawe raporty dzięki Google Data Studio

Znalezienie intuicyjnego narzędzia, które pomoże w tworzeniu przejrzystych raportów, nie jest łatwe. Zatem, jeśli nie znasz jeszcze Google Data Studio, przeczytaj nasz artykuł i zacznij tworzyć dashboardy, które pozwolą Ci na dokładne porównywanie danych. Przykładowy raport Google Data Studio Czym jest Google Data Studio i dlaczego warto z niego korzystać? Google Data Studio jest narzędziem,

Continue Reading

Wybierz wydarzenie dla siebie – konferencje marketingowe 2018

Na szczęście pewne rzeczy się nie zmieniają. Cieszymy się, że kolejny rok zapowiada się ciekawie, jeśli chodzi o wydarzenia branżowe. Zobacz konferencje i warsztaty, które odbędą się w 2018 roku. Wykorzystaj okazje na poszerzenie wiedzy oraz networking. Zaplanuj, dokąd się wybierasz. Digital Marketing W połowie lutego odbędzie się konferencja Digital Marketing. Hasłem przewodnim tego wydarzenia

Continue Reading

Jak przyspieszyć pracę w Google AdWords i Power Editorze?

Tworzysz kampanie, optymalizujesz i chcesz robić to szybciej? Sprawdź sposób, który pomoże Ci sprawniej poruszać się po Google AdWords i Power Editorze. Zacznij korzystać ze skrótów klawiszowych! Najważniejsze skróty klawiszowe Google AdWords Dostosowanie ustawień, sprawdzanie raportów, przechodzenie do konkretniej strony to czynności, które wymagają kilku kliknięć. Możesz jednak użyć skrótów klawiszowych i robić to szybciej. W

Continue Reading

Kolekcja nagrań na Facebooku – twórz wideo z legalnym dźwiękiem

Tworzysz i publikujesz filmy na Facebooku, ale nie wiesz skąd pobrać muzykę, by wykorzystać ją w wideo nie naruszając praw autorskich? Z pomocą przyjdzie Ci kolekcja dźwięków dostępna już dla większości osób. W kolekcji znajdziesz nie tylko utwory, ale także efekty dźwiękowe. Gdzie znaleźć kolekcję dźwięków Kolekcję możesz przeglądać po kliknięciu tutaj lub przy wykorzystaniu fanpage. Jeśli

Continue Reading

Marketplace – kupuj i sprzedawaj na Facebooku

Marketplace od jakiegoś czasu jest dostępny w Polsce. Korzystałeś już z tej nowości na Facebooku? Jeśli nie, koniecznie sprawdź funkcję, która według niektórych jest poważnym konkurentem dla serwisów skupiających użytkowników, którzy sprzedają, kupują i wymieniają produkty. Widok główny Marketplace Przeglądaj, sprzedawaj, kupuj W Marketplace możesz przeglądać produkty z różnych kategorii i to bez opuszczania Facebooka.

Continue Reading

Odesłania z Facebooka w Google Analytics – popraw czytelność danych

Mam nadzieję, że korzystasz z Google Analytics. Jeśli tak to na pewno zauważyłeś, że wejścia z Facebooka widoczne są nie tylko jako facebook.com. Po sprawdzeniu źródeł ruchu możesz zobaczyć m.in.: l.facebook.com, m.facebook.com, web.facebook.com. Jak zmienić wszystkie kombinacje odesłań z FB, by były widoczne jako jeden adres? Ruch z Facebooka widoczny w Google Analytics Źródło: facebook.com,

Continue Reading

Jak zweryfikować domenę w Menedżerze firmy na Facebooku?

Kilka miesięcy temu możliwość edycji podglądu linków na Facebooku została wyłączona. Pisaliśmy wówczas o jednym ze sposobów, czyli o tworzeniu posta przez Power Editor. Teraz możesz zweryfikować swoją domenę, dzięki czemu po wklejeniu linku, będziesz mógł zmieniać nagłówek i opis. Zobacz, w jaki sposób to zrobić. Domenę zweryfikujesz w Menedżerze firmy Edytuj linki bez stosowania

Continue Reading

Ile wie o Tobie Google?

Nie ma nic za darmo. Także w Internecie. Tam, gdzie nie musisz płacić przelewem, zapłacisz swoimi danymi. Zresztą, jeśli decydujesz się na korzystanie z danych usług, wyrażasz na to zgodę. Nie tylko Facebook gromadzi wiele informacji na Twój temat. Google także wie o Tobie dużo, wystarczy, że używasz Chrome, Map czy YouTube. Sprawdź, jak trafne

Continue Reading

12 powodów, przez które nie widzisz swoich reklam Google AdWords

Twoja kampania Google AdWords jest już gotowa. Przynajmniej tak Ci się wydaje, a jednak nie widzisz reklam, opłaty nie są naliczane, nie dzieje się nic. Powody mogą być różne i zazwyczaj nie są wyjątkowo poważne. Najważniejsze to zachować spokój i przeanalizować sytuację. Przeczytaj, dlaczego reklamy mogą nie być wyświetlane. 1. Wyszukiwanie własnych reklam Kiedy ustawiłeś

Continue Reading

Reklama na Facebooku – jaki cel wybrać?

Kiedy zdecydujesz się na reklamę na Facebooku, musisz wybrać jej cel. Na początku drogi z FB Ads może być to szczególnie trudne. Sprawdź, na jakie cele obecnie możesz się zdecydować oraz czym się charakteryzują. Jaki cel możesz wybrać? Cele podzielone są na trzy sekcje: świadomość – zwróć uwagę na cele znajdujące się w tej sekcji,

Continue Reading

Jak pobrać faktury za reklamy na Facebooku?

Co jakiś czas, przeszukując internet, można znaleźć zapytania o to, w jaki sposób pobrać fakturę z Facebooka. Nie jest to bardzo skomplikowane, ale szczególnie dla początkującego użytkownika, może sprawić nieco kłopotu. Menedżer reklam Żeby pobrać fakturę, musisz przejść do Menedżera reklam. Jeśli nie zakładałeś Menedżera – korzystałeś tylko z funkcji “Promuj post”, swoje faktury znajdziesz

Continue Reading

Facebook Live – przeprowadź swoją pierwszą transmisję

Transmisje na żywo na Facebooku dostępne są już od dawna. Jeśli pierwszy Facebook Live przed Tobą, sprawdź opcje, z których możesz skorzystać. Nagraj wideo dla znajomych lub zdecyduj się na relację dla fanów swojego fanpage. Transmisja na żywo z laptopa (profil prywatny) Nie musisz używać urządzenia przenośnego, żeby wykorzystać Facebook Live. Możesz przeprowadzić transmisję z

Continue Reading

Usługa Facebook Lokalizacje – jak ją włączyć?

Prowadzisz firmę, która ma kilka lokalizacji? Zastanów się, czy nie skorzystać z narzędzia Facebook Lokalizacje. Dzięki niemu będziesz mógł łatwiej zarządzać fanpage swojej firmy. Dlaczego warto rozważyć dodanie stron lokalizacji? Po dodaniu stron lokalizacji, użytkownicy odwiedzający fanpage główny mogą sprawdzić, gdzie znajdują się Twoje siedziby, a także przejść na ich strony na Facebooku. Poza tym,

Continue Reading

Rozszerzenie promocji – nowość w reklamach Google AdWords

Rozszerzenie promocji jest już dostępne na polskich kontach AdWords. Google co jakiś czas dodaje funkcje, które mają pomóc marketerom w przyciągnięciu uwagi potencjalnych klientów. Dzięki nowemu rozszerzeniu użytkownicy od razu zobaczą informację o wysokości zniżki oraz dowiedzą się jakiego produktu dotyczy oferta. Podgląd reklamy z rozszerzeniem promocji na komputerze W którym miejscu zostanie wyświetlone rozszerzenie

Continue Reading

Edge Rank – na co zwrócić uwagę podczas pisania postów na Facebooku?

Publikując posty na Facebooku chcemy, aby jak najwięcej naszych fanów (i nie tylko) zobaczyło treści. Niestety najczęściej docierają one do nielicznych osób. Dodatkowo im większy fanpage, tym niższe zasięgi. Niektórzy winią za to Edge Rank. Co oznacza ten zwrot oraz na co zwrócić uwagę publikując treści? Edge Rank Edge Rank to algorytm, który decyduje o

Continue Reading

Czym jest Piksel Facebooka i dlaczego musisz z niego korzystać?

Piksel Facebooka – niezwykle ważna rzecz dla osób, które chcą reklamować swoją firmę na FB. Jeśli nie wiesz, czym jest wspomniany piksel oraz, w jaki sposób możesz go wykorzystać, koniecznie przeczytaj nasz artykuł. Nie trać szansy na skuteczną promocję swoich usług oraz dokładniejsze poznanie użytkowników odwiedzających Twoją witrynę. Kod piksela do wdrożenia w witrynie Piksel

Continue Reading

Fani na Facebooku – dlaczego nie warto ich kupować?

Dopiero stworzyłeś firmowy fanpage lub prowadzisz go od jakiegoś czasu. Liczba polubień stanęła w miejscu. Raz na jakiś czas dostaniesz like, ale to wciąż za mało. Chciałbyś więcej. Przecież masz firmę, chcesz, żeby o Twojej działalności dowiedziało się jak najwięcej osób i to jak najszybciej! Co robić? Może kupić fanów? Na Allegro jest wiele aukcji, które gwarantują

Continue Reading

Jak odblokować konto na Facebooku?

Facebook blokuje konta, które są niezgodne z regulaminem. Czy zakładając profil, sprawdziłeś wymagane standardy? Jeśli któryś z punktów regulaminu zostanie naruszony, może okazać się, że będziesz miał problem z zalogowaniem się do konta. Co zrobić, aby nie dopuścić do takiej sytuacji? Jak postępować, gdy dostaniesz bana? Regulamin i obowiązujące zasady W oświadczeniu dotyczącym praw i

Continue Reading

Facebook usunął możliwość edycji podglądu linków. Spróbuj przez Power Editor

“Nie da się edytować podglądu linku wrzucanego w post na Facebooku”. Wiele takich wiadomości pojawiło się na forach związanych z Social Media. Facebook rozpoczął walkę z fake newsami. Jednak nie wszystkie strony rozpowszechniają nieprawdziwe informacje. Istnieje sposób, abyś mógł zdecydować o wyświetlanym zdjęciu, nagłówku oraz opisie. Stworzenie posta przez Power Editor Nie musisz korzystać z

Continue Reading

Grupy odbiorców na Facebooku. Poznaj możliwości targetowania reklam

Wiele razy słyszałeś, że reklamy na Facebooku są skuteczne, ponieważ docierają do konkretnej grupy odbiorców? Zastanawiasz się, co to znaczy? Zanim zainwestujesz w Facebook Ads, poznaj możliwości kierowania reklam, jakie daje Power Editor. Statystyki grup odbiorców Grupa docelowa Żeby reklama była skuteczna, musi być skierowana do właściwych osób. Jest wiele sposobów, aby taką grupę znaleźć.

Continue Reading