Rozszerzenie promocji – nowość w reklamach Google AdWords

Rozszerzenie promocji jest już dostępne na polskich kontach AdWords. Google co jakiś czas dodaje funkcje, które mają pomóc marketerom w przyciągnięciu uwagi potencjalnych klientów. Dzięki nowemu rozszerzeniu użytkownicy od razu zobaczą informację o wysokości zniżki oraz dowiedzą się jakiego produktu dotyczy oferta. Podgląd reklamy z rozszerzeniem promocji na komputerze W którym miejscu zostanie wyświetlone rozszerzenie … Czytaj dalej »

Edge Rank – na co zwrócić uwagę podczas pisania postów na Facebooku?

Publikując posty na Facebooku chcemy, aby jak najwięcej naszych fanów (i nie tylko) zobaczyło treści. Niestety najczęściej docierają one do nielicznych osób. Dodatkowo im większy fanpage, tym niższe zasięgi. Niektórzy winią za to Edge Rank. Co oznacza ten zwrot oraz na co zwrócić uwagę publikując treści? Edge Rank Edge Rank to algorytm, który decyduje o … Czytaj dalej »

Czym jest Piksel Facebooka i dlaczego musisz z niego korzystać?

Piksel Facebooka – niezwykle ważna rzecz dla osób, które chcą reklamować swoją firmę na FB. Jeśli nie wiesz, czym jest wspomniany piksel oraz, w jaki sposób możesz go wykorzystać, koniecznie przeczytaj nasz artykuł. Nie trać szansy na skuteczną promocję swoich usług oraz dokładniejsze poznanie użytkowników odwiedzających Twoją witrynę. Kod piksela do wdrożenia w witrynie Piksel … Czytaj dalej »

Fani na Facebooku – dlaczego nie warto ich kupować?

Dopiero stworzyłeś firmowy fanpage lub prowadzisz go od jakiegoś czasu. Liczba polubień stanęła w miejscu. Raz na jakiś czas dostaniesz like, ale to wciąż za mało. Chciałbyś więcej. Przecież masz firmę, chcesz, żeby o Twojej działalności dowiedziało się jak najwięcej osób i to jak najszybciej! Co robić? Może kupić fanów? Na Allegro jest wiele aukcji, które gwarantują … Czytaj dalej »

Facebook usunął możliwość edycji podglądu linków. Spróbuj przez Power Editor

“Nie da się edytować podglądu linku wrzucanego w post na Facebooku”. Wiele takich wiadomości pojawiło się na forach związanych z Social Media. Facebook rozpoczął walkę z fake newsami. Jednak nie wszystkie strony rozpowszechniają nieprawdziwe informacje. Istnieje sposób, abyś mógł zdecydować o wyświetlanym zdjęciu, nagłówku oraz opisie. Stworzenie posta przez Power Editor Nie musisz korzystać z … Czytaj dalej »

Grupy odbiorców na Facebooku. Poznaj możliwości targetowania reklam

Wiele razy słyszałeś, że reklamy na Facebooku są skuteczne, ponieważ docierają do konkretnej grupy odbiorców? Zastanawiasz się, co to znaczy? Zanim zainwestujesz w Facebook Ads, poznaj możliwości kierowania reklam, jakie daje Power Editor. Statystyki grup odbiorców Grupa docelowa Żeby reklama była skuteczna, musi być skierowana do właściwych osób. Jest wiele sposobów, aby taką grupę znaleźć. … Czytaj dalej »

Nie zwlekaj z wdrożeniem HTTPS! Zadbaj o bezpieczeństwo w witrynie

Jeśli jeszcze nie zdecydowałeś się na wdrożenie protokołu HTTPS, w Twojej witrynie pojawi się ostrzeżenie o niebezpieczeństwie. Nie ryzykuj szybkiego opuszczania strony przez potencjalnych klientów i zainwestuj w certyfikat SSL! Wrażliwe dane Już od początku 2017 roku, na stronach z HTTP, z polem do wpisania hasła lub numeru karty kredytowej, pojawiało się ostrzeżenie, że witryna … Czytaj dalej »

Nie tylko zdjęcie w tle na Facebooku. Wideo urozmaici Twój fanpage

Już od jakiegoś czasu fanpage mają możliwość zmiany swojego zdjęcia w tle na wideo. Można nawet stwierdzić, że to prawdziwa rewolucja i okazja na pobudzenie kreatywności. Aby urozmaicić profil swojej firmy na Facebooku, zwróć uwagę na wymagane wymiary oraz długość filmu. Po co wideo w tle? Wideo w tle to rozwiązanie, które pozwoli w interesujący … Czytaj dalej »

Dlaczego Power Editor jest lepszy od przycisku “promuj post” na Facebooku?

Promujesz posty na swoim fanpage’u na Facebooku, używając przycisku “promuj post”? Niestety korzystając z tego rozwiązania, tracisz możliwość wykorzystania ustawień, które pomogą Ci nie tylko zaoszczędzić, ale także trafniej dobrać odbiorców. Poznaj różnice między przyciskiem “promuj post”, a Power Editorem. Ustawienia lokalizacji po kliknięciu „promuj post” Zawsze świetnie dobrana grupa odbiorców Próbę “stworzenia” kampanii za … Czytaj dalej »

Jak udostępnić fanpage na Facebooku agencji marketingowej?

Fanpage firmowy na Facebooku zakłada prawie każda firma, jednak nie każda ma czas, aby nim zarządzać. W takim przypadku często prowadzenie facebook page zostaje zlecone firmie zewnętrznej. Jednak, aby agencja mogła wykonywać swoją pracę, musi mieć dostęp do profilu. Zdarza się, że właściciele fanpage nie wiedzą, w jaki sposób nadać uprawnienia. W naszym artykule przeczytasz jak to zrobić!

Czytaj dalej »

Posty sponsorowane, które Cię interesują – ustawienia reklam na FB

Na pewno zauważyłeś, że codziennie na Facebooku i Instagramie pojawiają się posty sponsorowane. Niektórymi z nich jesteś zainteresowany, ale czasem widzisz także takie, które w ogóle nie są związane z Twoimi preferencjami. Musisz wiedzieć, że masz wpływ na to, jakie treści reklamowe zostaną Ci wyświetlone. Zapoznaj się z ustawieniami swojego profilu.

Czytaj dalej »

Jak promować uczelnie w internecie?

Obecnie nastał gorący okres dla szkół wyższych. Chcą one zdobyć jak najwięcej studentów, a także zaznaczyć swoją obecność wśród młodszych uczniów szkół średnich i zacząć budować z nimi relacje, które zaprocentują w przyszłości. Uczelnie do promocji wykorzystują m.in.: ulotki, billboardy, spotkania z potencjalnymi przyszłymi studentami. Nie wszystkie doceniają moc marketingu internetowego, a szkoda, bo reklama online ma naprawdę szerokie możliwości.

Czytaj dalej »

Czy przeprowadziłeś nielegalny konkurs na Facebooku?

Wiele osób nie wie jak zorganizować konkurs na Facebooku, aby był legalny. Powstało już wiele wartościowych artykułów na ten temat, jednak nadal nielegalne konkursy zalewają newsfeed. Właśnie dlatego, my również zwracamy uwagę na sposób promocji na FB – być może dotrzemy z przekazem do organizatorów nielegalnych konkursów lub artykuł przeczyta ktoś, kto ma w planie … Czytaj dalej »

Co znajdziesz w ustawieniach fanpage’a?

Wiele osób prowadzących fanpage dla swojej firmy, zastanawia się, jakie “ulepszenia” może wprowadzić na facebookowej stronie. Okazuje się, że opcji ustawień jest wiele. Wystarczy tylko dokładnie im się przyjrzeć. Właśnie dzisiaj postaram się przeprowadzić Cię przez najbardziej przydatne opcje.

Czytaj dalej »

Branża okien i drzwi w internecie

Jakie okna wybrać, które drzwi będą najlepsze? Przed odpowiedzią na takie pytania stają często osoby, które zdecydowały się na generalny remont lub kupiły dom. Wtedy właśnie zaczynają szukać produktów, które będą im służyć przez co najmniej kilka lat. Firmy działające w branży okien i drzwi mają niełatwy orzech do zgryzienia, aby przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów i wyróżnić się na tle konkurencji.

Czytaj dalej »

Śledzenie zdarzeń w Google Tag Managerze

Chcesz wiedzieć, ile osób pobrało PDF z Twojej strony lub chcesz sprawdzić, które obrazki były klikane? Dzięki pomocy Google Tag Managera masz możliwość analizowania działań użytkowników, którzy trafili do witryny. Sprawdź, w jaki sposób ustawić śledzenie wyżej wspomnianych pobrań PDF i kliknięć obrazka, a także kliknięć linków do stron wychodzących, maili i telefonów.

Czytaj dalej »

Marketing medyczny w Google AdWords – gabinet widoczny w wyszukiwarce

Konkurencja między gabinetami i przychodniami lekarskimi jest bardzo duża, właśnie dlatego marketing medyczny cieszy się dużą popularnością. Wiele osób wykorzystuje wyszukiwarkę Google do zdobycia informacji, z usług których lekarzy lub placówek najlepiej skorzystać. Wybór opierają nie tylko na opiniach innych pacjentów, ale także na wrażeniu, jakie zrobi strona internetowa, na którą trafią.

Czytaj dalej »

Google Tag Manager – instalacja i konfiguracja

Podstawowe informacje na temat Google Tag Managera poruszyłam w poprzednim wpisie (możesz przeczytać go po kliknięciu tutaj). Teraz nadszedł czas na dokładne opisanie instalacji i konfiguracji tego narzędzia. Z artykułu dowiesz się także jak dodać Google Analytics do GTM. Zaczynamy!

Czytaj dalej »

Marketing usług medycznych – informacja zamiast reklamy

Czy można reklamować usługi zdrowotne? Niestety taka reklama jest zabroniona. Czy możliwy jest zatem marketing medyczny? Tak – chcąc jednak docierać do nowych klientów/pacjentów, musisz być świadomy, jakie działania są zakazane prawem. Przeczytaj, dlaczego zamiast reklamy, należy wybrać informowanie.

Czytaj dalej »