Callback24 i Redseo: Generuj leady szybciej i skuteczniej

Callback24 - w Redseo wdrażamy tę usługę u klientów Blob

Chcesz sprzedawać więcej i lepiej? Przyda Ci się odpowiednie narzędzie, które pomoże Ci nawiązać bezpośredni kontakt z zainteresowanym klientem. Callback24 pozwala na dotarcie do klientów w momencie, gdy sami tego oczekują. To dodatek na stronę ułatwiający klientowi kontakt z obsługą sklepu lub firmy.

Skutecznie zachęca klienta do kontaktu, zbiera pozyskane dane i poprawia jakość obsługi klienta. Poznaj bliżej to rozwiązanie dla internetowych biznesów i wykorzystaj jego handlowy potencjał. Optymalizuj koszty prowadzenia kampanii, ułatw klientowi kontakt i analizuj dane.

Pozyskane dane znajdziesz w panelu usługi. Ponadto aplikacja mobilna umożliwia tagowanie kategorii rozmów, integrację z narzędziem analitycznym i tzw. marketing automation.

Redseo to partner Callback24, dzięki czemu mamy przyjemność znać tę usługę i korzystać z niej. Ponadto pomagamy wdrożyć ją u naszych klientów. Zobacz, co zyskasz, korzystając z jej funkcjonalności. 

Czym jest narzędzie Callback24?

Callback24 to narzędzie umożliwiające telefoniczny kontakt z klientem dzięki aplikacji mobilnej. Aplikacja poprawia jakość obsługi klienta, daje możliwość wykonywania połączeń dzięki mechanizmom wzywającym oraz monitorowanie wyników, jakie daje usługa.

To przydatne narzędzie biznesowe umożliwiające szybką obsługę klienta poprzez rozmowę telefoniczną. Jak to możliwe?

Usługa może przyjmować różne formy na stronie:

  • Widget (słuchawka w rogu strony);
widget callback24 wizualizacja na stronie
Widget.
pop-up callback24 wizualizacja na stronie
Pop-up
  • Exit pop-up (okno wyskakujące przy próbie opuszczenia strony).

Użytkownik odwiedzający stronę internetową wykorzystującą taki widget lub pop-up może wpisać swój numer telefonu w wyznaczone miejsce.

Po kliknięciu przez użytkownika przycisku „zadzwoń teraz” konsultanci otrzymują sygnał o chęci kontaktu ze strony klienta i mogą natychmiastowo oddzwonić. 

Chcesz dać potencjalnym klientom możliwość kontaktu w zaledwie kilkanaście sekund z pracownikiem firmy? Nic dziwnego, usługa realnie wspiera sprzedaż i pozwala osiągnąć znakomite wyniki. 

Jak Callback24 wesprze Cię w sprzedaży?

Połączenia telefoniczne z zainteresowanymi klientami dają wiele możliwości w marketingu internetowym:

  • Pozwalają na bezpośredni kontakt z klientem. Są branże i sytuacje, w których informacje zawarte na stronie nie zawsze są wystarczające. 
  • Narzędzie Callback24 umożliwia oddzwonienie w zaledwie kilkanaście sekund. To ekspresowa reakcja na sygnał od użytkownika
  • Zaproponuj klientowi spersonalizowane rozwiązania i produkty z oferty. Dzięki rozmowie możesz w czasie rzeczywistym personalizować przekaz i ofertę.
  • Dowiesz się, skąd wzięli się zainteresowani użytkownicy i jakie kampanie reklamowe zachęcają klientów do kontaktu.
  • Co bardzo ważne, dzięki rozmowie Twój konsultant ma szansę przekonać niezdecydowanego klienta do skorzystania z oferty. 
callback24 i korzyści z wdrożenia usługi
Korzyści z wdrożenia usługi Callback24.

To oczywiście nie wszystko. Czy wiesz, co możesz zyskać biznesowo dzięki uruchomieniu usługi u siebie? Zapytaliśmy o komentarz Aleksandrę Strugalską z Callback24:

Po uruchomieniu narzędzia otrzymasz kompletny system zarządzania potencjalnymi klientami. Dzięki niemu zaczniesz śledzić połączenia telefoniczne i dowiesz się, w jaki sposób klienci kontaktują się z Twoją firmą, również poza godzinami pracy.

