Artykuły z naszego bloga cieszące się największą popularnością w 2018 roku

Rok 2018 był dla nas okresem intensywnej pracy. Na naszym blogu regularnie publikowane były artykuły, w których dzieliliśmy się wiedzą z czytelnikami. Zobacz wpisy, które cieszyły się największą popularnością.

1. Twórz ciekawe raporty dzięki Google Data Studio

Google Data Studio to narzędzie warte uwagi dla każdego marketera (i nie tylko). Pozwala zwizualizować zebrane dane oraz przeanalizować je za pomocą przejrzystego raportu. Zatem, jeśli masz już dość analizowania zwykłych tabel, koniecznie zwróć uwagę na GDS.

Co ważne korzystanie z Google Data Studio jest darmowe.

2. Jak rozumieć i wykorzystać statystyki? Google Analytics w pigułce dla e-commerce

Google Analytics to narzędzie, które przyda się każdej osobie, która ma stronę internetową. GA pozwala zdobyć cenne informacje o użytkownikach odwiedzających witrynę i wyciągnąć wartościowe wnioski.

Jeśli działasz w branży e-commerce, a jeszcze nie wykorzystujesz Google Analytics, koniecznie sprawdź, jak wiele danych możesz porównać.

3. 7 powodów, przez które Twoje reklamy na Facebooku nie mają zasięgu

Jeśli reklamujesz swoją firmę na Facebooku, możliwe, że spotkałeś się już z sytuacją, gdy Twoje reklamy, mimo zatwierdzenia, nie są wyświetlane lub zasięg jest bardzo niski.

Dlaczego tak się dzieje? Powodów może być kilka – sprawdź.

4. Bit.ly – skracać, czy nie skracać? Krótkie rozważanie

Narzędzia do skracania linków są bardzo przydatne. To właśnie dzięki nim długie adresy stają się bardziej estetyczne, są łatwiejsze do zapamiętania, pozwalają na zamieszczenie linku nawet przy ograniczonej liczbie znaków.

W naszym artykule zwróciliśmy uwagę na wady stosowania skróconych linków.

5. 21 elementów idealnej karty produktu w Twoim e-commerce

Jedno z najważniejszych miejsc w sklepie internetowym to podstrona z opisem produktu. Jakie informacje powinna zawierać karta produktu?

Jeśli chcesz sprawdzić, czy Twój e-commerce ma dobrze przygotowane karty produktów, koniecznie przeczytaj nasz artykuł.

6. Szybsze i prostsze tagowanie kampanii FB – Parametry dynamiczne adresów URL

Dzięki tagowaniu linków możesz dowiedzieć się, skąd dokładnie pochodzą użytkownicy odwiedzający Twoją witrynę.

Podczas tworzenia kampanii na Facebooku, możliwe jest skorzystanie z dynamicznych adresów URL. To sposób na szybsze i prostsze tagowanie reklam.

7. Jak zoptymalizować plik produktowy XML do reklamy Google Ads?

Przedstawiamy kolejny ważny artykuł dla branży e-commerce. Znajdziesz tu najważniejsze informacje dotyczące pliku produktowego XML.

Taki plik możesz wykorzystać zarówno w Google Ads, jak i Facebook Ads. Właśnie dlatego warto, by był on dobrze opracowany.

8. Case Study

Historie wzrostu sprzedaży dzięki prowadzonym przez nas kampaniom Google Ads także cieszyły się dużym zainteresowaniem ze strony czytelników bloga.

Dowiedz się, jak dzięki naszej optymalizacji kampanii Google Ads, osiągnęliśmy założone cele.

9. 3 grupy odbiorców reklam na Facebooku, które mogą pomóc Ci sprzedawać więcej

Możliwości kierowania reklamy na Facebooku jest naprawdę wiele. Jest jednak kilka grup, które z największym prawdopodobieństwem mają szansę na dokonanie konwersji.

Sprawdź, czy wykorzystujesz te grupy.

10. Wybierz wydarzenie dla siebie – konferencje marketingowe 2018

Co roku spis najważniejszych wydarzeń marketingowych cieszy się dużym zainteresowaniem. Warto wykorzystać okazję na poszerzenie wiedzy i networking.

Zachęcamy do zapoznania się z aktualną listą, czyli konferencji, które odbędą się w 2019 roku.

Podsumowanie

Jeśli nie miałeś okazji, by przeczytać któryś z wymienionych wpisów, zachęcamy do nadrobienia zaległości 😉 Sprawdź także inne artykuły, które pojawiły się na blogu Redseo.

Podobne wpisy na blogu: