Redseo - Blog

Reklamy dynamiczne na Facebooku – Katalog produktów

Dla właściciela sklepu internetowego, który chce korzystać z reklamy na Facebooku, szczególnie istotnym zagadnieniem powinno być utworzenie katalogu produktów. Dzięki niemu będzie mógł użyć reklam dynamicznych oraz formatu kolekcje, który pomoże jeszcze lepiej zaprezentować asortyment. W takim razie, jeśli jesteś związany z branżą ecommerce i zastanawiasz się, w jaki sposób wykorzystać Facebook Ads dla swojego

Continue Reading

Reklamy dynamiczne w Google (DSA) jako sposób na długi ogon w ecommerce

Pojęcie długiego ogona (ang. long tail) pojawiło się w 2004 roku za sprawą Chrisa Andersona, który w swojej publikacji opisał ciekawe zjawisko. Zaobserwował, że w przypadku bardzo dużego asortymentu produktów większy przychód generują pojedyncze, rzadko poszukiwane produkty, które finalnie dają większe dochody niż te najpopularniejsze towary.

Continue Reading
Case Study - LumaMobile.pl

Case Study – 278% wzrostu sprzedaży w sklepie LumaMobile.pl dzięki optymalizacji AdWords

Poznaj historię sklepu LumaMobile.pl który osiągnął 278% wzrostu sprzedaży dzięki skutecznej optymalizacji kampanii reklamowych Google AdWords.

Continue Reading

Optymalizacja reklam na Facebooku – ustaw harmonogram wyświetlania reklam, korzystaj z reguł automatycznych

W jaki sposób możesz zwiększyć skuteczność reklam, korzystając z możliwości dostępnych w narzędziu reklamowym Facebooka? Dowiedz się, jak sprawdzić, kiedy użytkownicy najchętniej klikają Twoje reklamy, dokonują konwersji oraz przekonaj się, dlaczego warto używać reguł automatycznych.

Continue Reading
Idealna karta produktu w sklepie e-commerce

21 elementów idealnej karty produktu w Twoim e-commerce

Podstrona z opisem produktu to jedno z najważniejszych miejsc w sklepie internetowym. To jak klient widzi i postrzega prezentowany produkt, ma wpływ na jego decyzje zakupowe. Wiele sklepów e-commerce wciąż jednak ma z tym problem. Sprawdź czy Twoje karty produktów przygotowane są tak, aby ułatwić klientowi zakup.

Continue Reading

3 grupy odbiorców reklam na Facebooku, które mogą pomóc Ci sprzedawać więcej

Działasz w branży e-commerce, korzystasz z różnych form promocji, także z reklamy na Facebooku – możesz spotkać się ze stwierdzeniem, że FB nie sprzedaje. Być może sam tak uważasz. Oczywiście większość osób (nikt?) nie loguje się w tym serwisie z myślą o przeglądaniu produktów i zakupach. Jednak stworzenie odpowiednich grup, którym zostaną wyświetlone reklamy, może

Continue Reading

Kampanie DSA – Przyciągnij klientów do swojego sklepu dzięki dynamicznej reklamie AdWords

Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce (ang. Dynamic Search Ads – DSA) to doskonałe rozwiązanie dla e-commerce jeśli masz sklep internetowy, dobrze rozwiniętą witrynę internetową lub inny bogaty asortyment produktów. DSA pomogą wypełnić Ci lukę w kampaniach reklamowych AdWords na wyszukiwarkę Google lub znaleźć nowe słowa kluczowe na podstawie wyszukiwań Twoich klientów, dzięki temu przyciągniesz ich więcej

Continue Reading

Bit.ly – skracać, czy nie skracać? Krótkie rozważanie

Narzędzia do skracania linków to bezdyskusyjnie przydatna rzecz. Dzięki nim długie adresy wyglądają estetycznie, są łatwiejsze do zapamiętania, pozwalają na zamieszczenie linku nawet przy ograniczonej liczbie znaków, a także na monitorowanie statystyk. Jednak mimo zalet, trzeba zwrócić również uwagę na wady takiego rozwiązania. Jednym z najpopularniejszych skracaczy linków jest bit.ly, więc to właśnie tego serwisu

Continue Reading

Przegląd konta w Menedżerze reklam na Facebooku – analizuj i poprawiaj wyniki swoich kampanii

W jakim wieku są osoby, które reagują na Twoje reklamy na Facebooku? Z którego regionu najwięcej użytkowników przechodzi do Twojej witryny? W jakich godzinach odbiorcy treści są najaktywniejsi? Uzyskaj szybko te informacje, korzystając z funkcji przeglądu konta w Menedżerze reklam.

Continue Reading

Szybsze i prostsze tagowanie kampanii FB – Parametry dynamiczne adresów URL

Chcesz wiedzieć, ilu użytkowników trafiło na Twoją stronę dzięki reklamom na Facebooku? W takim razie musisz zacząć tagować linki. Jeśli korzystasz już z kreatora, który pozwala Ci tworzyć odpowiednie kody, a później dodajesz je podczas tworzenia reklam w portalu społecznościowym, to dowiedz się jak zrobić to łatwiej i szybciej.

Continue Reading

Negatywne opinie o Twojej firmie – jak na nie reagować?