Zwiększysz liczbę rozmów sprzedażowych i zaczniesz oddzwaniać w 15 sekund do klientów pozyskanych z Facebooka. Zbadasz efektywność prowadzonego marketingu i zautomatyzujesz procesy sprzedażowe.

Dowiesz się, co dzieje się z leadami, które trafiają do Twoich handlowców. Zwiększysz skuteczność pracy działu sprzedażowego, obsługi klienta i działań marketingowych.

Aleksandra Strugalska, Callback24

Tak więc to nie tylko narzędzie do wykonywania połączeń. To cała usługa obejmująca również możliwość monitorowania wyników, zwiększania sprzedaży dzięki bezpośredniemu kontaktowi z klientem oraz kontrolowania efektów strategii biznesowej.

Jakie branże docierają do klientów dzięki usłudze?

Callback24 to rozwiązanie, które sprawdza się w każdej branży. Są jednak takie, w których wykorzystanie narzędzia jest bardziej niż wskazane. Należą do nich m.in.:

  • Branża medyczna (umawianie wizyt telefonicznie poprzez aplikację jest szybsze niż w sposób tradycyjny); 
  • Branża turystyczna i hotelarska (rezerwacje wycieczek, transportu czy noclegu dzięki kontaktowi ze sprzedawcą zwiększa wiarygodność firmy);
  • Usługi profesjonalne (takie jak usługi prawnicze, konsultingowe czy księgowe. Bezpośredni kontakt z doradcą jest w tym wypadku niezwykle cenny);
  • Branża nieruchomości (to branża, w której szczególnie liczy się czas);
  • Branża wnętrzarska i meblowa (kontakt telefoniczny z handlowcem umożliwia uzyskanie dokładnych informacji na temat oferty).

Widget ze słuchawką to tak naprawdę niezbędnik w każdym sklepie internetowym, który oferuje szeroki wybór produktów. Wspiera też firmy oferujące bardziej skomplikowane lub specjalistyczne usługi.

Bezpośredni kontakt ze specjalistą z działu obsługi klienta skraca czas między zapytaniem a ostateczną decyzją zakupową klienta. 

My w Redseo również korzystamy z pop-upu, w którym zainteresowani użytkownicy mogą zasygnalizować chęć rozmowy o ofercie. Wiemy, że rozmowa telefoniczna może wyjaśnić tajniki kampanii Google Ads lub Microsoft Ads czy korzyści wynikających z wdrożenia profesjonalnego SEO.

Instrukcja, jak korzystać z narzędzia i poprawnie założyć konto

Agencja Redseo to partner Callback24. Wdrażamy usługę u naszych klientów i sami również korzystamy z tego narzędzia w codziennej pracy! 

Jak wygląda proces wprowadzania usługi?

  • Załóż konto na Callback24;
  • Skonfiguruj narzędzie ze swoim sklepem internetowym lub stroną (podaj nazwę firmy, godziny i dni pracy, ustal wygląd widgetu itp.);
  • Dodaj pracowników (imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail oraz godziny pracy);
  • Zainstaluj aplikację mobilną w telefonach handlowców;
  • Dokonaj integracji usługi z Google Analytics;
  • Korzystaj z narzędzia: nawiązuj rozmowy telefoniczne z zainteresowanymi klientami, sprzedawaj produkty i monitoruj efekty dzięki integracji z narzędziem analitycznym Google. Kontroluj ilość rozmów sprzedażowych, weryfikuj pracę handlowców i nagrywaj rozmowy wychodzące.

Narzędzie, a jakość obsługi klienta

Możliwość integrowania usługi z narzędziem analitycznym sprawia, że to nie tylko aplikacja do pozostawienia numeru telefonu i oddzwaniania. To też źródło, dzięki któremu możesz generować przydatne dane i sprawdzać, dzięki jakiej kampanii dzwoni najwięcej klientów.

Usługa wspiera proces sprzedaży, polepsza customer experience, aplikacja mobilna pozwala porównać efekty rozmów, pracę konsultantów i ich skuteczność. Co więcej aplikacja umożliwia analizę historii połączeń i efektywność pracy. To z kolei pozwala na ocenę jakości obsługi klienta oraz usprawnianie pracy swoich pracowników.

