Facebook usunął możliwość edycji podglądu linków. Spróbuj przez Power Editor

0
(0)

“Nie da się edytować podglądu linku wrzucanego w post na Facebooku”. Wiele takich wiadomości pojawiło się na forach związanych z Social Media. Facebook rozpoczął walkę z fake newsami. Jednak nie wszystkie strony rozpowszechniają nieprawdziwe informacje. Istnieje sposób, abyś mógł zdecydować o wyświetlanym zdjęciu, nagłówku oraz opisie.

Stworzenie posta przez Power Editor

Nie musisz korzystać z zewnętrznych narzędzi. Wystarczy, że stworzysz kampanię, która nie zostanie włączona. Zobacz jak to zrobić, krok po kroku.

Przejdź do Power Ediotra

Jeśli korzystasz z Menedżera reklam, nie powinieneś mieć problemu z odnalezieniem tej sekcji.

Wybierz utworzenie nowej kampanii

Jako cel kampanii wybierz ruch. Ustawienia zestawu reklam nie są istotne. Przejdź do stworzenia “reklamy”.

Uzupełnij pola, możesz dodać także wezwanie do działania. Zapisz reklamę jako wersję roboczą.

Pamiętaj, aby wyłączyć kampanię, następnie kliknij “przejrzyj wersję roboczą”.

Publikowanie stworzonej kreacji reklamowej jako post

Przejdź do postów strony.

Wybierz post, który przed chwilą stworzyłeś. Zaznacz go, a następnie z zakładki “Działania” wybierz “Opublikuj”. Post znajdzie się na tablicy Twojego fanpage.

Branża mediów nadal może edytować posty z linkami

Fanpage związane z branżą mediów – prasa, telewizja – nadal będą miały możliwość edycji postów z linkami pod warunkiem przeprowadzenia autoryzacji.

Jak przeprowadzić autoryzację?

Z poziomu fanpage przejdź do narzędzi do publikowania. Pod sekcją “Wygasające posty”, być może będziesz miał możliwość zaznaczenia, że jesteś właścicielem linków. Niestety Redseo nie ma takiej opcji.

Podsumowanie

Mimo wielu głosów, że edycja postów z linkami jest niemożliwa, okazuje się, że jednak można wybrać obraz, nagłówek i opis do swojego posta. Co prawda droga jest trochę kręta, ale czasem warto z niej skorzystać.

Zwróć uwagę, że jeśli ktoś zdecyduje się na udostępnienie Twojego wpisu, po opublikowaniu, będzie on w wersji pierwotnej, nie tej, którą stworzyłeś.

Co sądzisz o zmianach wprowadzonych przez Facebooka?

Potrzebujesz pomocy z reklamą w Google Ads?
Napisz do nas, przygotujemy bezpłatną wycenę.

Szybki kontakt

Średnia ocena: 0 / 5. Ilość ocen: 0

Wystaw pierwszą ocenę! 🙂