Negatywne komentarze, recenzje, opinie. Być może Twoja marka już ich doświadczyła, może dopiero doświadczy (czego oczywiście Ci nie życzę). Internet to miejsce, w którym na temat firmy wypowiadają się nie tylko zadowoleni klienci. I właśnie na to musisz być przygotowany. Co zrobić, gdy niepochlebna opinia pojawi się w komentarzu, recenzjach na Facebooku, opiniach Google lub

Continue Reading

SEO i .htaccess – Przydatne tricki do optymalizacji SEO

Plik .htaccess i jego zawartość potrafią doprowadzić niejedną osobę do obłędu. Nie zmienia to jednak faktu, że dzięki .htaccess możemy zdziałać prawdziwe cuda z naszą stroną internetową. Wiedza o składni .htaccess i mod_rewrite daje duże możliwości w optymalizacji i modyfikacji naszej strony pod kątem SEO. Poniżej przedstawiam kilka najważniejszych tricków w .htaccess, które powinien znać

Continue Reading

7 powodów, przez które Twoje reklamy na Facebooku nie mają zasięgu

Promujesz firmę na Facebooku, korzystasz z Menedżera reklam, ustawiasz promocje i… nie dzieje się nic. Jeśli nie jest to Twoja pierwsza kampania, tym bardziej możesz się zdziwić. Czasem zdarza się, że reklamy przez kilka dni działają bez zarzutu, by następnego dnia, po prostu przestać się wyświetlać lub mieć bardzo ograniczony zasięg. Powody mogą być różne.

Continue Reading

Google Analytics 2018 – nowości w raportach

Zmiany w Google Analytics pojawiają się od samego początku 2018 roku. Wreszcie nastał czas skupienia uwagi na użytkowniku, co z pewnością ucieszy wielu marketerów. Zobacz ulepszenia, dzięki którym Twoje działania mogą być jeszcze skuteczniejsze.

Continue Reading

Twórz ciekawe raporty dzięki Google Data Studio

Znalezienie intuicyjnego narzędzia, które pomoże w tworzeniu przejrzystych raportów, nie jest łatwe. Zatem, jeśli nie znasz jeszcze Google Data Studio, przeczytaj nasz artykuł i zacznij tworzyć dashboardy, które pozwolą Ci na dokładne porównywanie danych. Przykładowy raport Google Data Studio Czym jest Google Data Studio i dlaczego warto z niego korzystać? Google Data Studio jest narzędziem,

Continue Reading

Wybierz wydarzenie dla siebie – konferencje marketingowe 2018

Sprawdź konferencje marketingowe, które odbędą się w 2019 roku! Na szczęście pewne rzeczy się nie zmieniają. Cieszymy się, że kolejny rok zapowiada się ciekawie, jeśli chodzi o wydarzenia branżowe. Zobacz konferencje i warsztaty, które odbędą się w 2018 roku. Wykorzystaj okazje na poszerzenie wiedzy oraz networking. Zaplanuj, dokąd się wybierasz. Digital Marketing W połowie lutego

Continue Reading

Jak przyspieszyć pracę w Google AdWords i Power Editorze?

Tworzysz kampanie, optymalizujesz i chcesz robić to szybciej? Sprawdź sposób, który pomoże Ci sprawniej poruszać się po Google AdWords i Power Editorze. Zacznij korzystać ze skrótów klawiszowych! Najważniejsze skróty klawiszowe Google AdWords Dostosowanie ustawień, sprawdzanie raportów, przechodzenie do konkretniej strony to czynności, które wymagają kilku kliknięć. Możesz jednak użyć skrótów klawiszowych i robić to szybciej. W

Continue Reading

Kolekcja nagrań na Facebooku – twórz wideo z legalnym dźwiękiem

Tworzysz i publikujesz filmy na Facebooku, ale nie wiesz skąd pobrać muzykę, by wykorzystać ją w wideo nie naruszając praw autorskich? Z pomocą przyjdzie Ci kolekcja dźwięków dostępna już dla większości osób. W kolekcji znajdziesz nie tylko utwory, ale także efekty dźwiękowe. Gdzie znaleźć kolekcję dźwięków Kolekcję możesz przeglądać po kliknięciu tutaj lub przy wykorzystaniu fanpage. Jeśli

Continue Reading

Marketplace – kupuj i sprzedawaj na Facebooku

Marketplace od jakiegoś czasu jest dostępny w Polsce. Korzystałeś już z tej nowości na Facebooku? Jeśli nie, koniecznie sprawdź funkcję, która według niektórych jest poważnym konkurentem dla serwisów skupiających użytkowników, którzy sprzedają, kupują i wymieniają produkty. Widok główny Marketplace Przeglądaj, sprzedawaj, kupuj W Marketplace możesz przeglądać produkty z różnych kategorii i to bez opuszczania Facebooka.

Continue Reading

Odesłania z Facebooka w Google Analytics – popraw czytelność danych

Mam nadzieję, że korzystasz z Google Analytics. Jeśli tak to na pewno zauważyłeś, że wejścia z Facebooka widoczne są nie tylko jako facebook.com. Po sprawdzeniu źródeł ruchu możesz zobaczyć m.in.: l.facebook.com, m.facebook.com, web.facebook.com. Jak zmienić wszystkie kombinacje odesłań z FB, by były widoczne jako jeden adres? Ruch z Facebooka widoczny w Google Analytics Źródło: facebook.com,

Continue Reading