Pozyskuj klientów dzięki umożliwieniu natychmiastowego kontaktu. Okienko pojawiające się po wejściu na stronę lub widgety dostosowane do identyfikacji wizualnej marki prezentują się neutralnie i wiarygodnie. Dzięki temu usługa będzie uzupełniała przekaz wizualny firmy.

Nawiązywanie rozmowy między klientem a konsultantem

Nawiązywanie połączeń przez aplikację może się odbyć na kilka sposobów:

  • Klient wyraża chęć natychmiastowego kontaktu;
  • Klient wpisuje preferowaną godzinę kontaktu.

W pierwszym przypadku sprzedawca otrzymuje w aplikacji połączenie i przyjmuje je. Następuje przekierowanie i wówczas konsultant dzwoni do klienta. 

W przypadku drugim handlowiec otrzymuje połączenie w aplikacji o godzinie, którą wybrał wcześniej klient. Sprzedawca oddzwania na podany numer o godzinie wybranej przez klienta.

Korzyści z wprowadzenia usługi

Wprowadzenie usługi w swojej firmie docenisz dzięki możliwościom, jakie daje w sprzedaży i analityce:

  • Oddzwanianie do klienta nawet w 15 sekund! Dzięki temu reagujesz na jego potrzeby dokładnie wtedy, gdy on tego oczekuje.
  • Narzędzie daje klientowi możliwość pozostawienia numeru telefonu z prośbą o kontakt w wyznaczonym terminie. Dzięki tej możliwości kontakt odbywa się w najbardziej dogodnym dla klienta momencie.
  • To nie tylko usługa przydatna dla zainteresowanych klientów. Daje też możliwość personalizowania oferty w czasie rzeczywistym, gdy klient ma wątpliwości. Dzięki usłudze przekonaj niezdecydowanych klientów!
  • Widget zachęca klientów. Opcję natychmiastowego kontaktu wybiera 58% użytkowników, jak wskazuje sam Callback24.
  • Rejestrujesz połączenia przychodzące i wychodzące i możesz je tagować według tematyki, tworząc bazę danych leadów.
  • Integracja narzędzia z Google Analytics umożliwia kontrolowanie efektów dzięki konkretnym danym.
  • Obsługa narzędzia odbywa się poprzez intuicyjną aplikację mobilną.
  • Korzystasz z możliwości automatyzacji procesów handlowych.
  • Jak wskazuje Callback24, narzędzie wykazuje aż 50% większą konwersję niż tradycyjne formularze kontaktowe
  • Pop-up na stronie generuje 20% zwiększenie konwersji!
  • Narzędzie dostarcza Ci raporty, dzięki czemu wiesz, skąd docierali do Ciebie klienci, jaki efekt dały rozmowy telefoniczne i w jakim kierunku warto iść dalej.
  • Precyzyjne mierzenie konwersji z reklam Google Ads, Microsoft Ads czy kampanii SEO, dzięki integracji z Google Analytics i tagami konwersji. 

Wdrożenie narzędzia to wygoda i profity dla przedsiębiorcy: 

Zbadasz efektywność prowadzonego marketingu i zautomatyzujesz procesy sprzedażowe. Dowiesz się, co dzieje się z leadami, które trafiają do Twoich handlowców. Zwiększysz skuteczność pracy działu sprzedażowego, obsługi klienta i działań marketingowych.

Aleksandra Strugalska, Callback24

Jesteś zainteresowany wprowadzeniem takiej automatyzacji w swoim sklepie internetowym? Chcesz docierać ze swoją ofertą bądź usługą do klientów dokładnie wtedy, gdy Cię potrzebują? 

Jeśli jesteś naszym Klientem, w Redseo wdrożymy usługę za Ciebie. Skonfigurujemy konto Callback24, zainstalujemy na Twojej stronie internetowej oraz zintegrujemy z Google Analytics i tagami konwersji kampanii reklamowych. Zapraszamy do kontaktu.

Tekst powstał we współpracy z Callback24.

Opublikowano w Blog Marketing internetowy: , aktualizacja: