Remarketing w Google AdWords / Kampanie remarketingowe

Remarketing AdWords pozwala dotrzeć do klientów, którzy już odwiedzili Twoją stronę internetową jednak nie dokonali konwersji – przykładowo nie złożyli zamówienia lub nie skorzystali z kontaktu. Uruchamiając kampanię remarketingową AdWords masz możliwość dotrzeć ponownie do tych użytkowników i skłonić ich do powrotu na Twoją stronę internetową.

Stosując zaawansowane listy remarketingowe, możliwe jest dotarcie do różnego typu użytkowników, którzy odwiedzili Twoją stronę i zaprezentowania im różnych przekazów reklamowych. Przykładowo dla użytkowników, którzy porzucili koszyk w Twoim sklepie internetowym, można zaprezentować reklamę z rabatem i zachętą do zamówienia. Inny przykład to użytkownicy, którzy już złożyli zamówienie i chciałbyś się im przypomnieć po określonym czasie i zachęcić do ponownych zakupów. Przykłady zastosowania list remarketingowych można mnożyć bez końca.

Remarketing dynamiczny

To forma kampanii przeznaczona głównie dla sklepów internetowych. Dzięki wdrożeniu specjalnych list remarketingowych w Twoim sklepie internetowym, możliwe jest uruchomienie kampanii remarketingu dynamicznego AdWords i prezentowanie użytkownikom dynamicznych reklam produktów, które oglądali w Twoim sklepie ale nie złożyli zamówienia.

Remarketing w wyszukiwarce (RLSA)

Dzięki RLSA (Remarketing List for Search Ads) możemy kierować kampanie remarketingu na wyszukiwarkę zamiast na sieć reklamową jak opisano powyżej.

Kampanie remarketingowe charakteryzują się zwykle niższym kosztem konwersji niż standardowe kampanie, warto więc wykorzystać je w swojej strategii marketingowej. Skontaktuj się z nami aby opracować strategię i uruchomić kampanię remarketingu Google AdWords.

Skontaktuj się z nami »